Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (2)

  1. Andreja Klančar: Vpliv uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije na pouk geometrije v osnovni šoli
  2. Lea Kozel: Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole

MSc theses (14)

  1. Vlasta Kukovec: Ustvarjalni gib pri učenju in poučevanju matematičnih vsebin od prvega do petega razreda osnovne šole
  2. Tadeja Andrejašič: Sodelovanje učiteljev razrednega pouka s šolsko svetovalno službo pri prepoznavanju in pomoči učencem z učnimi težavami pri matematiki
  3. Anja Zaletelj: Igraje v svet matematike
  4. Lara Krečič: Medpredmetno povezovanje matematike in naravoslovja v četrtem razredu osnovne šole
  5. Armin Vidmar: Kombinatorika med prosto igro v vrtcu
  6. Maja Maver: Gozd kot učno okolje za matematične vsebine
  7. Mateja Maljevac: Posebnosti kombiniranega pouka pri učenju matematike v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  8. Irena Eržen: Spoznavanje matematičnih pojmov števil in vzorcev s pomočjo pravljic, lutk in ročnih spretnosti
  9. Sara Brčina: Matematična pismenost v 5. razredu osnovne šole
  10. Lucija Skarlovnik: Konstruktivistični pristop učenja in poučevanja matematike na razredni stopnji osnovne šole s perspektive učitelja
  11. Daša Jakop: Primerjalna analiza osnovnošolskega kurikula matematike na razredni stopnji v Sloveniji in na Norveškem
  12. Matej Grujić: Mnenja vzgojiteljev o izvajanju dejavnosti za razvoj matematične pismenosti v slovenskih vrtcih s poudarkom na geometrijskih dejavnostih v zunanjem okolju vrtca
  13. Tatiana Pavlova: Razvoj matematičnih predkonceptov in logičnih operacij predšolskih otrok z uporabo IT tehnologije
  14. Marjana Dovgan: Vzroki neuspešnosti učencev pri reševanju besedilnih nalog pri matematiki v 4. razredu osnovne šole

BSc theses (56)

  1. Silvija Gal: Matematika v vrtcu in spoznavanje geometrijskih likov skozi igro
  2. Polonca Likar: Matematika v mestu
  3. Nina Krašovec: Orientacija v drugem starostnem obdobju
  4. Nina Škoberne: Možnosti povezovanja matematike z ostalimi področji v prvem starostnem obdobju
  5. Mateja Leben: Subitizacija v predšolskem obdobju
  6. Patricija Vogrinčič: Merjenje dolžine in mase v vrtcu
  7. Katarina Tratar: Načrtovanje matematičnih dejavnosti
  8. Mojca Merc: Spoznavanje geometrijskih oblik v predšolskem obdobju
  9. Simona Umek: Razvrščanje s pomočjo drevesnega prikaza
  10. Sabina Bajc: Razumevanje matematičnih vzorcev pri triletnih otrocih
  11. Žiga Kac: Spodbujanje matematičnega mišljenja preko igre - števila in štetje
  12. Martina Ferlan: Matematika v vrtcu in igre s subitizacijskimi karticami
  13. Martina Kosi: Učenje in spoznavanje matematičnih vsebin v naravi
  14. Tjaša Dovečar: Dejavnosti za razvoj številskih predstav v predšolskem obdobju
  15. Maša Jezeršek: Mednarodni matematični kenguru v prvem triletju
  16. Monika Fajfar: Števila v predšolskem obdobju
  17. Karmen Pintar: Vpeljevanje likov prek geometrijskih teles v vrtcu
  18. Tea Jurčević: Štetje skozi didaktično igro v drugem starostnem obdobju
  19. Tjaša Gračnar: Analiza besedilnih nalog pri nacionalnem preverjanju znanja v 6. razredu
  20. Maruša Trope Naglič: Obdelava podatkov preko grafičnih prikazov v vrtcu
  21. Laura Jakopin: Dejavnosti za razvoj številskih pojmov v predšolskem obdobju
  22. Jožica Grmič: Simetrija v predšolskem obdobju
  23. Aleksandra Jankovec: Razvoj številskih predstav v predšolskem obdobju
  24. Nina Šonc: Spoznavanje števil in štetja skozi didaktične igre
  25. Tanja Žele: Liki in telesa iz naravnih materialov
  26. Barbara Jurjevič: Razvrščanje v predšolskem obdobju
  27. Patricija Pohorec: Razvrščanje v Carrollov prikaz po Brunerjevem modelu v drugem starostnem obdobju
  28. Nina Novak: Uporaba didaktičnih gradiv pri izvajanju matematičnih dejavnosti v vrtcu
  29. Blanka Ilovar: Mnenja vzgojiteljev o vlogi didaktičnih pripomočkov za razvoj številskih predstav
  30. Doroteja Kramaršič: Dejavnosti za razvoj geometrijskih pojmov v predšolskem obdobju
  31. Melita Turk: Mnenja vzgojiteljev o dejavnostih za razvoj matematičnega mišljenja v predšolskem obdobju
  32. Mary Otilija Mrhar: Spodbujanje matematičnega mišljenja v prvem starostnem obdobju
  33. Tia Patricia Baš: Prikazi v predšolskem obdobju
  34. Barbara Urbanč: Mnenja vzgojiteljev do spodbujanja ustvarjalnosti pri matematičnih dejavnostih v vrtcu
  35. Anja Laznik: Zbirka geometrijskih oblik v vrtcu za predšolske otroke
  36. Sonja Zavšek: Merjenje mase v vrtcu
  37. Eva Razdrh: Merjenje s standardnimi in nestandardnimi merskimi enotami v vrtcu
  38. Oriana Gregorčič: Matematika v naravi
  39. Teja Hribar: Obravnavanje števil in štetja v prvem razredu OŠ s prilagojenim programom z enakovrednim izobrazbenim standardom
  40. Tjaša Rednak: Uspešnost razvrščanja pri otrocih, starih od pet do šest let
  41. Adrijana Bizjan: Razvoj predpojmov verjetnosti v predšolskem obdobju
  42. Anja Preložnik: Stališča vzgojiteljev o izvajanju dejavnosti s področja matematike v prvem in drugem starostnem obdobju v vrtcu
  43. Julijana Kerezović: Prepoznavanje geometrijskih oblik v predšolskem obdobju
  44. Kaja Špacapan: Pomen dejavnosti v naravi za razvoj matematičnih predkonceptov pri predšolskih otrocih
  45. Urška Poklukar: Uporaba subitizacijskih kartic in drugih didaktičnih pripomočkov pri razvoju pojmovanja števil v predšolskem obdobju
  46. Zala Zaman: Mnenja vzgojiteljev o pomenu matematičnih dejavnosti pri razvoju pojma število
  47. Katjuša Naglič: Štetje v vrtcu med dve- in triletniki
  48. Hana Burkat: Razvoj matematičnih pojmov in predpojmov pri otrocih starih 1 do 3 let
  49. Laura Zadnikar: Vozimo po poteh matematike
  50. Maša Kepic: Vzorci pri malčkih starih od 2 do 3 let
  51. Tina Strmljan: Spoznavanje matematičnih predkonceptov v naravi in v igralnici z načrtovanimi dejavnostmi
  52. Katja Radakovič: Pojem simetrija v prvem razredu
  53. Barbara Podpečan: Merjenje prostornine v vrtcu
  54. Špela Povšnar: Prepoznavanje in poimenovanje geometrijskih teles v drugem starostnem obdobju
  55. Sara Kovačević: Kako predšolski otroci razumejo čas
  56. Blaž Lešek: Ocenjevanje količin v predšolskem obdobju

Other documents (1)

  1. Amalija Žakelj: Teachers' views on types of support provided for pupils with learning disabilities
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica