Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Advertising in tourism and leisure
Avtorji:Morgan, Nigel (Avtor)
Pritchard, Annette (Avtor)
Datoteke:URL http://www.bh.com
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Opis:Advertising in tourism and leisure
Ključne besede:turizem, turistična industrija, strateško planiranje, prosti čas, gostinstvo, oglaševanje, ekonomska propaganda, spremembe, dinamični modeli, kreativnost, ustvarjalnost, priložnosti, turistični proizvod, mišljenje, sodobnost, kritika, evalvacija, ocenjevanje, trg, segmentacija, pozicioniranje, strategija trženja, promocija, blagovne znamke, pospeševanje prodaje, sponzorstvo, primeri, case study, strokovno delo
Leto izida:2000
Založnik:Butterworth-Heinemann
Št. strani:XII, 346 str., [12] str. pril.
UDK:338.48(075.8):659.1
COBISS_ID:182750 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1734
Število prenosov:57
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici