Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (2)

  1. Špela Bagon: Vzpostavljanje inkluzivnega učnega okolja s pomočjo informacijsko-komunikacijske izobraževalne tehnologije v osnovni šoli
  2. Mateja Gačnik: Razvoj diagnostike osnovnošolskih otrok z motnjo jecljanja in postavitev norm za slovenski prostor za uporabo testne baterije BAB

Magistrska dela (91)

  1. Nastja Slokar: Humanitarna akcija "Od srca do srca" kot model podpore osebam, ki potrebujejo humanitarno pomoč
  2. Merisa Redžić: Vloga vrtca pri odkrivanju in prepoznavanju otrok s posebnimi potrebami
  3. Valentina Raseni: Analiza delovnih razmer za izvajanje dodatne strokovne pomoči za otroke s posebnimi potrebami
  4. Jolanda Potočnik: Pripravljenost in usposobljenost vzgojiteljic v vrtcu za delo z otroki s posebnimi potrebami
  5. Tomaž Tičar: Nižje poklicno izobraževanje - možnosti za otroke s posebnimi potrebami
  6. Tomaž Mikeln: Dosežki vzgojno-izobraževalnih ciljev kot indikator posebnih potreb pri otrocih v 1. triletju OŠ
  7. Alenka Plevnik, Sabina Sterle: Stališča vzgojiteljev in učiteljev o pogojih za uspešno vključevanje otrok s posebnimi potrebami v večinske vrtce in osnovne šole
  8. Sara Kuzmanović: Spremembe v družinski dinamiki ob rojstvu otroka z več motnjami
  9. Anja Tegelj: Vpliv plesa na vozičkih na kvaliteto življenja gibalno oviranih plesalcev
  10. Eva Tekavčič: Vključevanje otrok z avtističnimi motnjami v različne programe vzgoje in izobraževanja
  11. Denis Jambriško: Vključevanje učencev z motnjami v duševnem razvoju v dom za otroke s posebnimi potrebami
  12. Nika Cuderman: Zgodnja obravnava predšolskih otrok s posebnimi potrebami v Kranjskih vrtcih
  13. Mateja Žerjavič: Cilji medpredmetnega povezovanja za otroke s posebnimi potrebami v prilagojenem izobraževalnem programu z enakovrednim izobrazbenim standardom
  14. Doroteja Perše: Pozitivni učinki gibalne/športne aktivnosti pri otrocih z motnjami pozornosti in hiperaktivnosti
  15. Tajda Sterle: Kontinuum programov za otroke s posebnimi potrebami v Sloveniji
  16. Kris Frančeškin: Kakovost življenja gluhih in naglušnih na Goriškem
  17. Simona Štrucl: Dodatna strokovna pomoč otroku z nakazano diskalkulijo
  18. Klementina Plesničar: Pomoč pri premagovanju bralnih težav
  19. Matija Pohar: Podpora specializirane institucije mladostnikom z lažjimi motnjami v duševnem razvoju pri pripravah na delo
  20. Marta Glatz: Izvajanje kontinuuma pomoči v postopku prepoznavanja otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  21. Ana Korošec: Obravnava otrok z več motnjami v instituciji Autismo Málaga
  22. Maja Rome Anžlovar: Prepoznavanje odstopanj v govorno-jezikovnem razvoju predšolskih otrok
  23. Davorina Giorgiutti, Simona Roškar: Zrcalce - inkluzivna lutkovna predstava
  24. Maks Marion: Pomoč in podpora slišečim staršem gluhega otroka v predšolskem obdobju
  25. Eva Grahonja: Vključevanje odraslih gluhih in naglušnih v okoljske dejavnosti
  26. Erika Orel: Modifikacija vedenja pri otroku z lažjo motnjo v duševnem razvoju
  27. Ana Miholić: Kako prilagoditi in izvajati individualiziran program za učenca z okvaro sluha
  28. Blanka Nerad: Dejavniki izbire poklica v osnovni šoli
  29. Martina Cvetko: Depriviligiranost - ovira v vzgoji in izobraževanju otrok
  30. Nataša Milost: Razvoj vzgoje in izobraževanja ter družbene skrbi za osebe z motnjami v duševnem razvoju na obali
  31. Erika Lobenwein: Kako pomagati družini, da bo razumela svojega avtističnega otroka
  32. Katarina Tischer Gregorič: Osveščanje okolja kot temeljni dejavnik inkluzije oseb s posebnimi potrebami
  33. Barbara Knap: Sposobnosti učiteljev za prepoznavanje učnih težav pri učencih v osnovni šoli
  34. Tonja Ferjančič: Razvijanje grafomotorike v funkciji preprečevanja težav v opismenjevanju
  35. Sara Klokočovnik: Kako otroci z motnjami v duševnem razvoju vplivajo na kvaliteto družinskega življenja
  36. Teja Gracin: Vidiki učne motivacije otrok s posebnimi potrebami v inkluzivni šoli
  37. Barbara Palčič: Uresničevanje inkluzivne vzgoje v vrtcu
  38. Tjaša Prudič: Inkluzija skozi poklicno orientacijo v osnovni šoli
  39. Karmen Drljić: Vpliv etnične identitete na razvoj rezilientnih vzorcev vedenja pri mladostnikih in priseljenskih družin
  40. Tanja Karlovčec, Breda Vöröš: Motnje branja in pisanja pri učencih Romih ter metode za njihovo premagovanje
  41. Mira Anderlič, Tanja Horvat Baum: Vloga mobilne specialno-pedagoške službe v luči nove inkluzivne paradigme
  42. Aja Dobnik: Zaznavanje in doživljanje barv otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju
  43. Alma Pećanin: Metoda strukturiranega poučevanja v prilagojenem programu z enakovrednim izobrazbenim standardom
  44. Tamara Ortar: Kako rojstvo otroka z downovim sindromom vpliva na odnose in funkcioniranje družine
  45. Marko Krota, Tea Krota: Učenje abecede s pomočjo računalnika
  46. Ana Radovčič, Andreja Peroša: Pripravljenost učiteljev osnovnih in srednjih šol za sprejem otrok s posebnimi potrebami in delo z njimi
  47. Mojca MIhelič: Kakovost življenja odraslih oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
  48. Lili Miloševič: Šolsko gledališče kot pot do socialnega vključevanja otrok z motnjami v duševnem razvoju
  49. Petra Martinc: Pomoč romski učenki v 1. in 2. razredu osnovne šole
  50. Valerija Kranjec: Posebno šolstvo Pomurja na poti tranzicije v koncept inkluzivne šole
  51. Nives Jereb: Priprava vrtca na sprejem in delo z otroki s težavami v razvoju
  52. Saša Šimac: Vloga inkluzivnega pedagoga pri obravnavi otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  53. Klementina Sečkar: Uporaba IKT pri poučevanju in učenju otrok s posebnimi potrebami v izobraževalnem programu s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo
  54. Gaja Gantar: Kako starši doživljajo otroka s posebnimi potrebami
  55. Jerneja Keber: Dodatna strokovna pomoč učencem z disleksijo pri opismenjevanju
  56. Vanja Bolčič Makovac: Otrok z okvarami sluha na prehodu iz vrtca v osnovno šolo
  57. Patricia Verbič: Učinkovitost inkluzivnega pristopa pri osebah s posebnimi potrebami v izobraževanju, socialni integraciji in zaposlovanju
  58. Mateja Kosovel: Od zaznave težav otrok s posebnimi potrebami do usmeritve v program s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo
  59. Erika Iskra Tomažič: Vzgoja vzgojitelja pri spodbujanju razvoja otrokovega govora
  60. Klara Lipnikar: Pomen prepoznavanja in odkrivanja močnih področij pri učencih z učnimi težavami
  61. Kaja Kohek: Pripravljenost učiteljev slovenskih obalnih osnovnih šol na sprejem otrok s posebnimi potrebami
  62. Jasna Jančič: Učne težave v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  63. Karin Fortuna, Anja Štefanac: Oči so moja ušesa, roke moja usta: težave gluhih pri sporazumevanju z okoljem v znakovnem jeziku
  64. Rozalija Lukan-Sedej: Posebnosti prvošolcev na nekaterih področjih veščin in spretnosti za opismenjevanje
  65. Janja Adamič: Prehod oseb s posebnimi potrebami med šolo in zaposlitvijo
  66. Fatima Peček: Prilagoditev grajenega okolja otrokom s posebnimi potrebami
  67. Katarina Mohorič: Sprejetost otrok z disleksijo v razredni skupnosti
  68. Aleksandra Cvijetić: Uresničevanje inkluzije in inkluzivni pedagog
  69. Daša Plut: Pomen športa za kakovost življenja gluhih in naglušnih oseb
  70. Mirjam Švagan: Zgodnja intervencija pri razvojno ogroženih otrocih
  71. Lilijana Gracar: Usposobljenost šolske svetovalne službe za poklicno orientacijo otrok s posebnimi potrebami
  72. Tijana Zlobec: Inkluzija otroka z Downovim sindromom v vrtcu
  73. Ksenija Korče, Elizabeta Zgonc: Uresničevanje inkluzije v vrtcih in osnovnih šolah
  74. Nina Logonder: Izdelava in uporaba aplikacije "Besedko" za razvoj komunikacijskih spretnosti
  75. Matej Švab: Od detekcije do usmeritve otroka s posebnimi potrebami
  76. Barbara Geržina, Anja Šircelj Istenič: Težave otrok z disleksijo pri učenju slovenskega kot maternega in angleškega kot tujega jezika
  77. Vesna Corel: Odločanje oseb z okvaro vida na karierni poti
  78. Petra Koncut: Učiteljevo sprejemanje in obravnavanje učencev s primanjkljaji na področju učenja branja in pisanja na razredni stopnji
  79. Urša Mulej: Izvajanje dodatne strokovne pomoči v tretji triadi osnovne šole
  80. Doroteja Bajc, Lidija Pungarčič: Strategije dela z otroki z avtističnimi motnjami v osnovni šoli
  81. Tina Jurgec: Koncepti inkluzije in problem njihovega uresničevanja
  82. Hajdeja Praprotnik: Nadarjeni otrok s posebnimi potrebami kot izziv v pedagoškem procesu
  83. Jerneja Simčič: Naloga in pomen dodatne strokovne pomoči za uresničevanje inkluzivne paradigme
  84. Anja Mravlja: Vloga šole in učitelja pri odpravljanju učne neuspešnosti
  85. Nadja Kovačič: Vključevanje oseb s posebnimi potrebami v delovno okolje na primeru gostinskega obrata
  86. Helena Markočič: Spreminjanje usmeritev pri otroku s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  87. Špela Grmek: Samopodoba in socialna anksioznost pri otrocih s posebnimi potrebami
  88. Olivera Kocevska: Kvaliteta življenja odraslih oseb z zmernimi in težjimi motnjami v duševnem razvoju
  89. Urška Taljat: Otrok z dodatno strokovno pomočjo v razredu
  90. Tina Bajić: Otroci z več motnjami v specializirani instituciji
  91. Urška Novak: Kako živeti z gluhoto?

Diplomska dela (88)

  1. Staša Svetlič: Nastanek in delovanje razvojnega oddelka v vrtcu v Sežani
  2. Karmen Rosi: Inkluzija deklice s cerebralno paralizo v redno izobraževanje
  3. Aleksandra Lukić: Kako odkrivamo otroke z disleksijo v osnovni šoli
  4. Verica Žvab - Ratko: Vključevanje otrok z motnjami v duševnem razvoju v programe osnovnošolskega izobraževanja
  5. Sintia Klede: Vzgojni zavodi v sistemu vzgoje in izobraževanja v Sloveniji
  6. Karolina Gabrijela Ambrožič: Kaj potrebujejo otroci s posebnimi potrebami pri vzgoji in izobraževanju
  7. Eva Horvat: Značilnosti govora in jezika pri 5-letnemu otroku z diagnozu otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
  8. Vesna Prinčič: Duševna motnja mladostnika kot ovira pri izobraževanju in socialnem življenju
  9. Anja Bajc: Pomoč otroku z disleksijo s pomočjo psa
  10. Aleksandra Kunovar: Dodatna strokovna pomoč kot podpora otrokom s posebnimi potrebami v redni osnovni šoli
  11. Daša Plut: Otroci z epilepsijo v osnovni šoli
  12. Kaja Kohek: Terapevtsko jahanje za spodbujanje razvoja otrok s posebnimi potrebami
  13. Ana Miholić: Vloga učitelja pri otroku s sladkorno boleznijo
  14. Klara Lipnikar: Soočanje staršev s posebnimi potrebami otroka in mreža pomoči
  15. Elena Curk: Značilnosti razvoja govora pri otroku z avtizmom
  16. Valentina Tratnik: Govorni razvoj otroka s cerebralno paralizo
  17. Karmen Gracer: Ali se disleksija že nakazuje v predšolskem obdobju
  18. Regina Krmelj: Gibanje kot podpora in pomoč pri obravnavi otrok z govorno-jezikovnimi težavami
  19. Erika Habjan: Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  20. Tjaša Vajdič: Stališča razrednih in predmetnih učiteljev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole
  21. Tanja Mejak: Kako prepoznati nadarjenega otroka v vrtcu
  22. Ana Stanonik: Odnosi med rejniki in biološkimi starši
  23. Ana Jakončič: Ali znamo ločiti hiperaktivnega od nemirnega otroka?
  24. Maruša Poženel: Igra otrok z avtizmom v predšolskem obdobju
  25. Katarina Mohorič: Prehajanje med programi v funkciji inkluzivne šole
  26. Janja Adamič: Osebna in poklicna rehabilitacija posameznika po poškodbi
  27. Urška Pantar: Ali so vrtci pripravljeni na sprejem otrok s posebnimi potrebami
  28. Maja Rome Anžlovar: Vloga in položaj staršev pri odkrivanju in sprejemanju otroka s posebnimi potrebami
  29. Alma Šušteršič: Živahni otroci v vrtcu - zaželeni ali nezaželeni
  30. Aleksandra Andrić: Kako delati z nemirnim otrokom v vrtcu
  31. Tjaša Colja: Pomoč mobilnega specialnega pedagoga otrokom s posebnimi potrebami v redni osnovni šoli
  32. Tina Babuder: Analiza vzgoje in izobraževanja posameznika z gluhoto
  33. Barbara Pisk: Otroci s čustvenimi in vedenjskimi motnjami v osnovni šoli - izzivi ali problemi?
  34. Tjaša Terbižan: Problemi prepoznavanja in usmerjanja otrok s posebnimi potrebami v predšolski dobi v Vrtcu v Postojni
  35. Tanja Marinković: Model viških vrtcev za delo z otroci s posebnimi potrebami po 20 letih
  36. Ana Javeršek: Vloga spremljevalca pri vključevanju otroka s slabovidnostjo v vrtec
  37. Dajana Bošnjak: Vloga medicinske sestre pri obravnavi družin z otroki s posebnimi potrebami v zdravstvenem domu
  38. Martina Goljuf: Poklicni stres specialnih pedagogov in učiteljev na osnovni šoli
  39. Nika Jesenko: Sprostitvene tehnike pri obravnavi otrok z izrazitejšimi primanjkljaji, ovirami oziroma motnjami
  40. Brina Božič: Lokostrelstvo za slepe in slabovidne osebe
  41. Neca Kompara: Gibalna/športna aktivnost za otroke s hiperaktivnostjo
  42. Nina Senegačnik: Vrednotenje gibalne/športne aktivnosti vzorca oseb z Downovim sindromom
  43. Aleksandra Osvaldič: Prostovoljstvo kot sodobno življenje za učenje
  44. Mateja Frčej Stoykov: Hiperaktiven ali preživahen otrok v vrtcu
  45. Patricija Nemivšek: Zgodba otroka s cerebralno paralizo
  46. Urša Pečečnik: Rehabilitacija učenca s slepoto
  47. Anja Radolič: Kako študenti Pedagoške fakultete Koper zaznavajo potrebe študentov s posebnimi potrebami
  48. Tomi Samec: Težave staršev pri vzgoji otroka z motnjo hiperaktivnosti
  49. Jožica Čokl: Katere otroke s posebnimi potrebami identificiramo v otroškem vrtcu
  50. Karmen Sabadin: Kakšno pomoč in prilagoditve potrebuje gibalno oviran otrok v osnovni šoli
  51. Ana Mozetič: Vloga staršev pri šolanju otrok z učnimi težavami
  52. Katja Železnik: Pes terapevt v razvojnem oddelku
  53. Anja Janežič: Vloga in naloge inkluzivnega pedagoga v osnovni šoli
  54. Taja Gomizelj: Stališča učiteljev o vključevanju otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole
  55. Nika Stipančić: Socialna vključenost otroka z naglušnostjo iz tujega jezikovnega področja
  56. Špela Pavalec: Dodatna strokovna pomoč kot oblika podpore in pomoči otrokom s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  57. Sara Pliško: Kako reagirajo starši na ugotovitev, da ima njihov otrok posebne potrebe?
  58. Urška Zelenko: Pomoč stanovanjske skupine otrokom in mladostnikom, ogroženim v psihosocialnem razvoju
  59. Jasna Hojak: Ali inkluzivna paradigma odpira tudi možnosti za vključevanje otrok z downovim sindromom v redno osnovno šolo?
  60. Ines Skol: Pomoč romskim otrokom pri šolanju
  61. Pia Novljan: Sodelovanje bolnišnične in matične šole pri šolanju dolgotrajno bolnih otrok
  62. Ana Ribič: Pomen ustvarjalnosti in umetniških aktivnosti v varstveno delovnih centrih
  63. Margerita Perišić: Kako zagotoviti prilagoditve in skrb za otroka z diabetesom v vrtcu
  64. Nina Mernik: Šolanje slepe dijakinje
  65. Vesna Mohorčič: Bralne aktivnosti s pomočjo psa kot alternativna bralna strategija
  66. Nastasija Tetičkovič: Pedagoško delo specialnega pedagoga v razvojnem oddelku
  67. Aja Dobnik: Značilnosti otroka z Downovim sindromom pri motoričnih sposobnostih
  68. Nina Božičnik: Integracija - inkluzija in pripravljenost osnovnih šol na sprejem otroka s posebnimi potrebami
  69. Lea Pucer: Podpora in pomoč otrokom migrantom pri učenju v osnovni šoli
  70. Mojca Ipavec: Specifična vedenjska slika otroka z avtizmom
  71. Lucija Viler: Otroci s sladkorno boleznijo v vrtcu
  72. Maja Sadovnik: Vzgoja in izobraževanje otroka z Downovim sindromom
  73. Eneja Čulina: Pripravljenost učiteljev OŠ na sprejem otrok s posebnimi potrebami
  74. Nina Rustja: Kako se starši otrok s posebmini potrebami odzivajo na šolanje svojih otrok v redni osnovni šoli?
  75. Sanja Tacer: Stališča in pripravljenost učiteljev za sprejem otrok z disleksijo
  76. Saša Serafini: Stališča mobilnih specialnih pedagogov o izvajanju dodatne strokovne pomoči
  77. Rebeka Pirc: Kadrovska opremljenost osnovnih šol za delo z otroki s posebnimi potrebami
  78. Maja Botić: Ali motnje branja in pisanja spremljajo tudi posebnosti na motoričnem področju?
  79. Saša Mihelj: Kako učitelji razumejo učne težave otrok s primanjkljajem na posameznih področjih življenja
  80. Ana Kovač: Položaj otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami na osnovni šoli
  81. Katja Matahlija: Prostovoljstvo kot oblika podpore in pomoči otrokom s posebnimi potrebami
  82. Jerneja Eržen: Kako aktivno se v pouk vključuje gluh otrok s polževim vsadkom
  83. Mojca Dolšak: Ali učitelji v srednjih šolah razumejo posebne potrebe dijakov z disleksijo
  84. Petra Fabčič: Otroci s cerebralno paralizo in spremljajoče motnje
  85. Špela Slanc: Vključenost otrok s posebnimi potrebami v vrtce v Beli krajini
  86. Nika Karas: Dodatna strokovna pomoč kot pomembna oblika pomoči otrokom s posebnimi potrebami
  87. Katarina Trnovec: Ali v osnovnih šolah ni otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami?
  88. Tamara Lasič: Kako se znajde učitelj v redni osnovni šoli, ko dobi učenca z avtizmom?
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici