Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (2)

  1. Martina Mejak: Diahrona in sinhrona analiza didaktičnega instrumentarija v osnovnošolskih berilih
  2. Irina Lešnik Jeras: Učinki učnega pristopa drame v izobraževanju na recepcijo literarnega besedila

MSc theses (49)

  1. Simona Iskra: Pripovedovanje zgodb predšolskih otrok in vzgojiteljevo spodbujanje njihovega pripovedovanja
  2. Vanesa Pev Stibilj: Multimedijsko podprta fonomimična metoda v procesu opismenjevanja otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju
  3. Petra Koncut: Učiteljevo sprejemanje in obravnavanje učencev s primanjkljaji na področju učenja branja in pisanja na razredni stopnji
  4. Silvija Pavlovič: Razvijanje bralne zmožnosti v drugem razredu osnovne šole
  5. Aleksandra Ćirković: Tabu teme pri književnem pouku v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  6. Metoda Močnik: Vloga odraslih pri razvijanju književnih interesov v 1. razredu ene izmed OŠ na Štajerskem
  7. Nina Pahor: Preverjanje in ocenjevanje jezikovne in književne zmožosti v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  8. Anja Šircelj: Razvijanje neformalnih oblik branja v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  9. Eva Nagode: Problemske teme pri književnem pouku v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  10. Klara Menart: Pomen likovne in grafične podobe učbenikov slovenščine pri sprejemanju umetnostnih besedil
  11. Polona Setnikar: Razvijanje bralne pismenosti otrok v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju z uporabo bralnih učnih strategij
  12. Katarina Skočaj: Medpredmetno povezovanje med književno vzgojo pri pouku slovenščine in likovno umetnostjo
  13. Anita Bajramović: Razvijanje zgodnje pismenosti z didaktično igro
  14. Nika Ušaj: Stališča staršev do izvirnih, ljudskih in klasičnih pravljic
  15. Nastja Debenjak: Opismenjevalni pristopi v prvem obdobju osnovne šole - primerjava konceptov
  16. Ana Kurtanjek: Pomen branja v predšolskem obdobju
  17. Meta Zibelnik: Vrednotenje ustvarjalnih besedil v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju
  18. Tina Lomovšek: Vloga gledališča v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  19. Luana Rivić: Vloga knjižnice v vrtcu
  20. Sabina Čarman: Spodbujanje domišljije v vrtcu s sodobno pravljico
  21. Petra Zidar: Spodbujanje književne pismenosti z bralno značko
  22. Mateja Marin: Pomen zgodnjega opismenjevanja otrok v občini Postojna
  23. Breda Žvokelj: Spodbujanje bralne pismenosti učencev z vsakodnevnimi vajami
  24. Juta Leskovec: Pogled staršev na vzgojo v povezavi z vzgojno literaturo
  25. Tonja Ferjančič: Razvijanje grafomotorike v funkciji preprečevanja težav v opismenjevanju
  26. Anja Žagar: Obravnava slikanic s tabu temami v predšolskem obdobju
  27. Anita Sila: Razvijanje fonološkega zavedanja pri otrocih pred vstopom v šolo
  28. Kristi Žnidarčič: Razvijanje teme z govornimi nastopi v 4. razredu
  29. Petra Krmelj: Ustvarjalno pisanje fantastične pripovedi učencev 3. in 4. razreda osnovne šole
  30. Špela Korent: Medvrstniško sodelovalno učenje pri razvijanju bralne zmožnosti
  31. Jelena Jevtić: Razvijanje književnih interesov v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  32. Ines Pucelj: Razvijanje in preverjanje bralne pismenosti ob koncu prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja
  33. Miloš Stojadinović: Spodbujanje motivacije za branje v 4. razredu osnovne šole
  34. Marijana Keber: Pripovedovanje predšolskih otrok in njihov odziv na slikovno plast v slikanicah
  35. Lea Lazar: Zgodnje opismenjevanje z didaktičnim pripomočkom
  36. Neža Mozetič: Pripovedovanje in igra vlog ob slikanici brez besedila
  37. Kristina Gorenšek: Razvijanje recepcijske zmožnosti lirskega besedila v 5. razredu osnovne šole
  38. Barbara Muhič: Pravljični model v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  39. Urška Balent: Razvijanje recepcijske zmožnosti učencev v 5. razredu osnovne šole
  40. Lovrenc Habe: Žanri slovstvene folklore v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju
  41. Mojca Pekolj: Koncept pismenosti in izboljšanje predbralnih zmožnosti na začetku šolanja izbrane osnovne šole
  42. Eva Makarovič: Razvijanje opismenjevalnih zmožnosti v 1. razredu osnovne šole
  43. Veronika Kuhar: Primerjava dosežkov preizkusa književne zmožnosti učencev 4. razreda pri književni vzgoji
  44. Špela Štendler: Razvijanje dramsko-gledaliških zmožnosti v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  45. Anja Menih: Razvijanje neformalnih oblik branja z Nočjo branja
  46. Urška Lutman: Percepcija pravljic v različnih starostnih skupinah
  47. Arijana Đuretić: Pomen pismenosti pri razvoju otrokove sporazumevalne zmožnosti v OŠ
  48. Tjaša Sidar: Inovativni pristopi pri poučevanju jezikovnega pojava v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  49. Anja Andolšek: Razumevanje sporočilnosti pravljic v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju

BSc theses (244)

  1. Monika Kovač: Tipologija slikanice in razvijanje otrokovih književnih interesov
  2. Mateja Gombač: Otrokov odnos do ljudske in sodobne pravljice
  3. Katjuša Dolinšek: Poimenovalne zmožnosti otrok v prvem starostnem obdobju
  4. Ana Trojer: Sodobna pravljica in cilji književne vzgoje v kurikulumu
  5. Maja Maljković: Vpliv staršev na razvoj govora v prvem starostnem obdobju
  6. Mojca Šturm: Uporaba revijalnega tiska v vrtcu
  7. Mateja Nevreden: Razvijanje pravljične domišljije v 1. razredu
  8. Petra Mekiš: Film kot didaktično sredstvo pri pouku književnosti v 2. triletju osnovne šole
  9. Anja Rojc: Tvorjenje otroških besedil v predšolskem obdobju
  10. Aleksandra Ćirković: Književna vzgoja in tabu teme v osnovni šoli
  11. Ines Pucelj: Razvijanje recepcijske zmožnosti z različnimi vrstami motivacij v prvem triletju
  12. Anja Šircelj: Spodbujanje bralnih interesov otrok pri neobveznem branju (bralna značka)
  13. Mojca Volavšek: Vloga učitelja pri spodbujanju medkulturnih kompetenc
  14. Polona Grča: Spodbujanje otrok za sprejemanje drugačnosti z deli mladinske književnosti
  15. Kristina Komidar: Vpliv interpretativnega branja umetnostnega besedila na učenčevo ustvarjalnost v prvem triletju
  16. Kristi Žnidarčič: Od branja dramskega besedila do igre vlog
  17. Nina Pahor: Razvijanje bralne motivacije v prvem razredu osnovne šole
  18. Tanja Kušterle: Učenje preko igre v prvem triletju osnovne šole
  19. Nina Fifolt: Razvijanje književnih interesov v vrtcu z lutko
  20. Marko Curk: Odpravljanje opismenjevalnih primanjkljajev učencev v prvem razredu
  21. Petra Krmelj: Razvijanje domišljije ob fantastični pripovedi v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
  22. Dagmar Korošec: Vloga in uporaba didaktičnih iger pri pouku opismenjevanja
  23. Tjaša Sidar: Interpretacija izbranih del pisatelja Roalda Dahla
  24. Janja Cugelj: Preverjanje in ocenjevanje pri predmetu slovenščine v 5. razredu
  25. Simona Bevk: Organiziranost bralne značke na Idrijsko-Cerkljanskem območju
  26. Anita Svetina: Razvijanje metajezikovnega zavedanja ob poslušanju in pripovedovanju pravljice
  27. Klara Bajec: Domišljijsko pripovedovanje otrok in njihovo doživljanje ob sliki
  28. Nives Vesel: Branje pravljic v heterogenem oddelku
  29. Anja Plohl: Slovenski pravljičarji in vrtec
  30. Bojana Korošec: Josip Ribičič, Miškolin in književna vzgoja v vrtcu
  31. Barbara Cesar: Vpliv vzgojitelja na razvijanje zgodnje pismenosti v vrtcu
  32. Jerca Košir: Pomen mladinske avtorice Lile Prap v predšolskem obdobju
  33. Tjaša Troha: Otrokovo sprejemanje lirike v drugem starostnem obdobju
  34. Tjaša Torkar: Spodbujanje bralne zmožnosti v vrtcu s projektom Veseli bralček
  35. Tanja Dovžan: Preverjanje književne zmožnosti v 4. razredu osnovne šole
  36. Špela Kržmanc: Bibarije v jasličnem oddelku
  37. Tjaša Stopar: Vloga družinskega okolja pri govornem razvoju predšolskega otroka
  38. Karin Mezgec: Razvijanje jezikovne zmožnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole s poudarkom na pravopisu
  39. Silvija Pavlovič: Pomoč otrokom pri opismenjevalnih težavah
  40. Maja Jakob: Spodbujanje bralne zmožnosti v 1. obdobju osnovne šole
  41. Katarina Skočaj: Likovna upodobitev pravljice
  42. Nastja Gherlani: Opismenjevanje v prvem izobraževalnem obdobju v osnovnih šolah v Sloveniji in v osnovnih šolah na Tržaškem
  43. Anita Bajramović: Zakaj beremo pravljice v vrtcu
  44. Mira Benedičič: Stališča vzgojiteljev do književne vzgoje
  45. Kris Frančeškin: Razvijanje zgodnje pismenosti in književna vzgoja v vrtcu
  46. Sara Marušič: Razvijanje grafomotorike v predšolskem obdobju
  47. Urška Saksida: Poglabljanje literarnoestetskega doživetja pri književni vzgoji z lutko
  48. Vlasta Kukovec: Bralna značka v prvem razredu osnovne šole
  49. Meta Zibelnik: Ustvarjalno pripovedovanje in pisanje v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
  50. Sara Bolko: Komunikacijski model za poučevanje književnosti - učiteljeva vloga v fazi šolske interpretacije besedila
  51. Mateja Košec: Didaktične spodbude za pripovedovanje neumetnostnih besedil v prvem in tretjem razredu osnovne šole
  52. Veronika Carli: Področje jezika v kurikulumu in smernicah za vrtce na dvojezičnem območju v Italiji in Sloveniji
  53. Vesna Mohorčič: Bralne aktivnosti s pomočjo psa kot alternativna bralna strategija
  54. Monika Primar: Ljudska in klasična pravljica v vrtcu
  55. Aleksandra Hrastar: Razvijanje bralnih interesov s slikanico v 1. in 2. obdobju
  56. Sandra Ivančič: Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s pravljicami
  57. Tjaša Gržinić: Bralne navade učencev 4. in 5. razredov obalnih osnovnih šol
  58. Lea Rupar: Doživljajsko poslušanje radijske igre v predšolskem obdobju
  59. Darja Knez: Spodbujanje bralne zmožnosti v jutranjem varstvu v drugem razredu
  60. Barbara Hrovatin: Razvijanje grafomotoričnih sposobnosti v predšolskem obdobju
  61. Sonja Petrovčič: Spreminjanje predbralne pismenosti z Bralčkom palčkom
  62. Eva Eržen: Pomen branja pravljic za otrokov spoznavni razvoj v predšolskem obdobju
  63. Katja Kobe Gorjanc: Sprejemanje umetnostnega in neumetnostnega besedila v 2. starostnem obdobju
  64. Darja Berce: Razvijanje (pred)bralne zmožnosti otrok v predšolskem in zgodnjem šolskem obdobju
  65. Klavdija Novak: Primerjanje literarnega dela z vidika interpretativnega branja in glasbene pravljice
  66. Mojca Bajc: Prehod iz neverbalnega v verbalno komuniciranje s pomočjo slikanice pri predšolskih otrocih
  67. Suzana Frank: Pripovedovanje ljudske pravljice pri otrocih, starih 4-5 let
  68. Špela Štefe: Primerjava sodobnih slovenskih pravljičarjev
  69. Sanda Husić: Pravljični projekt v drugem starostnem obdobju
  70. Anja Treven: Razvijanje zgodnje pismenosti s poudarkom na grafomotoriki
  71. Katarina Strain Novak: Razvijanje glasovnega zavedanja v predšolskem obdobju
  72. Denis Rosanda: Slovenske pravljičarke in književna vzgoja v vrtcu
  73. Janja Zupan: Recepcija pravljice v povezavi s književno obliko in risanko
  74. Nina Žvarc: Doživljanje in poustvarjanje pravljice v predšolskem obdobju
  75. Karin Brodnik: Razvijanje otrokove predopismenjevalne zmožnosti na podlagi otroškega tiska
  76. Anita Flego: Razvijanje grafomotoričnih spretnosti v predšolskem obdobju s pomočjo izštevank
  77. Kaja Jogan: Tvorjenje zgodbe ob slikanici brez besedila
  78. Andreja Bobovnik: Branje slikanice brez besedila v predšolskem obdobju
  79. Anja Oblak: Didaktična igra pri razvijanju upovedovalne zmožnosti v drugem razredu
  80. Polona Setnikar: Otrokova recepcija književnega besedila pri uporabi ustvarjalnih dejavnosti
  81. Eva Nagode: Uporaba tabu tem pri pouku književnosti na razredni stopnji osnovne šole
  82. Špela Večernik: Postopek razvijanja grafomotorike v predšolskem obdobju
  83. Špela Korent: Spodbujanje bralnih interesov v četrtem razredu v jutranjem varstvu
  84. Andreja Jančič: Lirski model v vrtcu - primer Oton Župančič, Ciciban in čebela
  85. Katarina Čajić: Književna vzgoja v vrtcu z bralnim nahrbtnikom
  86. Tanja Ovčar: Pismenost v zgodnjem otroštvu s poudarkom na razvijanju grafomotorike v prvem starostnem obdobju
  87. Barbara Ivančić: Branje pravljic kot pomemben dejavnik v otrokovem razvoju
  88. Tjaša Batistič: Vloga odraslih pri predšolski bralni znački
  89. Sabina Čarman: Odzivi otrok na domišljijski svet v pravljicah
  90. Janja Grum Duša: Razvijanje pravljične domišljije ob pravljici Stefana Gemmla Nekoč je bila - - -
  91. Sava Kralj: "Čas vladar" Razmišljanje o dimenziji časa in uporaba interaktivne projektne pravljice
  92. Marjana Krapež: Razvijanje jezikovne zmožnosti otrok v prvem starostnem obdobju z bibarijami
  93. Mojca Vičič: Razvijanje pripovedovalne zmožnosti ob pravljici
  94. Ana Vrbančič: Sprejemanje pravljic Anje Štefan pri vrtčevski skupini otrok, starih od 4. do 5. leta
  95. Alenka Kancilja: Spodbujanje grafomotorike pri predšolskem otroku
  96. Višnja Rems: Razvijanje jezikovne zmožnosti predšolskih otrok ob gibalni/športni aktivnosti
  97. Slavica Hanželj: Igra vlog v pravljičnem projektu
  98. Tjaša Jelačič: Pravljičarka Ela Peroci v predšolskem obdobju
  99. Špela Mitrovič: Pravljični model v prvem starostnem obdobju
  100. Krista Dobnikar: Uganke v predšolskem obdobju
  101. Klara Bizjak: Šum, glasba in zvok v radijski igri ter interpretativno branje v 1. razredu osnovne šole
  102. Jennifer Antonini: Stališča sedemletnih in devetletnih otrok do pravljice
  103. Špela Štendler: Dramsko-gledališke dejavnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  104. Anja Juvanec: Dramsko-gledališke dejavnosti v prvem izobraževalnem obdobju
  105. Veronika Kos: Razvijanje bralne zmožnosti z ustvarjalnim pogovorom pri bralni znački
  106. Katarina Žvegelj: Glasovno zavedanje in sistem pisave v predšolskem obdobju
  107. Dženi Knez: Razvijanje zgodnje pismenosti s slikanicami z besedilom in brez njega
  108. Petra Bodlaj: Razvijanje predopismenjevalne zmožnosti v drugem starostnem obdobju
  109. Simona Nerat: Pesnik Niko Grafenauer v vrtcu
  110. Tjaša Antolin: Pravljica po komunikacijskem modelu v vrtcu
  111. Arijana Kalamar: Spodbudno učno okolje za razvoj jezikovnih zmožnosti
  112. Katarina Benedik: Spodbujanje motivacije za branje v 3. razredu osnovne šole
  113. Marjetka Ferluga: Mladinska pisateljica Svetlana Makarovič in književni pouk v osnovni šoli
  114. Lovrenc Habe: Ljudsko slovstvo med pripovedovanjem in branjem
  115. Veronika Kuhar: Književna zmožnost učencev v 4. razredu osnovne šole
  116. Veronika Pavlic: Razvoj predbralnih zmožnosti pri predšolskem otroku s podporo literarnih del pisateljice Ele Peroci
  117. Anja Menih: Spodbujanje bralne motivacije v 4. razredu osnovne šole
  118. Luka Žorž: Bralni interesi učencev 5. razreda osnovne šole
  119. Amadeja Orač: Pripravljenost otrok, starih od 4 do 5 let, za sodelovanje v predopismenjevalnih dejavnostih
  120. Saša Horvat: Pripovedovanje ljudskih pravljic pri otrocih, starih 4-5 let
  121. Ana Zalar: Obravnava bralne značke v 1. in 5. razredu osnovne šole
  122. Melita Pušnik: Bibarije v prvem starostnem obdobju in njihov vpliv na govorni razvoj
  123. Gašper Žagar: Družinska pismenost v predšolskem obdobju
  124. Nikolina Lep: Razvijanje predopismenjevalne zmožnosti otrok v predšolskem obdobju
  125. Klara Kolar: Prebiranje zgodb iz domačega okolja
  126. Erika Leskovec: Razvoj besedišča otrok, starih od 4 do 6 let
  127. Katja Cerar: Vloga slikopisov v predšolskem obdobju
  128. Maja Mohar: Primanjkljaji v govornem razvoju otrok
  129. Franka Žele: Razvijanje bralnega interesa
  130. Ana Andrejašič: Spodbujanje otrokovega govora z didaktično igračo
  131. Denis Škrlj: Bralni interesi učencev in učenk na goriških osnovnih šolah
  132. Tanja Oblak: Knjižnična vzgoja predšolskih otrok v Krajevni knjižnici Žiri, dislocirani enoti Knjižnice Ivana Tavčarja Škofja Loka
  133. Barbara Mijatovič: Vpliv družinske pismenosti na zgodnje opismenjevanje otrok na Idrijskem
  134. Klara Filipič: Sodobna pravljica v predšolskem obdobju
  135. Lea Grk: Opismenjevanje otroka z več motnjami
  136. Vanja Šumič: Pripovedovanje ob ilustracijah
  137. Franja Simčič: Ustvarjalni gib v 1. razredu osnovne šole
  138. Klavdija Ličef: Razvijanje otrokovega besedišča na podlagi slikanice
  139. Urška Levstek: Poslušanje pravljic in otrokova identifikacija s pravljičnimi liki
  140. Jana Bavcon: Jezikovne dejavnosti v luči Marie Montessori
  141. Nuša Šturm: Razvijanje koncepta časa v 1. starostnem obdobju
  142. Manca Slapernik: Razvijanje pravljične domišljije v drugem starostnem obdobju
  143. Mateja Nevreden: Razvijanje (pred)bralne zmožnosti v predšolskem obdobju
  144. Metka Rudež: Slovenski pravljičarji in književna vzgoja v vrtcu
  145. Tjaša Štucin: Razvijanje opismenjevalnih zmožnosti v prvem triletju
  146. Darja Jeraj: Razvoj otrokovega govora in spodbujanje otrokovih sporazumevalnih zmožnosti v predšolskem obdobju
  147. Erika Beguš: Medijska vzgoja pri pouku slovenščine v četrtem razredu
  148. Sarah Šavli: Bralna značka v 4. in 5. razredu osnovne šole
  149. Barbara Kunc: Ljudska pravljica in identifikacija s pravljičnimi liki
  150. Jerneja Volk: Uporaba frazemov v vrtcu
  151. Veronika Minkuž: Lutkovne dejavnosti v podaljšanem bivanju
  152. Špela Možina: Sodobne slovenske pravljičarke
  153. Cilka Gerželj: Razvijanje poimenovalne zmožnosti otrok v prvem starostnem obdobju
  154. Tatjana Mlinar: Spodbujanje jezikovne zmožnosti v prvem starostnem obdobju
  155. Seada Hajdić: Vloga bibarij pri otrokovem govornem razvoju v prvem starostnem obdobju
  156. Ema Rupar: Uvajanje v "branje" otroške revije Cicido, otrok starih od 3-4 let
  157. Nada Uršič: Razvijanje otrokove sporazumevalne zmožnosti z didaktično igračo
  158. Ivana Arh Zagoričnik: Pravljične urice v vrtcu
  159. Lucija Beguš: Pripovedovati ali brati pravljico v vrtcu?
  160. Mateja Žandar: Razvijanje pesniškega doživljanja v vrtcu
  161. Ana Marija Saksida: Vloga odraslega pri prenašanju pravljice otroku
  162. Vesna Hrovatin: Pripovedovanje pravljic in otrokov spoznavni razvoj
  163. Darija Bajić: Opismenjevanje v luči posodobljenega učnega načrta Slovenščina (2011)
  164. Nina Štepic: Otroški tisk v povezavi s knjižnično vzgojo
  165. Tanja Ručigaj: Zakaj vzgajati ob knjigi?
  166. Mateja Ivančič: Razvijanje koncepta prostora pri otrocih, starih od 2 do 3 let
  167. Mateja Švara: Vpliv staršev na govorni razvoj otroka v drugem starostnem obdobju
  168. Nuša Malnar: Slikanica brez besedila v prvem starostnem obdobju Brundo se igra
  169. Natalija Gabrovšek: Pravljica v drugem starostnem obdobju
  170. Mira Hrovat: Vloga učbeniških kompletov pri razvijanju sporazumevalnih zmožnosti v tretjem razredu
  171. Klavdija Furdi: Interpretacija pravljice v 2. triletju
  172. Tjaša Janša: Razvijanje književnih interesov v vrtcu z bralnim nahrbtnikom
  173. Denise Bilas: Pomen bralne značke pri književnih interesih otrok v 3. razredu OŠ
  174. Katja Sečnik: Razvijanje pravljične domišljije z ljudsko pravljico
  175. Nataša Dovžan: Tema drugačnosti v otroških slikanicah
  176. Sandra Milanović: Razvijanje opisovalne zmožnosti v tretjem razredu
  177. Rebeka Vidic: Razvijanje bralne zmožnosti v prvem triletju
  178. Tina Pleško: Vpliv kratkih sodobnih pravljic na otroke ter razlike v identifikaciji med spoloma
  179. Jasmina Dinić: Spodbujanje otrokovega govora v prvem starostnem obdobju
  180. Tina Beroš: Izštevanke in bibarije v prvem starostnem obdobju
  181. Nevenka Vesel: Predšolska bralna značka
  182. Nataša Živkovič: Otroška lirika v predšolskem obdobju
  183. Ingrid Ješelnik: Razvijanje predopismenjevalne zmožnosti z didaktično igro
  184. Maja Mihelčič: Spodbujanje bralnih navad učencev 3. in 4. razreda
  185. Nina Franetič: Pravljični model v 4. razredu s poudarkom na ustvarjanju pravljice
  186. Petra Malinarić: Razvijanje poimenovalne zmožnosti v 1. starostnem obdobju
  187. Jasmina Rudman: Primerjalna analiza učbenikov za slovenščino v 4. razredu osnovne šole glede na Bloomovo taksonomijo
  188. Andreja Godina: Preverjanje in ocenjevanje jezikovnega znanja v drugem triletju osnovne šole
  189. Marjeta Obid: Mladinska pisateljica Ida Mlakar in branje njenih del v vrtcu
  190. Slađana Zorić: Pomen bralnih spodbud v slikanicah za predšolsko obdobje
  191. Andreja Sagadin: Neformalno spodbujanje branja v vrtcu
  192. Tanja Žvokelj: Recepcija pravljice v predšolskem obdobju
  193. Nastja Bobnar: Komunikacijski model mladinske književnosti v vrtcu
  194. Edina Mušić: Razvijanje glasovnega zavedanja pri otrocih, starih od pet do šest let
  195. Ljiljana Pevec: Spodbujanje glasovnega zavedanja otrok, starih od pet do šest let
  196. Martina Jakus: Razvijanje porajajoče se pismenosti
  197. Irena Malenšek: Pravljice Bine Štampe Žmavc v predšolskem obdobju
  198. Ana Selinec: Razvijanje pravljične domišljije v 2. razredu osnovne šole
  199. Valbone Saliaj: Razvijanje glasovnega zavedanja v drugem starostnem obdobju
  200. Ljubica Hozjan: Recepcija otroške revije Cicido v vzgojno-varstveni družini
  201. Tatjana Sok: Projekt turizmu pomaga lastna glava in slovstvena folklora
  202. Tjaša Jagodic: Spodbujanje bralne pismenosti s psom terapevtom
  203. Darja Kosmina Anžur: Pravljica v waldorfskem vrtcu
  204. Mojca Hvala: Analiza pravljic v reviji Cicido - letnik 2005-2006
  205. Kristina Gorenšek: Recepcija poezije Kajetana Koviča v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  206. Aneja Przybylski Ličen: Razvijanje bralnih interesov otrok z motnjami branja in pisanja
  207. Ina Jurinčič: Problemska besedila s temo drugačnosti pri pouku književnosti na razredni stopnji osnovne šole
  208. Klara Iskra: Stališča učencev do bralne značke v 4. razredu osnovne šole
  209. Mojca Prosen Batista: Pravljica v učnem načrtu za slovenščino in njena obravnava v šoli
  210. Urška Božič: Govorni nastopi v povezavi s književno in jezikovno vzgojo v 4. razredu osnovne šole
  211. Urška Balent: Književni pouk v drugem obdobju devetletne osnovne šole
  212. Anja Šparakl: Spodbujanje porajajoče se pismenosti otrok, starih od 4-5 let
  213. Špela Čop: Slovstvena folklora v predšolskem obdobju
  214. Andreja Godina: Razvijanje lirskega doživljanja predšolskih otrok
  215. Elizabeta Kavčič Kurnik: Spodbujanje pridobivanja besedišča v drugem starostnem obdobju
  216. Darja Draksler: Spodbujanje sprejemanja otroške lirike v vrtcu z Mehurčki Otona Župančiča
  217. Anja Bogataj: Zgodnje opismenjevanje z didaktičnim pripomočkom
  218. Maja Ratek: Bibarije in prstne igre v jasličnem oddelku
  219. Janja Mlakar: Spodbujanje književne zmožnosti v prvem starostnem obdobju
  220. Janja Jakopič: Doživljanje ljudske, klasične in sodobne pravljice v predšolskem obdobju
  221. Mateja Klembas: Vpliv motivacije na recepcijo pravljice v 3. razredu
  222. Jurij Kočevar: Razvijanje recepcijske zmožnosti s poustvarjalnim pisanjem pri učencih 5. razreda
  223. Lucija Skarlovnik: Obravnava Kekčevih zgodb v 4. in 5. razredu osnovne šole
  224. Petra Giovani: Odnos razrednih učiteljev do obravnave radijske igre
  225. Mateja Korpar: Predbralna motivacija otrok v predšolskem obdobju
  226. Valentina Lukan: Predopismenjevanje s pomočjo čutil
  227. Karin Zirnstein: Vpliv staršev na razvijanje otrokove (pred)bralne zmožnosti v predšolskem obdobju
  228. Mateja Kržišnik: Ljudska in klasična pravljica v vrtcu
  229. Katja Kolenko: Razvoj zgodnje pismenosti v predšolskem obdobju
  230. Maruša Pipan: Razvijanje recepcijske zmožnosti ob pesemskem besedilu v 4. razredu osnovne šole
  231. Simona Bešvir: Vloga bralnega kotička v vrtcu
  232. Simona Žnidarič Tomažič: Vpliv branja na predšolske otroke
  233. Jasna Cungl: Analiza izbranih pravljic Svetlane Makarovič
  234. Petra Glaser: Bralna motivacija pri književni vzgoji v predšolskem obdobju
  235. Veronika Šahtler: Vloga vzgojitelja pri razvijanju otrokove aktivne interakcije z literaturo
  236. Kim Čuhnik: Spodbujanje domišljije otrok z branjem pravljic
  237. Laura Bencik: Kako razvijati bralni model v vrtcu pri otrocih s pomanjkljivo pozornostjo
  238. Barbara Lendero: Koncept knjige v vrtcu
  239. Tamara Vučković: Razvijanje grafomotorike v starostni skupini 3-4 let
  240. Natalija Brnabić: Branje otroških knjig staršev otrokom v predšolskem obdobju
  241. Estera Horvat: Zakaj pravljice v vrtcu?
  242. Anisa Šribar: Predšolska bralna značka in predstavitve knjig
  243. Tjaša Tušar: Uvajanje slikanice v prvem starostnem obdobju
  244. Anja Šalamun Čanžek: Razvoj grafomotorike v 1. starostnem obdobju

Other documents (4)

  1. Razvijanje različnih pismenosti
  2. Vida Medved-Udovič: Recepcija radijske igre za otroke in književna vzgoja
  3. Vida Medved-Udovič: Recepcija Cirila Kosmača pri študentih Pedagoške fakultete
  4. Črtomir, Prešeren in njun(i) kontekst(i)
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica