Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Barbara Zorman

Vseh ključnih besed je 242, ki se skupaj pojavijo 318 krat.
43 ključnih besed (17.77 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 119 krat (37.42 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
8x6.72%medkulturnost
7x5.88%osnovna šola
4x3.36%učenci priseljenci, slikanice, mladinska književnost, vključevanje
3x2.52%motivacija, slovenščina, filmska vzgoja, priseljenci, branje, učitelji, ustvarjalnost, književnost, kultura, slovenščina kot drugi jezik, književna vzgoja, magistrske naloge, medkulturni dialog, integracija
2x1.68%predsodki, pravljice, sodelovanje, predšolski otroci, večkulturnost, medkulturna vzgoja in izobraževanje, otroci priseljenci, ustvarjalno pisanje, ovire, vzgojno-izobraževalni sistem, medkulturna vzgoja, učenci, dvojezičnost, šolska svetovalna služba, didaktika, vrtec, diplomska dela, medkulturne kompetence, pripovedovanje, ilustracije, France Prešeren, berila, romski učenci
1xmentorstvo, drugi jezik, kakovostne slikanice, Matija Vertovec, filmska vzgoja na Slovenskem, metode filmskih adaptacij, slovenska himna, adaptacija, Stanko Premrl, večjezičnost, pomen pravljic, Kurikulum za vrtce, kreativno pisanje, klasifikacija pravljic, pripovedovalec, dodatna učna pomoč pri učenju slovenščine, stereotipi, moralni razvoj, informacijsko-komunikacijska tehnologija, didaktika filmskih adaptacij, igra, snemanje, dejavnosti, animirani filmi, filmska pismenost, težave, spodbujanje branja, razumevanje, bralna motivacija, filmska vzgoja v šoli, bralno tekmovanje, učenje, UN, tuji jezik, merila, sodobna pravljica, kompetence učitelja, pogovor, poučevanje, didaktični pripomočki, migracije, Naplavljeni plen, jezik, aktivnosti učitelja, medvrstniški odnosi, Mesečni konj, Obledeli pasteli, literarni sistem, ideologija, literarna kritika, literarne študije, Senca v srcu, vrstniki, živalske pravljice, revija Kaplje, slovaške pravljice, povojna revijalna produkcija, Idrija, literarne revije, rezijanske pravljice, antropomorfizem, alegorija, živalski liki, simbol, personifikacija, antropocentrizem, feminizem, kritična generacija, pouk književnosti, IKT, ljudske pravljice, tradicionalni didaktični pripomočki, digitalni didaktični pripomočki, vloga učiteljev, strategija vzgoje in izobraževanja Romov v Republiki Sloveniji, poezija, poglabljanje doživetja, pesniške oblike, ustvarjalna uporaba jezika, Romi, vzgoja in izobraževanje, učne težave, ženske, medkulturno kompetentni vzgojitelji, lirika, ženska lirika, intimizem, slovenski Kurikulum za vrtce, novozelandski Kurikulum za vrtce, metode poučevanja, različne oblike pomoči, izobraževanje, Maori, vzgojitelji, bralna zmožnost, starši priseljenci, optične igrače, svetovalni delavci, nesodelovanje, usposobljenost, dojemanje filma, otrokov razvoj, Proppove kartice, morfologija pravljice, film, učni načrt, filmski kulturno-vzgojni programi, vrednotenje ustvarjalnosti, kriteriji, spolni stereotipi, slovenski mladinski problemski roman, družbene vloge, reprezentacija spola, slovenska mladinska književnost, lahko branje, Mačkova očeta, spodbujanje ustvarjalnosti, inkluzija, slovenščina kot drugi jezik/jezik okolja, literarne priredbe, Vladimir Propp, pedagoško poslanstvo, mladinska poezija, zgodbe, komunikacijski model posredovanja književnosti, občutek (ne)kompetentnosti, oseben odpor, otroci, slikanice brez besedila, živalski literarni liki, mladinska proza, berilo, analiza odlomkov, slovenske ljudske pravljice, revščina, Zavod za izobraževanje in kulturo, Anton Janša, sestavljena identiteta, medkulturna izkušnja, razvijajoča se medkulturna zmožnost, Fran Saleški Finžgar, Pot kulturne dediščine, reprezentacija, drugo vzgojno-izobraževalno obdobje, didaktika književnosti, kulturna dediščina, izobraževanje Romov, stigmatizacija, fizična drugačnost, kulturna/jezikovna drugačnost, spolna drugačnost, kriteriji za določanje estetske kakovosti slikanice, kriteriji za določanje ustrezno predstavljene medkulturnosti/drugačnosti, učni načrti, mladi bralci, medpredmetno povezovanje, slovenski literarni liki, literarna besedila, didaktika mladinske književnosti, vloga živali, domače branje, vizualni del, slikanica, verbalni del, kulturna raznolikost, tujejezični deček, vizualna pismenost, pismenost, bralni interes, dvojezičnost pri otrocih, šolstvo v Italiji, pismenost dvojezičnih učencev, načini poučevanja, monokulturnost učnih načrtov, šolanje na daljavo, romski pomočnik, neenake možnosti, razvoj otrok, kriteriji kakovostne slikanice, likovni izdelki otrok, kakovostna literatura, dokumenti, CSD, VIZ, domišljijskočutne predstave, pogledi vzgojiteljev, Tone Pavček, disgrafija, disleksija, disortografija, medkulturni pouk, glasbena umetnost, bralno-napisovalne težave, specifične učne težave, lirska besedila, domišljijsko-ustvarjalni pristop, občutja otrok, splošne učne težave, humor
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici