Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (5)

  1. Bojan Macuh: Učinki vseživljenjskega učenja na življenjski slog starostnikov v domovih za starejše v Pomurju
  2. Katarina Merše Lovrinčević: Strokovne podlage za izobraževanje pediatričnih medicinskih sester s področja tandemskega dojenja
  3. Mirjam Bon Klanjšček: Vpliv pristopa poučevanja in učenja statistike na razvoj statistične pismenosti
  4. Marko Gavriloski Tretjak: Vzroki izbire spolno stereotipnih igrač
  5. Ljiljana Gomerčić: Vloga vzgojitelja v procesu samoregulacijskega učenja otrok v vrtcu

MSc theses (110)

  1. Natalija Majcen: Vloga svetovalne službe pri prepoznavanju otrok s posebnimi potrebami
  2. Marija Žunić Negro: Kako starši posvojenih otrok zaznavajo posvojitev iz tujine
  3. Tanja Kajfež: Objava otroških fotografij na spletni strani vrtca
  4. Andreja Modrijančič: Vpliv posameznih dejavnikov na kakovost sodelovanja med starši in učitelji
  5. Daša Bokal: Aktivna vloga staršev otrok s posebnimi potrebami v procesu vzgoje in izobraževanja njihovih otrok
  6. Leonora Drgan: Evalvacija uvajanja programa NTC (Nurture of Talented Children) učenja v vrtce
  7. Nika Žgank: Kako učitelji zaznavajo lastne kompetence in svoj profesionalni razvoj
  8. Mirela Pekica: Soočanje z dolgotrajno brezposelnostjo
  9. Tina Mojškerc: Elementi strokovne pomoči staršev pri vzgoji otrok z motnjo pomanjkljive pozornosti in hiperaktivnosti
  10. Kristina Klecin: Vloga nacionalne poklicne kvalifikacije ter priznavanje neformalnega izobraževanja in usposabljanja v izbranem zavodu
  11. Anastazija Fon: Zdravstvena pismenost pripadnikov narodnih manjšin v obmejnem slovensko-italijanskem prostoru
  12. Roberta Peterlin: Kompetence vzgojitelja pri komuniciranju s starši v vrtcih Obalno-kraške regije
  13. Maja Cerar: Dejavnosti, oblikovane po metodi NTC (Nurture of Talented Children), za otroke, stare od 4 do 5 let
  14. Alenka Meznarič: Pričakovanja in zadovoljstvo staršev ob vstopu otroka v izbrani vrtec
  15. Veronika Botonjić: Mnenja in stališča pedagoških delavcev do religiozne pripadnosti otrok v osnovnih šolah
  16. Ana Kovač: Sodelovanje med domom in šolo z vidika zadovoljstva staršev
  17. Maja Mihelič: Primerjava slovenskih in ameriških študijskih programov s področja izobraževanja odraslih
  18. Katarina Zidarič: Stališča vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev do vključevanja in dela z otroki s posebnimi potrebami v rednih oddelkih vrtcev
  19. Žan Modrijan: Učenci s čustveno-vedenjskimi motnjami v osnovni šoli v očeh šolske svetovalne službe
  20. Urška Bajsič: Stališča prostovoljcev o pomembnih lastnostih za opravljanje dela prostovoljca
  21. Slavica Hajdinjak: Možnosti in perspektive inkluzije v Centru šolskih in obšolskih dejavnosti za otroke s posebnimi potrebami
  22. Ana Lenščak: Mnenja zaposlenih preko javnih del v socialno varstveni ustanovi o kompetencah
  23. Maja Kiš: Inkluzivni pristopi in strategije reševanja multikulturnih izzivov v vrtcu
  24. Tjaša Šušmelj Palčič: Medkulturni razred - pomoč učencem priseljencem pri vključevanju v razredno skupnost
  25. Andreja Horvat: Izhodišča za oblikovanje tematik šole za starše v Obalno-kraški regiji
  26. Katja Lendero Marinič: Mediji v vsakdanjem življenju predšolskih otrok z vidika staršev
  27. Melita Uštar: Zaznavanje blokad v komunikaciji s starši otrok s posebnimi potrebami in njihovo reševanje
  28. Ana Vukelić: Sodobni razrednik - kako razredniki zaznavajo svojo vlogo
  29. Blaž Teršek: Psiho-socialni položaj učenca v osnovni šoli in medvrstniško nasilje
  30. Maruška Pust: Učitelji začetniki in uspešno vodenje razreda
  31. Sarah Bubnič: Pristopi vzgojiteljev pri vključevanju otrok priseljencev v vrtce - primeri treh vrtcev obalno-kraške regije
  32. Tarita Sirk: Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v izbrani srednji šoli
  33. Špela Moravec: Inkluzija v splošnih knjižnicah
  34. Manca Lavrič: Prosta igra predšolskih otrok kot prednostni cilj vrtca
  35. Maja Hribernik: Kompetentnost staršev za starševstvo
  36. Gordana Stanić: Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok do svojega profesionalnega razvoja
  37. Lucija Preskar: Pomen inkluzivnega izobraževanja gluhih in naglušnih otrok
  38. Ana Valančič: Vzpostavljanje prilagojenega učnega okolja pri otroku z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo
  39. Polona Lavrenčič: Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
  40. Marija Sladič: Žrtve medvrstniškega nasilja
  41. Sonja Angelova: Primerjava dveh visokošolskih strokovnih študijskih programov predšolske vzgoje v Republiki Sloveniji in Republiki Severna Makedonija
  42. Mojca Pekolj: Koncept pismenosti in izboljšanje predbralnih zmožnosti na začetku šolanja izbrane osnovne šole
  43. Marija Sladič: Mnenja učiteljev razrednega pouka o medvrstniškem nasilju v petem razredu
  44. Fabiana Geri: Vloga in položaj vzgojiteljic v otroških vrtcih s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  45. Lara Pucer: Analiza oblik sodelovanja s starši otrok s posebnimi potrebami v izbrani instituciji prilagojenega programa
  46. Robin Kavčič: Izzivi učiteljev in vzgojiteljev ob vključevanju otrok priseljencev v vrtec/šolo v obalno-kraški regiji
  47. Jerica Krečič: Razvijanje učenčeve samopodobe v povezavi z nenehnim doživljanjem neuspeha v šoli
  48. Andreja Strajnšak: Pričakovanja učiteljev in staršev do sodelovanja v izbrani instituciji
  49. Maruša Mežnarič: Sodelovanje s šolo in domom z vidika staršev in učiteljev na izbranih osnovnih šolah
  50. Liza Kokole: Mednarodna mobilnost strokovnih delavcev v osnovnošolskem izobraževanju
  51. Sabina Prah: Kompetence in spretnosti učitelja ter njegovo uspešno vodenje razreda
  52. Ana Zalar: Naloge razrednika in njihovo uresničevanje z vidika učiteljev razrednikov
  53. Marina Bilić: Komunikacija na delovnem mestu v povezavi z organizacijsko klimo na izbrani šoli
  54. Branka Pavasović Rus: Razumevanje in odzivi strokovnih delavcev vrtca na Zakon o celostni zgodnji obravnavi predšolskih otrok s posebnimi potrebami
  55. Marjeta Svetin: Komunikacija med učitelji in izvajalci dodatne strokovne pomoči na osnovni šoli in njen vpliv na uspešno sodelovanje
  56. Darja Hrup: Partnerstvo med starši otrok s posebnimi potrebami in vrtcem
  57. Katja Rodman: Vloga vzgojitelja pri spodbujanju razvoja socialnih kompetenc predšolskih otrok
  58. Anja Stanonik: Vloga in podpora učiteljev razrednega pouka pri spopadanju otroka z ločitvijo staršev
  59. Katarina Novak: Stališča učiteljev do formalnih oblik sodelovanja s starši na razredni stopnji
  60. Kristina Žerjal: Sodelovanje med vzgojitelji in družino z vidika zadovoljstva staršev otrok iz zamejskih vrtcev s slovenskim učnim jezikov v Italiji
  61. Tina Jerman: E-izobraževanje otrok tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja
  62. Majda Klanjscek: Komunikacija za timsko delo na daljavo v vrtcih s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  63. Metka Vilman: Kakovost uvajanja otrok v vrtec z vidika vzgojiteljev in staršev
  64. Ines Koler: Stališča staršev in strokovnih delavcev v vrtcu o komunikaciji
  65. Nastja Grenc: Soočanje mater in očetov ob spoznanju, da imajo otroka s posebnimi potrebami
  66. Petra Slak: Uresničevanje celostnega pristopa pri delu z otroki s posebnimi potrebami v predšolskem obdobju
  67. Karin Krajnc: Sodelovanje med učitelji in starši s poudarkom na reševanju konfliktov
  68. Anita Longar: Učitelj kot razrednik v osnovni šoli ter njegov profesionalni razvoj
  69. Ana Brezigar: Vloga socialnega pedagoga pri spodbujanju razvoja čustvene inteligentnosti učencev
  70. Nika Žgank: Usposobljenost učiteljev razrednega pouka za delo na daljavo v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
  71. Julija Ražem: Timsko sodelovanje med vzgojiteljico predšolskih otrok in pomočnico vzgojiteljice predšolskih otrok v vrtcu
  72. Livija Novak: Stališča waldorfskih vzgojiteljev do sodelovanja s starši
  73. Nina Radolovič: Stališča bodočih razrednih učiteljev in učiteljic do izobraževanja na daljavo
  74. Martina Paliska Šaina: Pomen čustvene kompetentnosti pri učiteljih v Istrski županiji
  75. Maja Pak: Socialna izključenost otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami na izbrani osnovni šoli
  76. Blažka Vodušek: Vloga svetovalnega delavca pri vključevanju staršev otrok s posebnimi potrebami v izbranih zavodih
  77. Sabina Ketiš: Profesionalni razvoj učitelja na razredni stopnji pri delu z otroki s posebnimi potrebami
  78. Lea Kovačič: Primerjava izvajanja gibalnih/športnih dejavnosti med javnim in waldorfskim vrtcem
  79. Maja Grzetič: Primerjava didaktičnih materialov in organizacije prostora med izbranim javnim vrtcem in izbranim zasebnim Montessori vrtcem
  80. Helena Valenčič: Ocena lastne kompetentnosti strokovnih delavcev v vrtcih za nudenje prve pomoči
  81. Polona Korošec: Mnenja vzgojiteljic in učiteljic o medsebojnem sodelovanju pri prehodu otrok iz vrtca v šolo
  82. Katarina Marc: Razrednik v prvi triadi osnovne šole na območju goriške regije
  83. Vesna Šinkec: Uporaba metode komunikacijskega sistema skozi izmenjavo slik (PECS) za otroke z motnjami avtističnega spektra na primeru izvedbe prilagojene slikanice
  84. Nina Primožič: Oblikovanje kriterijev za opravljanje primerjave institucij za izobraževanje odraslih
  85. Nevenka Milaković: Medsebojno sodelovanje med starši otrok s posebnimi vzgojno-izobraževalnimi potrebami ter vzgojitelji in pomočniki vzgojiteljev v izbranem vrtcu
  86. Gaja Rezar: Prekomerno zaščitniški starši
  87. Branka Peterlin: Mnenja in stališča staršev o temeljnem pomenu partnerstva med vzgojitelji in starši pri vključevanju otrok s posebnimi potrebami v redne oddelke vrtca
  88. Urška Pantar: Začetniški izzivi inkluzivnega pedagoga pri izvajanju dodatne strokovne pomoči v vrtcu
  89. Tjaša Rataj, Ana Stubelj: Reflektirajoča komunikacija bodočih vzgojiteljev
  90. Lara Sandić: Primeri dobre prakse za discipliniranje učencev
  91. Valentina Haupt: Načrtovanje in refleksija dnevne rutine v izbranem vrtcu
  92. Nives Čok: Komunikacija med straši in vzgojitelji za uspešen partnerski odnos
  93. Lucija Lubšina: Odnos staršev do dela šolske svetovalne službe
  94. Laura Salkovič: Sodelovanje strokovnih delavcev s starši otrok s posebnimi potrebami v izbrani osnovni šoli
  95. Sabrina Pavlin: Absentizem in njegove posledice v izbranem vrtcu
  96. Veronika Devetak: Primerjava nekaterih vidikov obravnave otrok s posebnimi potrebami v Sloveniji in Tanzaniji
  97. Nina Tomažič: Sodelovanje šolske svetovalne službe s starši v izbrani občini
  98. Zala Kadunc: Izzivi timskega dela vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic v izbranem vrtcu
  99. Nastja Tomsič: Vključevanje romskih predšolskih otrok v krajši program v izbranem vrtcu
  100. Maja Rutar: Pomen zgodnje obravnave predšolskih otrok in pogoji dela vzgojiteljev za zgodnjo obravnavo v vrtcih izbrane občine
  101. Urša Mihevc: Izvajanje dodatne strokovne pomoči v vrtcih
  102. Sara Radolič: Povezanost socialnih iger in klime v razredu
  103. Radojka Udovič: Poznavanje inkluzije in stališča strokovnih delavcev izbranega vrtca do inkluzije otrok s posebnimi potrebami
  104. Ingrid Čandek: Zadovoljstvo staršev predšolskih otrok s posebnimi potrebami do inkluzije v izbranem vrtcu
  105. Manca Medved: Uporaba koncepta čuječnosti v osnovni šoli in v vrtcu
  106. Kaja Stubelj: Kompetentnost učiteljev razrednega pouka pri poučevanju otrok s primanjkljaji na posameznem področju učenja
  107. Mojca Blatnik: Pričakovanja staršev do šole in učitelja na izbrani osnovni šoli
  108. Anja Grilc: Preučevanje kompetenc osnovnošolskih učiteljev
  109. Mateja Gubanc: Presoja vzgojiteljic in vzgojiteljev o lastni kompetentnosti za delo s starši otrok s posebnimi potrebami v javnem vrtcu
  110. Simona Zavratnik: Stališča vzgojiteljev do prilagoditev učnega okolja za inkluzivno vzgojo in izobraževanje v vrtcih za otroke s posebnimi potrebami

BSc theses (66)

  1. Daša Pučko: Avtonomnost učiteljev razrednega pouka
  2. Antonina Kukec: Socialna kohezivnost in medkulturnost v vrtcu
  3. Natalija Kirič: Otrok, meje in vrednote
  4. Lara Bizjak: Vključenost in sprejetost otrok migrantov v redno osnovno šolo
  5. Špela Porok: Sodelovanje vrtca s starši - vpliv neformalnih oblik sodelovanja na odnos med vzgojitelji in starši v vrtcu Martin Krpan Cerknica
  6. Tea Ernecl: Usposobljenost učiteljev razrednega pouka za poučevanje otrok z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo (ADHD)
  7. Polona Podkoritnik: Spodbujanje čustvene inteligentnosti učencev v prvem izobraževalnem obdobju osnovne šole
  8. Žan Modrijan: Povezanost socialno-ekonomskega statusa družine in učne uspešnosti otrok v šoli
  9. Kristina Klecin: RTV Slovenija kot učeča se organizacija
  10. Marina Rožman: Timsko delo med vzgojiteljicami in otroki
  11. Maja Rutar: Vpliv kontinuiranega bivanja v gozdu na odnose predšolskih otrok
  12. Lara Nepužlan: Povezanost socialne interakcije med otrokom in vzgojiteljem z otrokovim počutjem in vključenostjo v dejavnosti
  13. Manca Grželj: Reševanje konfliktov (med učenci ter učitelji in učenci) z vidika učiteljev
  14. Veronika Selinšek: Metode poučevanja gluhih in naglušnih z vidika učiteljev
  15. Barbara Andrejašič: Supervizija v osnovni šoli
  16. Ines Jejčič: Povezava med učnimi stili učencev od 6. do 9. razreda osnovne šole in učiteljevimi metodami poučevanja
  17. Teja Kosi: Vključevanje otrok priseljencev v mariborske osnovne šole
  18. Andreja Strajnšak: Uspešna komunikacija med učitelji in starši
  19. Elena Angelovska: Sodobna znanstvena spoznanja o učenju in pristopi za učenje v 21. stoletju
  20. Nika Djuranovič Ružič: Sodelovalno učenje na razredni stopnji
  21. Sabina Prah: Zgodnje odkrivanje nadarjenih otrok in njihovo nadaljnje spodbujanje
  22. Mateja Nolimal: Središče za naravno učenje Samorog
  23. Helena Gril: Sodelovanje staršev in vzgojiteljev predšolskih otrok z vidika kakovosti vrtca
  24. Sara Grbac: Vloga učitelja v razredu, osredotočenega na otroka
  25. Vesna Hrast: Permisivna vzgoja in položaj mladih
  26. Aldina Beganović: Vpliv revščine na izobraževalne dosežke otrok
  27. Lucija Preskar: Pomen učne diferenciacije in individualizacije pouka za učence priseljence
  28. Petra Mislej: Socialna igra kot ena od možnosti za vodenje razreda in doseganje ciljev tudi pri drugih predmetih
  29. Ana Vukelić: Razrednikovo sodelovanje s starši
  30. Valentina Pavletić: Primerjava med programom javnega vrtca in programom vrtca montessori
  31. Diana Timarac: Ustvarjalnost v predšolski vzgoji
  32. Tina Lomovšek: Kako se učitelji razrednega pouka spopadajo z motnjo pozornosti ADHD (hiperaktivnost) pri učencih
  33. Tjaša Šušmelj Palčič: Socialna igra v 1. razredu in njen namen
  34. Sandi Zaman: Kriteriji oblikovanja spodbudnega učnega okolja
  35. Tina Tambolaš: Pričakovanja staršev do vzgojiteljic predšolskih otrok
  36. Patrik Kogoj: Pripravljenost študentov razrednega pouka na razredništvo
  37. Maja Grzetič: Primerjava nekaterih elementov izbranega javnega in izbranega zasebnega waldorfskega vrtca
  38. Špela Dolenc: Profesionalni razvoj vzgojiteljev
  39. Jaka Tiegl: Teoretični vidiki kognitivnega pogleda na učenje
  40. Maja Pak: Pogled rejnikov na rejništvo
  41. Ana Vita Jagodnik: Vloga in pomoč šolske svetovalne službe pri učencih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
  42. Mateja Švab: Permisivna vzgoja in razvajenost otrok
  43. Vesna Šinkec: Možnost vključevanja TEACCH (Treatment and Education of Autistic and Related Communication - Handicapped Children) pristopa v vrtec in šolo
  44. Natalija Vrčkovnik: Sodelovanje med vrtcem in starši otrok s posebnimi potrebami
  45. Eva Pintar: Socialno vključevanje v osnovni šoli
  46. Manca Medved: Sodelovanje s starši kot element kvalitete dela v osnovni šoli
  47. Vita Kozjek: O optimizmu in njegovem vplivu na življenje in uspeh posameznika
  48. Marina Ćorković: Revščina ter njeni vplivi na izobraževalne dosežke otrok
  49. Timea Bogdan: Mnenje staršev o zgodnjem uvajanju tujega jezika v drugem starostnem obdobju v izbranem vrtcu
  50. Edina Mujkanović: Zaznavanje spletnega nasilja na družbenih omrežjih s strani staršev in šole v partnerskem modelu sodelovanja
  51. Lara Peklar Sečnik: Teoretični vidiki vseživljenjskega učenja
  52. Saša Kocjančič: Mnenje učiteljev izbranih osnovnih šol o pouku na daljavo v času epidemije 2020
  53. Dajana Malić: Starševski vidik kakovosti izbrane šole
  54. Eva Fišer: Odnos vzgojiteljev izbranih vrtcev do zdravega življenjskega sloga
  55. Maja Kukovec: Zanos - temelj za oblikovanje učnih okolij, ki spodbujajo notranjo motivacijo in vseživljenjsko učenje
  56. Ema Krebs: Pomen dotika in razvoja primarnih gibalnih vzorcev v obdobju od spočetja do malčka za nadaljnji razvoj in uspešnost učenca
  57. Neža Tavčar: Prisotnost in raba portfolia v izbranem vrtcu
  58. Pija Prodan: Teoretični vidiki sodelovanja šolske svetovalne službe s starši
  59. Polonca Grum: Vključevanje gozdne pedagogike v izbrani vrtec
  60. Sandra Mecilošek: Poznavanje in praktična uporaba izhodišč pedagoškega koncepta Reggio Emilia v izbranem vrtcu
  61. Alessia Zavadlav: Pravice otrok slovenske manjšine v Italiji med fašizmom
  62. Sara Žužek: Urjenje bralnih in socialnih veščin s pomočjo terapevtskega psa
  63. Manca Kurczewski: Otroci s specifičnimi učnimi težavami v času šolanja na daljavo na izbrani osnovni šoli
  64. Mica Semenič: Pomen zgodnjega otroštva v pedagogiki dr. Marie Montessori
  65. Ana Marija Kolarič: Sodelovanje med starši in osnovno šolo
  66. Maruša Mavrin: Prisotnost gozdne pedagogike v izbranem vrtcu

Other documents (8)

  1. Jurka Lepičnik-Vodopivec, Nataša Dolenc-Orbanić, Marko Gavriloski Tretjak: Kakovost z vidika študentov univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Razredni pouk
  2. Jurka Lepičnik-Vodopivec, Darja Žikovšek: A pedagogue's role regarding the integration of a child in kindergarten
  3. Jurka Lepičnik-Vodopivec, Maja Hmelak: Aktivna soudeležba študentov kot osnova za kakovosten študij
  4. Jurka Lepičnik-Vodopivec, Maja Hmelak: The importance of recognizing roles in teams for higher-quality work in preschools and schools
  5. Jurka Lepičnik-Vodopivec: Opazovanje izvajanja kurikula v vrtcu
  6. Jurka Lepičnik-Vodopivec: Primary school teachers' views on their autonomy
  7. Nastja Cotič, Mara Cotič, Darjo Felda, Jurka Lepičnik-Vodopivec: An example of integrated teaching of mathematics and environmental education in the second grade of basic school
  8. Maja Hmelak, Jurka Lepičnik-Vodopivec: Pričakovanja vzgojiteljev predšolskih otrok, vezana na njihov profesionalni razvoj
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica