Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (2)
Martina Mejak:
Diahrona in sinhrona analiza didaktičnega instrumentarija v osnovnošolskih berilih
Irina Lešnik Jeras:
Učinki učnega pristopa drame v izobraževanju na recepcijo literarnega besedila
MSc theses (49)
Simona Iskra:
Pripovedovanje zgodb predšolskih otrok in vzgojiteljevo spodbujanje njihovega pripovedovanja
Vanesa Pev Stibilj:
Multimedijsko podprta fonomimična metoda v procesu opismenjevanja otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Petra Koncut:
Učiteljevo sprejemanje in obravnavanje učencev s primanjkljaji na področju učenja branja in pisanja na razredni stopnji
Silvija Pavlovič:
Razvijanje bralne zmožnosti v drugem razredu osnovne šole
Aleksandra Ćirković:
Tabu teme pri književnem pouku v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Metoda Močnik:
Vloga odraslih pri razvijanju književnih interesov v 1. razredu ene izmed OŠ na Štajerskem
Nina Pahor:
Preverjanje in ocenjevanje jezikovne in književne zmožosti v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Anja Šircelj:
Razvijanje neformalnih oblik branja v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Eva Nagode:
Problemske teme pri književnem pouku v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Klara Menart:
Pomen likovne in grafične podobe učbenikov slovenščine pri sprejemanju umetnostnih besedil
Polona Setnikar:
Razvijanje bralne pismenosti otrok v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju z uporabo bralnih učnih strategij
Katarina Skočaj:
Medpredmetno povezovanje med književno vzgojo pri pouku slovenščine in likovno umetnostjo
Anita Bajramović:
Razvijanje zgodnje pismenosti z didaktično igro
Nika Ušaj:
Stališča staršev do izvirnih, ljudskih in klasičnih pravljic
Nastja Debenjak:
Opismenjevalni pristopi v prvem obdobju osnovne šole - primerjava konceptov
Ana Kurtanjek:
Pomen branja v predšolskem obdobju
Meta Zibelnik:
Vrednotenje ustvarjalnih besedil v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Tina Lomovšek:
Vloga gledališča v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Luana Rivić:
Vloga knjižnice v vrtcu
Sabina Čarman:
Spodbujanje domišljije v vrtcu s sodobno pravljico
Petra Zidar:
Spodbujanje književne pismenosti z bralno značko
Mateja Marin:
Pomen zgodnjega opismenjevanja otrok v občini Postojna
Breda Žvokelj:
Spodbujanje bralne pismenosti učencev z vsakodnevnimi vajami
Juta Leskovec:
Pogled staršev na vzgojo v povezavi z vzgojno literaturo
Tonja Ferjančič:
Razvijanje grafomotorike v funkciji preprečevanja težav v opismenjevanju
Anja Žagar:
Obravnava slikanic s tabu temami v predšolskem obdobju
Anita Sila:
Razvijanje fonološkega zavedanja pri otrocih pred vstopom v šolo
Kristi Žnidarčič:
Razvijanje teme z govornimi nastopi v 4. razredu
Petra Krmelj:
Ustvarjalno pisanje fantastične pripovedi učencev 3. in 4. razreda osnovne šole
Špela Korent:
Medvrstniško sodelovalno učenje pri razvijanju bralne zmožnosti
Jelena Jevtić:
Razvijanje književnih interesov v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Ines Pucelj:
Razvijanje in preverjanje bralne pismenosti ob koncu prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Miloš Stojadinović:
Spodbujanje motivacije za branje v 4. razredu osnovne šole
Marijana Keber:
Pripovedovanje predšolskih otrok in njihov odziv na slikovno plast v slikanicah
Lea Lazar:
Zgodnje opismenjevanje z didaktičnim pripomočkom
Neža Mozetič:
Pripovedovanje in igra vlog ob slikanici brez besedila
Kristina Gorenšek:
Razvijanje recepcijske zmožnosti lirskega besedila v 5. razredu osnovne šole
Barbara Muhič:
Pravljični model v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Urška Balent:
Razvijanje recepcijske zmožnosti učencev v 5. razredu osnovne šole
Lovrenc Habe:
Žanri slovstvene folklore v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Mojca Pekolj:
Koncept pismenosti in izboljšanje predbralnih zmožnosti na začetku šolanja izbrane osnovne šole
Eva Makarovič:
Razvijanje opismenjevalnih zmožnosti v 1. razredu osnovne šole
Veronika Kuhar:
Primerjava dosežkov preizkusa književne zmožnosti učencev 4. razreda pri književni vzgoji
Špela Štendler:
Razvijanje dramsko-gledaliških zmožnosti v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Anja Menih:
Razvijanje neformalnih oblik branja z Nočjo branja
Urška Lutman:
Percepcija pravljic v različnih starostnih skupinah
Arijana Đuretić:
Pomen pismenosti pri razvoju otrokove sporazumevalne zmožnosti v OŠ
Tjaša Sidar:
Inovativni pristopi pri poučevanju jezikovnega pojava v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Anja Andolšek:
Razumevanje sporočilnosti pravljic v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
BSc theses (244)
Monika Kovač:
Tipologija slikanice in razvijanje otrokovih književnih interesov
Mateja Gombač:
Otrokov odnos do ljudske in sodobne pravljice
Katjuša Dolinšek:
Poimenovalne zmožnosti otrok v prvem starostnem obdobju
Ana Trojer:
Sodobna pravljica in cilji književne vzgoje v kurikulumu
Maja Maljković:
Vpliv staršev na razvoj govora v prvem starostnem obdobju
Mojca Šturm:
Uporaba revijalnega tiska v vrtcu
Mateja Nevreden:
Razvijanje pravljične domišljije v 1. razredu
Petra Mekiš:
Film kot didaktično sredstvo pri pouku književnosti v 2. triletju osnovne šole
Anja Rojc:
Tvorjenje otroških besedil v predšolskem obdobju
Aleksandra Ćirković:
Književna vzgoja in tabu teme v osnovni šoli
Ines Pucelj:
Razvijanje recepcijske zmožnosti z različnimi vrstami motivacij v prvem triletju
Anja Šircelj:
Spodbujanje bralnih interesov otrok pri neobveznem branju (bralna značka)
Mojca Volavšek:
Vloga učitelja pri spodbujanju medkulturnih kompetenc
Polona Grča:
Spodbujanje otrok za sprejemanje drugačnosti z deli mladinske književnosti
Kristina Komidar:
Vpliv interpretativnega branja umetnostnega besedila na učenčevo ustvarjalnost v prvem triletju
Kristi Žnidarčič:
Od branja dramskega besedila do igre vlog
Nina Pahor:
Razvijanje bralne motivacije v prvem razredu osnovne šole
Tanja Kušterle:
Učenje preko igre v prvem triletju osnovne šole
Nina Fifolt:
Razvijanje književnih interesov v vrtcu z lutko
Marko Curk:
Odpravljanje opismenjevalnih primanjkljajev učencev v prvem razredu
Petra Krmelj:
Razvijanje domišljije ob fantastični pripovedi v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Dagmar Korošec:
Vloga in uporaba didaktičnih iger pri pouku opismenjevanja
Tjaša Sidar:
Interpretacija izbranih del pisatelja Roalda Dahla
Janja Cugelj:
Preverjanje in ocenjevanje pri predmetu slovenščine v 5. razredu
Simona Bevk:
Organiziranost bralne značke na Idrijsko-Cerkljanskem območju
Anita Svetina:
Razvijanje metajezikovnega zavedanja ob poslušanju in pripovedovanju pravljice
Klara Bajec:
Domišljijsko pripovedovanje otrok in njihovo doživljanje ob sliki
Nives Vesel:
Branje pravljic v heterogenem oddelku
Anja Plohl:
Slovenski pravljičarji in vrtec
Bojana Korošec:
Josip Ribičič, Miškolin in književna vzgoja v vrtcu
Barbara Cesar:
Vpliv vzgojitelja na razvijanje zgodnje pismenosti v vrtcu
Jerca Košir:
Pomen mladinske avtorice Lile Prap v predšolskem obdobju
Tjaša Troha:
Otrokovo sprejemanje lirike v drugem starostnem obdobju
Tjaša Torkar:
Spodbujanje bralne zmožnosti v vrtcu s projektom Veseli bralček
Tanja Dovžan:
Preverjanje književne zmožnosti v 4. razredu osnovne šole
Špela Kržmanc:
Bibarije v jasličnem oddelku
Tjaša Stopar:
Vloga družinskega okolja pri govornem razvoju predšolskega otroka
Karin Mezgec:
Razvijanje jezikovne zmožnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole s poudarkom na pravopisu
Silvija Pavlovič:
Pomoč otrokom pri opismenjevalnih težavah
Maja Jakob:
Spodbujanje bralne zmožnosti v 1. obdobju osnovne šole
Katarina Skočaj:
Likovna upodobitev pravljice
Nastja Gherlani:
Opismenjevanje v prvem izobraževalnem obdobju v osnovnih šolah v Sloveniji in v osnovnih šolah na Tržaškem
Anita Bajramović:
Zakaj beremo pravljice v vrtcu
Mira Benedičič:
Stališča vzgojiteljev do književne vzgoje
Kris Frančeškin:
Razvijanje zgodnje pismenosti in književna vzgoja v vrtcu
Sara Marušič:
Razvijanje grafomotorike v predšolskem obdobju
Urška Saksida:
Poglabljanje literarnoestetskega doživetja pri književni vzgoji z lutko
Vlasta Kukovec:
Bralna značka v prvem razredu osnovne šole
Meta Zibelnik:
Ustvarjalno pripovedovanje in pisanje v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Sara Bolko:
Komunikacijski model za poučevanje književnosti - učiteljeva vloga v fazi šolske interpretacije besedila
Mateja Košec:
Didaktične spodbude za pripovedovanje neumetnostnih besedil v prvem in tretjem razredu osnovne šole
Veronika Carli:
Področje jezika v kurikulumu in smernicah za vrtce na dvojezičnem območju v Italiji in Sloveniji
Vesna Mohorčič:
Bralne aktivnosti s pomočjo psa kot alternativna bralna strategija
Monika Primar:
Ljudska in klasična pravljica v vrtcu
Aleksandra Hrastar:
Razvijanje bralnih interesov s slikanico v 1. in 2. obdobju
Sandra Ivančič:
Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s pravljicami
Tjaša Gržinić:
Bralne navade učencev 4. in 5. razredov obalnih osnovnih šol
Lea Rupar:
Doživljajsko poslušanje radijske igre v predšolskem obdobju
Darja Knez:
Spodbujanje bralne zmožnosti v jutranjem varstvu v drugem razredu
Barbara Hrovatin:
Razvijanje grafomotoričnih sposobnosti v predšolskem obdobju
Sonja Petrovčič:
Spreminjanje predbralne pismenosti z Bralčkom palčkom
Eva Eržen:
Pomen branja pravljic za otrokov spoznavni razvoj v predšolskem obdobju
Katja Kobe Gorjanc:
Sprejemanje umetnostnega in neumetnostnega besedila v 2. starostnem obdobju
Darja Berce:
Razvijanje (pred)bralne zmožnosti otrok v predšolskem in zgodnjem šolskem obdobju
Klavdija Novak:
Primerjanje literarnega dela z vidika interpretativnega branja in glasbene pravljice
Mojca Bajc:
Prehod iz neverbalnega v verbalno komuniciranje s pomočjo slikanice pri predšolskih otrocih
Suzana Frank:
Pripovedovanje ljudske pravljice pri otrocih, starih 4-5 let
Špela Štefe:
Primerjava sodobnih slovenskih pravljičarjev
Sanda Husić:
Pravljični projekt v drugem starostnem obdobju
Anja Treven:
Razvijanje zgodnje pismenosti s poudarkom na grafomotoriki
Katarina Strain Novak:
Razvijanje glasovnega zavedanja v predšolskem obdobju
Denis Rosanda:
Slovenske pravljičarke in književna vzgoja v vrtcu
Janja Zupan:
Recepcija pravljice v povezavi s književno obliko in risanko
Nina Žvarc:
Doživljanje in poustvarjanje pravljice v predšolskem obdobju
Karin Brodnik:
Razvijanje otrokove predopismenjevalne zmožnosti na podlagi otroškega tiska
Anita Flego:
Razvijanje grafomotoričnih spretnosti v predšolskem obdobju s pomočjo izštevank
Kaja Jogan:
Tvorjenje zgodbe ob slikanici brez besedila
Andreja Bobovnik:
Branje slikanice brez besedila v predšolskem obdobju
Anja Oblak:
Didaktična igra pri razvijanju upovedovalne zmožnosti v drugem razredu
Polona Setnikar:
Otrokova recepcija književnega besedila pri uporabi ustvarjalnih dejavnosti
Eva Nagode:
Uporaba tabu tem pri pouku književnosti na razredni stopnji osnovne šole
Špela Večernik:
Postopek razvijanja grafomotorike v predšolskem obdobju
Špela Korent:
Spodbujanje bralnih interesov v četrtem razredu v jutranjem varstvu
Andreja Jančič:
Lirski model v vrtcu - primer Oton Župančič, Ciciban in čebela
Katarina Čajić:
Književna vzgoja v vrtcu z bralnim nahrbtnikom
Tanja Ovčar:
Pismenost v zgodnjem otroštvu s poudarkom na razvijanju grafomotorike v prvem starostnem obdobju
Barbara Ivančić:
Branje pravljic kot pomemben dejavnik v otrokovem razvoju
Tjaša Batistič:
Vloga odraslih pri predšolski bralni znački
Sabina Čarman:
Odzivi otrok na domišljijski svet v pravljicah
Janja Grum Duša:
Razvijanje pravljične domišljije ob pravljici Stefana Gemmla Nekoč je bila - - -
Sava Kralj:
"Čas vladar" Razmišljanje o dimenziji časa in uporaba interaktivne projektne pravljice
Marjana Krapež:
Razvijanje jezikovne zmožnosti otrok v prvem starostnem obdobju z bibarijami
Mojca Vičič:
Razvijanje pripovedovalne zmožnosti ob pravljici
Ana Vrbančič:
Sprejemanje pravljic Anje Štefan pri vrtčevski skupini otrok, starih od 4. do 5. leta
Alenka Kancilja:
Spodbujanje grafomotorike pri predšolskem otroku
Višnja Rems:
Razvijanje jezikovne zmožnosti predšolskih otrok ob gibalni/športni aktivnosti
Slavica Hanželj:
Igra vlog v pravljičnem projektu
Tjaša Jelačič:
Pravljičarka Ela Peroci v predšolskem obdobju
Špela Mitrovič:
Pravljični model v prvem starostnem obdobju
Krista Dobnikar:
Uganke v predšolskem obdobju
Klara Bizjak:
Šum, glasba in zvok v radijski igri ter interpretativno branje v 1. razredu osnovne šole
Jennifer Antonini:
Stališča sedemletnih in devetletnih otrok do pravljice
Špela Štendler:
Dramsko-gledališke dejavnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Anja Juvanec:
Dramsko-gledališke dejavnosti v prvem izobraževalnem obdobju
Veronika Kos:
Razvijanje bralne zmožnosti z ustvarjalnim pogovorom pri bralni znački
Katarina Žvegelj:
Glasovno zavedanje in sistem pisave v predšolskem obdobju
Dženi Knez:
Razvijanje zgodnje pismenosti s slikanicami z besedilom in brez njega
Petra Bodlaj:
Razvijanje predopismenjevalne zmožnosti v drugem starostnem obdobju
Simona Nerat:
Pesnik Niko Grafenauer v vrtcu
Tjaša Antolin:
Pravljica po komunikacijskem modelu v vrtcu
Arijana Kalamar:
Spodbudno učno okolje za razvoj jezikovnih zmožnosti
Katarina Benedik:
Spodbujanje motivacije za branje v 3. razredu osnovne šole
Marjetka Ferluga:
Mladinska pisateljica Svetlana Makarovič in književni pouk v osnovni šoli
Lovrenc Habe:
Ljudsko slovstvo med pripovedovanjem in branjem
Veronika Kuhar:
Književna zmožnost učencev v 4. razredu osnovne šole
Veronika Pavlic:
Razvoj predbralnih zmožnosti pri predšolskem otroku s podporo literarnih del pisateljice Ele Peroci
Anja Menih:
Spodbujanje bralne motivacije v 4. razredu osnovne šole
Luka Žorž:
Bralni interesi učencev 5. razreda osnovne šole
Amadeja Orač:
Pripravljenost otrok, starih od 4 do 5 let, za sodelovanje v predopismenjevalnih dejavnostih
Saša Horvat:
Pripovedovanje ljudskih pravljic pri otrocih, starih 4-5 let
Ana Zalar:
Obravnava bralne značke v 1. in 5. razredu osnovne šole
Melita Pušnik:
Bibarije v prvem starostnem obdobju in njihov vpliv na govorni razvoj
Gašper Žagar:
Družinska pismenost v predšolskem obdobju
Nikolina Lep:
Razvijanje predopismenjevalne zmožnosti otrok v predšolskem obdobju
Klara Kolar:
Prebiranje zgodb iz domačega okolja
Erika Leskovec:
Razvoj besedišča otrok, starih od 4 do 6 let
Katja Cerar:
Vloga slikopisov v predšolskem obdobju
Maja Mohar:
Primanjkljaji v govornem razvoju otrok
Franka Žele:
Razvijanje bralnega interesa
Ana Andrejašič:
Spodbujanje otrokovega govora z didaktično igračo
Denis Škrlj:
Bralni interesi učencev in učenk na goriških osnovnih šolah
Tanja Oblak:
Knjižnična vzgoja predšolskih otrok v Krajevni knjižnici Žiri, dislocirani enoti Knjižnice Ivana Tavčarja Škofja Loka
Barbara Mijatovič:
Vpliv družinske pismenosti na zgodnje opismenjevanje otrok na Idrijskem
Klara Filipič:
Sodobna pravljica v predšolskem obdobju
Lea Grk:
Opismenjevanje otroka z več motnjami
Vanja Šumič:
Pripovedovanje ob ilustracijah
Franja Simčič:
Ustvarjalni gib v 1. razredu osnovne šole
Klavdija Ličef:
Razvijanje otrokovega besedišča na podlagi slikanice
Urška Levstek:
Poslušanje pravljic in otrokova identifikacija s pravljičnimi liki
Jana Bavcon:
Jezikovne dejavnosti v luči Marie Montessori
Nuša Šturm:
Razvijanje koncepta časa v 1. starostnem obdobju
Manca Slapernik:
Razvijanje pravljične domišljije v drugem starostnem obdobju
Mateja Nevreden:
Razvijanje (pred)bralne zmožnosti v predšolskem obdobju
Metka Rudež:
Slovenski pravljičarji in književna vzgoja v vrtcu
Tjaša Štucin:
Razvijanje opismenjevalnih zmožnosti v prvem triletju
Darja Jeraj:
Razvoj otrokovega govora in spodbujanje otrokovih sporazumevalnih zmožnosti v predšolskem obdobju
Erika Beguš:
Medijska vzgoja pri pouku slovenščine v četrtem razredu
Sarah Šavli:
Bralna značka v 4. in 5. razredu osnovne šole
Barbara Kunc:
Ljudska pravljica in identifikacija s pravljičnimi liki
Jerneja Volk:
Uporaba frazemov v vrtcu
Veronika Minkuž:
Lutkovne dejavnosti v podaljšanem bivanju
Špela Možina:
Sodobne slovenske pravljičarke
Cilka Gerželj:
Razvijanje poimenovalne zmožnosti otrok v prvem starostnem obdobju
Tatjana Mlinar:
Spodbujanje jezikovne zmožnosti v prvem starostnem obdobju
Seada Hajdić:
Vloga bibarij pri otrokovem govornem razvoju v prvem starostnem obdobju
Ema Rupar:
Uvajanje v "branje" otroške revije Cicido, otrok starih od 3-4 let
Nada Uršič:
Razvijanje otrokove sporazumevalne zmožnosti z didaktično igračo
Ivana Arh Zagoričnik:
Pravljične urice v vrtcu
Lucija Beguš:
Pripovedovati ali brati pravljico v vrtcu?
Mateja Žandar:
Razvijanje pesniškega doživljanja v vrtcu
Ana Marija Saksida:
Vloga odraslega pri prenašanju pravljice otroku
Vesna Hrovatin:
Pripovedovanje pravljic in otrokov spoznavni razvoj
Darija Bajić:
Opismenjevanje v luči posodobljenega učnega načrta Slovenščina (2011)
Nina Štepic:
Otroški tisk v povezavi s knjižnično vzgojo
Tanja Ručigaj:
Zakaj vzgajati ob knjigi?
Mateja Ivančič:
Razvijanje koncepta prostora pri otrocih, starih od 2 do 3 let
Mateja Švara:
Vpliv staršev na govorni razvoj otroka v drugem starostnem obdobju
Nuša Malnar:
Slikanica brez besedila v prvem starostnem obdobju Brundo se igra
Natalija Gabrovšek:
Pravljica v drugem starostnem obdobju
Mira Hrovat:
Vloga učbeniških kompletov pri razvijanju sporazumevalnih zmožnosti v tretjem razredu
Klavdija Furdi:
Interpretacija pravljice v 2. triletju
Tjaša Janša:
Razvijanje književnih interesov v vrtcu z bralnim nahrbtnikom
Denise Bilas:
Pomen bralne značke pri književnih interesih otrok v 3. razredu OŠ
Katja Sečnik:
Razvijanje pravljične domišljije z ljudsko pravljico
Nataša Dovžan:
Tema drugačnosti v otroških slikanicah
Sandra Milanović:
Razvijanje opisovalne zmožnosti v tretjem razredu
Rebeka Vidic:
Razvijanje bralne zmožnosti v prvem triletju
Tina Pleško:
Vpliv kratkih sodobnih pravljic na otroke ter razlike v identifikaciji med spoloma
Jasmina Dinić:
Spodbujanje otrokovega govora v prvem starostnem obdobju
Tina Beroš:
Izštevanke in bibarije v prvem starostnem obdobju
Nevenka Vesel:
Predšolska bralna značka
Nataša Živkovič:
Otroška lirika v predšolskem obdobju
Ingrid Ješelnik:
Razvijanje predopismenjevalne zmožnosti z didaktično igro
Maja Mihelčič:
Spodbujanje bralnih navad učencev 3. in 4. razreda
Nina Franetič:
Pravljični model v 4. razredu s poudarkom na ustvarjanju pravljice
Petra Malinarić:
Razvijanje poimenovalne zmožnosti v 1. starostnem obdobju
Jasmina Rudman:
Primerjalna analiza učbenikov za slovenščino v 4. razredu osnovne šole glede na Bloomovo taksonomijo
Andreja Godina:
Preverjanje in ocenjevanje jezikovnega znanja v drugem triletju osnovne šole
Marjeta Obid:
Mladinska pisateljica Ida Mlakar in branje njenih del v vrtcu
Slađana Zorić:
Pomen bralnih spodbud v slikanicah za predšolsko obdobje
Andreja Sagadin:
Neformalno spodbujanje branja v vrtcu
Tanja Žvokelj:
Recepcija pravljice v predšolskem obdobju
Nastja Bobnar:
Komunikacijski model mladinske književnosti v vrtcu
Edina Mušić:
Razvijanje glasovnega zavedanja pri otrocih, starih od pet do šest let
Ljiljana Pevec:
Spodbujanje glasovnega zavedanja otrok, starih od pet do šest let
Martina Jakus:
Razvijanje porajajoče se pismenosti
Irena Malenšek:
Pravljice Bine Štampe Žmavc v predšolskem obdobju
Ana Selinec:
Razvijanje pravljične domišljije v 2. razredu osnovne šole
Valbone Saliaj:
Razvijanje glasovnega zavedanja v drugem starostnem obdobju
Ljubica Hozjan:
Recepcija otroške revije Cicido v vzgojno-varstveni družini
Tatjana Sok:
Projekt turizmu pomaga lastna glava in slovstvena folklora
Tjaša Jagodic:
Spodbujanje bralne pismenosti s psom terapevtom
Darja Kosmina Anžur:
Pravljica v waldorfskem vrtcu
Mojca Hvala:
Analiza pravljic v reviji Cicido - letnik 2005-2006
Kristina Gorenšek:
Recepcija poezije Kajetana Koviča v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Aneja Przybylski Ličen:
Razvijanje bralnih interesov otrok z motnjami branja in pisanja
Ina Jurinčič:
Problemska besedila s temo drugačnosti pri pouku književnosti na razredni stopnji osnovne šole
Klara Iskra:
Stališča učencev do bralne značke v 4. razredu osnovne šole
Mojca Prosen Batista:
Pravljica v učnem načrtu za slovenščino in njena obravnava v šoli
Urška Božič:
Govorni nastopi v povezavi s književno in jezikovno vzgojo v 4. razredu osnovne šole
Urška Balent:
Književni pouk v drugem obdobju devetletne osnovne šole
Anja Šparakl:
Spodbujanje porajajoče se pismenosti otrok, starih od 4-5 let
Špela Čop:
Slovstvena folklora v predšolskem obdobju
Andreja Godina:
Razvijanje lirskega doživljanja predšolskih otrok
Elizabeta Kavčič Kurnik:
Spodbujanje pridobivanja besedišča v drugem starostnem obdobju
Darja Draksler:
Spodbujanje sprejemanja otroške lirike v vrtcu z Mehurčki Otona Župančiča
Anja Bogataj:
Zgodnje opismenjevanje z didaktičnim pripomočkom
Maja Ratek:
Bibarije in prstne igre v jasličnem oddelku
Janja Mlakar:
Spodbujanje književne zmožnosti v prvem starostnem obdobju
Janja Jakopič:
Doživljanje ljudske, klasične in sodobne pravljice v predšolskem obdobju
Mateja Klembas:
Vpliv motivacije na recepcijo pravljice v 3. razredu
Jurij Kočevar:
Razvijanje recepcijske zmožnosti s poustvarjalnim pisanjem pri učencih 5. razreda
Lucija Skarlovnik:
Obravnava Kekčevih zgodb v 4. in 5. razredu osnovne šole
Petra Giovani:
Odnos razrednih učiteljev do obravnave radijske igre
Mateja Korpar:
Predbralna motivacija otrok v predšolskem obdobju
Valentina Lukan:
Predopismenjevanje s pomočjo čutil
Karin Zirnstein:
Vpliv staršev na razvijanje otrokove (pred)bralne zmožnosti v predšolskem obdobju
Mateja Kržišnik:
Ljudska in klasična pravljica v vrtcu
Katja Kolenko:
Razvoj zgodnje pismenosti v predšolskem obdobju
Maruša Pipan:
Razvijanje recepcijske zmožnosti ob pesemskem besedilu v 4. razredu osnovne šole
Simona Bešvir:
Vloga bralnega kotička v vrtcu
Simona Žnidarič Tomažič:
Vpliv branja na predšolske otroke
Jasna Cungl:
Analiza izbranih pravljic Svetlane Makarovič
Petra Glaser:
Bralna motivacija pri književni vzgoji v predšolskem obdobju
Veronika Šahtler:
Vloga vzgojitelja pri razvijanju otrokove aktivne interakcije z literaturo
Kim Čuhnik:
Spodbujanje domišljije otrok z branjem pravljic
Laura Bencik:
Kako razvijati bralni model v vrtcu pri otrocih s pomanjkljivo pozornostjo
Barbara Lendero:
Koncept knjige v vrtcu
Tamara Vučković:
Razvijanje grafomotorike v starostni skupini 3-4 let
Natalija Brnabić:
Branje otroških knjig staršev otrokom v predšolskem obdobju
Estera Horvat:
Zakaj pravljice v vrtcu?
Anisa Šribar:
Predšolska bralna značka in predstavitve knjig
Tjaša Tušar:
Uvajanje slikanice v prvem starostnem obdobju
Anja Šalamun Čanžek:
Razvoj grafomotorike v 1. starostnem obdobju
Other documents (4)
Razvijanje različnih pismenosti
Vida Medved-Udovič:
Recepcija radijske igre za otroke in književna vzgoja
Vida Medved-Udovič:
Recepcija Cirila Kosmača pri študentih Pedagoške fakultete
Črtomir, Prešeren in njun(i) kontekst(i)