Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (12)

  1. Tatjana Grujić: Otrokovo poslušanje glasbe doma in v vrtcu
  2. Klavdija Mikuš: Glasbena ustvarjalnost in pevsko izmišljanje pet- in šestletnih otrok
  3. Tadeja Fatur: Poslušanje glasbe in izražanje glasbenih doživetij
  4. Jerica Kreft: Pomen in vloga glasbenega kotička v igralnici v vrtcu
  5. Katarina Kovač: Kulturno-umetnostna vzgoja v vrtcih na narodno mešanem območju v Prekmurju
  6. Jerneja Terlikar: Program poslušanja glasbe v vrtcu
  7. Monika Juršić: Prilagoditve izvajanja ljudskih plesov za osebe z motnjo v duševnem razvoju
  8. Polonca Gabriel: Prepoznavanje nadarjenih otrok za glasbo
  9. Nataša Živkovič: Sodelovanje otrok v glasbeno didaktičnih igrah za razvoj slušne zaznave in pozornosti na zvok
  10. Nika Zupan: Spodbudno glasbeno učno okolje
  11. Špela Šivic: Učna okolja pri glasbeni umetnosti
  12. Klara Kobal: Odzivi oseb z motnjo v duševnem razvoju na glasbo in zvoke iz narave

Diplomska dela (100)

  1. Neža Mozetič: Glasbene didaktične igre v heterogeni skupini otrok
  2. Teja Krečan: Bibarije za malčke
  3. Petra Bratovž: Spremljanje petja z glasbili
  4. Anita Ogulin: Belokranjski ljudski plesi in pesmi
  5. Marijana Keber: Izvajanje glasbenih iger v prvem starostnem obdobju
  6. Mojca Pažon: Ritem in ritmična izreka
  7. Mirela Jurič: Izvajanje glasbene pravljice z lutko
  8. Sabina Vrh: Diferenciacija pri pouku matematike
  9. Nataša Mlakar: Raziskovanje zvoka v naravi in glasbi
  10. Klavdija Vode: Načrtovanje glasbenih dejavnosti v Vrtcu Viški gaj
  11. Tadeja Kaučič: Glasbene didaktične igre za razvoj slušne zaznave in pozornosti na zvok
  12. Nataša Trček: Otroški ljudski plesi
  13. Blanka Pavlović: Obogatitvena dejavnost otroški pevski zbor
  14. Anija Janežič: Soustvarjanje pravljice z glasbo
  15. Anja Bešter: Glasbila za malčke
  16. Mateja Golorej: OPZ Vesela srca
  17. Sandra Ravš Jakob: Glasbeno-plesna dramatizacija Pod medvedovim dežnikom
  18. Anita Vuica: Srečanje s prekmursko glasbeno dediščino v vrtcu
  19. Mateja Ketiš: Spremljanje petja z različnimi glasbili
  20. Natalija Horvat: Otroška ljudska glasbila in glasbena dediščina
  21. Nadia Kovic: Petje ljudskih pesmi v Otroškem pevskem zboru Štmaver
  22. Mateja Lohkar: Ljudski plesi in pesmi in dobrepoljske doline
  23. Jasmina Valentan: Opremljenost igralnic za glasbene dejavnosti v vrtcih občine Pesnica
  24. Cvetka Vrečko: Glasba - motivacija za otrokovo aktivnost
  25. Anja Maček: Izražanje doživetij po poslušanju glasbe
  26. Urška Plevnik: Načrtovanje in izvajanje glasbenih dejavnosti v Vrtcih občine Žalec
  27. Zala Gumzej: Spremljanje razvoja dečka z motnjo avtističnega spektra na posameznih razvojnih področjih
  28. Mirjam Rupar: Glasbene didaktične igre za spoznavanje parametrov zvoka
  29. Ines Kern: Glasbene dejavnosti v Vrtcu Antona Medveda Kamnik
  30. Sara Kogoj: Glasbene didaktične igre za spoznavanje parametrov zvoka
  31. Mojca Ogrizek: Priprava otrok na petje
  32. Nina Šuštaršič: Seznanjanje otrok s citrami
  33. Anja Osterman: Ustvarjanje zvočnih slik v pravljici Pazi se velike zlobne ribe!
  34. Darja Drobnič: Značilnosti pevskega glasu otrok v zgodnjem obdobju
  35. Tjaša Černe: Didaktična izpeljava petja nove pesmi
  36. Ajda Boncelj: Zvočne uganke v predšolskem obdobju
  37. Branka Klančnik Šavs: Igramo se z glasbili
  38. Ingrid Peric: Uvajanje nove zvočne barve na primeru harmonike
  39. Andreja Nadlišek: Zanimanje otrok za ljudsko glasbo
  40. Janja Žerdoner: Izvajanje izštevank s ploskanjem, korakanjem in igranjem na boben
  41. Maruša Jug: Zanimanje učencev prvega razreda osnovne šole za poslušanje različnih zvrsti glasbe
  42. Klara Slokar: Glasba v družinskem okolju
  43. Manuela Ftičar: Izdelava zvočila
  44. špela Šmalc: Glasbene didaktične igre za malčke
  45. Gregor Krek: Raziskovanje zvočil po pedagoškem pristopu Reggio Emilia
  46. Klavdija Lukač: S pesmijo in golido do šturka
  47. Neža Zagorc: Opazovanje otrok v priložnostnem kotičku po izvedeni glasbeni didaktični igri
  48. Manca Berce: Učno okolje za glasbene dejavnosti v vrtcu
  49. Blaž Opeka: Izzivi poslušanja pravljice z glasbo
  50. Elvira Feher: Petje po metodi pripevanja v slovenskem in madžarskem jeziku
  51. Ana Štokelj: Pravljica z glasbo Tekmovanje za pokal velike smreke
  52. Doris Kujavec: Poslušanje različnih zvrsti glasbe v vrtcu
  53. Urška Mulej: Izvedba glasbene pravljice Mire Voglar, Živali pri babici Zimi
  54. Nika Kodrič: Odzivi otroka z motnjo avtističnega spektra na glasbene spodbude
  55. Lidija Svet: Dostopnost in uporaba glasbil v vrtcu
  56. Klavdija Čoh: Pevski programi otroških pevskih zborov v vrtcih
  57. Tina Trbižan: Uvajanje glasbenega slikovnega zapisa na primeru dinamike
  58. Mojca Leskovec: Slovenske in irske pesmi za otroke
  59. Teja Zver Vučko: Glasbeni kotiček v igralnici in v vrtcu
  60. Andrej Žibert: Istrska štorija z glasbo
  61. Ana Guna: Odnos vzgojiteljev do petja v Vrtcu Ledina
  62. Sergeja Slapnik: Projektno delo kot pristop k načrtovanju in izvajanju pravljice z glasbo Veliki nemarni škornji
  63. Monika Juršić: Gibalna ustvarjalnost otrok v otroških ljudskih plesih
  64. Katarina Petrinčič: Obogatitvene dejavnosti v vrtcu
  65. Klavdija Kokljič: Raziskovanje zvoka
  66. Eva Klančar: Spoznavanje in doživljanje zvočne barve na primeru prečne flavte
  67. Ana Mandelc: Vključevanje ljudske glasbe v vzgojno-izobraževalno delo
  68. Špela Šivic: Kulturno-umetnostna vzgoja v vrtcu
  69. Barbara Leben: Sodelovanje malčkov pri izvedbi pravljice z glasbo
  70. Petra Pograjc: Zvočne slike v pravljici Kako je kokoška kuhala čaj
  71. Urša Vendramin: Pomen glasbe v Hiši otrok Frančiška Sedeja
  72. Katarina Djukić: Doživljanje glasbe Ples sladkorne vile Petra Iljiča Čajkovskega
  73. Maja Štampar: Otroška ljudska glasba v vrtcu
  74. Anamarija Purgar: Glasbene dejavnosti za 1-2 leti stare otroke
  75. Nataša Kutin: Glasbena namizna igra skok v zvok
  76. Klara Pregelj: Igra ritma in melodije
  77. Urša Holer: Glasbene didaktične igre za spodbujanje ustvarjalnosti
  78. Neža Rudolf: Glasba mi pove, kako naj plešem
  79. Kristina Košir: Na gregorjevo se ptički ženijo
  80. Anita Kern: Pomen glasbe pri uvajanju otrok v vrtec
  81. Lea Podgoršek: Pedagoški pristopi k turistični interpretaciji dediščine za otroke
  82. Katarina Oreškovič: Opera za otroke
  83. Mateja Mavrič: Glasbene zamisli za pravljico Mire Voglar Trije kužki
  84. Suzana Udovč: Malčki raziskujejo zvok in glasbila
  85. Meta Kogoj: Barve zvoka
  86. Martina Praprotnik: Ljudski prazniki in ljudsko glasbeno izročilo
  87. Anka Benčina: Pozornost in odzivanje malčkov na zvok kljunaste flavte
  88. Barbara Tešić: Pomen glasbe za otroke z motnjo avtističnega spektra
  89. Sara Hrovat: Povezovanje kurikularnih področij na primeru pravljice Janeza Bitenca Pikapolonica in pikice
  90. Anja Jeraj: Odziv otrok na igranje klavirja
  91. Minka Žbogar Markočič: Pevska literatura v reviji Cicido
  92. Neža Ravnikar: Načrt za novo glasbilo
  93. Neža Hladnik: S flavto v pravljični svet
  94. Doris Bone: Otroci soustvarjalci pravljice z glasbo
  95. Špela Lah: Zvočna pot v gozdu
  96. Nina Fon: Glasbene dejavnosti v kombiniranem oddelku
  97. Naja Mrak: Vloga glasbe v glasbenih pravljicah
  98. Maja Meden: Sodelovanje vrtca s straši med epidemijo covid-19
  99. Hana Lukan: Izvajanje bibarij doma
  100. Eva Mrak: Uvajanje glasbil v glasbene dejavnosti

Druga dela (9)

  1. Bogdana Borota, Andrej Brodnik: Glasbeni slikovni zapis
  2. Sonja Pečjak, Bogdana Borota, Nataša Bucik, Maja Delak, Silva Karim, Helena Korošec, Martina Peštaj, Adela Železnik: Predlog modela kulturno-umetnostne vzgoje
  3. Strokovne podlage za oblikovanje socialne kohezivnosti v vzgoji in izobraževanju
  4. Bogdana Borota: Opazovanje in spremljanje glasbenega razvoja - priložnost, da prisluhnemo otroku kot kompetentnemu glasbeniku
  5. Bogdana Borota, Andrej Brodnik: Učenje glasbe, podprto z IKT tehnologijo
  6. Bogdana Borota, Blaž Simčič, Sonja Rutar: Ocena kakovosti strukturnih in procesnih pogojev ter učinkov študija visokošolskega strokovnega programa 1. stopnje Predšolska vzgoja
  7. Bogdana Borota: Participacija otrok pri organizaciji prostora in izbiri glasbe za poslušanje
  8. Bogdana Borota: Motivation and learning results in music education related to blended learning
  9. Majda Cencič, Andreja Istenič, Bogdana Borota: Teacher competencies for incorporating ICT into classroom practice
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici