Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Amalija Žakelj

Vseh ključnih besed je 232, ki se skupaj pojavijo 447 krat.
61 ključnih besed (26.29 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 276 krat (61.74 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
34x12.32%matematika
18x6.52%matematika v vrtcu
16x5.8%predšolski otroci
14x5.07%predšolsko obdobje
10x3.62%otroci
8x2.9%predšolska vzgoja
7x2.54%matematične dejavnosti, igra, razvrščanje
6x2.17%motivacija, kurikulum, geometrija
5x1.81%geometrijska telesa, kurikulum za vrtce, vzorci, merjenje, subitizacija, števila, geometrijski liki, vzgojitelji, didaktični pripomočki
4x1.45%štetje, drevesni diagram, števila in štetje
3x1.09%geometrijska telesa in liki, dejavnosti, didaktične igre, obdelava podatkov, matematika v predšolskem obdobju, Carrollov diagram
2x0.72%relativna enota, številske predstave, geometrijske oblike, načrtovane dejavnosti, besedilne naloge, koraki merjenja, prvo starostno obdobje, drugo starostno obdobje, načela štetja, razumevanje, narava, igre, matematika za otroke, matematična področja, medpodročno povezovanje, strategije štetja, prvi razred, vrtec, aktivno učenje, slovenski vrtci, učenci, mnenja vzgojiteljev, Kurikulum za vrtce, simboli, simetrija, matematične vsebine, matematična pismenost, bralna pismenost, dolžina, učitelji, uspešnost
1xtransmisijski pristop, planning, mathematical fields, mathematical activities, primerjava, mednarodni matematični kenguru, otrokov razvoj, metode razvoja, covert curriculum, otroška igra, konstruktivizem, mathematics, stopnje besedilnih nalog, preverjanje, nacionalno preverjanje znanja, didaktična igra, od telesa k liku, vloge števil, učni načrt za matematiko, grafični prikazi, zgodovina števil, pristop telesa k liku, načrtovanje, prikriti kurikulum, lastnosti, prikazi, algebra, logika in jezik, konteksti števil, matematične igre, prosta igra, kombinatorika, didaktične naloge, matematični problemi, integriran pouk, geometrijski problemi, aktivne oblike učenja in poučevanja, osnovna šola, informacijska in komunikacijska tehnologija, IKT, 3. triletje, medpredmetno povezovanje, matematika in naravoslovje, razredni učitelji, učne težave pri matematiki, šolska svetovalna služba, petstopenjski model pomoči, izvirni delovni projekt pomoči, sodelovanje, vloga učitelja pri vključevanju ustvarjalnega giba v pouk, prvo triletje osnovne šole, gibanje, ustvarjalnost, ustvarjalni gib, didaktika matematike, učno okolje, naravni materiali, lutkovne pravljice, fino motorika, Norveška, razvoj pojma število, pravljice, zgodnje otroštvo, uspeh, udeležba, subitizacijske kartice, otrok, masa, konstantno nadstandardna enota, organizacija dela v kombiniranem oddelku, orientacija, matematične dejavnosti in pojmi, gozd, posebnosti poučevanja v kombiniranem oddelku, matematika in standardi znanja v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju, kurikul, cilji, kombiniran pouk, kombinirani oddelki, tekmovanje, konstantna nestandardna enota, razvoj matematičnih predkonceptov v vrtcu, logične operacije za predšolske otroke, uporaba informacijskih tehnologij v vrtcu, računalniške tehnologije za matematični razvoj predšolskih otrok, matematični razvoj predšolskih otrok, prostornina, količina, čas, količine, razumevanje časa, računalnik za matematiko v vrtcu, pojem simetrija, matematični predkoncept vzorci, vloga vzgojitelja, gibalni vzorci, glasbeni vzorci, matematični predkoncept razvrščanje, otroci prvega starostnega obdobja, formativno spremljanje, menjava okolja, učna pot, ocenjevanje, reševanje besedilnih nalog, razvoj številskih predstav, mali inštrumenti, glasbena vzgoja, glasbeni razvoj, vrsta konteksta, Gagnejeva klasifikacija znanja, naciolno preverjanje znanja, strategije učenja in poučevanja, učbeniki, struktura nalog, otroci s posebnimi potrebami, matematični pojmi, razumevanje količin, dejavnosti v vrtcu, besedilni problemi, vzroki za težave, merjenje v vrcu, notranja motivacija, spodbudno matematično okolje, metodični koraki merjenja, tangram, matematični vzorci, naravni vzorci, drevesni prikaz, Carrollov prikaz, Euler-Vennov prikaz, moč množice, prikaz s stolpci, mnenje, merjenje mase, matematično področje, spodbujanje ustvarjalnosti, strokovni delavci, zunanje okolje, razvoj matematičnega mišljenja, šolski sistem, razredna stopnja, matematični kurikul, TIMSS, Brunarjev model, vrtci na Dolenjskem, črte, vloga vzgojiteljev, didaktično gradivo, geometrija in merjenje, medpodročne povezave, število, učenje, matematični predkoncepti, matematični sklopi, štetje v vrtcu, učenje štetja, razvojna področja, prvo razvojno obdobje, matematični predpojmi, načrtovane aktivnosti, verjetnost, učenje na prostem, motiviranost, gozdna pedagogika, gozd kot spodbudno učno okolje, avtizem, OŠ s prilagojenim programom z enakovrednim izobrazbenim standardom, osnovni pojmi verjetnosti in uporaba v konkretnih situacijah, otroci stari od pet do šest let, Euler-Vennov diagram, Slovenija
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici