Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Service management and marketing : a customer relationship management approach
Avtorji:Grönroos, Christian (Avtor)
Datoteke:URL http://www.wiley.co.uk
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Pregledno delo
Organizacija:FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Opis:Service management and marketing : #a #customer relationship management approach
Ključne besede:marketing, trženje, vzajemno trženje, management, strateški management, storitve, panoge dejavnosti, servisi, gospodarske dejavnosti, vodenje, notranja kontrola, kultura podjetja, tržna struktura, konkurenčnost, prednost, strokovno delo, produktivnost, industrijska organizacija, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, TQM, celovita kvaliteta, perspektive, potrošnik, potrebe, vrednote, paradigme, tržno planiranje, alternative, kupci, poraba, uporabniki, poslovni odnosi, blagovne znamke, image, predstava, komuniciranje, integracijski procesi
Leto izida:2000
Založnik:#J. #Wiley
Št. strani:X, 394 str.
UDK:338.465/.467:65.012.2/.4
COBISS_ID:245463 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2854
Število prenosov:112
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici