Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Anita Trnavčevič

Vseh ključnih besed je 208, ki se skupaj pojavijo 260 krat.
28 ključnih besed (13.46 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 80 krat (30.77 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
11x13.75%izobraževanje
4x5%management, starši, kakovost, šole, marketing, promocija
3x3.75%zaposleni, osnovna šola, trženje
2x2.5%učeča se organizacija, zadovoljstvo, učitelji, zadovoljstvo uporabnikov, trajnostni razvoj, raziskovanje, vodenje, storitve, marketing v izobraževanju, brezposelnost, srednje šole, znanje, neformalno izobraževanje, marketizacija, formalno izobraževanje, Slovenija, vrtec, kvalitativna raziskava
1xinterni marketing, učenci, odločitev o poklicu, interno komuniciranje, odgovornost, ravnatelji, avtonomija, centralizacija, strokovnost, dejavniki izbire, markektinško komuniciranje, segmentiranje, interni mamrketing, informativni dan, osebna prodaja, promocijski dogodki, komuniciranje, marketinški komunikacijski splet, visokošolski zavodi, okolje, pravica do izbire, socializacija, šolska politika, srednješolski centri, povezovanje, ekoomski položaj, odrasli, primarno izobraževanje, pravičnost, uspešnost, srednje šolstvo, evalvacija, izbirni predmeti, zasebno šolstvo, financiranje, privatizacija, inkluzivno izobraževanje, otroci s posebnimi potrebami, izobraževalni program, vodstvo šole, disertacije, metafore, dediščina, šolstvo, tehnika, Slovenije, deficitarni poklici, naravoslovje, programi, potrebe, želje, ugled, poklicno usmet=rjanje, odločanje, zaposljivost, Škofja Loka, učinkovitost, kompetence, tradicija mesta, zaposlitev, anketiranje, dejavniki, trg dela, ciljne skupine, proces komuniciranja, visoko šolstvo, tržišče, storitvene organizacije, strateške prednosti, kvantitativna raziskava, indikatorji, vzgoja, menjalni odnosi, okoljska vzgoja, študenti, aktivnosti, trženjsko komuniciranje, šola, identiteta, izbira študija, imidž, vodenje in odločanje študentov, izobraževalni sistemi, prepoznavnost, tradicija, neprofitne organizacije, etika, etična načela, etični vidiki v praksi, management v trgovini, management znanja, institucije za prenos znanja, izobraževanje na daljavo, bolonjski proces, slovenske javne univerze, prenos znanja, avtentično vodenje, mentorstvo, prodajna mesta, spremembe, management v izobraževanju, vodenje v izobraževanju, potrošniško financiranje, poslovni model, nasledstvo, banka, inoviranje poslovnega modela, Kanvas, covid-19, tutorstvo, business model innovation, Canvas, changes, scrum, online store, data privacy, platforms, data collection, addiction, ethical considerations, skrbnik metodologije, lastnik produkta, management prireditev, športne prireditve, jadralna regata, organizacija regate, prireditve, projektni management, vodja ekipe, vodenje projektov, polstrukturirani intervju, projekt, ravnatelj, klasično in elektronsko izobraževanje, raziskovalna metodologija, parametri paradigem, študija primera, ljudske univerze, paradigma, posebne pravice, medicinski model, integracija, zgodnja obravnava, pravna ureditev, izobraževanje odraslih, strateško načrtovanje, kontinuum učenja, motivacija za izobraževanje, Romi, romski otroci, vseživljenjsko izobraževanje, socialni marketing, trženjske strategije, social media, marketinško komuniciranje, gospodarstvo, socialni model, OPP, mediji, družba, perspektiva, blog, raziskovalna dela, znanstveno delo, kombinacija izobraževanja, informacijsko komunikacijska tehnologija, priložnostno in vseživljenjsko izobraževanje, znanost, mami, influencer, NPK, izvajanje programov, odzivnost, analiza politik, management kadrovanja, selekcijski intervju, zaposlovanje, metode selekcije, kadrovanje, politika
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici