Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv recesije na potrošnikove in podjetniške odločitve v zelemen marketingu
Avtorji:ID Japelj, Katja (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Japelj_Katja_20110809.pdf
 
.pdf Japelj_Katja_20110809.pdf (1004,88 KB)
MD5: 719778EF6A28458BA6EFEF7B6DD2DB8D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:zeleni marketing, zeleni izdelki, eko izdelki, varstvo okolja, ekologija, zeleni potrošniki, finančna kriza, zavajajoče zelene trditve
Kraj izida:Koper
Založnik:[K. Japelj]
Leto izida:2011
Št. strani:IX, 49 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-3761 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366:502.17(043.2)
COBISS.SI-ID:4010199 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3702
Število prenosov:157
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
JAPELJ, Katja, 2011, Vpliv recesije na potrošnikove in podjetniške odločitve v zelemen marketingu [na spletu]. Diplomsko delo. Koper : K. Japelj. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.upr.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=3761
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici