| Title: | Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpredmetno povezovanje likovnih vsebin |
|---|
| Authors: | ID Birsa, Eda (Author) |
| Files: | http://dx.doi.org/10.18690/1855-4431.10.2-3.163-180(2017)
|
|---|
| Language: | Slovenian |
|---|
| Work type: | Scientific work |
|---|
| Typology: | 1.01 - Original Scientific Article |
|---|
| Organization: | PEF - Faculty of Education
|
|---|
| Abstract: | S kvalitativno analizo vseh učnih načrtov predmetov od 1. do 5. razreda osnovne šole v Sloveniji smo želeli ugotoviti, kako so v učne načrte vključena priporočila za medpredmetno povezovanje. Razvrstili smo jih v tri kategorije: navedbe predmetov, implicitne navedbe in eksplicitne navedbe. Rezultati kažejo, da nekaterih pojmov, ki so predvideni pri posameznem predmetu za povezovanje z likovno umetnostjo v nekem razredu oz. vzgojno-izobraževalnem obdobju, v učnem načrtu likovne umetnosti ni zaslediti. |
|---|
| Keywords: | likovna umetnost, učni načrt za likovno umetnost, celostni učni proces likovne umetnosti, osnovna šola, medpredmetno povezovanje |
|---|
| Year of publishing: | 2017 |
|---|
| Number of pages: | str. 163-179 |
|---|
| Numbering: | Letn. 10, št. 2/3 |
|---|
| PID: | 20.500.12556/RUP-8655  |
|---|
| ISSN: | 1855-4431 |
|---|
| UDC: | 37.091.2:73 |
|---|
| DOI: | 10.18690/1855-4431.10.2-3.163-180(2017)  |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 1539749828  |
|---|
| Publication date in RUP: | 24.01.2018 |
|---|
| Views: | 4336 |
|---|
| Downloads: | 192 |
|---|
| Metadata: |  |
|---|
|
:
|
Copy citation |
|---|
| | | | Average score: | (0 votes) |
|---|
| Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
|---|
| Share: |  |
|---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |