Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Učbenik po meri učenca? : mednarodna primerjalna analiza vprašanj in nalog v učbenikih za zgodovino
Avtorji:
ID
Kukanja-Gabrijelčič, Mojca
(Avtor)
Datoteke:
http://zdjp.si/wp-content/uploads/2015/07/Pages-from-Annales-SHS-25-2015-2_GABRIJELCIC_LOWRES.pdf
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
history textbook
,
questions and tasks
,
international comparative analysis
,
high ability student
,
učbeniki za zgodovino
,
vprašanja in naloge
,
mednarodna primerjalna analiza
,
učno uspešni učenci
Leto izida:
2015
Št. strani:
str. 385-398
Številčenje:
Letn. 25, št. 2
PID:
20.500.12556/RUP-6635
ISSN:
1408-5348
UDK:
373.3.091.64:93/94
COBISS.SI-ID:
1537683140
Datum objave v RUP:
13.10.2015
Število ogledov:
3524
Število prenosov:
102
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Italijanski jezik
Naslov:
Student tailored textboook? Iinternational comparative analysis of questions and tasks in history textbooks
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj