Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (5)
Bojan Macuh:
Učinki vseživljenjskega učenja na življenjski slog starostnikov v domovih za starejše v Pomurju
Katarina Merše Lovrinčević:
Strokovne podlage za izobraževanje pediatričnih medicinskih sester s področja tandemskega dojenja
Mirjam Bon Klanjšček:
Vpliv pristopa poučevanja in učenja statistike na razvoj statistične pismenosti
Marko Gavriloski Tretjak:
Vzroki izbire spolno stereotipnih igrač
Ljiljana Gomerčić:
Vloga vzgojitelja v procesu samoregulacijskega učenja otrok v vrtcu
Magistrska dela (110)
Natalija Majcen:
Vloga svetovalne službe pri prepoznavanju otrok s posebnimi potrebami
Marija Žunić Negro:
Kako starši posvojenih otrok zaznavajo posvojitev iz tujine
Tanja Kajfež:
Objava otroških fotografij na spletni strani vrtca
Andreja Modrijančič:
Vpliv posameznih dejavnikov na kakovost sodelovanja med starši in učitelji
Daša Bokal:
Aktivna vloga staršev otrok s posebnimi potrebami v procesu vzgoje in izobraževanja njihovih otrok
Leonora Drgan:
Evalvacija uvajanja programa NTC (Nurture of Talented Children) učenja v vrtce
Nika Žgank:
Kako učitelji zaznavajo lastne kompetence in svoj profesionalni razvoj
Mirela Pekica:
Soočanje z dolgotrajno brezposelnostjo
Tina Mojškerc:
Elementi strokovne pomoči staršev pri vzgoji otrok z motnjo pomanjkljive pozornosti in hiperaktivnosti
Kristina Klecin:
Vloga nacionalne poklicne kvalifikacije ter priznavanje neformalnega izobraževanja in usposabljanja v izbranem zavodu
Anastazija Fon:
Zdravstvena pismenost pripadnikov narodnih manjšin v obmejnem slovensko-italijanskem prostoru
Roberta Peterlin:
Kompetence vzgojitelja pri komuniciranju s starši v vrtcih Obalno-kraške regije
Maja Cerar:
Dejavnosti, oblikovane po metodi NTC (Nurture of Talented Children), za otroke, stare od 4 do 5 let
Alenka Meznarič:
Pričakovanja in zadovoljstvo staršev ob vstopu otroka v izbrani vrtec
Veronika Botonjić:
Mnenja in stališča pedagoških delavcev do religiozne pripadnosti otrok v osnovnih šolah
Ana Kovač:
Sodelovanje med domom in šolo z vidika zadovoljstva staršev
Maja Mihelič:
Primerjava slovenskih in ameriških študijskih programov s področja izobraževanja odraslih
Katarina Zidarič:
Stališča vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev do vključevanja in dela z otroki s posebnimi potrebami v rednih oddelkih vrtcev
Žan Modrijan:
Učenci s čustveno-vedenjskimi motnjami v osnovni šoli v očeh šolske svetovalne službe
Urška Bajsič:
Stališča prostovoljcev o pomembnih lastnostih za opravljanje dela prostovoljca
Slavica Hajdinjak:
Možnosti in perspektive inkluzije v Centru šolskih in obšolskih dejavnosti za otroke s posebnimi potrebami
Ana Lenščak:
Mnenja zaposlenih preko javnih del v socialno varstveni ustanovi o kompetencah
Maja Kiš:
Inkluzivni pristopi in strategije reševanja multikulturnih izzivov v vrtcu
Tjaša Šušmelj Palčič:
Medkulturni razred - pomoč učencem priseljencem pri vključevanju v razredno skupnost
Andreja Horvat:
Izhodišča za oblikovanje tematik šole za starše v Obalno-kraški regiji
Katja Lendero Marinič:
Mediji v vsakdanjem življenju predšolskih otrok z vidika staršev
Melita Uštar:
Zaznavanje blokad v komunikaciji s starši otrok s posebnimi potrebami in njihovo reševanje
Ana Vukelić:
Sodobni razrednik - kako razredniki zaznavajo svojo vlogo
Blaž Teršek:
Psiho-socialni položaj učenca v osnovni šoli in medvrstniško nasilje
Maruška Pust:
Učitelji začetniki in uspešno vodenje razreda
Sarah Bubnič:
Pristopi vzgojiteljev pri vključevanju otrok priseljencev v vrtce - primeri treh vrtcev obalno-kraške regije
Tarita Sirk:
Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v izbrani srednji šoli
Špela Moravec:
Inkluzija v splošnih knjižnicah
Manca Lavrič:
Prosta igra predšolskih otrok kot prednostni cilj vrtca
Maja Hribernik:
Kompetentnost staršev za starševstvo
Gordana Stanić:
Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok do svojega profesionalnega razvoja
Lucija Preskar:
Pomen inkluzivnega izobraževanja gluhih in naglušnih otrok
Ana Valančič:
Vzpostavljanje prilagojenega učnega okolja pri otroku z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo
Polona Lavrenčič:
Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
Marija Sladič:
Žrtve medvrstniškega nasilja
Sonja Angelova:
Primerjava dveh visokošolskih strokovnih študijskih programov predšolske vzgoje v Republiki Sloveniji in Republiki Severna Makedonija
Mojca Pekolj:
Koncept pismenosti in izboljšanje predbralnih zmožnosti na začetku šolanja izbrane osnovne šole
Marija Sladič:
Mnenja učiteljev razrednega pouka o medvrstniškem nasilju v petem razredu
Fabiana Geri:
Vloga in položaj vzgojiteljic v otroških vrtcih s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Lara Pucer:
Analiza oblik sodelovanja s starši otrok s posebnimi potrebami v izbrani instituciji prilagojenega programa
Robin Kavčič:
Izzivi učiteljev in vzgojiteljev ob vključevanju otrok priseljencev v vrtec/šolo v obalno-kraški regiji
Jerica Krečič:
Razvijanje učenčeve samopodobe v povezavi z nenehnim doživljanjem neuspeha v šoli
Andreja Strajnšak:
Pričakovanja učiteljev in staršev do sodelovanja v izbrani instituciji
Maruša Mežnarič:
Sodelovanje s šolo in domom z vidika staršev in učiteljev na izbranih osnovnih šolah
Liza Kokole:
Mednarodna mobilnost strokovnih delavcev v osnovnošolskem izobraževanju
Sabina Prah:
Kompetence in spretnosti učitelja ter njegovo uspešno vodenje razreda
Ana Zalar:
Naloge razrednika in njihovo uresničevanje z vidika učiteljev razrednikov
Marina Bilić:
Komunikacija na delovnem mestu v povezavi z organizacijsko klimo na izbrani šoli
Branka Pavasović Rus:
Razumevanje in odzivi strokovnih delavcev vrtca na Zakon o celostni zgodnji obravnavi predšolskih otrok s posebnimi potrebami
Marjeta Svetin:
Komunikacija med učitelji in izvajalci dodatne strokovne pomoči na osnovni šoli in njen vpliv na uspešno sodelovanje
Darja Hrup:
Partnerstvo med starši otrok s posebnimi potrebami in vrtcem
Katja Rodman:
Vloga vzgojitelja pri spodbujanju razvoja socialnih kompetenc predšolskih otrok
Anja Stanonik:
Vloga in podpora učiteljev razrednega pouka pri spopadanju otroka z ločitvijo staršev
Katarina Novak:
Stališča učiteljev do formalnih oblik sodelovanja s starši na razredni stopnji
Kristina Žerjal:
Sodelovanje med vzgojitelji in družino z vidika zadovoljstva staršev otrok iz zamejskih vrtcev s slovenskim učnim jezikov v Italiji
Tina Jerman:
E-izobraževanje otrok tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Majda Klanjscek:
Komunikacija za timsko delo na daljavo v vrtcih s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Metka Vilman:
Kakovost uvajanja otrok v vrtec z vidika vzgojiteljev in staršev
Ines Koler:
Stališča staršev in strokovnih delavcev v vrtcu o komunikaciji
Nastja Grenc:
Soočanje mater in očetov ob spoznanju, da imajo otroka s posebnimi potrebami
Petra Slak:
Uresničevanje celostnega pristopa pri delu z otroki s posebnimi potrebami v predšolskem obdobju
Karin Krajnc:
Sodelovanje med učitelji in starši s poudarkom na reševanju konfliktov
Anita Longar:
Učitelj kot razrednik v osnovni šoli ter njegov profesionalni razvoj
Ana Brezigar:
Vloga socialnega pedagoga pri spodbujanju razvoja čustvene inteligentnosti učencev
Nika Žgank:
Usposobljenost učiteljev razrednega pouka za delo na daljavo v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Julija Ražem:
Timsko sodelovanje med vzgojiteljico predšolskih otrok in pomočnico vzgojiteljice predšolskih otrok v vrtcu
Livija Novak:
Stališča waldorfskih vzgojiteljev do sodelovanja s starši
Nina Radolovič:
Stališča bodočih razrednih učiteljev in učiteljic do izobraževanja na daljavo
Martina Paliska Šaina:
Pomen čustvene kompetentnosti pri učiteljih v Istrski županiji
Maja Pak:
Socialna izključenost otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami na izbrani osnovni šoli
Blažka Vodušek:
Vloga svetovalnega delavca pri vključevanju staršev otrok s posebnimi potrebami v izbranih zavodih
Sabina Ketiš:
Profesionalni razvoj učitelja na razredni stopnji pri delu z otroki s posebnimi potrebami
Lea Kovačič:
Primerjava izvajanja gibalnih/športnih dejavnosti med javnim in waldorfskim vrtcem
Maja Grzetič:
Primerjava didaktičnih materialov in organizacije prostora med izbranim javnim vrtcem in izbranim zasebnim Montessori vrtcem
Helena Valenčič:
Ocena lastne kompetentnosti strokovnih delavcev v vrtcih za nudenje prve pomoči
Polona Korošec:
Mnenja vzgojiteljic in učiteljic o medsebojnem sodelovanju pri prehodu otrok iz vrtca v šolo
Katarina Marc:
Razrednik v prvi triadi osnovne šole na območju goriške regije
Vesna Šinkec:
Uporaba metode komunikacijskega sistema skozi izmenjavo slik (PECS) za otroke z motnjami avtističnega spektra na primeru izvedbe prilagojene slikanice
Nina Primožič:
Oblikovanje kriterijev za opravljanje primerjave institucij za izobraževanje odraslih
Nevenka Milaković:
Medsebojno sodelovanje med starši otrok s posebnimi vzgojno-izobraževalnimi potrebami ter vzgojitelji in pomočniki vzgojiteljev v izbranem vrtcu
Gaja Rezar:
Prekomerno zaščitniški starši
Branka Peterlin:
Mnenja in stališča staršev o temeljnem pomenu partnerstva med vzgojitelji in starši pri vključevanju otrok s posebnimi potrebami v redne oddelke vrtca
Urška Pantar:
Začetniški izzivi inkluzivnega pedagoga pri izvajanju dodatne strokovne pomoči v vrtcu
Tjaša Rataj, Ana Stubelj:
Reflektirajoča komunikacija bodočih vzgojiteljev
Lara Sandić:
Primeri dobre prakse za discipliniranje učencev
Valentina Haupt:
Načrtovanje in refleksija dnevne rutine v izbranem vrtcu
Nives Čok:
Komunikacija med straši in vzgojitelji za uspešen partnerski odnos
Lucija Lubšina:
Odnos staršev do dela šolske svetovalne službe
Laura Salkovič:
Sodelovanje strokovnih delavcev s starši otrok s posebnimi potrebami v izbrani osnovni šoli
Sabrina Pavlin:
Absentizem in njegove posledice v izbranem vrtcu
Veronika Devetak:
Primerjava nekaterih vidikov obravnave otrok s posebnimi potrebami v Sloveniji in Tanzaniji
Nina Tomažič:
Sodelovanje šolske svetovalne službe s starši v izbrani občini
Zala Kadunc:
Izzivi timskega dela vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic v izbranem vrtcu
Nastja Tomsič:
Vključevanje romskih predšolskih otrok v krajši program v izbranem vrtcu
Maja Rutar:
Pomen zgodnje obravnave predšolskih otrok in pogoji dela vzgojiteljev za zgodnjo obravnavo v vrtcih izbrane občine
Urša Mihevc:
Izvajanje dodatne strokovne pomoči v vrtcih
Sara Radolič:
Povezanost socialnih iger in klime v razredu
Radojka Udovič:
Poznavanje inkluzije in stališča strokovnih delavcev izbranega vrtca do inkluzije otrok s posebnimi potrebami
Ingrid Čandek:
Zadovoljstvo staršev predšolskih otrok s posebnimi potrebami do inkluzije v izbranem vrtcu
Manca Medved:
Uporaba koncepta čuječnosti v osnovni šoli in v vrtcu
Kaja Stubelj:
Kompetentnost učiteljev razrednega pouka pri poučevanju otrok s primanjkljaji na posameznem področju učenja
Mojca Blatnik:
Pričakovanja staršev do šole in učitelja na izbrani osnovni šoli
Anja Grilc:
Preučevanje kompetenc osnovnošolskih učiteljev
Mateja Gubanc:
Presoja vzgojiteljic in vzgojiteljev o lastni kompetentnosti za delo s starši otrok s posebnimi potrebami v javnem vrtcu
Simona Zavratnik:
Stališča vzgojiteljev do prilagoditev učnega okolja za inkluzivno vzgojo in izobraževanje v vrtcih za otroke s posebnimi potrebami
Diplomska dela (66)
Daša Pučko:
Avtonomnost učiteljev razrednega pouka
Antonina Kukec:
Socialna kohezivnost in medkulturnost v vrtcu
Natalija Kirič:
Otrok, meje in vrednote
Lara Bizjak:
Vključenost in sprejetost otrok migrantov v redno osnovno šolo
Špela Porok:
Sodelovanje vrtca s starši - vpliv neformalnih oblik sodelovanja na odnos med vzgojitelji in starši v vrtcu Martin Krpan Cerknica
Tea Ernecl:
Usposobljenost učiteljev razrednega pouka za poučevanje otrok z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo (ADHD)
Polona Podkoritnik:
Spodbujanje čustvene inteligentnosti učencev v prvem izobraževalnem obdobju osnovne šole
Žan Modrijan:
Povezanost socialno-ekonomskega statusa družine in učne uspešnosti otrok v šoli
Kristina Klecin:
RTV Slovenija kot učeča se organizacija
Marina Rožman:
Timsko delo med vzgojiteljicami in otroki
Maja Rutar:
Vpliv kontinuiranega bivanja v gozdu na odnose predšolskih otrok
Lara Nepužlan:
Povezanost socialne interakcije med otrokom in vzgojiteljem z otrokovim počutjem in vključenostjo v dejavnosti
Manca Grželj:
Reševanje konfliktov (med učenci ter učitelji in učenci) z vidika učiteljev
Veronika Selinšek:
Metode poučevanja gluhih in naglušnih z vidika učiteljev
Barbara Andrejašič:
Supervizija v osnovni šoli
Ines Jejčič:
Povezava med učnimi stili učencev od 6. do 9. razreda osnovne šole in učiteljevimi metodami poučevanja
Teja Kosi:
Vključevanje otrok priseljencev v mariborske osnovne šole
Andreja Strajnšak:
Uspešna komunikacija med učitelji in starši
Elena Angelovska:
Sodobna znanstvena spoznanja o učenju in pristopi za učenje v 21. stoletju
Nika Djuranovič Ružič:
Sodelovalno učenje na razredni stopnji
Sabina Prah:
Zgodnje odkrivanje nadarjenih otrok in njihovo nadaljnje spodbujanje
Mateja Nolimal:
Središče za naravno učenje Samorog
Helena Gril:
Sodelovanje staršev in vzgojiteljev predšolskih otrok z vidika kakovosti vrtca
Sara Grbac:
Vloga učitelja v razredu, osredotočenega na otroka
Vesna Hrast:
Permisivna vzgoja in položaj mladih
Aldina Beganović:
Vpliv revščine na izobraževalne dosežke otrok
Lucija Preskar:
Pomen učne diferenciacije in individualizacije pouka za učence priseljence
Petra Mislej:
Socialna igra kot ena od možnosti za vodenje razreda in doseganje ciljev tudi pri drugih predmetih
Ana Vukelić:
Razrednikovo sodelovanje s starši
Valentina Pavletić:
Primerjava med programom javnega vrtca in programom vrtca montessori
Diana Timarac:
Ustvarjalnost v predšolski vzgoji
Tina Lomovšek:
Kako se učitelji razrednega pouka spopadajo z motnjo pozornosti ADHD (hiperaktivnost) pri učencih
Tjaša Šušmelj Palčič:
Socialna igra v 1. razredu in njen namen
Sandi Zaman:
Kriteriji oblikovanja spodbudnega učnega okolja
Tina Tambolaš:
Pričakovanja staršev do vzgojiteljic predšolskih otrok
Patrik Kogoj:
Pripravljenost študentov razrednega pouka na razredništvo
Maja Grzetič:
Primerjava nekaterih elementov izbranega javnega in izbranega zasebnega waldorfskega vrtca
Špela Dolenc:
Profesionalni razvoj vzgojiteljev
Jaka Tiegl:
Teoretični vidiki kognitivnega pogleda na učenje
Maja Pak:
Pogled rejnikov na rejništvo
Ana Vita Jagodnik:
Vloga in pomoč šolske svetovalne službe pri učencih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
Mateja Švab:
Permisivna vzgoja in razvajenost otrok
Vesna Šinkec:
Možnost vključevanja TEACCH (Treatment and Education of Autistic and Related Communication - Handicapped Children) pristopa v vrtec in šolo
Natalija Vrčkovnik:
Sodelovanje med vrtcem in starši otrok s posebnimi potrebami
Eva Pintar:
Socialno vključevanje v osnovni šoli
Manca Medved:
Sodelovanje s starši kot element kvalitete dela v osnovni šoli
Vita Kozjek:
O optimizmu in njegovem vplivu na življenje in uspeh posameznika
Marina Ćorković:
Revščina ter njeni vplivi na izobraževalne dosežke otrok
Timea Bogdan:
Mnenje staršev o zgodnjem uvajanju tujega jezika v drugem starostnem obdobju v izbranem vrtcu
Edina Mujkanović:
Zaznavanje spletnega nasilja na družbenih omrežjih s strani staršev in šole v partnerskem modelu sodelovanja
Lara Peklar Sečnik:
Teoretični vidiki vseživljenjskega učenja
Saša Kocjančič:
Mnenje učiteljev izbranih osnovnih šol o pouku na daljavo v času epidemije 2020
Dajana Malić:
Starševski vidik kakovosti izbrane šole
Eva Fišer:
Odnos vzgojiteljev izbranih vrtcev do zdravega življenjskega sloga
Maja Kukovec:
Zanos - temelj za oblikovanje učnih okolij, ki spodbujajo notranjo motivacijo in vseživljenjsko učenje
Ema Krebs:
Pomen dotika in razvoja primarnih gibalnih vzorcev v obdobju od spočetja do malčka za nadaljnji razvoj in uspešnost učenca
Neža Tavčar:
Prisotnost in raba portfolia v izbranem vrtcu
Pija Prodan:
Teoretični vidiki sodelovanja šolske svetovalne službe s starši
Polonca Grum:
Vključevanje gozdne pedagogike v izbrani vrtec
Sandra Mecilošek:
Poznavanje in praktična uporaba izhodišč pedagoškega koncepta Reggio Emilia v izbranem vrtcu
Alessia Zavadlav:
Pravice otrok slovenske manjšine v Italiji med fašizmom
Sara Žužek:
Urjenje bralnih in socialnih veščin s pomočjo terapevtskega psa
Manca Kurczewski:
Otroci s specifičnimi učnimi težavami v času šolanja na daljavo na izbrani osnovni šoli
Mica Semenič:
Pomen zgodnjega otroštva v pedagogiki dr. Marie Montessori
Ana Marija Kolarič:
Sodelovanje med starši in osnovno šolo
Maruša Mavrin:
Prisotnost gozdne pedagogike v izbranem vrtcu
Druga dela (8)
Jurka Lepičnik-Vodopivec, Nataša Dolenc-Orbanić, Marko Gavriloski Tretjak:
Kakovost z vidika študentov univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Razredni pouk
Jurka Lepičnik-Vodopivec, Darja Žikovšek:
A pedagogue's role regarding the integration of a child in kindergarten
Jurka Lepičnik-Vodopivec, Maja Hmelak:
Aktivna soudeležba študentov kot osnova za kakovosten študij
Jurka Lepičnik-Vodopivec, Maja Hmelak:
The importance of recognizing roles in teams for higher-quality work in preschools and schools
Jurka Lepičnik-Vodopivec:
Opazovanje izvajanja kurikula v vrtcu
Jurka Lepičnik-Vodopivec:
Primary school teachers' views on their autonomy
Nastja Cotič, Mara Cotič, Darjo Felda, Jurka Lepičnik-Vodopivec:
An example of integrated teaching of mathematics and environmental education in the second grade of basic school
Maja Hmelak, Jurka Lepičnik-Vodopivec:
Pričakovanja vzgojiteljev predšolskih otrok, vezana na njihov profesionalni razvoj