Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Primerjalna analiza tržne strategije McDonald’s kampanje "i’m lovin’ it" v različnih kulturah : zaključno delo
Avtorji:ID Marković, Isidora (Avtor)
ID Bašić-Hrvatin, Sandra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf DIP_Markovic_Isidora_2024.pdf (958,09 KB)
MD5: 2CD76805A0450B67D5E56D1CF0BDD998
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Ključne besede:McDonald's, globalna blagovna znamka, globalno trženje, kultura, globalizacija, zaključna dela
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:I. Marković
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (27 str.))
PID:20.500.12556/RUP-20438 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.77:339.138
COBISS.SI-ID:201647363 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:12.07.2024
Število ogledov:251
Število prenosov:13
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:McDonald's, global brand, global marketing, culture, globalization


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici