Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Diplomska dela (87)
Daniela Sivka:
Barve in liki pri tri- do štiri-letnih otrocih
Andreja Arzenšek:
Razvrščanje v prvi starostni skupini
Clarisa Bezjak:
Kako otroku v predšolskem obdobju preko igre približati matematiko
Matjažka Cugmas:
Poznavanje in uporaba Montessori matematičnih didaktičnih materialov v javnem vrtcu
Jasmina Horvat:
Štetje otrok starih od tri do štiri leta
Evelina Šket:
Z didaktično igro skozi matematične vsebine
Jerneja Veithauser:
Dejavnosti razvrščanja v povezavi z drugimi področji kurikula
Nataša Zaner:
Medpodročno povezovanje matematike v prvem starostnem obdobju z elementi koncepta Reggio Emilia
Nataša Tucelj:
Kamni kot spodbuda za matematične dejavnosti v predšolskem obdobju
Suzana Vodovnik:
Razvrščanje v predšolskem obdobju skozi konkretno izkušnjo
Renata Košica:
Igre s področja geometrije z merjenjem
Mihaela Vidovič:
Ali štiri- do petletni otroci poznajo števila v obsegu do deset
Andreja Mahkovec:
Dejavnosti in igre štetja v povezavi z drugimi področji kurikula
Maja Žnidaršič:
Vstopanje v svet štetja v prvem starostnem obdobju
Petra Žnidaršič:
Štetje in preštevanje v predšolskem obdobju
Saša Šinkovec:
Otroku lahko preko igre približamo svet matematike
Suzana Čermelj:
Dejavnosti za matematični sklop logika in jezik v predšolskem obdobju
Breda Krajnc:
Z igro odkrivamo matematiko
Andreja Pušnik:
Vzorci v predšolski kombinirani skupini
Andreja Šprah:
Spremljanje strategij štetja v prešolski skupini
Vilma Telič:
Pravljični junaki in preštevanje
Martina Rebernik:
Igra ponuja vstopanje v svet matematike
Špela Kavčič:
Matematika in socialne igre v predšolskem obdobju
Barbara Jarc:
Matematika v predšolski vzgoji
Lidija Kirbiš Sedminek:
Kako otroku v predšolskem obdobju preko igre približati matematiko
Monika Slavinec:
Vsebine sklopa Logika in jezik v različnih igrah
Marjetica Kamenšek:
Matematične igre za štetje v predšolskem obdobju
Darija Jazbec:
Povezanost matematičnih vsebin z drugimi področji kurikula
Nina Cimerman:
Prilagajanje dejavnosti s področja logike in jezika, glede na individualne potrebe predšolske deklice s kombiniranimi motnjami v razvoju
Ana - Marija Štante:
Matematika v različnih dejavnostih v predšolskem obdobju
Mateja Bolko Pečovnik:
Igra v predšolskem obdobju in matematika
Azra Pašagić:
Od konkretnega do simbolnega v predšolskem obdobju
Urša Vinšek:
Matematika skozi gibanje v prvem starostnem obdobju
Ana Potočnik:
Izštevanke in matematika pri triletnikih
Marija Žurman:
Matematika je v predšolskem obdobju povezana z vsemi področji kurikula
Nataša Jezernik:
Različne igre pri logiki in jeziku s poudarkom na relacijah
Petra Vešligaj:
Razvrščanje v vrtcu
Natalija Boček:
Spremljanje in vrednotenje otrokovega napredka na področju štetja v predšolskem obdobju skozi dejavnost
Petra Slak:
Matematične didaktične igre iz odpadnega materiala
Sara Oberč:
Igre za sklop štetje v predšolskem obdobju
Petra Verbič:
Ali pouk matematike v 4. razredu s pomočjo računalnika vedno prinaša boljše rezultate znanja
Špela Čebulj:
Merjenje prostornine v predšolskem obdobju v povezavi s štetjem
Mojca Pintarič:
Preštevanje do 10 in uporabljene strategije v skupini pet in šestletnikov
Katja Skoporc:
Telesa in liki v predšolskem obdobju
Tjaša Wolf Mandič:
Geometrijska telesa in liki v predšolskem obdobju
Martina Fon:
Telesa in liki v predšolskem obdobju
Marinela Tomić:
Razvrščanje s pomočjo drevesnega prikaza v prvem starostnem obdobju
Karmen Stanišić:
Skozi igro v matematični svet
Taja Božič:
Od vzorcev v otrokovem okolju do vzorcev z didaktičnim materialom
Rok Remic:
Razvrščanje s pomočjo prikazov v prvem starostnem obdobju
Megi Feher:
Poznavanje osnovnih geometrijskih oblik v 2. razredu osnovne šole
Anja Sanabor:
Dobro poznavanje poštevanke zagotavlja uporabno znanje v računih deljenja
Simon Kurinčič:
Vpliv interneta na učenje in usvajanje angleškega jezika
Janja Kovše:
Spodbujanje zgodnjega učenja matematike po načelih pedagogike Montessori v predšolskem obdobju
Patricija Dobaj:
Spremljanje štetja v predšolskem obdobju s pomočjo didaktične igre
Magda Čujec:
Grafični prikazi podatkov v 1. razredu
Kristina Repič:
Razvijanje strategij štetja preko razvrščanja in obdelave podatkov
Mojca Stajnko:
Optimalni razvoj orientacije na ploskvi in listu pri predšolskem otroku s posebnimi potrebami
Marica Gajšek:
Štetje v predšolskem obdobju
Barbara Lipavšek:
Montessori materiali s področja zaznavanja kot podlaga za matematična znanja
Marta Čelan:
Igra pri matematiki v predšolski vzgoji
Darinka Amon:
Vsa področja kurikuluma ponujajo možnost za razvijanje strategij štetja
Slađana Trapić:
Razvrščanje skozi igro v predšolskem obdobju
Saša Kovačič:
Barve in vzorci v matematičnih dejavnostih v predšolskem obdobju
Daniela Dobnik:
Razvrščanje v prvem starostnem obdobju
Nevenka Leskovar:
Matematika v dnevni rutini prvega starostnega obdobja
Monika Küssel:
Igre s simetrijo v predšolskem obdobju
Nataša Krajnc:
Razvrščanje s skupino dve do tri leta starih otrok
Marija Herga:
Igre za sklop štetje v predšolskem obdobju
Simona Zdešar:
Inovativni pristopi k matematiki v prvem starostnem obdobju
Kristina Leljak Jurenec:
Mali matematik razvršča
Petra Mislej:
Socialna igra kot ena od možnosti za vodenje razreda in doseganje ciljev tudi pri drugih predmetih
Ana Vukelić:
Razrednikovo sodelovanje s starši
Tjaša Šušmelj Palčič:
Socialna igra v 1. razredu in njen namen
Marina Kranjc:
Štetje v predšolskem obdobju
Alenka Gregorič:
Dejavnosti z geometrijskimi liki v drugem starostnem obdobju
Nataša Robek:
Vpeljava zanikane lastnosti v predšolskem obdobju
Dominika Švent:
Razvrščanje v Euler-Vennov prikaz in vpeljava zanikanja lastnosti
Suada Sejfić:
Merjenje dolžine in smiselna raba pojmov visok in velik v drugem starostnem obdobju predšolske vzgoje
Manca Bučar:
Dve- do triletniki in zanikanje lastnosti
Sarah Vodopivec:
Gibalne igre in štetje v montessori in javnih vrtcih
Mateja Kosec:
Merjenje dolžine v prvem razredu
Ksenja Šešerko:
Obdelava podatkov z 2-4 leta starimi otroki
Eva Meglen:
Izkušenjsko spoznavanje lastnosti geometrijskih teles v drugem starostnem obdobju
Larisa Obran:
Štetje v prvem starostnem obdobju z uporabo naravnih materialov
Tjaša Kogovšek Mihalič:
Dve-letniki in osnovna geometrijska telesa
Špela Kosem:
Pesmi in druge rime o številih v vrtcu
Druga dela (2)
Bogdana Borota, Andrej Brodnik:
Glasbeni slikovni zapis
Marina Volk, Marija Pisk:
Spremljanje aktivnosti učencev med nastopi študentov pri pouku matematike na razredni stopnji