Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Sustainable teaching : introducing Shakespeare into the classroom of the 21st century
Avtorji:
ID
Kompara Lukančič, Mojca
(Avtor)
Datoteke:
http://old.unitbv.ro/anglistica/pdf/Book_of_Abstracts_2018.pdf
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Neznano
Tipologija:
1.12 - Objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci
Organizacija:
IAM - Inštitut Andrej Marušič
Ključne besede:
terminology
,
sustainable teaching
,
languages
Leto izida:
2018
Št. strani:
Str. 4
PID:
20.500.12556/RUP-9605
UDK:
81
COBISS.SI-ID:
1540295620
Datum objave v RUP:
17.05.2018
Število ogledov:
3022
Število prenosov:
42
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del monografije
Naslov:
Language sustainability in a changing world : book of abstracts
Kraj izida:
[S. l.
Založnik:
s. n.
Leto izida:
2018
COBISS.SI-ID:
1540295364
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
slovar
,
terminologija
,
trajnostno poučevanje
,
jeziki
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj