Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Restaurant quality measurement based on marketing factors, the managers´ perspective
Avtorji:Kukanja, Marko (Avtor)
Datoteke:URL http://www.hippocampus.si/ISSN/2335-4194/Academica%20Turistica,%20Year%208,%20No.%202,%20November%202014,%20ISSN%202335-4194.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:UPR - Univerza na Primorskem
Ključne besede:restaurant quality, service quality management, F&B management, marketing mix, Slovenia
Leto izida:2015
Št. strani:str. 15-28, 107
Številčenje:no. 2, Year 8
ISSN:1855-3303
UDK:640.4:005.336.3
COBISS_ID:1538188484 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1194
Število prenosov:20
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kakovost, prehrambeno gostinstvo, kakovost storitev, menedžment, hrana in pijača, trženjski splet, Slovenija

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici