Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Nastja Cotič:
Model pouka naravoslovja na morski obali z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in izkustvenega učenja
MSc theses (26)
Nina Gorjan:
Prilagoditve naravoslovnega dneva slepim in slabovidnim otrokom
Nika Apat:
Z izkustvenim učenjem do znanja o lastnostih, uporabnosti in pridobivanju soli
Petra Auber:
Pomen izkustvenega učenja pri spoznavanju rastlin v vrtcu
Ana Murn:
Didaktični pripomoček za spoznavanje razvojnega kroga metulja citrončka za slepe in slabovidne otroke
Nives Keš Trebec:
Dotik Pivške kotline - interaktivna škatla za slepe in slabovidne otroke
Miranda Ostić:
Gozd - učni pripomočki za slepe in slabovidne otroke
Maja Jularić:
Prepoznavnost inkluzivnih pedagogov v našem okolju
Mojca Rostohar:
Izkustveno učenje o življenju in delu na kmetiji
Ana Svetec Marinič:
Didaktični pripomoček za spoznavanje razvojnega kroga zelene žabe za slepe in slabovidne otroke - tipna slikanica
Tjaša Štefančič:
Spoznavanje barv in barvil v predšolskem obdobju s pomočjo izkustvenega učenja
Veronika Carli:
Odnos vzgojiteljev do zgodnjega učenja naravoslovja v slovenskih vrtcih v Italiji
Martina Bizjak:
Spoznavanje fiziologije človeškega telesa s poudarkom na prebavilih, dihalih in krvožilju v inkluzivnem oddelku osnovne šole
Maja Kozel:
Spoznavanje vremena in vremenskih pojavov v predšolskem obdobju s pomočjo izkustvenega učenja
Nives Kušljan:
Pomen izkustvenega učenja v predšolskem obdobju
Petra Bajc:
Raziskovalna kocka
Neža Kern:
Uporabnost didaktičnih iger pri obravnavi izbranih naravoslovnih vsebin v četrtem razredu
Tina Šmerc:
Vpliv izkustvenega učenja na znanje in razumevanje izbrane naravoslovne vsebine ločevanje zmesi
Mojca Kersnik, Cvetka Pavlovčič:
Model celice - osnova živega med prsti učilo za učence osnovne šole s prilagoditvami za slepe in slabovidne
Melania Hrvatin, Cristina Valentič Kostić:
Spoznavanje vremenskih pojavov in agregatnih stanj vode v inkluzivnem oddelku predšolskih otrok
Urša Runtič:
Didaktični pripomoček za spoznavanje razvojnega kroga čebele kranjska sivka za slepe in slabovidne otroke
Anja Peternelj:
Spoznavanje različnih življenjskih okolij - didaktična igra za otroke s posebnimi potrebami
Anja Mattica:
Spoznavanje vremena in letnih časov s pomočjo multifunkcijske table za predšolske otroke z avtizmom
Alenka Repanšek Uršič:
Didaktični pripomoček za ozaveščanje in delo z učenci na področju zdravega življenjskega sloga
Polonca Pavček:
Odnos vzgojiteljev v vrtcu do naravoslovnih dejavnosti na prostem
Anja Cijan:
Vpliv izkustvenega učenja na znanje in odnos do deževnikov in komposta pri prvošolcih
Špela Cunder:
Projektno učno delo pri dvoletnih otrocih - od semena do pridelka
BSc theses (7)
Andreja Ahačič:
Pridobivanje izkušenj s kompleksno tipno zaznavo v okviru zgodnjih naravoslovnih dejavnosti v vrtcu
Tina Majerič:
Odnos vzgojiteljev do zgodnjega učenja naravoslovja
Brigita Sever:
Spoznavanje zelišč s predšolskimi otroki
Petra Arko:
Spoznavanje gozda in njegovega pomena s pomočjo izkustvenega učenja v skupini predšolskih otrok
Neža Kern:
Uresničitev učnih ciljev v izbranih poglavjih dveh naravoslovnih učbenikov za četrti razred devetletke
Tina Šmerc:
Vpliv didaktičnih iger na znanje in razumevanje izbranih naravoslovnih vsebin v 2. razredu osnovne šole
Polona Ronzullo:
Gozd – otrokova druga igralnica
Other documents (6)
Nataša Dolenc-Orbanić, Claudio Battelli, Janja Plazar, Petra Furlan, Nastja Cotič:
Interaktivni ključ za določanje organizmov morske obale Tržaškega zaliva
Janja Plazar, Jurij Marussig:
Učenje naravoslovja v inkluzivnih oddelkih
Janja Plazar:
Naravoslovje
Janja Plazar:
Naravoslovje
Janja Plazar:
Naravoslovni projekti
Janja Plazar:
Učenje naravoslovja za slepe in slabovidne učence