Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (9)
Sandra Kadum-Bošnjak:
Sustavno uređenje darovitosti u nastavi matematike primarnog obrazovanja
Sanela Hudovernik:
Vizualizacija geometrijskih pojmov z uporabo geoplošče v osnovni šoli
Sandra Mršnik:
Dosežki učencev pri pouku matematike in stališča učiteljev do reševanja matematičnih problemov
Marina Volk:
Medpredmetne povezave v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole z vključevanjem IKT
Andreja Klančar:
Vpliv uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije na pouk geometrije v osnovni šoli
Darjo Felda:
Izgradnja in verifikacija paradigme poučevanja matematike z realističnimi problemi
Lea Kozel:
Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole
Boris Černilec:
Kognitivno-konstruktivistični pristopi pri pouku matematike v homogenih in heterogenih skupinah v osnovni šoli
Daniel Doz:
Hibridni način ocenjevanja matematičnega znanja s pomočjo mehke logike
MSc theses (22)
Valentina Baznik:
Utrjevanje poštevanke v tretjem razredu osnovne šole z računalniškimi igrami
Aneja Bužinel:
Terapija s psi kot oblika učne pomoči pri matematiki
Katarina Levačić:
Reševanje zahtevnejših matematičnih nalog v povezavi z matematično nadarjenostjo
Martina Petrič:
Pouk matematike v kombiniranih oddelkih
Anela Jošić:
Matematična pismenost kot pomembna kompetenca za preživetje v sodobni družbi
Sara Marinič:
Pogledi učiteljev razrednega pouka na uporabnost nalog razvedrilne matematike pri razvijanju logičnega mišljenja
Eva Bele:
Konstruktivistični pristop poučevanja geometrije in merjenja v 3. razredu osnovne šole
Mojca Vidic:
Vpliv starosti otrok ob vstopu v šolo na znanje matematike
Tea Ličen:
Obravnava seštevanja do sto po metodah Montessori
Gari Grosar:
Igranje šaha in uspešnost pri matematiki
Ines Čuk:
Opisno ocenjevanje pri pouku matematike
Tjaša Car:
Primerjava učenja poštevanke v notranjem in zunanjem učnem okolju
Vesna Rener:
Odnos učencev do matematike v tretjem, šestem in devetem razredu izbrane osnovne šole
Veronika Šav:
Mnenje učiteljev o uporabi ustvarjalnega giba pri pouku matematike na razredni stopnji obalnih osnovnih šol
Mojca Bajt:
Razumevanje pojma čas in dojemanje časovnih intervalov
Valentina Vatovec:
Povezovanje matematike z ostalimi kurikularnimi področji v prvem starostnem obdobju
Maruša Čebron:
Pomen številskih predstav za razumevanje računskih operacij pri učencih 1. in 2. razreda
Leja Hrnčič:
Diferenciacija domačih nalog pri matematiki
Maruša Meža:
Poučevanje matematike na daljavo na razredni stopnji v času epidemije
Urška Bajec:
Predstave tretješolcev o velikih številih
Tina Kavčič:
Uporaba tehnologij pri pouku matematike na razredni stopnji
Barbara Šelj:
Pogledi učiteljev na poučevanje matematike v kombiniranih oddelkih
BSc theses (146)
Katja Chiappolini:
Z igro v svet matematike
Karmen Zaletelj:
Matematične zgodbe v 3. razredu osnovne šole
Ines Poplašen:
Matematične didaktične igre v vrtcu
Katarina Levačić:
Matematično nadarjeni učenci v osnovni šoli
Valentina Baznik:
Matematične zgodbe
Tea Ličen:
Dojemanje neskončnosti pri šestletnih otrocih
Aneja Bužinel:
Uporaba didaktičnih pripomočkov pri pouku aritmetike v prvem triletju osnovne šole
Katarina Cotič:
Matematične pravljice v 3. razredu
Ida Možina:
Spodbujanje kognitivnega razvoja s pomočjo matematike in glasbe
Denis Kocjančič:
Didaktične igre pri aritmetiki v 4. razredu osnovne šole
Mateja Kralj:
Razvrščanje v predšolskem obdobju
Ines Mutić:
Z igro do orientacije v prostoru
Ana - Marija Štante:
Matematika v različnih dejavnostih v predšolskem obdobju
Kristina Ilovar:
Matematika in medpredmetno povezovanje v vrtcu
Damjana Pogačnik:
Ustvarjalni gib pri pouku matematike v prvem razredu
Alma Havkić:
Geometrija in merjenje v predšolskem obdobju
Mateja Bolko Pečovnik:
Igra v predšolskem obdobju in matematika
Azra Pašagić:
Od konkretnega do simbolnega v predšolskem obdobju
Meta Murovec:
Z igro v svet geometrije
Urša Vinšek:
Matematika skozi gibanje v prvem starostnem obdobju
Vesna Senčar:
Prvi koraki v svet geometrije
Maja Kranjec:
Matematika, igra in še kaj - - -
Patricija Jerovšek:
Razvrščanje v vrtcu
Ana Potočnik:
Izštevanke in matematika pri triletnikih
Marija Žurman:
Matematika je v predšolskem obdobju povezana z vsemi področji kurikula
Tina Pleško:
Vloga didaktičnih iger pri pouku matematike za utrjevanje aritmetike v 3. razredu osnovne šole
Lea Lazar:
Didaktični pripomočki za področje aritmetike in algebre v prvem obdobju osnovne šole
Patricija Fjor:
Uporaba didaktičnih iger pri aritmetiki v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Tadeja Andrejašič:
Učne težave pi matematiki na razredni stopnji osnovne šole
Tanja Jazbec:
Predstavitev geometrijskih teles v 3. razredu osnovne šole
Irena Vehovec:
Igra in razvrščanje
Sara Bičič:
Učenje matematike v predšolski dobi
Veronika Rutar:
Verjetnost v prvem triletju osnovne šole
Petra Vešligaj:
Razvrščanje v vrtcu
Karin Kozel:
Razumevanje verjetnosti v predšolskem obdobju
Samanta Vižintin:
Formativno spremljanje pri pouku matematike
Nina Lasnik:
Logika v predšolskem obdobju
Maša Djokić:
Geometrija v drugem starostnem obdobju v vrtcu
Sara Oberč:
Igre za sklop štetje v predšolskem obdobju
Nina Šemrov:
Orientacija v prostoru v povezavi z ostalimi kurikularnimi področji
Janja Gobec:
Motivacija v predšolskem obdobju pri izvajanju dejavnosti, ki so vezane na matematične vsebine
Sara Marinič:
Razvijanje logičnega mišljenja preko zabavne matematike
Klara Menart:
Tipi uvodnih motivacij pri pouku matematike v 3. razredu
Dina Sivčević:
Kombinirani pouk pri matematiki v 1. obdobju osnovne šole
Mojca Jakob:
Matematični problemi v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Kaja Lazar:
Matematične zgodbe v 3. razredu osnovne šole
Tina Bajc:
Želje in potrebe nadarjenih učencev pri pouku matematike
Nina Čurin:
Opisno ocenjevanje pri pouku matematike
Ana Lokar:
Domače naloge pri pouku matematike
Anja Jurančič:
Vpliv dispraksije na učenje matematike
Katja Gantar:
Prepoznavanje diskalkulije med starši
Tjaša Koncilija:
Matematične pravljice v 1. razredu osnovne šole
Mateja Korošec:
Matematika v vrtcu
Andreja Janev:
Orientacija v prostoru v drugem starostnem obdobju
Ela Rijavec:
Matematika v povezavi z drugimi kurikularnimi področji
Gaia Giacomini:
Učenci s specifičnimi učnimi težavami pri pouku matematike
Megi Feher:
Poznavanje osnovnih geometrijskih oblik v 2. razredu osnovne šole
Anja Sanabor:
Dobro poznavanje poštevanke zagotavlja uporabno znanje v računih deljenja
Ines Čuk:
Matematična zgodba v 3. razredu osnovne šole
Tjaša Car:
Uporaba link kock v 1. razredu osnovne šole
Mojca Bajt:
Obravnava kotov v petem razredu osnovne šole
Gari Grosar:
Šah in matematika
Maruša Meža:
Medpredmetna povezava likovne umetnosti in matematike v 2. razredu osnovne šole
Maruša Čebron:
Številske predstave - kako 6-8-letniki razumejo velika števila
Eva Makarovič:
Priprave na matematično tekmovanje Kenguru
Katja Reven:
Mnenja staršev učencev 6. in 9. razredov o nacionalnem preverjanju znanja pri matematiki
Špela Zemljič:
Vpeljava geometrijskih teles in geometrijskih likov v vrtec
Lidija Benedetič:
Besedilne naloge v 3. razredu
Magda Čujec:
Grafični prikazi podatkov v 1. razredu
Andreja Kirn:
Preverjanje matematične pismenosti v osnovni šoli
Ana Kramar:
Matematika v povezavi z drugimi predmeti v tretjem razredu devetletke
Špela Štrubelj:
Dnevna rutina povezana z matematiko v jasličnem obdobju
Helena Markočič:
Različni matematični problemi in strategije njihovega reševanja
Manuela Ratej:
Matematične dejavnosti in didaktične igre v vrtcu
Barbara Koblar:
Matematika v projektu Ekologija v vrtcu
Barbara Čop:
Matematične pravljice v predšolskem obdobju
Katja Smrekar:
Didaktične igre pri pouku matematike v tretjem razredu devetletne osnovne šole
Janja Lapič:
Geometrijska telesa
Neva Polanc:
Obdelava podatkov in medpredmetno povezovanje v 1. razredu osnovne šole
Srečko Mesarič:
Otrok in čas
Manuela Bošnjak:
Igrajmo se matematiko
Špela Pirih:
Spoznavanje in štetje števil
Branka Adamič:
Urejanje in razvrščanje preko igre
Kristina Repič:
Razvijanje strategij štetja preko razvrščanja in obdelave podatkov
Erika Laharnar:
Razvijanje osnovnih matematičnih pojmov pri otrocih s posebnimi potrebami
Anja Božič:
Matematika v Montessori šoli
Vanja Šturm:
Težave pri deljenju z dvomestnimi naravnimi števili v 5. razredu
Jana Kobal:
Merjenje v prvem triletju
Petra Jenko:
Preverjanje in ocenjevanje v organizaciji učnega procesa
Danjela Švagelj:
Konstruktivistično poučevanje matematike v 3. razredu
Kristina Stepančič:
Razvijanje matematične pismenosti v 4. razredu osnovne šole
Valentina Babič:
Reševanje realističnih matematičnih problemov v 5. razredu osnovne šole
Helena Virant:
Matematika v predšolskem obdobju v povezavi z ekologijo
Romina Spačal:
Geometrijska telesa in liki v prvem triletju osnovne šole
Marijana Stanković:
Prvo srečanje z množenjem in deljenjem
Vlasta Zrnec:
Besedilne naloge v zadnjem triletju osnovne šole
Borislav Đukić:
Primerjava uspeha učencev 6. in 7. razreda osnovne šole na mednarodnem tekmovanju matematični kenguru za leto 2010
Andreja Viler:
Mednarodni matematični kenguru v 8. in 9. razredu osnovne šole
Ana Radovčič:
Nacionalno preverjanje znanja in ocena pri matematiki v osnovni šoli
Tea Škarja:
Nadarjeni otroci na matematičnem tekmovanju Kenguru v 5. razredu osnovne šole
Mateja Košuta:
Primerjava preverjanja matematičnega znanja v Sloveniji in Italiji
Sabina Tavčar:
Razvrščanje in urejanje v predšolskem obdobju
Tina Hrabar:
Z igro do razvrščanja
Nina Brečević:
Nadarjeni učenci pri predmetu matematike
Nastja Rodela:
Didaktične igre pri pouku aritmetike v prvem triletju osnovne šole
Melita Petrič:
Didaktične igre v vrtcu
Sabina Skok:
Orientacija otrok v prostoru
Samo Novakovič:
Učenje števil s pomočjo interaktivnih e-gradiv
Cristina Valentič Kostić:
Matematika v vrtcu v prvem starostnem obdobju
Nina Pernek:
Z igro in motivacijo do urejanja in razvrščanja
Helena Padovan:
Igrivo v svet matematike
Nataša Ilić:
Z igro v svet matematike
Polona Leskovar:
Medpodročno povezovanje matematike v vrtcu
Vesna Grahović:
Razvrščanje v vrtcu
Janja Dragar Ribič:
Igrajmo se matematiko
Živa Spreitzer:
Matematika kot prijetna izkušnja
Katja Lah:
Z igro v svet statistike
Anja Šučur:
Orientacija v prostoru
Tina Čačić:
Nadarjeni učenci pri pouku matematike
Silvana Božanić:
Z igro v razvrščanje
Natalija Strmšek:
Geometrijska telesa in liki v vrtcu
Maja Kiš:
Matematične pravljice v vrtcu
Petra Sedej:
Matematika in spoznavanje okolja
Miha Mrak:
Prirejanje in štetje pred vstopom v 1. razred devetletke
Anja Mrak:
Z motivacijo do seštevanja in odštevanja
Sabina Leban:
Matematika v vrtcu v povezavi z ostalimi področji kurikuluma
Eva Bele:
Kombinirani pouk matematike v 2. in 3. razredu osnovne šole
Andrejka Leban:
Primerjava poučevanja matematike v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju v Sloveniji in Italiji
Majla Košuta:
Diskalkulija na razredni stopnji osnovne šole
Patricija Fajdiga:
Matematične dejavnosti po metodi montessori v prvem razredu osnovne šole
Vesna Rener:
Odnos učencev do matematike v tretjem razredu osnovne šole
Urška Bajec:
Obdelava podatkov v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole in didaktični material (pripomočki) pri obravnavi
Lea Jaklič:
Problemske naloge z več rešitvami v tretjem razredu osnovne šole
Elvira Stojanović Kolnik:
Prvi koraki v svet verjetnosti
Veronika Šav:
Učenje in poučevanje geometrije z gibanjem
Petra Stojilov:
Matematične dejavnosti v predšolskem obdobju
Snežana Nikolić:
Prepoznavanje diskalkulije med učenci, ki imajo specifične učne težave pri matematiki
Lara Škarabot:
Uporaba računalniških igric za utrjevanje poštevanke v tretjem razredu
Pia Jevnikar:
Reševanje matematičnih problemskih nalog v 4. razredu osnovne šole
Patricija Vadnjal:
Deljenje z enomestnim številom po pedagogiki montessori
Tina Kavčič:
Primerjava dosežkov med učenci prvih razredov kombiniranega oddelka in učenci prvih razredov nekombiniranega oddelka pri matematiki
Valentina Bolčič:
Matematične zgodbe za prvošolce
Sara Brčina:
Znanje poštevanke v tretjem in četrtem razredu
Andreja Vidmar:
Veččutno učno okolje pri matematiki
Ana Rebernik:
Matematični odnosi in urejanje v prvem starostnem obdobju
Debora Peroša:
Orientacija v predšolskem obdobju
Other documents (9)
Razvijanje različnih pismenosti
Mara Cotič:
Razvijanje matematične pismenosti na razredni stopnji
Mara Cotič, Darjo Felda, Sanela Hudovernik, Blaž Simčič:
Vizualizacija geometrijskih problemov na geoplošči
Mara Cotič, Lea Kozel, Darjo Felda:
Razumevanje matematičnega pojma verjetnosti pri otrocih v vrtcu in prvem razredu osnovne šole
Mara Cotič, Darjo Felda, Lea Kozel:
Statistika na začetku šolanja
Sanela Hudovernik, Mara Cotič, Darjo Felda:
Pomembnost ponazoril pri pouku geometrije v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Nastja Cotič, Mara Cotič, Darjo Felda, Jurka Lepičnik-Vodopivec:
An example of integrated teaching of mathematics and environmental education in the second grade of basic school
Darjo Felda, Mara Cotič:
Zakaj poučevati matematiko
Darjo Felda, Mara Cotič:
Kako izobraziti študente razrednega pouka za učinkovito poučevanje matematike