Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Katjuša Gorela:
Reprezentacija revščine v slovenskih ljudskih pravljicah in berilih drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja v osnovni šoli
Magistrska dela (21)
Neva Harc:
Mesto pesnic v razvoju slovenske povojne lirike - primer Ade Škerl in Saše Vegri
Mateja Luzar:
Jezikovni vidiki vključevanja romskih učencev v osnovne šole
Anja Žuran:
Strokovna pomoč pri učenju slovenščine za učence migrante: izkušnje osnovnošolskih učiteljev
Tamara Pucer:
Sprejemanje brane in glasbene pravljice
Romi Furlan:
Pouk slovenščine kot drugega jezika v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Zdenka Simončič:
Medkulturnost v vrtcu
Tadeja Burić:
Učinkovitost uporabe digitalnih didaktičnih pripomočkov pri pouku književnosti
Katja Koprivc:
Medkulturni pouk v drugem razredu osnovne šole
Dagmar Korošec:
Vizualno opismenjevanje z uporabo slikanice
Valentina Pavletić:
Slikanice za razvijanje medkulturne kompetence in sprejemanja drugačnosti v predšolskem obdobju
Petra Kavčič:
Slovenski literarni liki v učnem načrtu in berilih za 3. razred osnovne šole
Petra Giovani:
Doprinos družinske pismenosti k funkcionalni pismenosti osnovnošolskih učencev
Tjaša Kelc:
Primerjava izvirnih Cankarjevih proznih del z njihovimi grafičnimi adaptacijami in njihova raba v osnovnošolski praksi
Jurij Kočevar:
Obravnava leposlovja na daljavo v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Nika Gabrijelčič:
Prirejanje Kersnikovega besedila Mačkova očeta za učence priseljence
Lara Počkar:
Vrednotenje ustvarjalnosti pri pouku književnosti v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Nataša Hrastovec:
Sodelovanje šole s starši priseljenci
Nastja Hartman:
Filmska vzgoja na razredni stopnji
Vesna Bajc:
Primerjava protagonistk in protagonistov v izbranih slovenskih mladinskih problemskih romanih
Eva Klemenc:
Razumevanje in uravnavanje neugodnih čustev pri predšolskih otrocih z uporabo slikanic
Maša Meden:
Vloga živali v proznih besedilih beril za 3. razred
Diplomska dela (36)
Jerica Prelovec:
Umestitev Kapelj v slovensko povojno revijalno produkcijo
Maša Meden:
Tvorjenje domišljijskočutnih predstav ob branju slikanice
Nuša Miklavec:
Primerjava naracije v literaturi in filmu
Tina Vitez:
Aktivnosti razrednega učitelja pri delu z učenci priseljenci
Anja Žuran:
Analiza medvrstniških odnosov s stališča medkulturnosti
Sintija Grah:
Primerjava živalskih likov v rezijanskih in slovaških živalskih pravljicah iz zbirk Zverinice iz Rezije (Milko Matičetov) in Prostonárodné slovenské povesti (Pavol Dobšinský)
Andreja Zgonc:
Raziskava odnosa vzgojiteljev do pomena medkulturne vzgoje v predšolskem obdobju
Aneja Bajt:
Izobraževanje etničnih manjšin - položaj Maorov v novozelandskem sistemu vzgoje in izobraževanja
Sara Visintin:
Vloga prostovoljcev-mentorjev pri vključevanju otrok priseljencev v slovenski šolski sistem
Cecilija Vitežnik:
Slovenska himna v kontekstu predšolske književne vzgoje
Nastja Hartman:
Filmska vzgoja v osnovni šoli
Reufa Volkar:
Filmska vzgoja v vrtcu
Katja Koprivc:
Slikanice z medkulturno tematiko
Nives Čuček:
Pogledi udeležencev na bralno tekmovanje Rovka Črkolovka v koprski okolici
Anita Longar:
Adaptacije romana Vitana Mala Teci, teci, kuža moj
Mateja Škrlj:
Pripovedovanje ljudskih pravljic v vrtcu
Maruška Pust:
Vloga učitelja v etnično heterogenih razrednih skupnostih: študija primera
Eva Pahovnik:
Ustvarjalno pisanje kot pot k boljšemu razumevanju in naklonjenosti do poezije
Tina Jović:
Vključevanje učencev priseljencev v Osnovno šolo Antona Ukmarja Koper
Ivana Guštin:
Uporaba kreativnega pisanja vzgojiteljev v predšolski dobi
Urška Kravos:
Pravljica - sredstvo za moralno vzgojo otrok
Sara Preprost:
Problematika pismenosti dvojezičnih učencev na osnovnih šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Manca Jelovčan:
Upoštevanje bralnih interesov učencev pri učiteljevi izbiri del za domače branje v 4. in 5. razredu
Anja Javornik:
Specifične učne težave pri pouku slovenščine
Urška Perčič:
Vloga šolskega svetovalnega delavca pri vključevanju otrok priseljencev na koroške osnovne šole
Tina Lasnik:
Obravnava mladinskih pesniških del Toneta Pavčka v vrtcu
Nina Cvek:
Pogledi vzgojiteljev na kakovostno slikanico
Nina Benčina:
Pogledi romskih pomočnikov na lastno delo v okviru šolanja na daljavo
Nick Nared:
Sodelovanje centra za socialno delo z osnovnimi šolami pri integraciji romskih učencev v Kočevju
Katja Francelj:
Uporaba Proppovih funkcij pri predšolski in šolski književni vzgoji
Dragana Kuzmanović:
Izkušnje staršev priseljencev z vrtci
Maša Šimenc:
Vpliv medkulturne izkušnje študentov na njihovo pedagoško poslanstvo
Tina Švajger:
Pogledi belokranjskih šolskih svetovalnih delavcev na njihovo vlogo pri vključevanju romskih učencev v osnovno šolo
Teja Mezek:
S predšolskimi otroki po poti kulturne dediščine
Maja Pavkovič:
Odnos vzgojiteljev do poezije v okviru predšolske književne vzgoje
Darja Vesel:
Slikanica brez besedila
Druga dela (4)
Barbara Zorman:
Ekran na knjižni strani
Barbara Zorman:
Vizije literature
Barbara Zorman:
Uporaba teorije priredb pri pouku književnosti
Barbara Zorman:
Potencial študentskega tutorstva za razvoj medkulturnega dialoga