Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Jana Hojnik:
Model eko inovacij
Magistrska dela (23)
Nives Trošt:
Podporni programi hitrorastočim podjetjem
Lana Švab:
Zaznavanje tržne podznamke z vidika gostov
Sara Tajnšek Jošt:
Odprto inoviranje v izbranem podjetju
Nataša Pance:
Pojav souporabe na področju kratkoročnega oddajanja nepremičnin turistom kot priložnost za rast slovenskega turizma
Apolonija Jerko:
Model podjetniškega izobraževanja za razvijanje podjetnosti pri osnovnošolcih
Urban Grošelj:
Dejavniki uspešnega prenosa nasledstva družinskega podjetja
Jure Mikuž:
Financiranje rasti tehnoloških podjetij iz Srednje Evrope
Sanja Cvajdik:
Človeški kapital in podjetniške mreže na podjetniški poti
Sebastian Glinšek:
Razvoj izbrane blagovne znamke s pomočjo socialnih medijev
Neli Fatorič:
Razvoj blagovne znamke v start-up podjetju
Martina Pangos:
Inovativni poslovni model združitve športa in uporabe socialnih omrežij
Sara Dobelšek:
Vpliv podjetniške naravnanosti na začetek podjetniške poti
Robert Ambrož:
Pomen inoviranja poslovnega modela pri doseganju konkurenčnosti
Dejan Blagonja:
Pomen prototipiranja v razvoju novih izdelkov ali storitev
Jasna Auer Antončič:
Zadovoljstvo zapsolenih in notranje podjetništvo
Polona Šturm:
Zaznana vrednost slovenskih turističnih znamenitosti
Darko Prezelj:
Pomen strateškega podjetništva pri iskanju novih poti poslovanja v gradbenem podjetju
Polona Frajzman:
Internacionalizacija slovenskih potovalnih agencij
Lidija Murk:
Pomen človeškega in družbenega kapitala pri zaznavanju priložnosti sodelovanja podjetij na mednarodnih trgih
Barbara Grintal:
Inovativnost kot prednost vključevanja podjetnikov v podjetniške mreže
Andreja Mlakar:
Povezava med internacionalizacijo in inoviranjem v malih in srednje velikih podjetjih v Sloveniji
Maja Markežič:
Organiziranost osnovne zdravstvene dejavnosti v Sloveniji in primerjava z izbranimi državami Evropske unije
Bojan Ferlež:
Motivacija in nagrajevanje zaposlenih v prodajnih službah
Diplomska dela (23)
Ajra Luznik:
Analiza razvoja izbrane blagovne znamke
Alex Scher:
Design thinking in inoviranje v industriji lesa
Polonca Kovač:
Blagovna znamka in razvoj lastnega podjetja
Dejan Gropajc:
Notranje podjetništvo v izbrani banki
Tamara Sefič:
Študij unikatnih startup podjetij in pomembnost komunikacije v razvoju
Jan Sicherl:
Podporno okolje in sodobne oblike podpore internacionalizaciji za mala in srednja podjetja
Helena Grgić:
Poslovni načrt: ustanovitev podjetja za izvajanje dvoranske odbojke na mivki
Boštjan Slak:
Poslovni načrt vrhunske restavracije z Michelinoovo zvezdico
Sara Gojak:
Poslovni načrt ustanovitve podjetja
Zlatko Gombar:
Poslovni načrt ustanovitve podjetja za upravljanje etažnih lastnin
Staš Kalan:
Internacionalizacija poslovanja na trg JV Evrope s poudarkom na panogi informacijskih tehnologij
Anže Petelinkar:
Internacionalizacija malih in srednje velikih podjetij v Sloveniji
Tajda Turk:
Kreativno razmišljanje
Amira Fajić:
Poslovni načrt razvoja in uvajanje novega izdelka
Martina Pencelj:
Spodbujanje rasti podjetništva za mala in srednja podjetja v Sloveniji
Pavla Reinhardt:
Poslovni načrt implementacije bioplinarne kot nadgradnje osnovne dejavnosti
Nino Svilar:
Poslovni načrt obrata za reciklažo izrabljenih avtomobilskih gum
Barbara Ovčar:
Poslovi načrt podjetja
Nina Kogovšek:
Poslovni načrt spletne outlet prodaje
Lucija Zavrtanik:
Poslovni načrt igralnega salona
Bernard Žgavec:
Poslovni načrt vpeljave solarnega sistema kot nadgradnja osnovne dejavnosti kmemtije
Tadej Šinkovec:
Uporabnikovo doživetje - ključ do inovativnosti
Jure Vučković:
Poslovni načrt nepremičninske agencije
Druga dela (18)
Matej Rus, Maja Konečnik Ruzzier, Mitja Ruzzier:
Startup branding
Mitja Ruzzier:
Slovenski raziskovalci na razpotju
Jana Hojnik, Mitja Ruzzier, Aleš Lipnik:
Outline of implemented eco-innovation activities
Jana Hojnik, Mitja Ruzzier:
The driving forces of process eco-innovation and its impact on performance
Jana Hojnik, Mitja Ruzzier:
What drives eco-innovation?
Mitja Ruzzier, Tanja Kosi, Doris Gomezelj Omerzel:
R&D and education resources in innovation processes
Tanja Kosi, Suzana Laporšek, Mitja Ruzzier, Matej Rus:
Analiza čezmejnih podjetniških priložnosti na Obalno-kraškem in Goriškem
Mitja Ruzzier, Matej Rus, Evan J. Douglas:
Global entrepreneurial orientation, inward internationalization, and business survival
Jana Hojnik, Mitja Ruzzier, Boštjan Antončič, Matej Rus:
What drives eco-innovations in Slovenia
Polona Šturm, Mitja Ruzzier:
Vrednotenje zaznane vrednosti posameznih segmentov obiskovalcev turističnih znamenitosti
Mitja Ruzzier, Tine Nagy, Robert Ravnihar:
Analyzing the process of patent aubmission with a special emphasis on the phases of the research process
Mitja Ruzzier, Andreja Mlakar:
Povezava med internacionalizacijo in inoviranjem malih in srednjih podjetij
Mikrobiz.net
Mitja Ruzzier, Boštjan Antončič, Elizabeta Zirnstein, Peter Fatur, Tine Nagy, Luka Sešel, Urška Zelič, Peter Slovša, Špela Stres:
Slovenski raziskovalci na razpotju
Aldo Srabotič, Mitja Ruzzier:
Logistics outsourcing
Tina Bratkovič Kregar, Boštjan Antončič, Mitja Ruzzier:
The personal network of the owner-manager of a small family firm
Tine Nagy, Mitja Ruzzier:
Razvoj modela: od uporabnika spodbujeno inoviranje
Mitja Kozjan, Doris Gomezelj Omerzel:
Znanje v podjetju kot kritični dejavnik vrednosti blagovne znamke