Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Kathie F. Nunley in metoda Layered Curriculum : notranja diferenciacija in ohranjanje standardov
Avtorji:Volk, Mojca (Avtor)
Zudič Antonič, Nives (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Crasnich, Sergio (Komentor)
Datoteke:URL http://share.upr.si/fhs/PUBLIC/mag-bolon/Volk-Mojca.pdf
 
.pdf Volk-Mojca.pdf (910,01 KB)
 
Jezik:Italijanski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Ključne besede:Layered Curriculum, insegnamento a livelli, differenziazione, motivazione, stress, neuroscienze
Leto izida:2015
Založnik:[M. Volk]
Št. strani:86, [8] str.
Izvor:Koper
UDK:37.091.3(043.2)
COBISS_ID:1537690820 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1581
Število prenosov:37
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Il metodo del Layered Curriculum di Kathie F. Nunley
Ključne besede:Layered Curriculum, poučevanje po nivojih, diferenciacija, motivacija, stres, nevroznanost, magistrske naloge

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici