Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Aleksandra Golob: Večkriterijski model za vrednotenje trajnostno usmerjene prireditve

Magistrska dela (1)

  1. Diana Orehovec: Tržno komuniciranje s ciljnimi segmenti v Plaza Hotelu Ljubljana

Diplomska dela (37)

  1. Marica Pasar: Analiza kolektivne znamke Blejski lokalni izbor
  2. Tina Dornik: Analiza spletnega tržnega komuniciranja hotela Sabotin
  3. Jakob Kokole: Ciljni trgi gorsko kolesarskega turizma na Goriškem
  4. Klara Kocjančič: Tržno komuniciranje destinacije Vipava
  5. Andraž Blažič: Analiza spletne promocije destinacije Miren Kras
  6. Nina Založnik: Analiza tržnih poti podjetja Relax turizem d. d.
  7. Špela Kenda: Primerjalna analiza promocije športnih prireditev na Bovškem
  8. Sanja Debeljak: Dejavniki izbora nastanitve na spletnih rezervacijskih portalih
  9. David Švajncer: Potencial mariborskega Pohorja kot turistične destinacije
  10. Ester Karolina Erce: Analiza spletne promocije skupnosti Julijske Alpe
  11. Tjaša Bonča: Kakovost turističnih storitev na primeru City hotela
  12. Anja Bandelj: Analiza turističnih privlačnosti Londona z vidika slovenskega turista
  13. Vesna Kunstek: Organizirana potovanja Slovencev na Portugalsko
  14. Ana Sajovec: Zaznavanje vplivov turizma s strani lokalnih prebivalcev v občini Jezersko
  15. Kristian Šumej: Marketinški načrt na primeru izbranega prehrambeno-gostinskega obrata
  16. Nicole Žlebnik: Vpliv Instagrama na izbor turistične destinacije med mladimi v Sloveniji
  17. Matjaž Šimic: Možnosti razvoja turizma v dolini reke Krke
  18. Lara Jemec: Marketinški načrt podjetja Tentours d. o. o.
  19. Nika Maučec: Možnost razvoja turizma v občini Ivančna Gorica
  20. Špela Štruc: Analiza turističnega potenciala v Mežiški dolini
  21. Marjeta Červek: Analiza trženjskega spleta podjetja Rimske terme
  22. Mojca Čižić: Primerjava trženja Slovenije in Nove Zelandije kot turistične destinacije
  23. Maruša Jamer: Možnosti razvoja turizma v Kotljah
  24. Maruša Galič: Blog kot orodje spletnega tržnega komuniciranja destinacije
  25. Bojana Čuk: Vloga povezovanja turističnih ponudnikov v LTO Zeleni kras
  26. Samanta Palić: Posebnosti trženja potovalnih storitev nemškim turistom
  27. Irena Oder Mežnarc: Marketinški načrt podjetja Koratur d.d. Prevalje
  28. Lucija Peklar: Prilagoditev turistične ponudbe Portoroža ruskemu gostu
  29. Sandra Zemljak: Tržna analiza in možnosti nadaljnjega razvoja podjetja Turizem Kras
  30. Bine Grom: Trženjski načrt za turistični proizvod Za vozom
  31. Darja Primožič: Primerjalna analiza promocijskih filmov izbranih turističnih destinacij
  32. Mateja Leskovec: Oblikovanje potovalnega paketa za motoriste
  33. Tjaša Bajc: Možnost razvoja turizma v občini Ajdovščina
  34. Veronika Gorjan: Zadovoljstvo in lojalnost gostov na primeru podjetja Hit d.d.
  35. Tim Kotolenko: Trženje kongresnega turizma v turistični destinaciji Berlin
  36. Eva Novak: Oblikovanje turističnega paketa po Savinjski dolini
  37. Janja Kunstelj: Trženjski načrt restavracije z zdravo prehrano

Druga dela (16)

  1. Helena Nemec Rudež: The impact of the Covid-19 pandemic on investor sentiments: evidence from 12 selected major-tourism-related companies
  2. Helena Nemec Rudež: Is international tourism growth supported by increased tourism receipts?
  3. Helena Nemec Rudež: The relationship between income and tourism demand
  4. Helena Nemec Rudež: Analiza turističnega povpraševanja izbranih izvornih trgov Slovenije
  5. Soustvarjanje v turizmu
  6. Innovative marketing of coastal destinations
  7. Helena Nemec Rudež: Uvodnik
  8. Helena Nemec Rudež: Soustvarjanje v turističnih podjetjih v pogledu dimenzij intelektualnega kapitala
  9. Petra Zabukovec Baruca, Helena Nemec Rudež, Eva Podovšovnik: Analiza konkurenčnosti turistične destinacije Portorož
  10. Helena Nemec Rudež, Gorazd Sedmak, Ksenija Vodeb, Štefan Bojnec: Visitor structure as a basis for destination repositioning
  11. Helena Nemec Rudež: Potovalna dejavnost v sodobnem okolju
  12. Helena Nemec Rudež, Gorazd Sedmak, Ksenija Vodeb, Štefan Bojnec: Season-oriented destination positioning for visitors in the Mediterranean
  13. Helena Nemec Rudež: Knowledge management in the hotel industry before and after the entry in the EU
  14. Helena Nemec Rudež: Intellectual capital - a fundamental change in economy
  15. Helena Nemec Rudež, Štefan Bojnec: Impacts of the Euro on the Slovenian tourism industry
  16. Mitja Kozjan, Doris Gomezelj Omerzel: Znanje v podjetju kot kritični dejavnik vrednosti blagovne znamke
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici