Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (8)

  1. Nika Leban: Localization of Websites
  2. Petra Hribernik: Vseživljenjsko jezikovno izobraževanje v izbrani javni agenciji
  3. Doris Frank - Rajčić: Jezikovni vidiki kratkih sporočil pri komuniciranju podjetij
  4. Urša Gorišek: Odnos učiteljev do kombiniranega učenja na poslovnih fakultetah v Sloveniji
  5. Leon Posedel: Znanje tujih jezikov in pomembnost jezikovnega izobraževanja v socialnih podjetjih v Sloveniji
  6. Rebecca Flegar: The language of online advertising of Slovenian higher education institutions
  7. Mojca Plaznik: Pomen znanja tujih jezikov za poslovanje slovenskih podjetij v EU
  8. Tanja Vasle: Uporaba vedenjske ekonomije in nevromarketinga pri oglaševanju v jezikovnih šolah

Diplomska dela (39)

  1. Nuša Novak: Vseživljenjsko jezikovno izobraževanje
  2. Sanja Filiposka: Prednosti in slabosti angleščine kot osrednjega jezika Evropske unije
  3. Briana Bolčina Goljevšček: Linguistic diversity of the European Union - advantages/disadvantages
  4. Nina Poljak: Vpliv znanja tujih jezikov na zaposljivost
  5. Nejc Gerič: Tujejezično izobraževanje zaposlenih v Evropi in Sloveniji
  6. Nina Koprivnjak: Vseživljenjsko jezikovno izobraževanje
  7. Sara Vitez: Evropska jezikovna raznolikost - prednosti in slabosti
  8. Anže Jevšenak: Vloga manjšinskih jezikov v EU
  9. Sandra Mahne: Vseživljenjsko jezikovno izobraževanje za 21. stoletje
  10. Petra Nikolić: Jezikovna ureditev v EU
  11. Klavdija Anušić: Stališča staršev do poučevanja tujih jezikov v zgodnjih letih
  12. Mojca Okorn: Spodbujanje učenja tujih jezikov
  13. Sabina Alihodžić: Evropske spodbude za vseživljenjsko jezikovno izobraževanje
  14. David Razgor: Večjezičnost in slovenska podjetja
  15. Natali Bojanić: The importance of languages in an international business setting
  16. Anita Frelih: Jezikovne spremembe in internet
  17. Andreja Ogrinc: Uporaba nevromarketinga v spletnem oglaševanju
  18. Tadeja Smukavec: Poslovna pogajanja in komuniciranje s sosednjimi državami
  19. Jan Veroti: Dejavniki odločanja za učenje tujih jezikov
  20. Mario Matijević: Kulturne in jezikovne prepreke in slovenska podjetja
  21. Nastja Zahrastnik: Nevromarketing, subliminalno oglaševanje in nevrolingvistika
  22. Ana Ravnak: Jezikovne in kulturne prepreke v slovenskih malih in srednje velikih podjetjih
  23. Adrijana Balukčič: Medkulturna in jezikovna skrb za tujce in priseljence v Sloveniji
  24. Maja Silovšek: Vseživljenjsko jezikovno izobraževanje na primeru podjetja Gorenje, d. d., Velenje
  25. Maša Ipavic: Jezikovna politika in jezikovna praksa v EU
  26. Kristijan Pinosa: Jezikovni tečaji za majhna in srednje velika podjetja
  27. Aleksandra Kores: Pomen medkulturne raznolikosti sosednjih držav
  28. Amadeja Mirnik: Tujejezično izobraževanje in slovenska podjetja
  29. Sonja Kristan Bajželj: Vpliv pomanjkanja znanja tujih jezikov v EU
  30. Maruša Uranjek: The role of language in international business
  31. Urša Gorišek: Znanje tujih jezikov in zaposljivost
  32. Peter Verbovšek: Evropska jezikovna priporočila podjetjem
  33. Maja Kočevar: Pomen jezikovnih kompetenc pri mobilnosti študentov
  34. Saša Černilogar: Spodbujanje učenja jezikov v Evropski uniji
  35. Dragan Lazičić: Jezikovne kompetence kot dejavnik konkurenčnosti podjetij
  36. David Pajk: Vloga angleščine kot osrednjega jezika EU
  37. Milena Presterl: Spodbujanje večjezičnosti v Evropski uniji
  38. Andreja Oštir: Pomen angleščine kot osrednjega jezika Evropske unije za slovenska izvozno naravnana podjetja
  39. Tanja Vasle: Vseživljenjsko jezikovno izobraževanje v slovenskih podjetjih

Druga dela (11)

  1. Robert Rybnicek, Igor Rižnar: Language management strategies in Austrian and Slovenian SMES
  2. Igor Rižnar, Jana Suklan: Understanding pseudo-profound statements
  3. Connecting higher education institutions with small and medium-sized enterprises
  4. Jezikovno izobraževanje in podjetja
  5. Tanja Vasle, Igor Rižnar: Uporaba vedenjske ekonomije in nevromarketinga pri oglaševanju v jezikovnih šolah
  6. Igor Rižnar: Ravnateljeva dilema in dileme staršev
  7. Igor Rižnar: From bullshit to mindfucking in higher education
  8. Igor Rižnar: Antologiziranje in prevajanje poezije
  9. Klemen Kavčič: Strategic management of outsourcing
  10. Igor Rižnar: English is not enough
  11. Igor Rižnar: Hrabri novi svet: konferenca
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici