Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Ensuring restaurant quality and guests' loyalty : an integrative model based on marketing (7P) approach
Avtorji:ID Kukanja, Marko (Avtor)
ID Gomezelj Omerzel, Doris (Avtor)
ID Kodrič, Borut (Avtor)
Datoteke:URL http://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/14783363.2016.1150172
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:F&B management, loyalty, marketing mix, restaurant quality
Leto izida:2016
Št. strani:str. 1-18
PID:20.500.12556/RUP-8568 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1478-3363
UDK:005.336.3
DOI:10.1080/14783363.2016.1150172 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:1538177476 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:07.08.2016
Število ogledov:3761
Število prenosov:151
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici