Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Nastja Cotič:
Model pouka naravoslovja na morski obali z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in izkustvenega učenja
Magistrska dela (4)
Barbara Drenik:
Pogledi učencev do informacijsko-komunikacijske tehnologije
Blaž Finžgar:
Učinki izkustvenega pouka, podprtega z informacijsko-komunikacijsko tehnologijo pri predmetu spoznavanje okolja
Martina Goljuf:
Učno gradivo na področju spoznavanja okolja za posebni program vzgoje in izobraževanja
Polona Salober:
Primerjava pogledov učencev mestnih in podeželskih šol na uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije za učenje in poučevanje
Diplomska dela (71)
Maruška Penič:
Oblikovanje v predšolskem obdobju
Blaž Finžgar:
Mnenje učiteljev o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku spoznavanja okolja ter naravoslovja in tehnike
Ana Roblek:
Primerjava vodenja e-dnevnika in e-redovalnice s pisnim vodenjem dnevnika in redovalnice
Polona Salober:
Odnos učiteljev in učencev do informacijsko-komunikacijske tehnologije v prvem triletju osnovne šole
Aleksandra Đurić:
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju naravoslovja v vrtcu
Marija Petra Košec:
Varno izvajanje tehniških dejavnosti s potencialno nevarnimi tehniškimi orodji
Špela Cesar:
Spoznavanje materialov v predšolskem obdobju
Mateja Brglez:
Spoznavanje kmetijstva v vrtcu
Janina Blažko Golob:
Uporaba lesa med vzgojiteljicami in vzgojitelji
Eva Ogrin:
Tradicionalni slovenski zajtrk
Neža Stubelj:
Medpodročno povezovanje matematike in narave v prvem starostnem obdobju
Mojca Adamlje:
Uporaba interaktivne table pri pouku spoznavanja okolja in naravoslovja in tehnike
Lea Stržinar:
Naravoslovno matematične dejavnosti z magneti
Teja Macuh:
Inovativen pristop k prepoznavanju tekstila preko igre v predšolskem obdobju
Špela Majhenič:
Spoznavanje in oblikovanje lesa v prvi starostni skupini
Karin Toškan:
Matematika skozi naravoslovje v 1. starostnem obdobju
Petra Krašna:
Preoblikovanje odpadnih materialov v predšolskem obdobju
Ana Valančič:
Uporaba mobilnega učenja med učitelji razrednega pouka
Suzana Bržan:
Uporaba papirja pri tehniških dnevih v osnovni šoli
Janja Malik:
Uporaba povečevalnih stekel in mikroskopov pri vzgojiteljicah
Anja Medved:
Spoznavanje gozdnih živali in rastlin v predšolskem obdobju
Dilva Koren:
Od papirja do knjige
Ester Jurinčič:
Skupaj z otroki spoznavamo papir na inovativen način
Monika Lumpert:
Spoznavanje lesa v vrtcu
Katarina Hain:
Raziskovalna škatla in določevalni ključ za izbrana gozdna drevesa
Nataša Nučič:
Spoznavanje letal v predšolskem obdobju
Mateja Kristl:
Otrok spozna postopek, kako iz konopljinih stebel nastane tkanina
Neli Ferfolja:
Predstavitev kamere obscura v predšolskem obdobju
Šejla Nadarević:
Prometna vzgoja v prvem starostnem obdobju
Mojca Dolinar:
Uvedba tehniškega kotička v drugem starostnem obdobju
Nika Zupan:
Spoznavanje dinozavrov v predšolskem obdobju
Katja Andrejčič:
Spoznavanje živinoreje v predšolskem obdobju
Eva Hočevar:
Izdelava kompasa z otroki, starimi od 7 do 8 let
Maja Bradeško:
Vključevanje teme čebelarstvo med vzgojitelji
Barbara Masten:
Razlike v poznavanju rastlin in živali v mestnih in podeželskih vrtcih
Jasna Drevenšek:
Ustvarjanje iz odpadnega materiala v vrtcu
Katja Drevenšek:
Tehnično ustvarjanje iz različnih materialov v vrtcu
Janja Gartner:
Spoznavanje travnika v prvem starostnem obdobju
Sabina Gabrijelčič:
Živali v vrtcu
Vesna Škarja:
Spoznavanje kmetije s predšolskimi otroki
Tadej Benčina:
Vrtec na kmetiji kot možnost izkustvenega učenja v predšolskem obdobju
Mojca Turk:
Varno rokovanje s pravim orodjem v vrtcu
Nija Prah:
Razvrščanje materiala preko čutnega zaznavanja v prvem starostnem obdobju
Katja Arh:
Fotografija v predšolskem obdobju
Bernarda Rebec:
Uporaba fotoaparata v prvem razredu osnovne šole
Katja Mrgole:
Spoznavanje pridobivanja mleka z otroki v mestnem vrtcu
Natalija Bider Reiter:
Spoznavanje naravnega materiala z otroki, starimi 2-3 leta
Nina Kovačič Grosar:
Z otroki prvega starostnega obdobja raziskujemo jame
Nika Ogorevc:
Urjenje s škarjami pri 3-4 leta starih otrocih
Nina Dolić:
Spoznavanje mravelj s predšolskimi otroki
Nuša Cerar:
Od načrtovanja do končnega izdelka žužkovega hotela
Maja Golić Završan:
Raziskovanje svetlobe in sence v predšolskem obdobju
Katarina Pajk:
Recikliranje odpadkov za čistejše okolje v predšolskem obdobju
Neža Dolenc:
Spoznavanje naravoslovnih dogodkov nastajanja in oblikovanja planeta Zemlja pri predšolskih otrocih
Neža Bizjak:
Ozaveščanje otrok predšolskega obdobja o onesnaževanju vodovja
Tavčar Hana:
Poznavanje osnov elektrotehnike med vzgojitelji
Tia Prašnikar:
Spoznavanje poti bombaža kot primer tehniških dejavnosti v vrtcu
Anka Pišek Korošin:
Vključevanje osnov vrtnarjenja v predšolsko obdobje
Anita Cigoj:
Spoznavanje znanstvenika in enostavnih poskusov v predšolskem obdobju
Dragica Bonić:
Naravoslovno-matematične dejavnosti v gozdu
Lea Ličen:
Ozaveščanje otrok o požaru in njegovih posledicah
Sabina Muratović:
Eksperimentalno delo na temo vremenskih pojavov v prvem razredu osnovne šole
Urška Vidic:
Vrtnarjenje v visokih gredah z otroki v prvem starostnem obdobju
Špela Kržič:
Spoznavanje prometa preko didaktičnih iger
Vid Rot:
Spoznavanje osnov vrtnarjenja v predšolskem obdobju
Larisa Mahorič:
Odkrivanje žive in nežive narave v 1. starostnem obdobju
Naja Lipičar:
Predstavitev volne v predšolskem obdobju
Leja Ažman:
Mnenje staršev o uporabi ročnega orodja v predšolskem obdobju
Nika Hari:
Varnost v prometu
Mojca Zuljan:
Otroci spoznavajo čutilo za okus in različne okuse v predšolskem obdobju
Sara Rojc:
Mnenja vzgojiteljic na pedagoški koncept gozdne pedagogike
Druga dela (4)
Pier Luigi Nimis, Nataša Dolenc-Orbanić, Nastja Cotič, Danijel Pokleka, Claudio Battelli:
Določevalni ključ za rastline Sečoveljskih solin (Piran, Slovenija)
Nastja Cotič, Mara Cotič, Darjo Felda, Jurka Lepičnik-Vodopivec:
An example of integrated teaching of mathematics and environmental education in the second grade of basic school
Nataša Dolenc-Orbanić, Claudio Battelli, Janja Plazar, Petra Furlan, Nastja Cotič:
Interaktivni ključ za določanje organizmov morske obale Tržaškega zaliva
Nada Razpet, Petra Furlan, Nastja Cotič:
Pa poskusimo!