Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Jana Hojnik: Model eko inovacij

Magistrska dela (23)

  1. Nives Trošt: Podporni programi hitrorastočim podjetjem
  2. Lana Švab: Zaznavanje tržne podznamke z vidika gostov
  3. Sara Tajnšek Jošt: Odprto inoviranje v izbranem podjetju
  4. Nataša Pance: Pojav souporabe na področju kratkoročnega oddajanja nepremičnin turistom kot priložnost za rast slovenskega turizma
  5. Apolonija Jerko: Model podjetniškega izobraževanja za razvijanje podjetnosti pri osnovnošolcih
  6. Urban Grošelj: Dejavniki uspešnega prenosa nasledstva družinskega podjetja
  7. Jure Mikuž: Financiranje rasti tehnoloških podjetij iz Srednje Evrope
  8. Sanja Cvajdik: Človeški kapital in podjetniške mreže na podjetniški poti
  9. Sebastian Glinšek: Razvoj izbrane blagovne znamke s pomočjo socialnih medijev
  10. Neli Fatorič: Razvoj blagovne znamke v start-up podjetju
  11. Martina Pangos: Inovativni poslovni model združitve športa in uporabe socialnih omrežij
  12. Sara Dobelšek: Vpliv podjetniške naravnanosti na začetek podjetniške poti
  13. Robert Ambrož: Pomen inoviranja poslovnega modela pri doseganju konkurenčnosti
  14. Dejan Blagonja: Pomen prototipiranja v razvoju novih izdelkov ali storitev
  15. Jasna Auer Antončič: Zadovoljstvo zapsolenih in notranje podjetništvo
  16. Polona Šturm: Zaznana vrednost slovenskih turističnih znamenitosti
  17. Darko Prezelj: Pomen strateškega podjetništva pri iskanju novih poti poslovanja v gradbenem podjetju
  18. Polona Frajzman: Internacionalizacija slovenskih potovalnih agencij
  19. Lidija Murk: Pomen človeškega in družbenega kapitala pri zaznavanju priložnosti sodelovanja podjetij na mednarodnih trgih
  20. Barbara Grintal: Inovativnost kot prednost vključevanja podjetnikov v podjetniške mreže
  21. Andreja Mlakar: Povezava med internacionalizacijo in inoviranjem v malih in srednje velikih podjetjih v Sloveniji
  22. Maja Markežič: Organiziranost osnovne zdravstvene dejavnosti v Sloveniji in primerjava z izbranimi državami Evropske unije
  23. Bojan Ferlež: Motivacija in nagrajevanje zaposlenih v prodajnih službah

Diplomska dela (23)

  1. Ajra Luznik: Analiza razvoja izbrane blagovne znamke
  2. Alex Scher: Design thinking in inoviranje v industriji lesa
  3. Polonca Kovač: Blagovna znamka in razvoj lastnega podjetja
  4. Dejan Gropajc: Notranje podjetništvo v izbrani banki
  5. Tamara Sefič: Študij unikatnih startup podjetij in pomembnost komunikacije v razvoju
  6. Jan Sicherl: Podporno okolje in sodobne oblike podpore internacionalizaciji za mala in srednja podjetja
  7. Helena Grgić: Poslovni načrt: ustanovitev podjetja za izvajanje dvoranske odbojke na mivki
  8. Boštjan Slak: Poslovni načrt vrhunske restavracije z Michelinoovo zvezdico
  9. Sara Gojak: Poslovni načrt ustanovitve podjetja
  10. Zlatko Gombar: Poslovni načrt ustanovitve podjetja za upravljanje etažnih lastnin
  11. Staš Kalan: Internacionalizacija poslovanja na trg JV Evrope s poudarkom na panogi informacijskih tehnologij
  12. Anže Petelinkar: Internacionalizacija malih in srednje velikih podjetij v Sloveniji
  13. Tajda Turk: Kreativno razmišljanje
  14. Amira Fajić: Poslovni načrt razvoja in uvajanje novega izdelka
  15. Martina Pencelj: Spodbujanje rasti podjetništva za mala in srednja podjetja v Sloveniji
  16. Pavla Reinhardt: Poslovni načrt implementacije bioplinarne kot nadgradnje osnovne dejavnosti
  17. Nino Svilar: Poslovni načrt obrata za reciklažo izrabljenih avtomobilskih gum
  18. Barbara Ovčar: Poslovi načrt podjetja
  19. Nina Kogovšek: Poslovni načrt spletne outlet prodaje
  20. Lucija Zavrtanik: Poslovni načrt igralnega salona
  21. Bernard Žgavec: Poslovni načrt vpeljave solarnega sistema kot nadgradnja osnovne dejavnosti kmemtije
  22. Tadej Šinkovec: Uporabnikovo doživetje - ključ do inovativnosti
  23. Jure Vučković: Poslovni načrt nepremičninske agencije

Druga dela (18)

  1. Matej Rus, Maja Konečnik Ruzzier, Mitja Ruzzier: Startup branding
  2. Mitja Ruzzier: Slovenski raziskovalci na razpotju
  3. Jana Hojnik, Mitja Ruzzier, Aleš Lipnik: Outline of implemented eco-innovation activities
  4. Jana Hojnik, Mitja Ruzzier: The driving forces of process eco-innovation and its impact on performance
  5. Jana Hojnik, Mitja Ruzzier: What drives eco-innovation?
  6. Mitja Ruzzier, Tanja Kosi, Doris Gomezelj Omerzel: R&D and education resources in innovation processes
  7. Tanja Kosi, Suzana Laporšek, Mitja Ruzzier, Matej Rus: Analiza čezmejnih podjetniških priložnosti na Obalno-kraškem in Goriškem
  8. Mitja Ruzzier, Matej Rus, Evan J. Douglas: Global entrepreneurial orientation, inward internationalization, and business survival
  9. Jana Hojnik, Mitja Ruzzier, Boštjan Antončič, Matej Rus: What drives eco-innovations in Slovenia
  10. Polona Šturm, Mitja Ruzzier: Vrednotenje zaznane vrednosti posameznih segmentov obiskovalcev turističnih znamenitosti
  11. Mitja Ruzzier, Tine Nagy, Robert Ravnihar: Analyzing the process of patent aubmission with a special emphasis on the phases of the research process
  12. Mitja Ruzzier, Andreja Mlakar: Povezava med internacionalizacijo in inoviranjem malih in srednjih podjetij
  13. Mikrobiz.net
  14. Mitja Ruzzier, Boštjan Antončič, Elizabeta Zirnstein, Peter Fatur, Tine Nagy, Luka Sešel, Urška Zelič, Peter Slovša, Špela Stres: Slovenski raziskovalci na razpotju
  15. Aldo Srabotič, Mitja Ruzzier: Logistics outsourcing
  16. Tina Bratkovič Kregar, Boštjan Antončič, Mitja Ruzzier: The personal network of the owner-manager of a small family firm
  17. Tine Nagy, Mitja Ruzzier: Razvoj modela: od uporabnika spodbujeno inoviranje
  18. Mitja Kozjan, Doris Gomezelj Omerzel: Znanje v podjetju kot kritični dejavnik vrednosti blagovne znamke
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici