Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (2)
Tina Vukasovič:
Model povezav med poreklom izdelka in zaznano vrednostjo blagovne znamke
Željka Pećanin:
Model nakupnega vedenja potrošnikov pri odločitvi za nakup "superživil"
Magistrska dela (6)
Elin Vukalić:
Povezanost med organizacijsko klimo, zadovoljstvom pri delu in zadovoljstvom v življenju zaposlenih v izbranem podjetju
Ana Gril:
Analiza prepoznavnosti izbrane blagovne znamke v Sloveniji
Špela Velušček:
Analiza nakupnega vedenja potrošnikov pri nakupu medu in medenih izdelkov
Ida Leonida Gnidovec:
Marketinška strategija portala
Sandra Horvat:
Vpliv blagovne znamke na nakupno odločitev potrošnikov
Maša Slapernik:
Nakupno vedenje kupcev zimskih pnevmatik za osebna vozila
Diplomska dela (5)
Maša Antunićević:
Marketinško komuniciranje športnega društva
Sandra Spasojević:
Use of digital marketing tools in the sales and marketing activities of the bank X
Klara Koprivec:
Strategija marketinga podjetja
Mirjam Pikl:
Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Dejavnosti Zaraja
Manca Mašič:
Analiza priljubljenosti nagradnih iger na izbranih družbenih omrežjih
Druga dela (6)
Tina Vukasovič:
Raziskovalni model strateškega repozicioniranja blagovne znamke
Tina Vukasovič:
Vpliv izvora izdelka na vrednotenje njegovih lastnosti pri porabnikih
Tina Vukasovič, Štefan Bojnec:
Empirično preverjanje modela povezav med poreklom izdelka in zaznano vrednostjo blagovne znamke
Tina Vukasovič, Robert Ružman:
Analiza vpliva čustvene inteligence zaposlenih na uspešnost delovanja organizacije
Tina Vukasovič:
Marketing management and innovations
Tina Vukasovič, Bojana Korez, Sonja Porekar Petelin:
The expansion of the brand through the establishment of the mobile kitchen system