Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (12)
Tatjana Grujić:
Otrokovo poslušanje glasbe doma in v vrtcu
Klavdija Mikuš:
Glasbena ustvarjalnost in pevsko izmišljanje pet- in šestletnih otrok
Tadeja Fatur:
Poslušanje glasbe in izražanje glasbenih doživetij
Jerica Kreft:
Pomen in vloga glasbenega kotička v igralnici v vrtcu
Katarina Kovač:
Kulturno-umetnostna vzgoja v vrtcih na narodno mešanem območju v Prekmurju
Jerneja Terlikar:
Program poslušanja glasbe v vrtcu
Monika Juršić:
Prilagoditve izvajanja ljudskih plesov za osebe z motnjo v duševnem razvoju
Polonca Gabriel:
Prepoznavanje nadarjenih otrok za glasbo
Nataša Živkovič:
Sodelovanje otrok v glasbeno didaktičnih igrah za razvoj slušne zaznave in pozornosti na zvok
Nika Zupan:
Spodbudno glasbeno učno okolje
Špela Šivic:
Učna okolja pri glasbeni umetnosti
Klara Kobal:
Odzivi oseb z motnjo v duševnem razvoju na glasbo in zvoke iz narave
BSc theses (100)
Neža Mozetič:
Glasbene didaktične igre v heterogeni skupini otrok
Teja Krečan:
Bibarije za malčke
Petra Bratovž:
Spremljanje petja z glasbili
Anita Ogulin:
Belokranjski ljudski plesi in pesmi
Marijana Keber:
Izvajanje glasbenih iger v prvem starostnem obdobju
Mojca Pažon:
Ritem in ritmična izreka
Mirela Jurič:
Izvajanje glasbene pravljice z lutko
Sabina Vrh:
Diferenciacija pri pouku matematike
Nataša Mlakar:
Raziskovanje zvoka v naravi in glasbi
Klavdija Vode:
Načrtovanje glasbenih dejavnosti v Vrtcu Viški gaj
Tadeja Kaučič:
Glasbene didaktične igre za razvoj slušne zaznave in pozornosti na zvok
Nataša Trček:
Otroški ljudski plesi
Blanka Pavlović:
Obogatitvena dejavnost otroški pevski zbor
Anija Janežič:
Soustvarjanje pravljice z glasbo
Anja Bešter:
Glasbila za malčke
Mateja Golorej:
OPZ Vesela srca
Sandra Ravš Jakob:
Glasbeno-plesna dramatizacija Pod medvedovim dežnikom
Anita Vuica:
Srečanje s prekmursko glasbeno dediščino v vrtcu
Mateja Ketiš:
Spremljanje petja z različnimi glasbili
Natalija Horvat:
Otroška ljudska glasbila in glasbena dediščina
Nadia Kovic:
Petje ljudskih pesmi v Otroškem pevskem zboru Štmaver
Mateja Lohkar:
Ljudski plesi in pesmi in dobrepoljske doline
Jasmina Valentan:
Opremljenost igralnic za glasbene dejavnosti v vrtcih občine Pesnica
Cvetka Vrečko:
Glasba - motivacija za otrokovo aktivnost
Anja Maček:
Izražanje doživetij po poslušanju glasbe
Urška Plevnik:
Načrtovanje in izvajanje glasbenih dejavnosti v Vrtcih občine Žalec
Zala Gumzej:
Spremljanje razvoja dečka z motnjo avtističnega spektra na posameznih razvojnih področjih
Mirjam Rupar:
Glasbene didaktične igre za spoznavanje parametrov zvoka
Ines Kern:
Glasbene dejavnosti v Vrtcu Antona Medveda Kamnik
Sara Kogoj:
Glasbene didaktične igre za spoznavanje parametrov zvoka
Mojca Ogrizek:
Priprava otrok na petje
Nina Šuštaršič:
Seznanjanje otrok s citrami
Anja Osterman:
Ustvarjanje zvočnih slik v pravljici Pazi se velike zlobne ribe!
Darja Drobnič:
Značilnosti pevskega glasu otrok v zgodnjem obdobju
Tjaša Černe:
Didaktična izpeljava petja nove pesmi
Ajda Boncelj:
Zvočne uganke v predšolskem obdobju
Branka Klančnik Šavs:
Igramo se z glasbili
Ingrid Peric:
Uvajanje nove zvočne barve na primeru harmonike
Andreja Nadlišek:
Zanimanje otrok za ljudsko glasbo
Janja Žerdoner:
Izvajanje izštevank s ploskanjem, korakanjem in igranjem na boben
Maruša Jug:
Zanimanje učencev prvega razreda osnovne šole za poslušanje različnih zvrsti glasbe
Klara Slokar:
Glasba v družinskem okolju
Manuela Ftičar:
Izdelava zvočila
špela Šmalc:
Glasbene didaktične igre za malčke
Gregor Krek:
Raziskovanje zvočil po pedagoškem pristopu Reggio Emilia
Klavdija Lukač:
S pesmijo in golido do šturka
Neža Zagorc:
Opazovanje otrok v priložnostnem kotičku po izvedeni glasbeni didaktični igri
Manca Berce:
Učno okolje za glasbene dejavnosti v vrtcu
Blaž Opeka:
Izzivi poslušanja pravljice z glasbo
Elvira Feher:
Petje po metodi pripevanja v slovenskem in madžarskem jeziku
Ana Štokelj:
Pravljica z glasbo Tekmovanje za pokal velike smreke
Doris Kujavec:
Poslušanje različnih zvrsti glasbe v vrtcu
Urška Mulej:
Izvedba glasbene pravljice Mire Voglar, Živali pri babici Zimi
Nika Kodrič:
Odzivi otroka z motnjo avtističnega spektra na glasbene spodbude
Lidija Svet:
Dostopnost in uporaba glasbil v vrtcu
Klavdija Čoh:
Pevski programi otroških pevskih zborov v vrtcih
Tina Trbižan:
Uvajanje glasbenega slikovnega zapisa na primeru dinamike
Mojca Leskovec:
Slovenske in irske pesmi za otroke
Teja Zver Vučko:
Glasbeni kotiček v igralnici in v vrtcu
Andrej Žibert:
Istrska štorija z glasbo
Ana Guna:
Odnos vzgojiteljev do petja v Vrtcu Ledina
Sergeja Slapnik:
Projektno delo kot pristop k načrtovanju in izvajanju pravljice z glasbo Veliki nemarni škornji
Monika Juršić:
Gibalna ustvarjalnost otrok v otroških ljudskih plesih
Katarina Petrinčič:
Obogatitvene dejavnosti v vrtcu
Klavdija Kokljič:
Raziskovanje zvoka
Eva Klančar:
Spoznavanje in doživljanje zvočne barve na primeru prečne flavte
Ana Mandelc:
Vključevanje ljudske glasbe v vzgojno-izobraževalno delo
Špela Šivic:
Kulturno-umetnostna vzgoja v vrtcu
Barbara Leben:
Sodelovanje malčkov pri izvedbi pravljice z glasbo
Petra Pograjc:
Zvočne slike v pravljici Kako je kokoška kuhala čaj
Urša Vendramin:
Pomen glasbe v Hiši otrok Frančiška Sedeja
Katarina Djukić:
Doživljanje glasbe Ples sladkorne vile Petra Iljiča Čajkovskega
Maja Štampar:
Otroška ljudska glasba v vrtcu
Anamarija Purgar:
Glasbene dejavnosti za 1-2 leti stare otroke
Nataša Kutin:
Glasbena namizna igra skok v zvok
Klara Pregelj:
Igra ritma in melodije
Urša Holer:
Glasbene didaktične igre za spodbujanje ustvarjalnosti
Neža Rudolf:
Glasba mi pove, kako naj plešem
Kristina Košir:
Na gregorjevo se ptički ženijo
Anita Kern:
Pomen glasbe pri uvajanju otrok v vrtec
Lea Podgoršek:
Pedagoški pristopi k turistični interpretaciji dediščine za otroke
Katarina Oreškovič:
Opera za otroke
Mateja Mavrič:
Glasbene zamisli za pravljico Mire Voglar Trije kužki
Suzana Udovč:
Malčki raziskujejo zvok in glasbila
Meta Kogoj:
Barve zvoka
Martina Praprotnik:
Ljudski prazniki in ljudsko glasbeno izročilo
Anka Benčina:
Pozornost in odzivanje malčkov na zvok kljunaste flavte
Barbara Tešić:
Pomen glasbe za otroke z motnjo avtističnega spektra
Sara Hrovat:
Povezovanje kurikularnih področij na primeru pravljice Janeza Bitenca Pikapolonica in pikice
Anja Jeraj:
Odziv otrok na igranje klavirja
Minka Žbogar Markočič:
Pevska literatura v reviji Cicido
Neža Ravnikar:
Načrt za novo glasbilo
Neža Hladnik:
S flavto v pravljični svet
Doris Bone:
Otroci soustvarjalci pravljice z glasbo
Špela Lah:
Zvočna pot v gozdu
Nina Fon:
Glasbene dejavnosti v kombiniranem oddelku
Naja Mrak:
Vloga glasbe v glasbenih pravljicah
Maja Meden:
Sodelovanje vrtca s straši med epidemijo covid-19
Hana Lukan:
Izvajanje bibarij doma
Eva Mrak:
Uvajanje glasbil v glasbene dejavnosti
Other documents (9)
Bogdana Borota, Andrej Brodnik:
Glasbeni slikovni zapis
Sonja Pečjak, Bogdana Borota, Nataša Bucik, Maja Delak, Silva Karim, Helena Korošec, Martina Peštaj, Adela Železnik:
Predlog modela kulturno-umetnostne vzgoje
Strokovne podlage za oblikovanje socialne kohezivnosti v vzgoji in izobraževanju
Bogdana Borota:
Opazovanje in spremljanje glasbenega razvoja - priložnost, da prisluhnemo otroku kot kompetentnemu glasbeniku
Bogdana Borota, Andrej Brodnik:
Učenje glasbe, podprto z IKT tehnologijo
Bogdana Borota, Blaž Simčič, Sonja Rutar:
Ocena kakovosti strukturnih in procesnih pogojev ter učinkov študija visokošolskega strokovnega programa 1. stopnje Predšolska vzgoja
Bogdana Borota:
Participacija otrok pri organizaciji prostora in izbiri glasbe za poslušanje
Bogdana Borota:
Motivation and learning results in music education related to blended learning
Majda Cencič, Andreja Istenič, Bogdana Borota:
Teacher competencies for incorporating ICT into classroom practice