Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Eda Birsa:
Medpredmetno povezovanje pri pouku likovne vzgoje
MSc theses (14)
Katarina Skočaj:
Medpredmetno povezovanje med književno vzgojo pri pouku slovenščine in likovno umetnostjo
Jennifer Antonini:
Mnenja učiteljev o izvajanju likovne umetnosti pri učencih s posebnimi potrebami
Brigita Kranjc:
Motivacija otrok s posebnimi potrebami pri uporabi netradicionalnega likovnega pripomočka
Maša Vodopivec:
Spodbujanje likovne ustvarjalnosti ob glasbi
Monika Godec:
Izvajanje likovnih terapij v okviru dodatne strokovne pomoči
Mateja Remic:
Grafične tehnike ploskega tiska kot motivacija za likovno delo v vrtcu
Maja Matjaž:
Interdisciplinarno učno okolje in spodbujanje motivacije ter ustvarjalnosti na likovnem področju v vrtcu
Valentina Jogan:
Medpredmetno povezovanje likovnih in glasbenih vsebin v osnovni šoli s slovenskim učnim jezikom v Italiji
klementina Šešerko:
Uporabnost didaktične igre pri načrtovanju risarskih in slikarskih dejavnosti v predšolskem obdobju
Karin Kralj:
Didaktični pristopi Herveja Tulleja za spodbujanje ustvarjalnosti na likovnem in jezikovnem področju v predšolskem obdobju
Tinkara Kragelj:
Izbira likovnega motiva pri vključevanju različnih predmetnih področij pri pouku likovne umetnosti
Maruša Tomšič:
Usposobljenost razrednih učiteljev za prepoznavanje nadarjenih učencev na likovnem področju
Sabina Jejčič:
Strategije medpredmetnega povezovanja izbrane teme iz glasbene umetnosti v drugem izobraževalnem obdobju
Ana Kovačič:
Strategije načrtovanja in izvajanja umetniških dejavnosti za motiviranje predšolskih otrok v razvojnem oddelku za umetniško ustvarjanje
BSc theses (35)
Marjetka Kolar:
Likovne dejavnosti in čarobni praznični čas
Martina Bon:
Otroška risba v drugem starostnem obdobju predšolske dobe
Janja Danko:
Uporaba suhih in mokrih risarskih tehnik v predšolskem obdobju
Erika Eržen:
Oblikovanje prostora v predšolskem obdobju
Tadeja Vedečnik:
Medpodročne povezave likovnih dejavnosti v predšolskem obdobju
Saška Pukšič:
Slikarske tehnike v predšolskem obdobju
Svetlana Vukmirović:
Uporaba likovnih tehnik v predšolskem obdobju
Dolores Šikman:
Likovnost in grafika v vrtcu Jožice Flander
Marjana Gostiša:
Otrokovo ustvarjanje na likovnem področju slikarstva v prvem starostnem obdobju
Anja Jazbec:
Grafične tehnike visokega tiska v predšolskem obdobju
Sara Conestabo:
Ustvarjalnost slovenskih, nemških in indijskih otrok v predšolskem obdobju
Katarina Skočaj:
Likovna upodobitev pravljice
Anja Šekli:
Kiparske tehnike in likovne dejavnosti v drugem starostnem obdobju
Maja Pegan:
Odnos profesorjev razrednega pouka do uporabe grafičnih tehnik pri pouku likovne umetnosti
Anja Kumer:
Origami in ustvarjalnost predšolskih otrok
Katja Višnar:
Uporaba nevsakdanjih likovnih materialov in orodij pri likovnih dejavnostih v predšolskem obdobju
Tina Novak:
Sodobni načini motiviranja vrtčevskih otrok za likovno dejavnost v prvem starostnem obdobju
Valentina Jogan:
Učna načrta za likovno in glasbeno umetnost v prvem triletju v Sloveniji in Italiji. Upoštevanje medpredmetnih povezav
Maruša Meža:
Medpredmetna povezava likovne umetnosti in matematike v 2. razredu osnovne šole
Daša Bucik:
Možnosti uporabe sitotiska v predšolskem obdobju
Maša Vodopivec:
Likovna vzgoja predšolskih otrok v zamejskih otroških vrtcih
Petra Koritnik:
Tradicionalni in sodobni pristopi pri likovnih dejavnostih v predšolskem obdobju
Jožica Mraz:
Alma M. Karlin in njeno potovanje v različnih likovnih tehnikah
Maja Lavtar:
Kiparski materiali v prvem starostnem obdobju predšolske vzgoje
Marina Šiljak:
Prostorski pogoji za izvajanje likovnih dejavnosti v predšolskem obdobju
Tadeja Mrgole:
Načrtovanje uvodne motivacije pri pouku likovne umetnosti v prvi triadi
Lucija Burgar:
Kriteriji za vrednotenje slikarskih likovnih del v prvem triletju osnovne šole
Valentina Kogoj:
Načrtovanje likovnih motivov za izvedbo slikarskih nalog v predšolskem obdobju
Brigita Zorc:
Poučevanje likovne umetnosti na prostem od 1. do 5. razreda osnovne šole
Rebeka Škrilac:
Prilagajanje likovnih dejavnosti otrokom s cerebralno paralizo
Lea Markočič:
Vrste uvodnih motivacijskih dejavnosti in njihova učinkovitost pri izvedbi likovne naloge v predšolskem obdobju
Barbara Kocjančič Stepančič:
Likovno izražanje predšolskega otroka v njegovem domačem okolju
Kaja Škodlar:
Izvedba likovnih dejavnosti v času epidemije koronavirusa
Tadeja Pšunder:
Motiviranje otrok za likovno ustvarjanje s tehnikami risanja
Anja Hlebš:
Mnenja strokovnih delavcev zaposlenih v vrtcu o lastnem izražanju na likovnem področju
Other documents (5)
Eda Birsa, Lara Kobal:
Učni načrt
Eda Birsa, Lara Kobal:
Učni načrt
Eda Birsa, Lara Kobal:
Učni načrt
Eda Birsa:
Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpredmetno povezovanje likovnih vsebin
Zbornik povzetkov Strokovne konference Spodbujanje učinkovitega učenja