Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Marketinška kultura in njen vpliv na uspešnost organizacij v zdravstvu
Avtorji:Kobe, Jožica (Avtor)
Biloslavo, Roberto (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Kobe_Jozica_20130131.pdf
 
.pdf Kobe_Jozica_20130131.pdf (2,53 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:organizacijska kultura, marketinška kultura, trajnostna konkurenčna prednost, organizacije, uspešnost, zdravstvo
Leto izida:2012
Založnik:[J. Kobe]
Št. strani:X, 139 str. + pril.
Izvor:Koper
UDK:339.138:61(043.2)
COBISS_ID:4616151 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2620
Število prenosov:134
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici