Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Diplomska dela (77)

  1. Sanja Miklavčič: Možnosti razvoja kolesarskega turizma v občini Kranj
  2. Dunja Dujc: Primerjava organizacije dnevnih izletov pred in po Covid-19 na ladjah za križarjenja
  3. Uroš Žust: Značilnosti organizacije popotniških potovanj
  4. Maša Svete: Oblikovanje turističnih doživetij za segment križarjenj na destinaciji Črna gora
  5. Mateja Dolanc Jagodič: Analiza trženjskega spleta hotela Tisa Pohorje
  6. Sara Cej: Izdelava specializiranega teambuildinga potovalnega paketa za podjetje Alpla d.o.o.
  7. Sabina Jugovec: Analiza sprememb produkta križarjenj ob pojavu pandemije covid-19
  8. Maruša Gregorin: Trženjski splet v potovalni agenciji Oskar
  9. Miloš Vujadinovič: Tržne priložnosti majhnih in srednjih samostojnih turističnih agencij
  10. Maruša Janet: Oblikovanje potovalnega paketnega aranžmaja za specifični ciljni segment mladoporočencev
  11. Vesna Kunst: Organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih v izbranem podjetju
  12. Maja Ivančič: Analiza uporabe centralnega rezervacijskega sistema Feratel Deskline na destinaciji Dolina Soče
  13. Sara Bratina: Potovalni paketni aranžma za mladostnike s prehranjevalno motnjo
  14. Mateja Preradović: Oblikovanje potovalnega paketnega aranžmaja za gostince v Toskano
  15. Jerneja Razpotnik: Oblikovanje potovalnih paketnih aranžmajev za seniorje
  16. Nina Pirečnik: Predlogi za izboljšanje prodaje produkta zavarovalnice Graweturist
  17. Nika Levačič: Uspešna prodaja v klasičnih potovalnih agencijah
  18. Janja Kravanja: Analiza tiskanih materialov Turističnega združenja Portorož
  19. Nuša Maglica Zorko: Zadovoljstvo turistov s ponudbo spominkov v Piranu
  20. Urška Jenkole: Analiza trženjskega spleta na primeru gradu Strmol
  21. Mojca Šušmelj: Predlog potovalnega paketa na Kubo
  22. Monika Sutlović: Analiza izbranih prireditev na turistični destinaciji Portorož in Piran
  23. Sandra Bajželj: Vpliv koronavirusa na izbor počitniške destinacije slovenskega turista
  24. Janez Hercog: Razvojne smernice gorskokolesarskih parkov v Sloveniji
  25. Polona Dečko: Ekoturizem v Sloveniji
  26. Nena Hribar: Zdravstveni turizem v Sloveniji
  27. Sonja Štern: Strategija razvoja turizma občine Prevalje
  28. Nives Šnajder: Glamping kot možnost razvoja turizma v krajinskih parkih Prlekije
  29. Tina Šlebir: Predlog poslovnega načrta za butične apartmajske hiše Heaven Eleven
  30. Eva Kastelic: Izobraževanje zaposlenih v potovalnih agencijah
  31. Andreja Kuhar: Videz in vedenje zaposlenih kot dejavnik kakovosti v hotelu
  32. Tanja Janjilović: Izdelava tržno - komunikacijskega načrta za podjetje SlovenskaGostija.si
  33. Katja Leljak: Poslovni načrt za butično apartmajsko hišo
  34. Maruša Mermolja: Napitnine kot motivator strežnega osebja
  35. Špela Velušček: Spletna prodaja potovalnih storitev prek kuponov
  36. Nermina Vilić: Potovanje čez države zahodnega Balkana za mlade
  37. Irena Vidmar: Analiza uspešnosti poslovanja hotelske verige Accor v obdobju 2008 - 2011
  38. Tomaž Vončina: Analiza finančnega poslovanja podjetja Terme Krka, d.o.o, za obdobje 2009-2013
  39. Nela Zorko: Predlogi novega trženjskega spleta na primeru hotela v Rušah
  40. Andreja Ekart: Priprava potovalnega paketnega aranžmaja
  41. Timotej Zubkov: Poslovni načrt za Bonusovo poslovalnico v Ljubljani
  42. Goja Jovanović: Oblikovanje potovalnega paketnega aranžmaja "Barcelona" za slovensko mladino
  43. Anita Polak: Analiza spletnih potopisnih dnevnikov
  44. Sabina Pance: Oblikovanje paketne ponudbe gostišča Račka
  45. Janja Curk: Vinska kraljica kot promocijsko orodje destinacije
  46. Alja Šauperl: Trženjski splet Kampa Primostek
  47. Tea Hofinger: Analiza zadovoljstva gostov v hotelu Iberostar Las Dalias
  48. Rozika Bobičanec: Dejavniki uspeha nizkocenovnih letalskih prevoznikov v Evropi
  49. Elida Rejec: Analiza tiskanih potovalnih katalogov
  50. Dea Petrovčič: Vpliv nizkocenovnih letalskih prevoznikov na destinacijo, primer Slovenije
  51. Jerca Gabor: Analiza trženjskega spleta wellness ponudbe, primer Vrelec Brdo
  52. Amela Fatkić: Analiza trženjskega spleta mladinskega hotela Pliskovica
  53. Tanja Pahor: Analiza trženjskega spleta Marine Koper d. o. o.
  54. Katja Premrl: Strategija razvoja turizma v občini Vipava
  55. Melita Delić: Poslovni načrt za podjetje Fuzija, nastanitvena dejavnost, d. o. o.
  56. Manca Gale: Celostna grafična podoba potovalne agencije Exoterra
  57. Breda Levičnik: Urejenost zaposlenih in izgled poslovnega prostora v izbranih potovalnih agencijah
  58. Nenad Milovanović: Zadovoljstvo gostov s programom Privilege klub podjetja HIT, d.d.
  59. Mateja Rovan: Prepoznavnost blagovne znamke M holidays
  60. Boštjan Kumprej: Preoblikovanje trženjskega spleta turistične kmetije Ploder
  61. Katarina Arlović: Analiza poslovanja štirih največjih globalnih distribucijskih sistemov
  62. Klavdija Ardalič: Primerjava zadovoljstva gostov v Termah Snovik za leto 2011 in 2014
  63. Davor Jovanov: Zaščita in pravice potnikov v letalskem prometu
  64. Maja Vidmar: Programi zvestobe v hotelih
  65. Vesna Markovič: Trženje turističnih produktov s pomočjo mobilne telefonije
  66. Petra Marinko: Programi zvestobe v podjetju Adria Airways
  67. Mateja Leskovec: Oblikovanje potovalnega paketa za motoriste
  68. Suzana Jovanova: Možnosti oblikovanja novih turističnih produktov za goste Garden Village Bled
  69. Damjan Tratnik: Možnosti nadaljnjega razvoja ekoturizma v Sloveniji
  70. Ilona Pogačar: Križarjenja kot trend v potovalni industriji
  71. Doroteja Vudler: Analiza trženjskega spleta hotela
  72. Aleksandra Medved: Poslovni načrt B&B Alexandra
  73. Živa Vincetič: Analiza sejemskih aktivnosti Javne agencije za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma (SPIRIT)
  74. Nika Kravcar: Predlog oblikovanja paketnega aranžmaja, Jadranje za mlade
  75. Lucija Turčić: Poslovni načrt turistične agencije DaisyTour
  76. Tina Trček: Posebnosti poslovodenja počitniških kapacitet v velikih podjetjih v Sloveniji
  77. Merima Karajković: Analiza trženjskega spleta San Simon hotel resorta

Druga dela (1)

  1. Igor Novel: Specifike hotelirstva kot faktor za uvajanje metode ciljnih stroškov v hotelirsko dejavnost
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici