Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (2)
Mateja Gačnik:
Razvoj diagnostike osnovnošolskih otrok z motnjo jecljanja in postavitev norm za slovenski prostor za uporabo testne baterije BAB
Špela Bagon:
Vzpostavljanje inkluzivnega učnega okolja s pomočjo informacijsko-komunikacijske izobraževalne tehnologije v osnovni šoli
Magistrska dela (93)
Urška Taljat:
Otrok z dodatno strokovno pomočjo v razredu
Olivera Kocevska:
Kvaliteta življenja odraslih oseb z zmernimi in težjimi motnjami v duševnem razvoju
Helena Markočič:
Spreminjanje usmeritev pri otroku s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Špela Grmek:
Samopodoba in socialna anksioznost pri otrocih s posebnimi potrebami
Nadja Kovačič:
Vključevanje oseb s posebnimi potrebami v delovno okolje na primeru gostinskega obrata
Anja Mravlja:
Vloga šole in učitelja pri odpravljanju učne neuspešnosti
Jerneja Simčič:
Naloga in pomen dodatne strokovne pomoči za uresničevanje inkluzivne paradigme
Hajdeja Praprotnik:
Nadarjeni otrok s posebnimi potrebami kot izziv v pedagoškem procesu
Tina Jurgec:
Koncepti inkluzije in problem njihovega uresničevanja
Urša Mulej:
Izvajanje dodatne strokovne pomoči v tretji triadi osnovne šole
Petra Koncut:
Učiteljevo sprejemanje in obravnavanje učencev s primanjkljaji na področju učenja branja in pisanja na razredni stopnji
Vesna Corel:
Odločanje oseb z okvaro vida na karierni poti
Matej Švab:
Od detekcije do usmeritve otroka s posebnimi potrebami
Nina Logonder:
Izdelava in uporaba aplikacije "Besedko" za razvoj komunikacijskih spretnosti
Tijana Zlobec:
Inkluzija otroka z Downovim sindromom v vrtcu
Jasna Jančič:
Učne težave v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Fatima Peček:
Prilagoditev grajenega okolja otrokom s posebnimi potrebami
Daša Plut:
Pomen športa za kakovost življenja gluhih in naglušnih oseb
Vanja Bolčič Makovac:
Otrok z okvarami sluha na prehodu iz vrtca v osnovno šolo
Erika Iskra Tomažič:
Vzgoja vzgojitelja pri spodbujanju razvoja otrokovega govora
Kaja Kohek:
Pripravljenost učiteljev slovenskih obalnih osnovnih šol na sprejem otrok s posebnimi potrebami
Janja Adamič:
Prehod oseb s posebnimi potrebami med šolo in zaposlitvijo
Aleksandra Cvijetić:
Uresničevanje inkluzije in inkluzivni pedagog
Lilijana Gracar:
Usposobljenost šolske svetovalne službe za poklicno orientacijo otrok s posebnimi potrebami
Mateja Kosovel:
Od zaznave težav otrok s posebnimi potrebami do usmeritve v program s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo
Klara Lipnikar:
Pomen prepoznavanja in odkrivanja močnih področij pri učencih z učnimi težavami
Rozalija Lukan-Sedej:
Posebnosti prvošolcev na nekaterih področjih veščin in spretnosti za opismenjevanje
Katarina Mohorič:
Sprejetost otrok z disleksijo v razredni skupnosti
Mirjam Švagan:
Zgodnja intervencija pri razvojno ogroženih otrocih
Patricia Verbič:
Učinkovitost inkluzivnega pristopa pri osebah s posebnimi potrebami v izobraževanju, socialni integraciji in zaposlovanju
Valerija Kranjec:
Posebno šolstvo Pomurja na poti tranzicije v koncept inkluzivne šole
Nives Jereb:
Priprava vrtca na sprejem in delo z otroki s težavami v razvoju
Saša Šimac:
Vloga inkluzivnega pedagoga pri obravnavi otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Klementina Sečkar:
Uporaba IKT pri poučevanju in učenju otrok s posebnimi potrebami v izobraževalnem programu s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo
Gaja Gantar:
Kako starši doživljajo otroka s posebnimi potrebami
Jerneja Keber:
Dodatna strokovna pomoč učencem z disleksijo pri opismenjevanju
Petra Martinc:
Pomoč romski učenki v 1. in 2. razredu osnovne šole
Lili Miloševič:
Šolsko gledališče kot pot do socialnega vključevanja otrok z motnjami v duševnem razvoju
Mojca MIhelič:
Kakovost življenja odraslih oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
Marko Krota, Tea Krota:
Učenje abecede s pomočjo računalnika
Tamara Ortar:
Kako rojstvo otroka z downovim sindromom vpliva na odnose in funkcioniranje družine
Alma Pećanin:
Metoda strukturiranega poučevanja v prilagojenem programu z enakovrednim izobrazbenim standardom
Aja Dobnik:
Zaznavanje in doživljanje barv otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Tina Bajić:
Otroci z več motnjami v specializirani instituciji
Urška Novak:
Kako živeti z gluhoto?
Karmen Drljić:
Vpliv etnične identitete na razvoj rezilientnih vzorcev vedenja pri mladostnikih in priseljenskih družin
Tjaša Prudič:
Inkluzija skozi poklicno orientacijo v osnovni šoli
Barbara Palčič:
Uresničevanje inkluzivne vzgoje v vrtcu
Teja Gracin:
Vidiki učne motivacije otrok s posebnimi potrebami v inkluzivni šoli
Sara Klokočovnik:
Kako otroci z motnjami v duševnem razvoju vplivajo na kvaliteto družinskega življenja
Tonja Ferjančič:
Razvijanje grafomotorike v funkciji preprečevanja težav v opismenjevanju
Barbara Knap:
Sposobnosti učiteljev za prepoznavanje učnih težav pri učencih v osnovni šoli
Katarina Tischer Gregorič:
Osveščanje okolja kot temeljni dejavnik inkluzije oseb s posebnimi potrebami
Erika Lobenwein:
Kako pomagati družini, da bo razumela svojega avtističnega otroka
Nataša Milost:
Razvoj vzgoje in izobraževanja ter družbene skrbi za osebe z motnjami v duševnem razvoju na obali
Martina Cvetko:
Depriviligiranost - ovira v vzgoji in izobraževanju otrok
Blanka Nerad:
Dejavniki izbire poklica v osnovni šoli
Ana Miholić:
Kako prilagoditi in izvajati individualiziran program za učenca z okvaro sluha
Erika Orel:
Modifikacija vedenja pri otroku z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Eva Grahonja:
Vključevanje odraslih gluhih in naglušnih v okoljske dejavnosti
Maks Marion:
Pomoč in podpora slišečim staršem gluhega otroka v predšolskem obdobju
Davorina Giorgiutti, Simona Roškar:
Zrcalce - inkluzivna lutkovna predstava
Maja Rome Anžlovar:
Prepoznavanje odstopanj v govorno-jezikovnem razvoju predšolskih otrok
Ana Korošec:
Obravnava otrok z več motnjami v instituciji Autismo Málaga
Marta Glatz:
Izvajanje kontinuuma pomoči v postopku prepoznavanja otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Matija Pohar:
Podpora specializirane institucije mladostnikom z lažjimi motnjami v duševnem razvoju pri pripravah na delo
Klementina Plesničar:
Pomoč pri premagovanju bralnih težav
Simona Štrucl:
Dodatna strokovna pomoč otroku z nakazano diskalkulijo
Kris Frančeškin:
Kakovost življenja gluhih in naglušnih na Goriškem
Tajda Sterle:
Kontinuum programov za otroke s posebnimi potrebami v Sloveniji
Doroteja Perše:
Pozitivni učinki gibalne/športne aktivnosti pri otrocih z motnjami pozornosti in hiperaktivnosti
Mateja Žerjavič:
Cilji medpredmetnega povezovanja za otroke s posebnimi potrebami v prilagojenem izobraževalnem programu z enakovrednim izobrazbenim standardom
Nika Cuderman:
Zgodnja obravnava predšolskih otrok s posebnimi potrebami v Kranjskih vrtcih
Denis Jambriško:
Vključevanje učencev z motnjami v duševnem razvoju v dom za otroke s posebnimi potrebami
Eva Tekavčič:
Vključevanje otrok z avtističnimi motnjami v različne programe vzgoje in izobraževanja
Alenka Plevnik, Sabina Sterle:
Stališča vzgojiteljev in učiteljev o pogojih za uspešno vključevanje otrok s posebnimi potrebami v večinske vrtce in osnovne šole
Doroteja Bajc, Lidija Pungarčič:
Strategije dela z otroki z avtističnimi motnjami v osnovni šoli
Barbara Geržina, Anja Šircelj Istenič:
Težave otrok z disleksijo pri učenju slovenskega kot maternega in angleškega kot tujega jezika
Ksenija Korče, Elizabeta Zgonc:
Uresničevanje inkluzije v vrtcih in osnovnih šolah
Karin Fortuna, Anja Štefanac:
Oči so moja ušesa, roke moja usta: težave gluhih pri sporazumevanju z okoljem v znakovnem jeziku
Ana Radovčič, Andreja Peroša:
Pripravljenost učiteljev osnovnih in srednjih šol za sprejem otrok s posebnimi potrebami in delo z njimi
Mira Anderlič, Tanja Horvat Baum:
Vloga mobilne specialno-pedagoške službe v luči nove inkluzivne paradigme
Tanja Karlovčec, Breda Vöröš:
Motnje branja in pisanja pri učencih Romih ter metode za njihovo premagovanje
Anja Tegelj:
Vpliv plesa na vozičkih na kvaliteto življenja gibalno oviranih plesalcev
Sara Kuzmanović:
Spremembe v družinski dinamiki ob rojstvu otroka z več motnjami
Tomaž Mikeln:
Dosežki vzgojno-izobraževalnih ciljev kot indikator posebnih potreb pri otrocih v 1. triletju OŠ
Tomaž Tičar:
Nižje poklicno izobraževanje - možnosti za otroke s posebnimi potrebami
Jolanda Potočnik:
Pripravljenost in usposobljenost vzgojiteljic v vrtcu za delo z otroki s posebnimi potrebami
Valentina Raseni:
Analiza delovnih razmer za izvajanje dodatne strokovne pomoči za otroke s posebnimi potrebami
Merisa Redžić:
Vloga vrtca pri odkrivanju in prepoznavanju otrok s posebnimi potrebami
Nastja Slokar:
Humanitarna akcija "Od srca do srca" kot model podpore osebam, ki potrebujejo humanitarno pomoč
Petra Mlinarec:
Sodelovanje vrtca in razvojne ambulante pri zgodnji obravnavi otrok s posebnimi potrebami
Zemka Kečanović:
Razvoj vzgoje in izobraževanja gluhih in naglušnih v Sloveniji
Diplomska dela (88)
Tamara Lasič:
Kako se znajde učitelj v redni osnovni šoli, ko dobi učenca z avtizmom?
Katarina Trnovec:
Ali v osnovnih šolah ni otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami?
Nika Karas:
Dodatna strokovna pomoč kot pomembna oblika pomoči otrokom s posebnimi potrebami
Špela Slanc:
Vključenost otrok s posebnimi potrebami v vrtce v Beli krajini
Petra Fabčič:
Otroci s cerebralno paralizo in spremljajoče motnje
Mojca Dolšak:
Ali učitelji v srednjih šolah razumejo posebne potrebe dijakov z disleksijo
Jerneja Eržen:
Kako aktivno se v pouk vključuje gluh otrok s polževim vsadkom
Katja Matahlija:
Prostovoljstvo kot oblika podpore in pomoči otrokom s posebnimi potrebami
Saša Mihelj:
Kako učitelji razumejo učne težave otrok s primanjkljajem na posameznih področjih življenja
Ana Kovač:
Položaj otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami na osnovni šoli
Maja Botić:
Ali motnje branja in pisanja spremljajo tudi posebnosti na motoričnem področju?
Rebeka Pirc:
Kadrovska opremljenost osnovnih šol za delo z otroki s posebnimi potrebami
Saša Serafini:
Stališča mobilnih specialnih pedagogov o izvajanju dodatne strokovne pomoči
Sanja Tacer:
Stališča in pripravljenost učiteljev za sprejem otrok z disleksijo
Nina Rustja:
Kako se starši otrok s posebmini potrebami odzivajo na šolanje svojih otrok v redni osnovni šoli?
Eneja Čulina:
Pripravljenost učiteljev OŠ na sprejem otrok s posebnimi potrebami
Lucija Viler:
Otroci s sladkorno boleznijo v vrtcu
Maja Sadovnik:
Vzgoja in izobraževanje otroka z Downovim sindromom
Lea Pucer:
Podpora in pomoč otrokom migrantom pri učenju v osnovni šoli
Mojca Ipavec:
Specifična vedenjska slika otroka z avtizmom
Nina Božičnik:
Integracija - inkluzija in pripravljenost osnovnih šol na sprejem otroka s posebnimi potrebami
Aja Dobnik:
Značilnosti otroka z Downovim sindromom pri motoričnih sposobnostih
Nastasija Tetičkovič:
Pedagoško delo specialnega pedagoga v razvojnem oddelku
Vesna Mohorčič:
Bralne aktivnosti s pomočjo psa kot alternativna bralna strategija
Margerita Perišić:
Kako zagotoviti prilagoditve in skrb za otroka z diabetesom v vrtcu
Nina Mernik:
Šolanje slepe dijakinje
Ana Ribič:
Pomen ustvarjalnosti in umetniških aktivnosti v varstveno delovnih centrih
Pia Novljan:
Sodelovanje bolnišnične in matične šole pri šolanju dolgotrajno bolnih otrok
Ines Skol:
Pomoč romskim otrokom pri šolanju
Jasna Hojak:
Ali inkluzivna paradigma odpira tudi možnosti za vključevanje otrok z downovim sindromom v redno osnovno šolo?
Urška Zelenko:
Pomoč stanovanjske skupine otrokom in mladostnikom, ogroženim v psihosocialnem razvoju
Sara Pliško:
Kako reagirajo starši na ugotovitev, da ima njihov otrok posebne potrebe?
Nika Stipančić:
Socialna vključenost otroka z naglušnostjo iz tujega jezikovnega področja
Špela Pavalec:
Dodatna strokovna pomoč kot oblika podpore in pomoči otrokom s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Taja Gomizelj:
Stališča učiteljev o vključevanju otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole
Anja Janežič:
Vloga in naloge inkluzivnega pedagoga v osnovni šoli
Katja Železnik:
Pes terapevt v razvojnem oddelku
Karmen Sabadin:
Kakšno pomoč in prilagoditve potrebuje gibalno oviran otrok v osnovni šoli
Ana Mozetič:
Vloga staršev pri šolanju otrok z učnimi težavami
Jožica Čokl:
Katere otroke s posebnimi potrebami identificiramo v otroškem vrtcu
Tomi Samec:
Težave staršev pri vzgoji otroka z motnjo hiperaktivnosti
Anja Radolič:
Kako študenti Pedagoške fakultete Koper zaznavajo potrebe študentov s posebnimi potrebami
Urša Pečečnik:
Rehabilitacija učenca s slepoto
Mateja Frčej Stoykov:
Hiperaktiven ali preživahen otrok v vrtcu
Patricija Nemivšek:
Zgodba otroka s cerebralno paralizo
Aleksandra Osvaldič:
Prostovoljstvo kot sodobno življenje za učenje
Nina Senegačnik:
Vrednotenje gibalne/športne aktivnosti vzorca oseb z Downovim sindromom
Neca Kompara:
Gibalna/športna aktivnost za otroke s hiperaktivnostjo
Brina Božič:
Lokostrelstvo za slepe in slabovidne osebe
Martina Goljuf:
Poklicni stres specialnih pedagogov in učiteljev na osnovni šoli
Nika Jesenko:
Sprostitvene tehnike pri obravnavi otrok z izrazitejšimi primanjkljaji, ovirami oziroma motnjami
Dajana Bošnjak:
Vloga medicinske sestre pri obravnavi družin z otroki s posebnimi potrebami v zdravstvenem domu
Ana Javeršek:
Vloga spremljevalca pri vključevanju otroka s slabovidnostjo v vrtec
Tanja Marinković:
Model viških vrtcev za delo z otroci s posebnimi potrebami po 20 letih
Tjaša Terbižan:
Problemi prepoznavanja in usmerjanja otrok s posebnimi potrebami v predšolski dobi v Vrtcu v Postojni
Barbara Pisk:
Otroci s čustvenimi in vedenjskimi motnjami v osnovni šoli - izzivi ali problemi?
Tina Babuder:
Analiza vzgoje in izobraževanja posameznika z gluhoto
Tjaša Colja:
Pomoč mobilnega specialnega pedagoga otrokom s posebnimi potrebami v redni osnovni šoli
Aleksandra Andrić:
Kako delati z nemirnim otrokom v vrtcu
Alma Šušteršič:
Živahni otroci v vrtcu - zaželeni ali nezaželeni
Maja Rome Anžlovar:
Vloga in položaj staršev pri odkrivanju in sprejemanju otroka s posebnimi potrebami
Urška Pantar:
Ali so vrtci pripravljeni na sprejem otrok s posebnimi potrebami
Janja Adamič:
Osebna in poklicna rehabilitacija posameznika po poškodbi
Katarina Mohorič:
Prehajanje med programi v funkciji inkluzivne šole
Maruša Poženel:
Igra otrok z avtizmom v predšolskem obdobju
Ana Jakončič:
Ali znamo ločiti hiperaktivnega od nemirnega otroka?
Ana Stanonik:
Odnosi med rejniki in biološkimi starši
Tanja Mejak:
Kako prepoznati nadarjenega otroka v vrtcu
Tjaša Vajdič:
Stališča razrednih in predmetnih učiteljev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole
Erika Habjan:
Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Regina Krmelj:
Gibanje kot podpora in pomoč pri obravnavi otrok z govorno-jezikovnimi težavami
Karmen Gracer:
Ali se disleksija že nakazuje v predšolskem obdobju
Valentina Tratnik:
Govorni razvoj otroka s cerebralno paralizo
Elena Curk:
Značilnosti razvoja govora pri otroku z avtizmom
Klara Lipnikar:
Soočanje staršev s posebnimi potrebami otroka in mreža pomoči
Ana Miholić:
Vloga učitelja pri otroku s sladkorno boleznijo
Kaja Kohek:
Terapevtsko jahanje za spodbujanje razvoja otrok s posebnimi potrebami
Daša Plut:
Otroci z epilepsijo v osnovni šoli
Aleksandra Kunovar:
Dodatna strokovna pomoč kot podpora otrokom s posebnimi potrebami v redni osnovni šoli
Anja Bajc:
Pomoč otroku z disleksijo s pomočjo psa
Vesna Prinčič:
Duševna motnja mladostnika kot ovira pri izobraževanju in socialnem življenju
Eva Horvat:
Značilnosti govora in jezika pri 5-letnemu otroku z diagnozu otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
Karolina Gabrijela Ambrožič:
Kaj potrebujejo otroci s posebnimi potrebami pri vzgoji in izobraževanju
Sintia Klede:
Vzgojni zavodi v sistemu vzgoje in izobraževanja v Sloveniji
Verica Žvab - Ratko:
Vključevanje otrok z motnjami v duševnem razvoju v programe osnovnošolskega izobraževanja
Aleksandra Lukić:
Kako odkrivamo otroke z disleksijo v osnovni šoli
Karmen Rosi:
Inkluzija deklice s cerebralno paralizo v redno izobraževanje
Staša Svetlič:
Nastanek in delovanje razvojnega oddelka v vrtcu v Sežani