Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (17)

  1. Andreja Štucin Cergol: Vključevanje slepih v izvenšolske interesne dejavnosti - učenje petja
  2. Tarcizija Kofol: Glasovni obsegi otrok do šestega do dvanajstega leta starosti
  3. Marjan Kovačič: Glasbeno izobraževanje otrok s posebnimi potrebami
  4. Iva Škoda: Otroci z motnjami avtističnega spektra in glasbena terapija v vzgojno-izobraževalnem procesu
  5. Špela Švigelj: Glasbena izobrazba staršev kot pomemben dejavnik uspešnosti učencev pri pouku glasbene umetnosti
  6. Tjaša Kobal: Vloga vokalne tehnike pri pevski dejavnosti v osnovni šoli
  7. Lucija Kromar: Metode dela z violo v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole za razvijanje glasbene pismenosti
  8. Saša Turk: Metode, oblike in strategije dela učiteljev razrednega pouka pri predmetu glasbena umetnost
  9. David Hrovat: Popularnost glasbenih zvrsti pri predmetu glasbena umetnost v osnovni šoli v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  10. Tina Uhan: Vloga pevske dejavnosti pri kulturnih aktivnostih v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  11. Evi Sever: Glasbene zvrsti v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  12. Mojca Potočnik: Glasbena pravljica - od načrta do izvedbe
  13. Tanja Jazbec: Motiviranost učencev pri pouku glasbene umetnosti v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  14. Veronika Grassi: Glasbeni vrednostni sistem učiteljev razrednega pouka kot osnova preverjanja in ocenjevanja pri pouku glasbene umetnosti v osnovni šoli
  15. Ksenija Malkovič: Možnosti rabe didaktičnega pristopa CLIL pri pouku glasbe
  16. Nastja Novak: Glasbena aktivnost in učni uspeh učencev v drugem vzgojno izobraževalnem obdobju osnovne šole
  17. Eva Kozjak: Glasbene kompetence učiteljev razrednega pouka in kakovost poučevanja glasbene umetnosti

Diplomska dela (41)

  1. Lara Bobič: Vloga klavirja pri pevski dejavnosti v osnovni šoli
  2. Tarcizija Kofol: 1, 2, 3 pesmi za otroke
  3. Tjaša Rosa: Opus skladatelja Radovana Gobca v glasbeno pedagoški praksi v osnovni šoli
  4. Tina Grebenšek: Odnos učiteljev do glasbene vzgoje v prvem triletju osnovne šole
  5. Špela Švigelj: Skladatelj Jakob Jež v vzgojno izobraževalnem procesu
  6. Veronika Grassi: Obravnava Marija Kogoja pri pouku glasbene vzgoje v osnovni šoli
  7. Meta Smolič: Narodno-zabavna glasba v vzgojno-izobraževalnem procesu osnovne šole
  8. Marinella Dobrinja: Kljunasta flavta pri pouku glasbene vzgoje v osnovni šoli
  9. Katja Miklavič: Pravljica z glasbo Grdi raček
  10. Lucija Kromar: Viola kot didaktični pripomoček pri učenju nove pesmi pri pouku glasbene vzgoje
  11. David Hrovat: Dolenjska ljudska glasbena dediščina v osnovnošolskem glasbenem izobraževanju
  12. Ana Subič: Poslušanje glasbe in likovno ustvarjanje
  13. Evi Sever: Recepcija različnih zvrsti glasbe v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  14. Aleš Gantar: Uporaba sodobnih tehnologij pri pouku glasbene umetnosti
  15. Saša Turk: Glasbena pismenost učencev v petem razredu osnovne šole
  16. Tina Uhan: Narodno-zabavna glasba pri vsebinah glasbene umetnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  17. Tjaša Jerše: Odnos učencev do ljudske pesmi v osnovni šoli
  18. Nastja Novak: Uporaba glasbenih inštrumentov v drugem triletju osnovne šole
  19. Ema Čehovin: Odnos učiteljev razrednega pouka do glasbe in do predmeta glasbena umetnost v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  20. Helena Rupar: Glasbene dejavnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  21. Leja Koštric: Prepoznavanje inštrumentov z glasbenimi didaktičnimi igrami v vrtcu
  22. Anja Mrgole: Glasbene dejavnosti v povezavi z Orffovim inštrumentarijem
  23. Ingrid Habinger: Učenje igranja klavirja predšolskega otroka z motnjo avtističnega spektra
  24. Manca Krsnik: Harmonija kot pomemben dejavnik glasbenega razvoja pri predšolski vzgoji
  25. Katarina Pivk: Gibalna aktivnost pri pevski dejavnosti
  26. Marija Božič: Vzgojitelj v procesu glasbenih dejavnosti v predšolskem obdobju
  27. Vesna Banovec: Celostni in glasbeni razvoj otrok
  28. Monika Jakša: Uporaba glasbil pri glasbenih dejavnostih v vrtcu
  29. Teja Rozman: Gongi in tibetanske posode kot oblika glasbene terapije pri otrocih
  30. Tadeja Omrzel: Otroška ljudska pesem in glasbila pri glasbenih dejavnostih v kombiniranem oddelku otrok, starih od enega do šest let
  31. Nika Begović: Izvajanje glasbenih pravljic v vrtcih
  32. Tina Humski: Glasbene didaktične igre v prvem starostnem obdobju
  33. Aneja Prosenjak: Bibarije in glasbeno-didaktične igre v prvem starostnem obdobju
  34. Danijela Kumer: Plesno in likovno izražanje ob doživljajskem poslušanju glasbe v predšolskem obdobju
  35. Maša Rajh: Glasbeno-didaktične igre za razvoj slušne zaznave in pozornosti na zvok v drugem starostnem obdobju
  36. Sanja Mitić: Likovno izražanje ob doživljajskem poslušanju glasbe v predšolskem obdobju
  37. Kristina Mandalenić: Glasbeno didaktične igre za razvoj slušne zaznave in pozornosti na zvok
  38. Nevenka Šmit: Uporaba ljudske glasbe in ljudskih glasbil v vrtcih
  39. Eva Unetič: Glasbena motivacija v predšolskem obdobju na osnovi ritmizacije
  40. Katarina Čarman: Glasbene dejavnosti in njihov pomen v predšolskem obdobju
  41. Nuša Kališnik: Glasbeno didaktične igre za širjenje in utrjevanje glasbenega spomina

Druga dela (3)

  1. Ivan Lešnik: Slovenian multipart singing
  2. Ivan Lešnik: The folk songs
  3. Ivan Lešnik: Glasbena aktivnost in uspešnost učencev v osnovni šoli in zunaj nje
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici