Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Jasna Auer Antončič

Vseh ključnih besed je 111, ki se skupaj pojavijo 144 krat.
16 ključnih besed (14.41 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 49 krat (34.03 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
9x18.37%podjetništvo
7x14.29%poslovni načrti
4x8.16%podjetja
3x6.12%turizem, poslovni načrt, tržna analiza
2x4.08%konkurenčna prednost, analiza, podjetniki, konkurenčnost, modeli vstopa, podjetnice, trg, finančni načrti, raziskava trga, gostinstvo
1xotroška oblačila, tržna priložnost, vodstvo, management, organizacija, zadovoljstvo zaposlenih, žensko podjetništvo, ekonomika poslovanja podjetja, zaposleni, inovacije, otrok, množično financiranje, viri, financiranje, uspeh, poslovna ideja, organizacije, inoviranje, partnerice podjetnikov, SWOT analiza, ribiči, samozaposlitev, ekonomska keiza, proizvodnja, čokolada, aktivna politika zaposlovanja, kmetjstvo, gostje, blagovna znamka, gostošča, finančni kazallci, družinsko podjetništvo, pomoč starejšim, notranje podjetništvo, ribogojnice, postrvi, šport, ribarjenje, razvoj, uspešnost, konkurenca, strategije, zaposlovanje, spletna trgovina, nasledstvo, nogometni klub, les, Agraria, nasledstveni načrt, družinska ustava, pohištvo po meri, kupci, podjetniška odprtost, inovativnost, podjetniška radovednost, anketa, družinski interesi, uspešnost podjetja, proizvodnja testenin, poslovni model, poslovne priložnosti, družinske vrednote, družinska dinamika, obstoj na trgu, širitev podjetja, dejavniki zadovoljstva, invalidsko podjetništvo, spremembe poslovanja, rast podjetja, ustvarjalnost, osebnost, družina, motivacija, mednarodno trženje, internacionalizacija, mednarodno poslovanje, razlike med spoloma, družinsko podjetje, nasledstvene možnosti, razvoj podjetja, planiranje, prilagodljivost, plastični izdelki, finančni načrt, kavarna, MSP, učinki interakcije, rast, finančne projekcije, terciarni - storitveni sektor, dobiček, ekološko sprejemljivejše alternative, izzivi in ovire, značilnosti ženskega podjetništva, podjetje
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici