Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (5)
Bojan Macuh:
Učinki vseživljenjskega učenja na življenjski slog starostnikov v domovih za starejše v Pomurju
Katarina Merše Lovrinčević:
Strokovne podlage za izobraževanje pediatričnih medicinskih sester s področja tandemskega dojenja
Mirjam Bon Klanjšček:
Vpliv pristopa poučevanja in učenja statistike na razvoj statistične pismenosti
Marko Gavriloski Tretjak:
Vzroki izbire spolno stereotipnih igrač
Ljiljana Gomerčić:
Vloga vzgojitelja v procesu samoregulacijskega učenja otrok v vrtcu
MSc theses (110)
Natalija Majcen:
Vloga svetovalne službe pri prepoznavanju otrok s posebnimi potrebami
Marija Žunić Negro:
Kako starši posvojenih otrok zaznavajo posvojitev iz tujine
Tanja Kajfež:
Objava otroških fotografij na spletni strani vrtca
Andreja Modrijančič:
Vpliv posameznih dejavnikov na kakovost sodelovanja med starši in učitelji
Daša Bokal:
Aktivna vloga staršev otrok s posebnimi potrebami v procesu vzgoje in izobraževanja njihovih otrok
Leonora Drgan:
Evalvacija uvajanja programa NTC (Nurture of Talented Children) učenja v vrtce
Nika Žgank:
Kako učitelji zaznavajo lastne kompetence in svoj profesionalni razvoj
Mirela Pekica:
Soočanje z dolgotrajno brezposelnostjo
Tina Mojškerc:
Elementi strokovne pomoči staršev pri vzgoji otrok z motnjo pomanjkljive pozornosti in hiperaktivnosti
Kristina Klecin:
Vloga nacionalne poklicne kvalifikacije ter priznavanje neformalnega izobraževanja in usposabljanja v izbranem zavodu
Anastazija Fon:
Zdravstvena pismenost pripadnikov narodnih manjšin v obmejnem slovensko-italijanskem prostoru
Roberta Peterlin:
Kompetence vzgojitelja pri komuniciranju s starši v vrtcih Obalno-kraške regije
Maja Cerar:
Dejavnosti, oblikovane po metodi NTC (Nurture of Talented Children), za otroke, stare od 4 do 5 let
Alenka Meznarič:
Pričakovanja in zadovoljstvo staršev ob vstopu otroka v izbrani vrtec
Veronika Botonjić:
Mnenja in stališča pedagoških delavcev do religiozne pripadnosti otrok v osnovnih šolah
Ana Kovač:
Sodelovanje med domom in šolo z vidika zadovoljstva staršev
Maja Mihelič:
Primerjava slovenskih in ameriških študijskih programov s področja izobraževanja odraslih
Katarina Zidarič:
Stališča vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev do vključevanja in dela z otroki s posebnimi potrebami v rednih oddelkih vrtcev
Žan Modrijan:
Učenci s čustveno-vedenjskimi motnjami v osnovni šoli v očeh šolske svetovalne službe
Urška Bajsič:
Stališča prostovoljcev o pomembnih lastnostih za opravljanje dela prostovoljca
Slavica Hajdinjak:
Možnosti in perspektive inkluzije v Centru šolskih in obšolskih dejavnosti za otroke s posebnimi potrebami
Ana Lenščak:
Mnenja zaposlenih preko javnih del v socialno varstveni ustanovi o kompetencah
Maja Kiš:
Inkluzivni pristopi in strategije reševanja multikulturnih izzivov v vrtcu
Tjaša Šušmelj Palčič:
Medkulturni razred - pomoč učencem priseljencem pri vključevanju v razredno skupnost
Andreja Horvat:
Izhodišča za oblikovanje tematik šole za starše v Obalno-kraški regiji
Katja Lendero Marinič:
Mediji v vsakdanjem življenju predšolskih otrok z vidika staršev
Melita Uštar:
Zaznavanje blokad v komunikaciji s starši otrok s posebnimi potrebami in njihovo reševanje
Ana Vukelić:
Sodobni razrednik - kako razredniki zaznavajo svojo vlogo
Blaž Teršek:
Psiho-socialni položaj učenca v osnovni šoli in medvrstniško nasilje
Maruška Pust:
Učitelji začetniki in uspešno vodenje razreda
Sarah Bubnič:
Pristopi vzgojiteljev pri vključevanju otrok priseljencev v vrtce - primeri treh vrtcev obalno-kraške regije
Tarita Sirk:
Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v izbrani srednji šoli
Špela Moravec:
Inkluzija v splošnih knjižnicah
Manca Lavrič:
Prosta igra predšolskih otrok kot prednostni cilj vrtca
Maja Hribernik:
Kompetentnost staršev za starševstvo
Gordana Stanić:
Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok do svojega profesionalnega razvoja
Lucija Preskar:
Pomen inkluzivnega izobraževanja gluhih in naglušnih otrok
Ana Valančič:
Vzpostavljanje prilagojenega učnega okolja pri otroku z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo
Polona Lavrenčič:
Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
Marija Sladič:
Žrtve medvrstniškega nasilja
Sonja Angelova:
Primerjava dveh visokošolskih strokovnih študijskih programov predšolske vzgoje v Republiki Sloveniji in Republiki Severna Makedonija
Mojca Pekolj:
Koncept pismenosti in izboljšanje predbralnih zmožnosti na začetku šolanja izbrane osnovne šole
Marija Sladič:
Mnenja učiteljev razrednega pouka o medvrstniškem nasilju v petem razredu
Fabiana Geri:
Vloga in položaj vzgojiteljic v otroških vrtcih s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Lara Pucer:
Analiza oblik sodelovanja s starši otrok s posebnimi potrebami v izbrani instituciji prilagojenega programa
Robin Kavčič:
Izzivi učiteljev in vzgojiteljev ob vključevanju otrok priseljencev v vrtec/šolo v obalno-kraški regiji
Jerica Krečič:
Razvijanje učenčeve samopodobe v povezavi z nenehnim doživljanjem neuspeha v šoli
Andreja Strajnšak:
Pričakovanja učiteljev in staršev do sodelovanja v izbrani instituciji
Maruša Mežnarič:
Sodelovanje s šolo in domom z vidika staršev in učiteljev na izbranih osnovnih šolah
Liza Kokole:
Mednarodna mobilnost strokovnih delavcev v osnovnošolskem izobraževanju
Sabina Prah:
Kompetence in spretnosti učitelja ter njegovo uspešno vodenje razreda
Ana Zalar:
Naloge razrednika in njihovo uresničevanje z vidika učiteljev razrednikov
Marina Bilić:
Komunikacija na delovnem mestu v povezavi z organizacijsko klimo na izbrani šoli
Branka Pavasović Rus:
Razumevanje in odzivi strokovnih delavcev vrtca na Zakon o celostni zgodnji obravnavi predšolskih otrok s posebnimi potrebami
Marjeta Svetin:
Komunikacija med učitelji in izvajalci dodatne strokovne pomoči na osnovni šoli in njen vpliv na uspešno sodelovanje
Darja Hrup:
Partnerstvo med starši otrok s posebnimi potrebami in vrtcem
Katja Rodman:
Vloga vzgojitelja pri spodbujanju razvoja socialnih kompetenc predšolskih otrok
Anja Stanonik:
Vloga in podpora učiteljev razrednega pouka pri spopadanju otroka z ločitvijo staršev
Katarina Novak:
Stališča učiteljev do formalnih oblik sodelovanja s starši na razredni stopnji
Kristina Žerjal:
Sodelovanje med vzgojitelji in družino z vidika zadovoljstva staršev otrok iz zamejskih vrtcev s slovenskim učnim jezikov v Italiji
Tina Jerman:
E-izobraževanje otrok tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Majda Klanjscek:
Komunikacija za timsko delo na daljavo v vrtcih s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Metka Vilman:
Kakovost uvajanja otrok v vrtec z vidika vzgojiteljev in staršev
Ines Koler:
Stališča staršev in strokovnih delavcev v vrtcu o komunikaciji
Nastja Grenc:
Soočanje mater in očetov ob spoznanju, da imajo otroka s posebnimi potrebami
Petra Slak:
Uresničevanje celostnega pristopa pri delu z otroki s posebnimi potrebami v predšolskem obdobju
Karin Krajnc:
Sodelovanje med učitelji in starši s poudarkom na reševanju konfliktov
Anita Longar:
Učitelj kot razrednik v osnovni šoli ter njegov profesionalni razvoj
Ana Brezigar:
Vloga socialnega pedagoga pri spodbujanju razvoja čustvene inteligentnosti učencev
Nika Žgank:
Usposobljenost učiteljev razrednega pouka za delo na daljavo v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Julija Ražem:
Timsko sodelovanje med vzgojiteljico predšolskih otrok in pomočnico vzgojiteljice predšolskih otrok v vrtcu
Livija Novak:
Stališča waldorfskih vzgojiteljev do sodelovanja s starši
Nina Radolovič:
Stališča bodočih razrednih učiteljev in učiteljic do izobraževanja na daljavo
Martina Paliska Šaina:
Pomen čustvene kompetentnosti pri učiteljih v Istrski županiji
Maja Pak:
Socialna izključenost otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami na izbrani osnovni šoli
Blažka Vodušek:
Vloga svetovalnega delavca pri vključevanju staršev otrok s posebnimi potrebami v izbranih zavodih
Sabina Ketiš:
Profesionalni razvoj učitelja na razredni stopnji pri delu z otroki s posebnimi potrebami
Lea Kovačič:
Primerjava izvajanja gibalnih/športnih dejavnosti med javnim in waldorfskim vrtcem
Maja Grzetič:
Primerjava didaktičnih materialov in organizacije prostora med izbranim javnim vrtcem in izbranim zasebnim Montessori vrtcem
Helena Valenčič:
Ocena lastne kompetentnosti strokovnih delavcev v vrtcih za nudenje prve pomoči
Polona Korošec:
Mnenja vzgojiteljic in učiteljic o medsebojnem sodelovanju pri prehodu otrok iz vrtca v šolo
Katarina Marc:
Razrednik v prvi triadi osnovne šole na območju goriške regije
Vesna Šinkec:
Uporaba metode komunikacijskega sistema skozi izmenjavo slik (PECS) za otroke z motnjami avtističnega spektra na primeru izvedbe prilagojene slikanice
Nina Primožič:
Oblikovanje kriterijev za opravljanje primerjave institucij za izobraževanje odraslih
Nevenka Milaković:
Medsebojno sodelovanje med starši otrok s posebnimi vzgojno-izobraževalnimi potrebami ter vzgojitelji in pomočniki vzgojiteljev v izbranem vrtcu
Gaja Rezar:
Prekomerno zaščitniški starši
Branka Peterlin:
Mnenja in stališča staršev o temeljnem pomenu partnerstva med vzgojitelji in starši pri vključevanju otrok s posebnimi potrebami v redne oddelke vrtca
Urška Pantar:
Začetniški izzivi inkluzivnega pedagoga pri izvajanju dodatne strokovne pomoči v vrtcu
Tjaša Rataj, Ana Stubelj:
Reflektirajoča komunikacija bodočih vzgojiteljev
Lara Sandić:
Primeri dobre prakse za discipliniranje učencev
Valentina Haupt:
Načrtovanje in refleksija dnevne rutine v izbranem vrtcu
Nives Čok:
Komunikacija med straši in vzgojitelji za uspešen partnerski odnos
Lucija Lubšina:
Odnos staršev do dela šolske svetovalne službe
Laura Salkovič:
Sodelovanje strokovnih delavcev s starši otrok s posebnimi potrebami v izbrani osnovni šoli
Sabrina Pavlin:
Absentizem in njegove posledice v izbranem vrtcu
Veronika Devetak:
Primerjava nekaterih vidikov obravnave otrok s posebnimi potrebami v Sloveniji in Tanzaniji
Nina Tomažič:
Sodelovanje šolske svetovalne službe s starši v izbrani občini
Zala Kadunc:
Izzivi timskega dela vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic v izbranem vrtcu
Nastja Tomsič:
Vključevanje romskih predšolskih otrok v krajši program v izbranem vrtcu
Maja Rutar:
Pomen zgodnje obravnave predšolskih otrok in pogoji dela vzgojiteljev za zgodnjo obravnavo v vrtcih izbrane občine
Urša Mihevc:
Izvajanje dodatne strokovne pomoči v vrtcih
Sara Radolič:
Povezanost socialnih iger in klime v razredu
Radojka Udovič:
Poznavanje inkluzije in stališča strokovnih delavcev izbranega vrtca do inkluzije otrok s posebnimi potrebami
Ingrid Čandek:
Zadovoljstvo staršev predšolskih otrok s posebnimi potrebami do inkluzije v izbranem vrtcu
Manca Medved:
Uporaba koncepta čuječnosti v osnovni šoli in v vrtcu
Kaja Stubelj:
Kompetentnost učiteljev razrednega pouka pri poučevanju otrok s primanjkljaji na posameznem področju učenja
Mojca Blatnik:
Pričakovanja staršev do šole in učitelja na izbrani osnovni šoli
Anja Grilc:
Preučevanje kompetenc osnovnošolskih učiteljev
Mateja Gubanc:
Presoja vzgojiteljic in vzgojiteljev o lastni kompetentnosti za delo s starši otrok s posebnimi potrebami v javnem vrtcu
Simona Zavratnik:
Stališča vzgojiteljev do prilagoditev učnega okolja za inkluzivno vzgojo in izobraževanje v vrtcih za otroke s posebnimi potrebami
BSc theses (66)
Daša Pučko:
Avtonomnost učiteljev razrednega pouka
Antonina Kukec:
Socialna kohezivnost in medkulturnost v vrtcu
Natalija Kirič:
Otrok, meje in vrednote
Lara Bizjak:
Vključenost in sprejetost otrok migrantov v redno osnovno šolo
Špela Porok:
Sodelovanje vrtca s starši - vpliv neformalnih oblik sodelovanja na odnos med vzgojitelji in starši v vrtcu Martin Krpan Cerknica
Tea Ernecl:
Usposobljenost učiteljev razrednega pouka za poučevanje otrok z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo (ADHD)
Polona Podkoritnik:
Spodbujanje čustvene inteligentnosti učencev v prvem izobraževalnem obdobju osnovne šole
Žan Modrijan:
Povezanost socialno-ekonomskega statusa družine in učne uspešnosti otrok v šoli
Kristina Klecin:
RTV Slovenija kot učeča se organizacija
Marina Rožman:
Timsko delo med vzgojiteljicami in otroki
Maja Rutar:
Vpliv kontinuiranega bivanja v gozdu na odnose predšolskih otrok
Lara Nepužlan:
Povezanost socialne interakcije med otrokom in vzgojiteljem z otrokovim počutjem in vključenostjo v dejavnosti
Manca Grželj:
Reševanje konfliktov (med učenci ter učitelji in učenci) z vidika učiteljev
Veronika Selinšek:
Metode poučevanja gluhih in naglušnih z vidika učiteljev
Barbara Andrejašič:
Supervizija v osnovni šoli
Ines Jejčič:
Povezava med učnimi stili učencev od 6. do 9. razreda osnovne šole in učiteljevimi metodami poučevanja
Teja Kosi:
Vključevanje otrok priseljencev v mariborske osnovne šole
Andreja Strajnšak:
Uspešna komunikacija med učitelji in starši
Elena Angelovska:
Sodobna znanstvena spoznanja o učenju in pristopi za učenje v 21. stoletju
Nika Djuranovič Ružič:
Sodelovalno učenje na razredni stopnji
Sabina Prah:
Zgodnje odkrivanje nadarjenih otrok in njihovo nadaljnje spodbujanje
Mateja Nolimal:
Središče za naravno učenje Samorog
Helena Gril:
Sodelovanje staršev in vzgojiteljev predšolskih otrok z vidika kakovosti vrtca
Sara Grbac:
Vloga učitelja v razredu, osredotočenega na otroka
Vesna Hrast:
Permisivna vzgoja in položaj mladih
Aldina Beganović:
Vpliv revščine na izobraževalne dosežke otrok
Lucija Preskar:
Pomen učne diferenciacije in individualizacije pouka za učence priseljence
Petra Mislej:
Socialna igra kot ena od možnosti za vodenje razreda in doseganje ciljev tudi pri drugih predmetih
Ana Vukelić:
Razrednikovo sodelovanje s starši
Valentina Pavletić:
Primerjava med programom javnega vrtca in programom vrtca montessori
Diana Timarac:
Ustvarjalnost v predšolski vzgoji
Tina Lomovšek:
Kako se učitelji razrednega pouka spopadajo z motnjo pozornosti ADHD (hiperaktivnost) pri učencih
Tjaša Šušmelj Palčič:
Socialna igra v 1. razredu in njen namen
Sandi Zaman:
Kriteriji oblikovanja spodbudnega učnega okolja
Tina Tambolaš:
Pričakovanja staršev do vzgojiteljic predšolskih otrok
Patrik Kogoj:
Pripravljenost študentov razrednega pouka na razredništvo
Maja Grzetič:
Primerjava nekaterih elementov izbranega javnega in izbranega zasebnega waldorfskega vrtca
Špela Dolenc:
Profesionalni razvoj vzgojiteljev
Jaka Tiegl:
Teoretični vidiki kognitivnega pogleda na učenje
Maja Pak:
Pogled rejnikov na rejništvo
Ana Vita Jagodnik:
Vloga in pomoč šolske svetovalne službe pri učencih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
Mateja Švab:
Permisivna vzgoja in razvajenost otrok
Vesna Šinkec:
Možnost vključevanja TEACCH (Treatment and Education of Autistic and Related Communication - Handicapped Children) pristopa v vrtec in šolo
Natalija Vrčkovnik:
Sodelovanje med vrtcem in starši otrok s posebnimi potrebami
Eva Pintar:
Socialno vključevanje v osnovni šoli
Manca Medved:
Sodelovanje s starši kot element kvalitete dela v osnovni šoli
Vita Kozjek:
O optimizmu in njegovem vplivu na življenje in uspeh posameznika
Marina Ćorković:
Revščina ter njeni vplivi na izobraževalne dosežke otrok
Timea Bogdan:
Mnenje staršev o zgodnjem uvajanju tujega jezika v drugem starostnem obdobju v izbranem vrtcu
Edina Mujkanović:
Zaznavanje spletnega nasilja na družbenih omrežjih s strani staršev in šole v partnerskem modelu sodelovanja
Lara Peklar Sečnik:
Teoretični vidiki vseživljenjskega učenja
Saša Kocjančič:
Mnenje učiteljev izbranih osnovnih šol o pouku na daljavo v času epidemije 2020
Dajana Malić:
Starševski vidik kakovosti izbrane šole
Eva Fišer:
Odnos vzgojiteljev izbranih vrtcev do zdravega življenjskega sloga
Maja Kukovec:
Zanos - temelj za oblikovanje učnih okolij, ki spodbujajo notranjo motivacijo in vseživljenjsko učenje
Ema Krebs:
Pomen dotika in razvoja primarnih gibalnih vzorcev v obdobju od spočetja do malčka za nadaljnji razvoj in uspešnost učenca
Neža Tavčar:
Prisotnost in raba portfolia v izbranem vrtcu
Pija Prodan:
Teoretični vidiki sodelovanja šolske svetovalne službe s starši
Polonca Grum:
Vključevanje gozdne pedagogike v izbrani vrtec
Sandra Mecilošek:
Poznavanje in praktična uporaba izhodišč pedagoškega koncepta Reggio Emilia v izbranem vrtcu
Alessia Zavadlav:
Pravice otrok slovenske manjšine v Italiji med fašizmom
Sara Žužek:
Urjenje bralnih in socialnih veščin s pomočjo terapevtskega psa
Manca Kurczewski:
Otroci s specifičnimi učnimi težavami v času šolanja na daljavo na izbrani osnovni šoli
Mica Semenič:
Pomen zgodnjega otroštva v pedagogiki dr. Marie Montessori
Ana Marija Kolarič:
Sodelovanje med starši in osnovno šolo
Maruša Mavrin:
Prisotnost gozdne pedagogike v izbranem vrtcu
Other documents (8)
Jurka Lepičnik-Vodopivec, Nataša Dolenc-Orbanić, Marko Gavriloski Tretjak:
Kakovost z vidika študentov univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Razredni pouk
Jurka Lepičnik-Vodopivec, Darja Žikovšek:
A pedagogue's role regarding the integration of a child in kindergarten
Jurka Lepičnik-Vodopivec, Maja Hmelak:
Aktivna soudeležba študentov kot osnova za kakovosten študij
Jurka Lepičnik-Vodopivec, Maja Hmelak:
The importance of recognizing roles in teams for higher-quality work in preschools and schools
Jurka Lepičnik-Vodopivec:
Opazovanje izvajanja kurikula v vrtcu
Jurka Lepičnik-Vodopivec:
Primary school teachers' views on their autonomy
Nastja Cotič, Mara Cotič, Darjo Felda, Jurka Lepičnik-Vodopivec:
An example of integrated teaching of mathematics and environmental education in the second grade of basic school
Maja Hmelak, Jurka Lepičnik-Vodopivec:
Pričakovanja vzgojiteljev predšolskih otrok, vezana na njihov profesionalni razvoj