Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (2)

  1. Tina Vukasovič: Model povezav med poreklom izdelka in zaznano vrednostjo blagovne znamke
  2. Željka Pećanin: Model nakupnega vedenja potrošnikov pri odločitvi za nakup "superživil"

Magistrska dela (6)

  1. Elin Vukalić: Povezanost med organizacijsko klimo, zadovoljstvom pri delu in zadovoljstvom v življenju zaposlenih v izbranem podjetju
  2. Ana Gril: Analiza prepoznavnosti izbrane blagovne znamke v Sloveniji
  3. Špela Velušček: Analiza nakupnega vedenja potrošnikov pri nakupu medu in medenih izdelkov
  4. Ida Leonida Gnidovec: Marketinška strategija portala
  5. Sandra Horvat: Vpliv blagovne znamke na nakupno odločitev potrošnikov
  6. Maša Slapernik: Nakupno vedenje kupcev zimskih pnevmatik za osebna vozila

Diplomska dela (5)

  1. Maša Antunićević: Marketinško komuniciranje športnega društva
  2. Sandra Spasojević: Use of digital marketing tools in the sales and marketing activities of the bank X
  3. Klara Koprivec: Strategija marketinga podjetja
  4. Mirjam Pikl: Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Dejavnosti Zaraja
  5. Manca Mašič: Analiza priljubljenosti nagradnih iger na izbranih družbenih omrežjih

Druga dela (6)

  1. Tina Vukasovič: Raziskovalni model strateškega repozicioniranja blagovne znamke
  2. Tina Vukasovič: Vpliv izvora izdelka na vrednotenje njegovih lastnosti pri porabnikih
  3. Tina Vukasovič, Štefan Bojnec: Empirično preverjanje modela povezav med poreklom izdelka in zaznano vrednostjo blagovne znamke
  4. Tina Vukasovič, Robert Ružman: Analiza vpliva čustvene inteligence zaposlenih na uspešnost delovanja organizacije
  5. Tina Vukasovič: Marketing management and innovations
  6. Tina Vukasovič, Bojana Korez, Sonja Porekar Petelin: The expansion of the brand through the establishment of the mobile kitchen system
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici