Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (2)
Mateja Gačnik:
Razvoj diagnostike osnovnošolskih otrok z motnjo jecljanja in postavitev norm za slovenski prostor za uporabo testne baterije BAB
Špela Bagon:
Vzpostavljanje inkluzivnega učnega okolja s pomočjo informacijsko-komunikacijske izobraževalne tehnologije v osnovni šoli
MSc theses (93)
Urška Taljat:
Otrok z dodatno strokovno pomočjo v razredu
Olivera Kocevska:
Kvaliteta življenja odraslih oseb z zmernimi in težjimi motnjami v duševnem razvoju
Helena Markočič:
Spreminjanje usmeritev pri otroku s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Špela Grmek:
Samopodoba in socialna anksioznost pri otrocih s posebnimi potrebami
Nadja Kovačič:
Vključevanje oseb s posebnimi potrebami v delovno okolje na primeru gostinskega obrata
Anja Mravlja:
Vloga šole in učitelja pri odpravljanju učne neuspešnosti
Jerneja Simčič:
Naloga in pomen dodatne strokovne pomoči za uresničevanje inkluzivne paradigme
Hajdeja Praprotnik:
Nadarjeni otrok s posebnimi potrebami kot izziv v pedagoškem procesu
Tina Jurgec:
Koncepti inkluzije in problem njihovega uresničevanja
Urša Mulej:
Izvajanje dodatne strokovne pomoči v tretji triadi osnovne šole
Petra Koncut:
Učiteljevo sprejemanje in obravnavanje učencev s primanjkljaji na področju učenja branja in pisanja na razredni stopnji
Vesna Corel:
Odločanje oseb z okvaro vida na karierni poti
Matej Švab:
Od detekcije do usmeritve otroka s posebnimi potrebami
Nina Logonder:
Izdelava in uporaba aplikacije "Besedko" za razvoj komunikacijskih spretnosti
Tijana Zlobec:
Inkluzija otroka z Downovim sindromom v vrtcu
Jasna Jančič:
Učne težave v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Fatima Peček:
Prilagoditev grajenega okolja otrokom s posebnimi potrebami
Daša Plut:
Pomen športa za kakovost življenja gluhih in naglušnih oseb
Vanja Bolčič Makovac:
Otrok z okvarami sluha na prehodu iz vrtca v osnovno šolo
Erika Iskra Tomažič:
Vzgoja vzgojitelja pri spodbujanju razvoja otrokovega govora
Kaja Kohek:
Pripravljenost učiteljev slovenskih obalnih osnovnih šol na sprejem otrok s posebnimi potrebami
Janja Adamič:
Prehod oseb s posebnimi potrebami med šolo in zaposlitvijo
Aleksandra Cvijetić:
Uresničevanje inkluzije in inkluzivni pedagog
Lilijana Gracar:
Usposobljenost šolske svetovalne službe za poklicno orientacijo otrok s posebnimi potrebami
Mateja Kosovel:
Od zaznave težav otrok s posebnimi potrebami do usmeritve v program s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo
Klara Lipnikar:
Pomen prepoznavanja in odkrivanja močnih področij pri učencih z učnimi težavami
Rozalija Lukan-Sedej:
Posebnosti prvošolcev na nekaterih področjih veščin in spretnosti za opismenjevanje
Katarina Mohorič:
Sprejetost otrok z disleksijo v razredni skupnosti
Mirjam Švagan:
Zgodnja intervencija pri razvojno ogroženih otrocih
Patricia Verbič:
Učinkovitost inkluzivnega pristopa pri osebah s posebnimi potrebami v izobraževanju, socialni integraciji in zaposlovanju
Valerija Kranjec:
Posebno šolstvo Pomurja na poti tranzicije v koncept inkluzivne šole
Nives Jereb:
Priprava vrtca na sprejem in delo z otroki s težavami v razvoju
Saša Šimac:
Vloga inkluzivnega pedagoga pri obravnavi otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Klementina Sečkar:
Uporaba IKT pri poučevanju in učenju otrok s posebnimi potrebami v izobraževalnem programu s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo
Gaja Gantar:
Kako starši doživljajo otroka s posebnimi potrebami
Jerneja Keber:
Dodatna strokovna pomoč učencem z disleksijo pri opismenjevanju
Petra Martinc:
Pomoč romski učenki v 1. in 2. razredu osnovne šole
Lili Miloševič:
Šolsko gledališče kot pot do socialnega vključevanja otrok z motnjami v duševnem razvoju
Mojca MIhelič:
Kakovost življenja odraslih oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
Marko Krota, Tea Krota:
Učenje abecede s pomočjo računalnika
Tamara Ortar:
Kako rojstvo otroka z downovim sindromom vpliva na odnose in funkcioniranje družine
Alma Pećanin:
Metoda strukturiranega poučevanja v prilagojenem programu z enakovrednim izobrazbenim standardom
Aja Dobnik:
Zaznavanje in doživljanje barv otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Tina Bajić:
Otroci z več motnjami v specializirani instituciji
Urška Novak:
Kako živeti z gluhoto?
Karmen Drljić:
Vpliv etnične identitete na razvoj rezilientnih vzorcev vedenja pri mladostnikih in priseljenskih družin
Tjaša Prudič:
Inkluzija skozi poklicno orientacijo v osnovni šoli
Barbara Palčič:
Uresničevanje inkluzivne vzgoje v vrtcu
Teja Gracin:
Vidiki učne motivacije otrok s posebnimi potrebami v inkluzivni šoli
Sara Klokočovnik:
Kako otroci z motnjami v duševnem razvoju vplivajo na kvaliteto družinskega življenja
Tonja Ferjančič:
Razvijanje grafomotorike v funkciji preprečevanja težav v opismenjevanju
Barbara Knap:
Sposobnosti učiteljev za prepoznavanje učnih težav pri učencih v osnovni šoli
Katarina Tischer Gregorič:
Osveščanje okolja kot temeljni dejavnik inkluzije oseb s posebnimi potrebami
Erika Lobenwein:
Kako pomagati družini, da bo razumela svojega avtističnega otroka
Nataša Milost:
Razvoj vzgoje in izobraževanja ter družbene skrbi za osebe z motnjami v duševnem razvoju na obali
Martina Cvetko:
Depriviligiranost - ovira v vzgoji in izobraževanju otrok
Blanka Nerad:
Dejavniki izbire poklica v osnovni šoli
Ana Miholić:
Kako prilagoditi in izvajati individualiziran program za učenca z okvaro sluha
Erika Orel:
Modifikacija vedenja pri otroku z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Eva Grahonja:
Vključevanje odraslih gluhih in naglušnih v okoljske dejavnosti
Maks Marion:
Pomoč in podpora slišečim staršem gluhega otroka v predšolskem obdobju
Davorina Giorgiutti, Simona Roškar:
Zrcalce - inkluzivna lutkovna predstava
Maja Rome Anžlovar:
Prepoznavanje odstopanj v govorno-jezikovnem razvoju predšolskih otrok
Ana Korošec:
Obravnava otrok z več motnjami v instituciji Autismo Málaga
Marta Glatz:
Izvajanje kontinuuma pomoči v postopku prepoznavanja otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Matija Pohar:
Podpora specializirane institucije mladostnikom z lažjimi motnjami v duševnem razvoju pri pripravah na delo
Klementina Plesničar:
Pomoč pri premagovanju bralnih težav
Simona Štrucl:
Dodatna strokovna pomoč otroku z nakazano diskalkulijo
Kris Frančeškin:
Kakovost življenja gluhih in naglušnih na Goriškem
Tajda Sterle:
Kontinuum programov za otroke s posebnimi potrebami v Sloveniji
Doroteja Perše:
Pozitivni učinki gibalne/športne aktivnosti pri otrocih z motnjami pozornosti in hiperaktivnosti
Mateja Žerjavič:
Cilji medpredmetnega povezovanja za otroke s posebnimi potrebami v prilagojenem izobraževalnem programu z enakovrednim izobrazbenim standardom
Nika Cuderman:
Zgodnja obravnava predšolskih otrok s posebnimi potrebami v Kranjskih vrtcih
Denis Jambriško:
Vključevanje učencev z motnjami v duševnem razvoju v dom za otroke s posebnimi potrebami
Eva Tekavčič:
Vključevanje otrok z avtističnimi motnjami v različne programe vzgoje in izobraževanja
Alenka Plevnik, Sabina Sterle:
Stališča vzgojiteljev in učiteljev o pogojih za uspešno vključevanje otrok s posebnimi potrebami v večinske vrtce in osnovne šole
Doroteja Bajc, Lidija Pungarčič:
Strategije dela z otroki z avtističnimi motnjami v osnovni šoli
Barbara Geržina, Anja Šircelj Istenič:
Težave otrok z disleksijo pri učenju slovenskega kot maternega in angleškega kot tujega jezika
Ksenija Korče, Elizabeta Zgonc:
Uresničevanje inkluzije v vrtcih in osnovnih šolah
Karin Fortuna, Anja Štefanac:
Oči so moja ušesa, roke moja usta: težave gluhih pri sporazumevanju z okoljem v znakovnem jeziku
Ana Radovčič, Andreja Peroša:
Pripravljenost učiteljev osnovnih in srednjih šol za sprejem otrok s posebnimi potrebami in delo z njimi
Mira Anderlič, Tanja Horvat Baum:
Vloga mobilne specialno-pedagoške službe v luči nove inkluzivne paradigme
Tanja Karlovčec, Breda Vöröš:
Motnje branja in pisanja pri učencih Romih ter metode za njihovo premagovanje
Anja Tegelj:
Vpliv plesa na vozičkih na kvaliteto življenja gibalno oviranih plesalcev
Sara Kuzmanović:
Spremembe v družinski dinamiki ob rojstvu otroka z več motnjami
Tomaž Mikeln:
Dosežki vzgojno-izobraževalnih ciljev kot indikator posebnih potreb pri otrocih v 1. triletju OŠ
Tomaž Tičar:
Nižje poklicno izobraževanje - možnosti za otroke s posebnimi potrebami
Jolanda Potočnik:
Pripravljenost in usposobljenost vzgojiteljic v vrtcu za delo z otroki s posebnimi potrebami
Valentina Raseni:
Analiza delovnih razmer za izvajanje dodatne strokovne pomoči za otroke s posebnimi potrebami
Merisa Redžić:
Vloga vrtca pri odkrivanju in prepoznavanju otrok s posebnimi potrebami
Nastja Slokar:
Humanitarna akcija "Od srca do srca" kot model podpore osebam, ki potrebujejo humanitarno pomoč
Petra Mlinarec:
Sodelovanje vrtca in razvojne ambulante pri zgodnji obravnavi otrok s posebnimi potrebami
Zemka Kečanović:
Razvoj vzgoje in izobraževanja gluhih in naglušnih v Sloveniji
BSc theses (88)
Tamara Lasič:
Kako se znajde učitelj v redni osnovni šoli, ko dobi učenca z avtizmom?
Katarina Trnovec:
Ali v osnovnih šolah ni otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami?
Nika Karas:
Dodatna strokovna pomoč kot pomembna oblika pomoči otrokom s posebnimi potrebami
Špela Slanc:
Vključenost otrok s posebnimi potrebami v vrtce v Beli krajini
Petra Fabčič:
Otroci s cerebralno paralizo in spremljajoče motnje
Mojca Dolšak:
Ali učitelji v srednjih šolah razumejo posebne potrebe dijakov z disleksijo
Jerneja Eržen:
Kako aktivno se v pouk vključuje gluh otrok s polževim vsadkom
Katja Matahlija:
Prostovoljstvo kot oblika podpore in pomoči otrokom s posebnimi potrebami
Saša Mihelj:
Kako učitelji razumejo učne težave otrok s primanjkljajem na posameznih področjih življenja
Ana Kovač:
Položaj otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami na osnovni šoli
Maja Botić:
Ali motnje branja in pisanja spremljajo tudi posebnosti na motoričnem področju?
Rebeka Pirc:
Kadrovska opremljenost osnovnih šol za delo z otroki s posebnimi potrebami
Saša Serafini:
Stališča mobilnih specialnih pedagogov o izvajanju dodatne strokovne pomoči
Sanja Tacer:
Stališča in pripravljenost učiteljev za sprejem otrok z disleksijo
Nina Rustja:
Kako se starši otrok s posebmini potrebami odzivajo na šolanje svojih otrok v redni osnovni šoli?
Eneja Čulina:
Pripravljenost učiteljev OŠ na sprejem otrok s posebnimi potrebami
Lucija Viler:
Otroci s sladkorno boleznijo v vrtcu
Maja Sadovnik:
Vzgoja in izobraževanje otroka z Downovim sindromom
Lea Pucer:
Podpora in pomoč otrokom migrantom pri učenju v osnovni šoli
Mojca Ipavec:
Specifična vedenjska slika otroka z avtizmom
Nina Božičnik:
Integracija - inkluzija in pripravljenost osnovnih šol na sprejem otroka s posebnimi potrebami
Aja Dobnik:
Značilnosti otroka z Downovim sindromom pri motoričnih sposobnostih
Nastasija Tetičkovič:
Pedagoško delo specialnega pedagoga v razvojnem oddelku
Vesna Mohorčič:
Bralne aktivnosti s pomočjo psa kot alternativna bralna strategija
Margerita Perišić:
Kako zagotoviti prilagoditve in skrb za otroka z diabetesom v vrtcu
Nina Mernik:
Šolanje slepe dijakinje
Ana Ribič:
Pomen ustvarjalnosti in umetniških aktivnosti v varstveno delovnih centrih
Pia Novljan:
Sodelovanje bolnišnične in matične šole pri šolanju dolgotrajno bolnih otrok
Ines Skol:
Pomoč romskim otrokom pri šolanju
Jasna Hojak:
Ali inkluzivna paradigma odpira tudi možnosti za vključevanje otrok z downovim sindromom v redno osnovno šolo?
Urška Zelenko:
Pomoč stanovanjske skupine otrokom in mladostnikom, ogroženim v psihosocialnem razvoju
Sara Pliško:
Kako reagirajo starši na ugotovitev, da ima njihov otrok posebne potrebe?
Nika Stipančić:
Socialna vključenost otroka z naglušnostjo iz tujega jezikovnega področja
Špela Pavalec:
Dodatna strokovna pomoč kot oblika podpore in pomoči otrokom s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Taja Gomizelj:
Stališča učiteljev o vključevanju otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole
Anja Janežič:
Vloga in naloge inkluzivnega pedagoga v osnovni šoli
Katja Železnik:
Pes terapevt v razvojnem oddelku
Karmen Sabadin:
Kakšno pomoč in prilagoditve potrebuje gibalno oviran otrok v osnovni šoli
Ana Mozetič:
Vloga staršev pri šolanju otrok z učnimi težavami
Jožica Čokl:
Katere otroke s posebnimi potrebami identificiramo v otroškem vrtcu
Tomi Samec:
Težave staršev pri vzgoji otroka z motnjo hiperaktivnosti
Anja Radolič:
Kako študenti Pedagoške fakultete Koper zaznavajo potrebe študentov s posebnimi potrebami
Urša Pečečnik:
Rehabilitacija učenca s slepoto
Mateja Frčej Stoykov:
Hiperaktiven ali preživahen otrok v vrtcu
Patricija Nemivšek:
Zgodba otroka s cerebralno paralizo
Aleksandra Osvaldič:
Prostovoljstvo kot sodobno življenje za učenje
Nina Senegačnik:
Vrednotenje gibalne/športne aktivnosti vzorca oseb z Downovim sindromom
Neca Kompara:
Gibalna/športna aktivnost za otroke s hiperaktivnostjo
Brina Božič:
Lokostrelstvo za slepe in slabovidne osebe
Martina Goljuf:
Poklicni stres specialnih pedagogov in učiteljev na osnovni šoli
Nika Jesenko:
Sprostitvene tehnike pri obravnavi otrok z izrazitejšimi primanjkljaji, ovirami oziroma motnjami
Dajana Bošnjak:
Vloga medicinske sestre pri obravnavi družin z otroki s posebnimi potrebami v zdravstvenem domu
Ana Javeršek:
Vloga spremljevalca pri vključevanju otroka s slabovidnostjo v vrtec
Tanja Marinković:
Model viških vrtcev za delo z otroci s posebnimi potrebami po 20 letih
Tjaša Terbižan:
Problemi prepoznavanja in usmerjanja otrok s posebnimi potrebami v predšolski dobi v Vrtcu v Postojni
Barbara Pisk:
Otroci s čustvenimi in vedenjskimi motnjami v osnovni šoli - izzivi ali problemi?
Tina Babuder:
Analiza vzgoje in izobraževanja posameznika z gluhoto
Tjaša Colja:
Pomoč mobilnega specialnega pedagoga otrokom s posebnimi potrebami v redni osnovni šoli
Aleksandra Andrić:
Kako delati z nemirnim otrokom v vrtcu
Alma Šušteršič:
Živahni otroci v vrtcu - zaželeni ali nezaželeni
Maja Rome Anžlovar:
Vloga in položaj staršev pri odkrivanju in sprejemanju otroka s posebnimi potrebami
Urška Pantar:
Ali so vrtci pripravljeni na sprejem otrok s posebnimi potrebami
Janja Adamič:
Osebna in poklicna rehabilitacija posameznika po poškodbi
Katarina Mohorič:
Prehajanje med programi v funkciji inkluzivne šole
Maruša Poženel:
Igra otrok z avtizmom v predšolskem obdobju
Ana Jakončič:
Ali znamo ločiti hiperaktivnega od nemirnega otroka?
Ana Stanonik:
Odnosi med rejniki in biološkimi starši
Tanja Mejak:
Kako prepoznati nadarjenega otroka v vrtcu
Tjaša Vajdič:
Stališča razrednih in predmetnih učiteljev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole
Erika Habjan:
Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Regina Krmelj:
Gibanje kot podpora in pomoč pri obravnavi otrok z govorno-jezikovnimi težavami
Karmen Gracer:
Ali se disleksija že nakazuje v predšolskem obdobju
Valentina Tratnik:
Govorni razvoj otroka s cerebralno paralizo
Elena Curk:
Značilnosti razvoja govora pri otroku z avtizmom
Klara Lipnikar:
Soočanje staršev s posebnimi potrebami otroka in mreža pomoči
Ana Miholić:
Vloga učitelja pri otroku s sladkorno boleznijo
Kaja Kohek:
Terapevtsko jahanje za spodbujanje razvoja otrok s posebnimi potrebami
Daša Plut:
Otroci z epilepsijo v osnovni šoli
Aleksandra Kunovar:
Dodatna strokovna pomoč kot podpora otrokom s posebnimi potrebami v redni osnovni šoli
Anja Bajc:
Pomoč otroku z disleksijo s pomočjo psa
Vesna Prinčič:
Duševna motnja mladostnika kot ovira pri izobraževanju in socialnem življenju
Eva Horvat:
Značilnosti govora in jezika pri 5-letnemu otroku z diagnozu otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
Karolina Gabrijela Ambrožič:
Kaj potrebujejo otroci s posebnimi potrebami pri vzgoji in izobraževanju
Sintia Klede:
Vzgojni zavodi v sistemu vzgoje in izobraževanja v Sloveniji
Verica Žvab - Ratko:
Vključevanje otrok z motnjami v duševnem razvoju v programe osnovnošolskega izobraževanja
Aleksandra Lukić:
Kako odkrivamo otroke z disleksijo v osnovni šoli
Karmen Rosi:
Inkluzija deklice s cerebralno paralizo v redno izobraževanje
Staša Svetlič:
Nastanek in delovanje razvojnega oddelka v vrtcu v Sežani