| Naslov: | Izzivi pri prepoznavanju in podpori dvojno izjemnih učencev v izobraževalnem procesu |
|---|
| Avtorji: | ID Hrenič, Sandra (Avtor) ID Kukanja-Gabrijelčič, Mojca (Avtor) ID Kiswarday, Vanja Riccarda (Avtor) |
| Datoteke: | https://journals.um.si/index.php/education/article/view/4906
RAZ_Hrenic_Sandra_2025.pdf (379,02 KB) MD5: 7BD34AFCAA58DE005FFD70A7AA37C2AC
|
|---|
| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|
| Vrsta gradiva: | Neznano |
|---|
| Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
|---|
| Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
|---|
| Opis: | Dvojno izjemni učenci, ki imajo nadarjenost v kombinaciji s posebnimi vzgojno-izobraževalnimi potrebami, so pogosto spregledani, kar ovira zagotavljanje ustrezne podpore v izobraževalnem procesu. V prispevku analiziramo stališča in usposobljenost strokovnih delavcev za delo s to skupino učencev ter načine pridobivanja znanja na področju dvojne izjemnosti. Rezultati raziskave kažejo, da se večina respondentov zaveda pomena prepoznavanja dvojne izjemnosti, vendar le redki sistematično in dosledno vključujejo ustrezne pedagoške pristope v prakso. Znanje na tem področju se večinoma pridobiva z neformalnimi viri in izmenjavo izkušenj, saj je ponudba formalnih strokovnih izobraževanj skromna. Poudarjena je potreba po razvoju specializiranih programov usposabljanja, ki bi izboljšali prepoznavanje in učinkovito podporo tej specifični skupini učencev. |
|---|
| Ključne besede: | dvojno izjemni učenci, nadarjenost, posebne potrebe, prepoznavanje, usposobljenost |
|---|
| Verzija publikacije: | Objavljena publikacija |
|---|
| Datum objave: | 15.12.2025 |
|---|
| Leto izida: | 2025 |
|---|
| Št. strani: | Str. 395-413 |
|---|
| Številčenje: | Letn. 18, št. 4 |
|---|
| PID: | 20.500.12556/RUP-22234  |
|---|
| UDK: | 159.924-057.874 |
|---|
| ISSN pri članku: | 1855-4431 |
|---|
| DOI: | 10.18690/rei.4906  |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 261888515  |
|---|
| Datum objave v RUP: | 17.12.2025 |
|---|
| Število ogledov: | 114 |
|---|
| Število prenosov: | 4 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
|---|
| Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
|---|
| Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |