Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (9)

  1. Sandra Kadum-Bošnjak: Sustavno uređenje darovitosti u nastavi matematike primarnog obrazovanja
  2. Sanela Hudovernik: Vizualizacija geometrijskih pojmov z uporabo geoplošče v osnovni šoli
  3. Sandra Mršnik: Dosežki učencev pri pouku matematike in stališča učiteljev do reševanja matematičnih problemov
  4. Marina Volk: Medpredmetne povezave v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole z vključevanjem IKT
  5. Andreja Klančar: Vpliv uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije na pouk geometrije v osnovni šoli
  6. Darjo Felda: Izgradnja in verifikacija paradigme poučevanja matematike z realističnimi problemi
  7. Lea Kozel: Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole
  8. Boris Černilec: Kognitivno-konstruktivistični pristopi pri pouku matematike v homogenih in heterogenih skupinah v osnovni šoli
  9. Daniel Doz: Hibridni način ocenjevanja matematičnega znanja s pomočjo mehke logike

MSc theses (22)

  1. Valentina Baznik: Utrjevanje poštevanke v tretjem razredu osnovne šole z računalniškimi igrami
  2. Aneja Bužinel: Terapija s psi kot oblika učne pomoči pri matematiki
  3. Katarina Levačić: Reševanje zahtevnejših matematičnih nalog v povezavi z matematično nadarjenostjo
  4. Martina Petrič: Pouk matematike v kombiniranih oddelkih
  5. Anela Jošić: Matematična pismenost kot pomembna kompetenca za preživetje v sodobni družbi
  6. Sara Marinič: Pogledi učiteljev razrednega pouka na uporabnost nalog razvedrilne matematike pri razvijanju logičnega mišljenja
  7. Eva Bele: Konstruktivistični pristop poučevanja geometrije in merjenja v 3. razredu osnovne šole
  8. Mojca Vidic: Vpliv starosti otrok ob vstopu v šolo na znanje matematike
  9. Tea Ličen: Obravnava seštevanja do sto po metodah Montessori
  10. Gari Grosar: Igranje šaha in uspešnost pri matematiki
  11. Ines Čuk: Opisno ocenjevanje pri pouku matematike
  12. Tjaša Car: Primerjava učenja poštevanke v notranjem in zunanjem učnem okolju
  13. Vesna Rener: Odnos učencev do matematike v tretjem, šestem in devetem razredu izbrane osnovne šole
  14. Veronika Šav: Mnenje učiteljev o uporabi ustvarjalnega giba pri pouku matematike na razredni stopnji obalnih osnovnih šol
  15. Mojca Bajt: Razumevanje pojma čas in dojemanje časovnih intervalov
  16. Valentina Vatovec: Povezovanje matematike z ostalimi kurikularnimi področji v prvem starostnem obdobju
  17. Maruša Čebron: Pomen številskih predstav za razumevanje računskih operacij pri učencih 1. in 2. razreda
  18. Leja Hrnčič: Diferenciacija domačih nalog pri matematiki
  19. Maruša Meža: Poučevanje matematike na daljavo na razredni stopnji v času epidemije
  20. Urška Bajec: Predstave tretješolcev o velikih številih
  21. Tina Kavčič: Uporaba tehnologij pri pouku matematike na razredni stopnji
  22. Barbara Šelj: Pogledi učiteljev na poučevanje matematike v kombiniranih oddelkih

BSc theses (146)

  1. Katja Chiappolini: Z igro v svet matematike
  2. Karmen Zaletelj: Matematične zgodbe v 3. razredu osnovne šole
  3. Ines Poplašen: Matematične didaktične igre v vrtcu
  4. Katarina Levačić: Matematično nadarjeni učenci v osnovni šoli
  5. Valentina Baznik: Matematične zgodbe
  6. Tea Ličen: Dojemanje neskončnosti pri šestletnih otrocih
  7. Aneja Bužinel: Uporaba didaktičnih pripomočkov pri pouku aritmetike v prvem triletju osnovne šole
  8. Katarina Cotič: Matematične pravljice v 3. razredu
  9. Ida Možina: Spodbujanje kognitivnega razvoja s pomočjo matematike in glasbe
  10. Denis Kocjančič: Didaktične igre pri aritmetiki v 4. razredu osnovne šole
  11. Mateja Kralj: Razvrščanje v predšolskem obdobju
  12. Ines Mutić: Z igro do orientacije v prostoru
  13. Ana - Marija Štante: Matematika v različnih dejavnostih v predšolskem obdobju
  14. Kristina Ilovar: Matematika in medpredmetno povezovanje v vrtcu
  15. Damjana Pogačnik: Ustvarjalni gib pri pouku matematike v prvem razredu
  16. Alma Havkić: Geometrija in merjenje v predšolskem obdobju
  17. Mateja Bolko Pečovnik: Igra v predšolskem obdobju in matematika
  18. Azra Pašagić: Od konkretnega do simbolnega v predšolskem obdobju
  19. Meta Murovec: Z igro v svet geometrije
  20. Urša Vinšek: Matematika skozi gibanje v prvem starostnem obdobju
  21. Vesna Senčar: Prvi koraki v svet geometrije
  22. Maja Kranjec: Matematika, igra in še kaj - - -
  23. Patricija Jerovšek: Razvrščanje v vrtcu
  24. Ana Potočnik: Izštevanke in matematika pri triletnikih
  25. Marija Žurman: Matematika je v predšolskem obdobju povezana z vsemi področji kurikula
  26. Tina Pleško: Vloga didaktičnih iger pri pouku matematike za utrjevanje aritmetike v 3. razredu osnovne šole
  27. Lea Lazar: Didaktični pripomočki za področje aritmetike in algebre v prvem obdobju osnovne šole
  28. Patricija Fjor: Uporaba didaktičnih iger pri aritmetiki v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  29. Tadeja Andrejašič: Učne težave pi matematiki na razredni stopnji osnovne šole
  30. Tanja Jazbec: Predstavitev geometrijskih teles v 3. razredu osnovne šole
  31. Irena Vehovec: Igra in razvrščanje
  32. Sara Bičič: Učenje matematike v predšolski dobi
  33. Veronika Rutar: Verjetnost v prvem triletju osnovne šole
  34. Petra Vešligaj: Razvrščanje v vrtcu
  35. Karin Kozel: Razumevanje verjetnosti v predšolskem obdobju
  36. Samanta Vižintin: Formativno spremljanje pri pouku matematike
  37. Nina Lasnik: Logika v predšolskem obdobju
  38. Maša Djokić: Geometrija v drugem starostnem obdobju v vrtcu
  39. Sara Oberč: Igre za sklop štetje v predšolskem obdobju
  40. Nina Šemrov: Orientacija v prostoru v povezavi z ostalimi kurikularnimi področji
  41. Janja Gobec: Motivacija v predšolskem obdobju pri izvajanju dejavnosti, ki so vezane na matematične vsebine
  42. Sara Marinič: Razvijanje logičnega mišljenja preko zabavne matematike
  43. Klara Menart: Tipi uvodnih motivacij pri pouku matematike v 3. razredu
  44. Dina Sivčević: Kombinirani pouk pri matematiki v 1. obdobju osnovne šole
  45. Mojca Jakob: Matematični problemi v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  46. Kaja Lazar: Matematične zgodbe v 3. razredu osnovne šole
  47. Tina Bajc: Želje in potrebe nadarjenih učencev pri pouku matematike
  48. Nina Čurin: Opisno ocenjevanje pri pouku matematike
  49. Ana Lokar: Domače naloge pri pouku matematike
  50. Anja Jurančič: Vpliv dispraksije na učenje matematike
  51. Katja Gantar: Prepoznavanje diskalkulije med starši
  52. Tjaša Koncilija: Matematične pravljice v 1. razredu osnovne šole
  53. Mateja Korošec: Matematika v vrtcu
  54. Andreja Janev: Orientacija v prostoru v drugem starostnem obdobju
  55. Ela Rijavec: Matematika v povezavi z drugimi kurikularnimi področji
  56. Gaia Giacomini: Učenci s specifičnimi učnimi težavami pri pouku matematike
  57. Megi Feher: Poznavanje osnovnih geometrijskih oblik v 2. razredu osnovne šole
  58. Anja Sanabor: Dobro poznavanje poštevanke zagotavlja uporabno znanje v računih deljenja
  59. Ines Čuk: Matematična zgodba v 3. razredu osnovne šole
  60. Tjaša Car: Uporaba link kock v 1. razredu osnovne šole
  61. Mojca Bajt: Obravnava kotov v petem razredu osnovne šole
  62. Gari Grosar: Šah in matematika
  63. Maruša Meža: Medpredmetna povezava likovne umetnosti in matematike v 2. razredu osnovne šole
  64. Maruša Čebron: Številske predstave - kako 6-8-letniki razumejo velika števila
  65. Eva Makarovič: Priprave na matematično tekmovanje Kenguru
  66. Katja Reven: Mnenja staršev učencev 6. in 9. razredov o nacionalnem preverjanju znanja pri matematiki
  67. Špela Zemljič: Vpeljava geometrijskih teles in geometrijskih likov v vrtec
  68. Lidija Benedetič: Besedilne naloge v 3. razredu
  69. Magda Čujec: Grafični prikazi podatkov v 1. razredu
  70. Andreja Kirn: Preverjanje matematične pismenosti v osnovni šoli
  71. Ana Kramar: Matematika v povezavi z drugimi predmeti v tretjem razredu devetletke
  72. Špela Štrubelj: Dnevna rutina povezana z matematiko v jasličnem obdobju
  73. Helena Markočič: Različni matematični problemi in strategije njihovega reševanja
  74. Manuela Ratej: Matematične dejavnosti in didaktične igre v vrtcu
  75. Barbara Koblar: Matematika v projektu Ekologija v vrtcu
  76. Barbara Čop: Matematične pravljice v predšolskem obdobju
  77. Katja Smrekar: Didaktične igre pri pouku matematike v tretjem razredu devetletne osnovne šole
  78. Janja Lapič: Geometrijska telesa
  79. Neva Polanc: Obdelava podatkov in medpredmetno povezovanje v 1. razredu osnovne šole
  80. Srečko Mesarič: Otrok in čas
  81. Manuela Bošnjak: Igrajmo se matematiko
  82. Špela Pirih: Spoznavanje in štetje števil
  83. Branka Adamič: Urejanje in razvrščanje preko igre
  84. Kristina Repič: Razvijanje strategij štetja preko razvrščanja in obdelave podatkov
  85. Erika Laharnar: Razvijanje osnovnih matematičnih pojmov pri otrocih s posebnimi potrebami
  86. Anja Božič: Matematika v Montessori šoli
  87. Vanja Šturm: Težave pri deljenju z dvomestnimi naravnimi števili v 5. razredu
  88. Jana Kobal: Merjenje v prvem triletju
  89. Petra Jenko: Preverjanje in ocenjevanje v organizaciji učnega procesa
  90. Danjela Švagelj: Konstruktivistično poučevanje matematike v 3. razredu
  91. Kristina Stepančič: Razvijanje matematične pismenosti v 4. razredu osnovne šole
  92. Valentina Babič: Reševanje realističnih matematičnih problemov v 5. razredu osnovne šole
  93. Helena Virant: Matematika v predšolskem obdobju v povezavi z ekologijo
  94. Romina Spačal: Geometrijska telesa in liki v prvem triletju osnovne šole
  95. Marijana Stanković: Prvo srečanje z množenjem in deljenjem
  96. Vlasta Zrnec: Besedilne naloge v zadnjem triletju osnovne šole
  97. Borislav Đukić: Primerjava uspeha učencev 6. in 7. razreda osnovne šole na mednarodnem tekmovanju matematični kenguru za leto 2010
  98. Andreja Viler: Mednarodni matematični kenguru v 8. in 9. razredu osnovne šole
  99. Ana Radovčič: Nacionalno preverjanje znanja in ocena pri matematiki v osnovni šoli
  100. Tea Škarja: Nadarjeni otroci na matematičnem tekmovanju Kenguru v 5. razredu osnovne šole
  101. Mateja Košuta: Primerjava preverjanja matematičnega znanja v Sloveniji in Italiji
  102. Sabina Tavčar: Razvrščanje in urejanje v predšolskem obdobju
  103. Tina Hrabar: Z igro do razvrščanja
  104. Nina Brečević: Nadarjeni učenci pri predmetu matematike
  105. Nastja Rodela: Didaktične igre pri pouku aritmetike v prvem triletju osnovne šole
  106. Melita Petrič: Didaktične igre v vrtcu
  107. Sabina Skok: Orientacija otrok v prostoru
  108. Samo Novakovič: Učenje števil s pomočjo interaktivnih e-gradiv
  109. Cristina Valentič Kostić: Matematika v vrtcu v prvem starostnem obdobju
  110. Nina Pernek: Z igro in motivacijo do urejanja in razvrščanja
  111. Helena Padovan: Igrivo v svet matematike
  112. Nataša Ilić: Z igro v svet matematike
  113. Polona Leskovar: Medpodročno povezovanje matematike v vrtcu
  114. Vesna Grahović: Razvrščanje v vrtcu
  115. Janja Dragar Ribič: Igrajmo se matematiko
  116. Živa Spreitzer: Matematika kot prijetna izkušnja
  117. Katja Lah: Z igro v svet statistike
  118. Anja Šučur: Orientacija v prostoru
  119. Tina Čačić: Nadarjeni učenci pri pouku matematike
  120. Silvana Božanić: Z igro v razvrščanje
  121. Natalija Strmšek: Geometrijska telesa in liki v vrtcu
  122. Maja Kiš: Matematične pravljice v vrtcu
  123. Petra Sedej: Matematika in spoznavanje okolja
  124. Miha Mrak: Prirejanje in štetje pred vstopom v 1. razred devetletke
  125. Anja Mrak: Z motivacijo do seštevanja in odštevanja
  126. Sabina Leban: Matematika v vrtcu v povezavi z ostalimi področji kurikuluma
  127. Eva Bele: Kombinirani pouk matematike v 2. in 3. razredu osnovne šole
  128. Andrejka Leban: Primerjava poučevanja matematike v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju v Sloveniji in Italiji
  129. Majla Košuta: Diskalkulija na razredni stopnji osnovne šole
  130. Patricija Fajdiga: Matematične dejavnosti po metodi montessori v prvem razredu osnovne šole
  131. Vesna Rener: Odnos učencev do matematike v tretjem razredu osnovne šole
  132. Urška Bajec: Obdelava podatkov v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole in didaktični material (pripomočki) pri obravnavi
  133. Lea Jaklič: Problemske naloge z več rešitvami v tretjem razredu osnovne šole
  134. Elvira Stojanović Kolnik: Prvi koraki v svet verjetnosti
  135. Veronika Šav: Učenje in poučevanje geometrije z gibanjem
  136. Petra Stojilov: Matematične dejavnosti v predšolskem obdobju
  137. Snežana Nikolić: Prepoznavanje diskalkulije med učenci, ki imajo specifične učne težave pri matematiki
  138. Lara Škarabot: Uporaba računalniških igric za utrjevanje poštevanke v tretjem razredu
  139. Pia Jevnikar: Reševanje matematičnih problemskih nalog v 4. razredu osnovne šole
  140. Patricija Vadnjal: Deljenje z enomestnim številom po pedagogiki montessori
  141. Tina Kavčič: Primerjava dosežkov med učenci prvih razredov kombiniranega oddelka in učenci prvih razredov nekombiniranega oddelka pri matematiki
  142. Valentina Bolčič: Matematične zgodbe za prvošolce
  143. Sara Brčina: Znanje poštevanke v tretjem in četrtem razredu
  144. Andreja Vidmar: Veččutno učno okolje pri matematiki
  145. Ana Rebernik: Matematični odnosi in urejanje v prvem starostnem obdobju
  146. Debora Peroša: Orientacija v predšolskem obdobju

Other documents (9)

  1. Razvijanje različnih pismenosti
  2. Mara Cotič: Razvijanje matematične pismenosti na razredni stopnji
  3. Mara Cotič, Darjo Felda, Sanela Hudovernik, Blaž Simčič: Vizualizacija geometrijskih problemov na geoplošči
  4. Mara Cotič, Lea Kozel, Darjo Felda: Razumevanje matematičnega pojma verjetnosti pri otrocih v vrtcu in prvem razredu osnovne šole
  5. Mara Cotič, Darjo Felda, Lea Kozel: Statistika na začetku šolanja
  6. Sanela Hudovernik, Mara Cotič, Darjo Felda: Pomembnost ponazoril pri pouku geometrije v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  7. Nastja Cotič, Mara Cotič, Darjo Felda, Jurka Lepičnik-Vodopivec: An example of integrated teaching of mathematics and environmental education in the second grade of basic school
  8. Darjo Felda, Mara Cotič: Zakaj poučevati matematiko
  9. Darjo Felda, Mara Cotič: Kako izobraziti študente razrednega pouka za učinkovito poučevanje matematike
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica