Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Jana Hojnik:
Model eko inovacij
MSc theses (23)
Nives Trošt:
Podporni programi hitrorastočim podjetjem
Lana Švab:
Zaznavanje tržne podznamke z vidika gostov
Sara Tajnšek Jošt:
Odprto inoviranje v izbranem podjetju
Nataša Pance:
Pojav souporabe na področju kratkoročnega oddajanja nepremičnin turistom kot priložnost za rast slovenskega turizma
Apolonija Jerko:
Model podjetniškega izobraževanja za razvijanje podjetnosti pri osnovnošolcih
Urban Grošelj:
Dejavniki uspešnega prenosa nasledstva družinskega podjetja
Jure Mikuž:
Financiranje rasti tehnoloških podjetij iz Srednje Evrope
Sanja Cvajdik:
Človeški kapital in podjetniške mreže na podjetniški poti
Sebastian Glinšek:
Razvoj izbrane blagovne znamke s pomočjo socialnih medijev
Neli Fatorič:
Razvoj blagovne znamke v start-up podjetju
Martina Pangos:
Inovativni poslovni model združitve športa in uporabe socialnih omrežij
Robert Ambrož:
Pomen inoviranja poslovnega modela pri doseganju konkurenčnosti
Sara Dobelšek:
Vpliv podjetniške naravnanosti na začetek podjetniške poti
Dejan Blagonja:
Pomen prototipiranja v razvoju novih izdelkov ali storitev
Jasna Auer Antončič:
Zadovoljstvo zapsolenih in notranje podjetništvo
Polona Šturm:
Zaznana vrednost slovenskih turističnih znamenitosti
Darko Prezelj:
Pomen strateškega podjetništva pri iskanju novih poti poslovanja v gradbenem podjetju
Polona Frajzman:
Internacionalizacija slovenskih potovalnih agencij
Lidija Murk:
Pomen človeškega in družbenega kapitala pri zaznavanju priložnosti sodelovanja podjetij na mednarodnih trgih
Barbara Grintal:
Inovativnost kot prednost vključevanja podjetnikov v podjetniške mreže
Andreja Mlakar:
Povezava med internacionalizacijo in inoviranjem v malih in srednje velikih podjetjih v Sloveniji
Maja Markežič:
Organiziranost osnovne zdravstvene dejavnosti v Sloveniji in primerjava z izbranimi državami Evropske unije
Bojan Ferlež:
Motivacija in nagrajevanje zaposlenih v prodajnih službah
BSc theses (23)
Ajra Luznik:
Analiza razvoja izbrane blagovne znamke
Alex Scher:
Design thinking in inoviranje v industriji lesa
Polonca Kovač:
Blagovna znamka in razvoj lastnega podjetja
Dejan Gropajc:
Notranje podjetništvo v izbrani banki
Tamara Sefič:
Študij unikatnih startup podjetij in pomembnost komunikacije v razvoju
Jan Sicherl:
Podporno okolje in sodobne oblike podpore internacionalizaciji za mala in srednja podjetja
Helena Grgić:
Poslovni načrt: ustanovitev podjetja za izvajanje dvoranske odbojke na mivki
Boštjan Slak:
Poslovni načrt vrhunske restavracije z Michelinoovo zvezdico
Sara Gojak:
Poslovni načrt ustanovitve podjetja
Zlatko Gombar:
Poslovni načrt ustanovitve podjetja za upravljanje etažnih lastnin
Staš Kalan:
Internacionalizacija poslovanja na trg JV Evrope s poudarkom na panogi informacijskih tehnologij
Anže Petelinkar:
Internacionalizacija malih in srednje velikih podjetij v Sloveniji
Tajda Turk:
Kreativno razmišljanje
Amira Fajić:
Poslovni načrt razvoja in uvajanje novega izdelka
Martina Pencelj:
Spodbujanje rasti podjetništva za mala in srednja podjetja v Sloveniji
Pavla Reinhardt:
Poslovni načrt implementacije bioplinarne kot nadgradnje osnovne dejavnosti
Nino Svilar:
Poslovni načrt obrata za reciklažo izrabljenih avtomobilskih gum
Barbara Ovčar:
Poslovi načrt podjetja
Nina Kogovšek:
Poslovni načrt spletne outlet prodaje
Lucija Zavrtanik:
Poslovni načrt igralnega salona
Bernard Žgavec:
Poslovni načrt vpeljave solarnega sistema kot nadgradnja osnovne dejavnosti kmemtije
Tadej Šinkovec:
Uporabnikovo doživetje - ključ do inovativnosti
Jure Vučković:
Poslovni načrt nepremičninske agencije
Other documents (18)
Matej Rus, Maja Konečnik Ruzzier, Mitja Ruzzier:
Startup branding
Mitja Ruzzier:
Slovenski raziskovalci na razpotju
Jana Hojnik, Mitja Ruzzier, Aleš Lipnik:
Outline of implemented eco-innovation activities
Jana Hojnik, Mitja Ruzzier:
The driving forces of process eco-innovation and its impact on performance
Jana Hojnik, Mitja Ruzzier:
What drives eco-innovation?
Mitja Ruzzier, Tanja Kosi, Doris Gomezelj Omerzel:
R&D and education resources in innovation processes
Tanja Kosi, Suzana Laporšek, Mitja Ruzzier, Matej Rus:
Analiza čezmejnih podjetniških priložnosti na Obalno-kraškem in Goriškem
Mitja Ruzzier, Matej Rus, Evan J. Douglas:
Global entrepreneurial orientation, inward internationalization, and business survival
Jana Hojnik, Mitja Ruzzier, Boštjan Antončič, Matej Rus:
What drives eco-innovations in Slovenia
Polona Šturm, Mitja Ruzzier:
Vrednotenje zaznane vrednosti posameznih segmentov obiskovalcev turističnih znamenitosti
Mitja Ruzzier, Tine Nagy, Robert Ravnihar:
Analyzing the process of patent aubmission with a special emphasis on the phases of the research process
Mitja Ruzzier, Andreja Mlakar:
Povezava med internacionalizacijo in inoviranjem malih in srednjih podjetij
Mikrobiz.net
Mitja Ruzzier, Boštjan Antončič, Elizabeta Zirnstein, Peter Fatur, Tine Nagy, Luka Sešel, Urška Zelič, Peter Slovša, Špela Stres:
Slovenski raziskovalci na razpotju
Aldo Srabotič, Mitja Ruzzier:
Logistics outsourcing
Tina Bratkovič Kregar, Boštjan Antončič, Mitja Ruzzier:
The personal network of the owner-manager of a small family firm
Tine Nagy, Mitja Ruzzier:
Razvoj modela: od uporabnika spodbujeno inoviranje
Mitja Kozjan, Doris Gomezelj Omerzel:
Znanje v podjetju kot kritični dejavnik vrednosti blagovne znamke