Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Silva Bratož

Vseh ključnih besed je 236, ki se skupaj pojavijo 334 krat.
37 ključnih besed (15.68 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 135 krat (40.42 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
11x8.15%angleščina kot tuji jezik
10x7.41%pristop CLIL
9x6.67%tujejezikovni pouk
8x5.93%angleščina, zgodnje učenje tujega jezika
7x5.19%motivacija, tuji jeziki
5x3.7%zgodnje učenje angleščine
4x2.96%učenje tujega jezika, poučevanje tujega jezika, tuj jezik
3x2.22%pismenost, projektno delo, večjezičnost, zgodnje poučevanje tujega jezika, usvajanje jezika, poučevanje angleščine
2x1.48%CLIL, elementi kulture, stališča učiteljev, celostno učenje, gibalne dejavnosti, poučevanje slovnice, zgodnje poučevanje tujih jezikov, metode opismenjevanja, glasba, angleščina kot materni jezik, poučevanje tujega jezika v otroštvu, zgodnje učenje in poučevanje tujega jezika, gibanje, sodelovalno učenje, vrtec, predhodno znanje, drugo starostno obdobje, podporne strategije, informacijsko-komunikacijska tehnologija, zgodnje poučevanje angleščine
1xodziv učencev, območje bližnjega razvoja, rutinske dejanosti, pedagoške podporne strategije, učinkovitost gibalnih elementov, prvo starostno obdobje, primerjalna analiza, lastnosti jezika, stališča predšolskih otrok, videokonference, katalogi, načrtovanje dejavnosti, jezikovna zmožnost, spoznavanje okolja, dejavniki vpliva na učenje tujega jezika, digitalna pismenost, stališča do tujejezikovnega pouka, stališča do učitelja, internet, tujejezikovna tesnobnost, diplomska dela, osnovna šola, učne težave, tuje raziskave, strategije poučevanja, specifične učne težave, osnovnošolski učenci, informacijska tehnologija, izobraževanje, Pristop CLIL, obravnavanje napak, organizatorji potovanj, poučevanje angleščine na zgodnji ravni, športna vzgoja, tehnike popravljanja napak, privzem, predšolsko obdobje, e-učenje, zgodnje usvajanje tujega jezika, vzgojitelji, popravljanje napak, samoevalvacija učiteljev, učenje in usvajanje jezika, otrokov govorni razvoj, zgodnje učenje angleškega jezika, stopnje razvoja, učenje, igra, pripovedovanje zgodb, branje v nadaljevanjih, semiontika, umetnostno besedilo, prilagajanje umetnostnih besedil, učenje skozi zgodbe, učenje in poučevanje, jezik v turizmu, poučevanje slovnice pri tujejezičnem pouku, literatura, didaktične igre za poučevanje slovnice, aktivnosti in motivacija učencev, branje, besedišče v tujem jeziku, prvo triletje osnovne šole, pristopi k poučevanju, zgodnje učenje in poučevanje, zgodnje učenje, razvoj govora, opismenjevanje, poučevanje angleške slovnice, učenje jezika, slovenske raziskave, zgodnje učenje jezika, celostni telesni odziv, stališča, opismenjevanje v angleščini, narek, slikanice, kritično obdobje, modeli poučevanja, teorije učenja tujega jezika, metafora, integrativna motivacija, glasbeni elementi, poučevanje angleščine v prvem triletju, poučevanje s pomočjo glasbenih elementov, angleška slovnica, didaktične igre, angleščina kot tuj jezik, področja komunikacije, instrumentalna motivacija, tesnobnost, učenci priseljenci, pouk angleščine, pesmi, predpasnik z lutkami, pouk, učne oblike, učenje angleščine kot tujega jezika, jeziki v otroštvu, usvajanje tujega jezika, pristop obrnjene učilnice, frontalni pouk, kulturna dediščina, CLIL (Content and Language Integrated Learning), medkulturnost, kritično mišljenje, raziskava načrtovanih novosti, neformalno izobraževanje, izvenšolsko učenje tujega jezika, pristopi za poučevanje angleščine, spletna gradiva, tujejezikovne dejavnosti, medpredmetno povezovanje, rap, tiskana gradiva, medkulturno zavedanje, stripi, bralne zmožnosti, pisne zmožnosti, informacijsko-komunikacijske tehnologije, razredni pouk, zaprtje šol, Erasmus+ mobilnosti za zaposlene v osnovnih šolah, mobilnost, TikTok, mikro- in nanoučenje, obrnjena učilnica, medjezikovne in medkulturne kompetence, osebnostni razvoj učitelja, razredna komunikacija, pristopi poučevanja, raba materinščine, profesionalni razvoj učitelja, družbeni mediji, raznojezičnost, zaznavanje tujih jezikov, otroški govor, covid-19, pandemija, karantena, govorne zmožnosti, raziskovalni pristop, raznokulturnost, model RazKon, pluralistični pristopi, vključenost učencev, ʺknjiga za naročjeʺ, tuji jezik angleščina, zgodnje obdobje, vodstva šole in otrok, opismenjevanje v angleščini kot tujem jeziku, opismenjevanje v angleščini kot prvem jeziku, pristopi k opismenjevanju, stališča učiteljev TJ 1, večkodnost učbenika, lutka, razvijanje sporazumevalnih zmožnosti, učbeniki za predmet angleščine, kultura v učbenikih, dejavnosti opismenjevanja, tujejezikovni učbenik, napredovanje v znanju, različno predznanje, metode oismenjevanja, stališča otrok, raba IKT, predznanje, prvo vzgojno-izobraževalno odobje, tuji jezik, spoznavanje morskih organizmov, aktivno učenje, učenje pesmi, pristopi k učenju tujega jezika, zaznave učencev, glasbene dejavnosti, angleški jezik, kombinirani oddelek, študija primera, stališča učencev, eksplicitno poučevanje slovnice, implicitno poučevanje slovnice, didaktična sredstva, didaktična igra, diferenciacija in individualizacija, slovnična zmožnost, pouk v naravi, doživljajska pedagogika, tiho branje, spodbujanje branja, DEAR, Bloomova taksonomija, taksonomske stopnje, ekstenzivno branje, branje in bralna pismenost, tuj jezik angleščina, učenje angleščine na razredni stopnji, matematika v osnovni šoli, učni načrt, analiza dokumentov
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici