Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (5)
Ljiljana Gomerčić:
Vloga vzgojitelja v procesu samoregulacijskega učenja otrok v vrtcu
Marko Gavriloski Tretjak:
Vzroki izbire spolno stereotipnih igrač
Mirjam Bon Klanjšček:
Vpliv pristopa poučevanja in učenja statistike na razvoj statistične pismenosti
Katarina Merše Lovrinčević:
Strokovne podlage za izobraževanje pediatričnih medicinskih sester s področja tandemskega dojenja
Bojan Macuh:
Učinki vseživljenjskega učenja na življenjski slog starostnikov v domovih za starejše v Pomurju
Magistrska dela (97)
Nina Tomažič:
Sodelovanje šolske svetovalne službe s starši v izbrani občini
Veronika Devetak:
Primerjava nekaterih vidikov obravnave otrok s posebnimi potrebami v Sloveniji in Tanzaniji
Sabrina Pavlin:
Absentizem in njegove posledice v izbranem vrtcu
Laura Salkovič:
Sodelovanje strokovnih delavcev s starši otrok s posebnimi potrebami v izbrani osnovni šoli
Lucija Lubšina:
Odnos staršev do dela šolske svetovalne službe
Nives Čok:
Komunikacija med straši in vzgojitelji za uspešen partnerski odnos
Valentina Haupt:
Načrtovanje in refleksija dnevne rutine v izbranem vrtcu
Lara Sandić:
Primeri dobre prakse za discipliniranje učencev
Tjaša Rataj, Ana Stubelj:
Reflektirajoča komunikacija bodočih vzgojiteljev
Urška Pantar:
Začetniški izzivi inkluzivnega pedagoga pri izvajanju dodatne strokovne pomoči v vrtcu
Branka Peterlin:
Mnenja in stališča staršev o temeljnem pomenu partnerstva med vzgojitelji in starši pri vključevanju otrok s posebnimi potrebami v redne oddelke vrtca
Gaja Rezar:
Prekomerno zaščitniški starši
Nevenka Milaković:
Medsebojno sodelovanje med starši otrok s posebnimi vzgojno-izobraževalnimi potrebami ter vzgojitelji in pomočniki vzgojiteljev v izbranem vrtcu
Nina Primožič:
Oblikovanje kriterijev za opravljanje primerjave institucij za izobraževanje odraslih
Vesna Šinkec:
Uporaba metode komunikacijskega sistema skozi izmenjavo slik (PECS) za otroke z motnjami avtističnega spektra na primeru izvedbe prilagojene slikanice
Katarina Marc:
Razrednik v prvi triadi osnovne šole na območju goriške regije
Polona Korošec:
Mnenja vzgojiteljic in učiteljic o medsebojnem sodelovanju pri prehodu otrok iz vrtca v šolo
Helena Valenčič:
Ocena lastne kompetentnosti strokovnih delavcev v vrtcih za nudenje prve pomoči
Maja Grzetič:
Primerjava didaktičnih materialov in organizacije prostora med izbranim javnim vrtcem in izbranim zasebnim Montessori vrtcem
Lea Kovačič:
Primerjava izvajanja gibalnih/športnih dejavnosti med javnim in waldorfskim vrtcem
Sabina Ketiš:
Profesionalni razvoj učitelja na razredni stopnji pri delu z otroki s posebnimi potrebami
Blažka Vodušek:
Vloga svetovalnega delavca pri vključevanju staršev otrok s posebnimi potrebami v izbranih zavodih
Maja Pak:
Socialna izključenost otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami na izbrani osnovni šoli
Martina Paliska Šaina:
Pomen čustvene kompetentnosti pri učiteljih v Istrski županiji
Nina Radolovič:
Stališča bodočih razrednih učiteljev in učiteljic do izobraževanja na daljavo
Livija Novak:
Stališča waldorfskih vzgojiteljev do sodelovanja s starši
Julija Ražem:
Timsko sodelovanje med vzgojiteljico predšolskih otrok in pomočnico vzgojiteljice predšolskih otrok v vrtcu
Nika Žgank:
Usposobljenost učiteljev razrednega pouka za delo na daljavo v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Ana Brezigar:
Vloga socialnega pedagoga pri spodbujanju razvoja čustvene inteligentnosti učencev
Anita Longar:
Učitelj kot razrednik v osnovni šoli ter njegov profesionalni razvoj
Karin Krajnc:
Sodelovanje med učitelji in starši s poudarkom na reševanju konfliktov
Petra Slak:
Uresničevanje celostnega pristopa pri delu z otroki s posebnimi potrebami v predšolskem obdobju
Katarina Novak:
Stališča učiteljev do formalnih oblik sodelovanja s starši na razredni stopnji
Anja Stanonik:
Vloga in podpora učiteljev razrednega pouka pri spopadanju otroka z ločitvijo staršev
Katja Rodman:
Vloga vzgojitelja pri spodbujanju razvoja socialnih kompetenc predšolskih otrok
Nastja Grenc:
Soočanje mater in očetov ob spoznanju, da imajo otroka s posebnimi potrebami
Ines Koler:
Stališča staršev in strokovnih delavcev v vrtcu o komunikaciji
Metka Vilman:
Kakovost uvajanja otrok v vrtec z vidika vzgojiteljev in staršev
Majda Klanjscek:
Komunikacija za timsko delo na daljavo v vrtcih s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Tina Jerman:
E-izobraževanje otrok tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Kristina Žerjal:
Sodelovanje med vzgojitelji in družino z vidika zadovoljstva staršev otrok iz zamejskih vrtcev s slovenskim učnim jezikov v Italiji
Darja Hrup:
Partnerstvo med starši otrok s posebnimi potrebami in vrtcem
Marjeta Svetin:
Komunikacija med učitelji in izvajalci dodatne strokovne pomoči na osnovni šoli in njen vpliv na uspešno sodelovanje
Branka Pavasović Rus:
Razumevanje in odzivi strokovnih delavcev vrtca na Zakon o celostni zgodnji obravnavi predšolskih otrok s posebnimi potrebami
Marina Bilić:
Komunikacija na delovnem mestu v povezavi z organizacijsko klimo na izbrani šoli
Ana Zalar:
Naloge razrednika in njihovo uresničevanje z vidika učiteljev razrednikov
Sabina Prah:
Kompetence in spretnosti učitelja ter njegovo uspešno vodenje razreda
Liza Kokole:
Mednarodna mobilnost strokovnih delavcev v osnovnošolskem izobraževanju
Maruša Mežnarič:
Sodelovanje s šolo in domom z vidika staršev in učiteljev na izbranih osnovnih šolah
Andreja Strajnšak:
Pričakovanja učiteljev in staršev do sodelovanja v izbrani instituciji
Jerica Krečič:
Razvijanje učenčeve samopodobe v povezavi z nenehnim doživljanjem neuspeha v šoli
Robin Kavčič:
Izzivi učiteljev in vzgojiteljev ob vključevanju otrok priseljencev v vrtec/šolo v obalno-kraški regiji
Lara Pucer:
Analiza oblik sodelovanja s starši otrok s posebnimi potrebami v izbrani instituciji prilagojenega programa
Fabiana Geri:
Vloga in položaj vzgojiteljic v otroških vrtcih s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Marija Sladič:
Mnenja učiteljev razrednega pouka o medvrstniškem nasilju v petem razredu
Mojca Pekolj:
Koncept pismenosti in izboljšanje predbralnih zmožnosti na začetku šolanja izbrane osnovne šole
Sonja Angelova:
Primerjava dveh visokošolskih strokovnih študijskih programov predšolske vzgoje v Republiki Sloveniji in Republiki Severna Makedonija
Marija Sladič:
Žrtve medvrstniškega nasilja
Polona Lavrenčič:
Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
Ana Valančič:
Vzpostavljanje prilagojenega učnega okolja pri otroku z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo
Lucija Preskar:
Pomen inkluzivnega izobraževanja gluhih in naglušnih otrok
Gordana Stanić:
Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok do svojega profesionalnega razvoja
Maja Hribernik:
Kompetentnost staršev za starševstvo
Manca Lavrič:
Prosta igra predšolskih otrok kot prednostni cilj vrtca
Špela Moravec:
Inkluzija v splošnih knjižnicah
Tarita Sirk:
Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v izbrani srednji šoli
Sarah Bubnič:
Pristopi vzgojiteljev pri vključevanju otrok priseljencev v vrtce - primeri treh vrtcev obalno-kraške regije
Ana Lenščak:
Mnenja zaposlenih preko javnih del v socialno varstveni ustanovi o kompetencah
Slavica Hajdinjak:
Možnosti in perspektive inkluzije v Centru šolskih in obšolskih dejavnosti za otroke s posebnimi potrebami
Urška Bajsič:
Stališča prostovoljcev o pomembnih lastnostih za opravljanje dela prostovoljca
Žan Modrijan:
Učenci s čustveno-vedenjskimi motnjami v osnovni šoli v očeh šolske svetovalne službe
Katarina Zidarič:
Stališča vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev do vključevanja in dela z otroki s posebnimi potrebami v rednih oddelkih vrtcev
Maja Mihelič:
Primerjava slovenskih in ameriških študijskih programov s področja izobraževanja odraslih
Ana Kovač:
Sodelovanje med domom in šolo z vidika zadovoljstva staršev
Veronika Botonjić:
Mnenja in stališča pedagoških delavcev do religiozne pripadnosti otrok v osnovnih šolah
Alenka Meznarič:
Pričakovanja in zadovoljstvo staršev ob vstopu otroka v izbrani vrtec
Maja Cerar:
Dejavnosti, oblikovane po metodi NTC (Nurture of Talented Children), za otroke, stare od 4 do 5 let
Kristina Klecin:
Vloga nacionalne poklicne kvalifikacije ter priznavanje neformalnega izobraževanja in usposabljanja v izbranem zavodu
Anastazija Fon:
Zdravstvena pismenost pripadnikov narodnih manjšin v obmejnem slovensko-italijanskem prostoru
Roberta Peterlin:
Kompetence vzgojitelja pri komuniciranju s starši v vrtcih Obalno-kraške regije
Leonora Drgan:
Evalvacija uvajanja programa NTC (Nurture of Talented Children) učenja v vrtce
Nika Žgank:
Kako učitelji zaznavajo lastne kompetence in svoj profesionalni razvoj
Mirela Pekica:
Soočanje z dolgotrajno brezposelnostjo
Tina Mojškerc:
Elementi strokovne pomoči staršev pri vzgoji otrok z motnjo pomanjkljive pozornosti in hiperaktivnosti
Daša Bokal:
Aktivna vloga staršev otrok s posebnimi potrebami v procesu vzgoje in izobraževanja njihovih otrok
Andreja Modrijančič:
Vpliv posameznih dejavnikov na kakovost sodelovanja med starši in učitelji
Tanja Kajfež:
Objava otroških fotografij na spletni strani vrtca
Marija Žunić Negro:
Kako starši posvojenih otrok zaznavajo posvojitev iz tujine
Natalija Majcen:
Vloga svetovalne službe pri prepoznavanju otrok s posebnimi potrebami
Ana Vukelić:
Sodobni razrednik - kako razredniki zaznavajo svojo vlogo
Maja Kiš:
Inkluzivni pristopi in strategije reševanja multikulturnih izzivov v vrtcu
Blaž Teršek:
Psiho-socialni položaj učenca v osnovni šoli in medvrstniško nasilje
Tjaša Šušmelj Palčič:
Medkulturni razred - pomoč učencem priseljencem pri vključevanju v razredno skupnost
Maruška Pust:
Učitelji začetniki in uspešno vodenje razreda
Andreja Horvat:
Izhodišča za oblikovanje tematik šole za starše v Obalno-kraški regiji
Katja Lendero Marinič:
Mediji v vsakdanjem življenju predšolskih otrok z vidika staršev
Melita Uštar:
Zaznavanje blokad v komunikaciji s starši otrok s posebnimi potrebami in njihovo reševanje
Diplomska dela (66)
Maruša Mavrin:
Prisotnost gozdne pedagogike v izbranem vrtcu
Ana Marija Kolarič:
Sodelovanje med starši in osnovno šolo
Mica Semenič:
Pomen zgodnjega otroštva v pedagogiki dr. Marie Montessori
Manca Kurczewski:
Otroci s specifičnimi učnimi težavami v času šolanja na daljavo na izbrani osnovni šoli
Sara Žužek:
Urjenje bralnih in socialnih veščin s pomočjo terapevtskega psa
Alessia Zavadlav:
Pravice otrok slovenske manjšine v Italiji med fašizmom
Sandra Mecilošek:
Poznavanje in praktična uporaba izhodišč pedagoškega koncepta Reggio Emilia v izbranem vrtcu
Polonca Grum:
Vključevanje gozdne pedagogike v izbrani vrtec
Pija Prodan:
Teoretični vidiki sodelovanja šolske svetovalne službe s starši
Neža Tavčar:
Prisotnost in raba portfolia v izbranem vrtcu
Ema Krebs:
Pomen dotika in razvoja primarnih gibalnih vzorcev v obdobju od spočetja do malčka za nadaljnji razvoj in uspešnost učenca
Maja Kukovec:
Zanos - temelj za oblikovanje učnih okolij, ki spodbujajo notranjo motivacijo in vseživljenjsko učenje
Eva Fišer:
Odnos vzgojiteljev izbranih vrtcev do zdravega življenjskega sloga
Dajana Malić:
Starševski vidik kakovosti izbrane šole
Saša Kocjančič:
Mnenje učiteljev izbranih osnovnih šol o pouku na daljavo v času epidemije 2020
Lara Peklar Sečnik:
Teoretični vidiki vseživljenjskega učenja
Edina Mujkanović:
Zaznavanje spletnega nasilja na družbenih omrežjih s strani staršev in šole v partnerskem modelu sodelovanja
Timea Bogdan:
Mnenje staršev o zgodnjem uvajanju tujega jezika v drugem starostnem obdobju v izbranem vrtcu
Marina Ćorković:
Revščina ter njeni vplivi na izobraževalne dosežke otrok
Vita Kozjek:
O optimizmu in njegovem vplivu na življenje in uspeh posameznika
Manca Medved:
Sodelovanje s starši kot element kvalitete dela v osnovni šoli
Eva Pintar:
Socialno vključevanje v osnovni šoli
Natalija Vrčkovnik:
Sodelovanje med vrtcem in starši otrok s posebnimi potrebami
Vesna Šinkec:
Možnost vključevanja TEACCH (Treatment and Education of Autistic and Related Communication - Handicapped Children) pristopa v vrtec in šolo
Mateja Švab:
Permisivna vzgoja in razvajenost otrok
Ana Vita Jagodnik:
Vloga in pomoč šolske svetovalne službe pri učencih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
Maja Pak:
Pogled rejnikov na rejništvo
Jaka Tiegl:
Teoretični vidiki kognitivnega pogleda na učenje
Špela Dolenc:
Profesionalni razvoj vzgojiteljev
Maja Grzetič:
Primerjava nekaterih elementov izbranega javnega in izbranega zasebnega waldorfskega vrtca
Patrik Kogoj:
Pripravljenost študentov razrednega pouka na razredništvo
Tina Tambolaš:
Pričakovanja staršev do vzgojiteljic predšolskih otrok
Sandi Zaman:
Kriteriji oblikovanja spodbudnega učnega okolja
Tjaša Šušmelj Palčič:
Socialna igra v 1. razredu in njen namen
Tina Lomovšek:
Kako se učitelji razrednega pouka spopadajo z motnjo pozornosti ADHD (hiperaktivnost) pri učencih
Diana Timarac:
Ustvarjalnost v predšolski vzgoji
Valentina Pavletić:
Primerjava med programom javnega vrtca in programom vrtca montessori
Ana Vukelić:
Razrednikovo sodelovanje s starši
Petra Mislej:
Socialna igra kot ena od možnosti za vodenje razreda in doseganje ciljev tudi pri drugih predmetih
Lucija Preskar:
Pomen učne diferenciacije in individualizacije pouka za učence priseljence
Aldina Beganović:
Vpliv revščine na izobraževalne dosežke otrok
Vesna Hrast:
Permisivna vzgoja in položaj mladih
Helena Gril:
Sodelovanje staršev in vzgojiteljev predšolskih otrok z vidika kakovosti vrtca
Mateja Nolimal:
Središče za naravno učenje Samorog
Sabina Prah:
Zgodnje odkrivanje nadarjenih otrok in njihovo nadaljnje spodbujanje
Nika Djuranovič Ružič:
Sodelovalno učenje na razredni stopnji
Elena Angelovska:
Sodobna znanstvena spoznanja o učenju in pristopi za učenje v 21. stoletju
Barbara Andrejašič:
Supervizija v osnovni šoli
Ines Jejčič:
Povezava med učnimi stili učencev od 6. do 9. razreda osnovne šole in učiteljevimi metodami poučevanja
Teja Kosi:
Vključevanje otrok priseljencev v mariborske osnovne šole
Andreja Strajnšak:
Uspešna komunikacija med učitelji in starši
Lara Nepužlan:
Povezanost socialne interakcije med otrokom in vzgojiteljem z otrokovim počutjem in vključenostjo v dejavnosti
Manca Grželj:
Reševanje konfliktov (med učenci ter učitelji in učenci) z vidika učiteljev
Veronika Selinšek:
Metode poučevanja gluhih in naglušnih z vidika učiteljev
Marina Rožman:
Timsko delo med vzgojiteljicami in otroki
Maja Rutar:
Vpliv kontinuiranega bivanja v gozdu na odnose predšolskih otrok
Kristina Klecin:
RTV Slovenija kot učeča se organizacija
Žan Modrijan:
Povezanost socialno-ekonomskega statusa družine in učne uspešnosti otrok v šoli
Polona Podkoritnik:
Spodbujanje čustvene inteligentnosti učencev v prvem izobraževalnem obdobju osnovne šole
Tea Ernecl:
Usposobljenost učiteljev razrednega pouka za poučevanje otrok z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo (ADHD)
Špela Porok:
Sodelovanje vrtca s starši - vpliv neformalnih oblik sodelovanja na odnos med vzgojitelji in starši v vrtcu Martin Krpan Cerknica
Lara Bizjak:
Vključenost in sprejetost otrok migrantov v redno osnovno šolo
Natalija Kirič:
Otrok, meje in vrednote
Antonina Kukec:
Socialna kohezivnost in medkulturnost v vrtcu
Daša Pučko:
Avtonomnost učiteljev razrednega pouka
Sara Grbac:
Vloga učitelja v razredu, osredotočenega na otroka
Druga dela (8)
Jurka Lepičnik-Vodopivec, Maja Hmelak:
The importance of recognizing roles in teams for higher-quality work in preschools and schools
Maja Hmelak, Jurka Lepičnik-Vodopivec:
Pričakovanja vzgojiteljev predšolskih otrok, vezana na njihov profesionalni razvoj
Jurka Lepičnik-Vodopivec:
Opazovanje izvajanja kurikula v vrtcu
Nastja Cotič, Mara Cotič, Darjo Felda, Jurka Lepičnik-Vodopivec:
An example of integrated teaching of mathematics and environmental education in the second grade of basic school
Jurka Lepičnik-Vodopivec:
Primary school teachers' views on their autonomy
Jurka Lepičnik-Vodopivec, Maja Hmelak:
Aktivna soudeležba študentov kot osnova za kakovosten študij
Jurka Lepičnik-Vodopivec, Darja Žikovšek:
A pedagogue's role regarding the integration of a child in kindergarten
Jurka Lepičnik-Vodopivec, Nataša Dolenc-Orbanić, Marko Gavriloski Tretjak:
Kakovost z vidika študentov univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Razredni pouk