Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (5)

  1. Ljiljana Gomerčić: Vloga vzgojitelja v procesu samoregulacijskega učenja otrok v vrtcu
  2. Marko Gavriloski Tretjak: Vzroki izbire spolno stereotipnih igrač
  3. Mirjam Bon Klanjšček: Vpliv pristopa poučevanja in učenja statistike na razvoj statistične pismenosti
  4. Katarina Merše Lovrinčević: Strokovne podlage za izobraževanje pediatričnih medicinskih sester s področja tandemskega dojenja
  5. Bojan Macuh: Učinki vseživljenjskega učenja na življenjski slog starostnikov v domovih za starejše v Pomurju

Magistrska dela (97)

  1. Nina Tomažič: Sodelovanje šolske svetovalne službe s starši v izbrani občini
  2. Veronika Devetak: Primerjava nekaterih vidikov obravnave otrok s posebnimi potrebami v Sloveniji in Tanzaniji
  3. Sabrina Pavlin: Absentizem in njegove posledice v izbranem vrtcu
  4. Laura Salkovič: Sodelovanje strokovnih delavcev s starši otrok s posebnimi potrebami v izbrani osnovni šoli
  5. Lucija Lubšina: Odnos staršev do dela šolske svetovalne službe
  6. Nives Čok: Komunikacija med straši in vzgojitelji za uspešen partnerski odnos
  7. Valentina Haupt: Načrtovanje in refleksija dnevne rutine v izbranem vrtcu
  8. Lara Sandić: Primeri dobre prakse za discipliniranje učencev
  9. Tjaša Rataj, Ana Stubelj: Reflektirajoča komunikacija bodočih vzgojiteljev
  10. Urška Pantar: Začetniški izzivi inkluzivnega pedagoga pri izvajanju dodatne strokovne pomoči v vrtcu
  11. Branka Peterlin: Mnenja in stališča staršev o temeljnem pomenu partnerstva med vzgojitelji in starši pri vključevanju otrok s posebnimi potrebami v redne oddelke vrtca
  12. Gaja Rezar: Prekomerno zaščitniški starši
  13. Nevenka Milaković: Medsebojno sodelovanje med starši otrok s posebnimi vzgojno-izobraževalnimi potrebami ter vzgojitelji in pomočniki vzgojiteljev v izbranem vrtcu
  14. Nina Primožič: Oblikovanje kriterijev za opravljanje primerjave institucij za izobraževanje odraslih
  15. Vesna Šinkec: Uporaba metode komunikacijskega sistema skozi izmenjavo slik (PECS) za otroke z motnjami avtističnega spektra na primeru izvedbe prilagojene slikanice
  16. Katarina Marc: Razrednik v prvi triadi osnovne šole na območju goriške regije
  17. Polona Korošec: Mnenja vzgojiteljic in učiteljic o medsebojnem sodelovanju pri prehodu otrok iz vrtca v šolo
  18. Helena Valenčič: Ocena lastne kompetentnosti strokovnih delavcev v vrtcih za nudenje prve pomoči
  19. Maja Grzetič: Primerjava didaktičnih materialov in organizacije prostora med izbranim javnim vrtcem in izbranim zasebnim Montessori vrtcem
  20. Lea Kovačič: Primerjava izvajanja gibalnih/športnih dejavnosti med javnim in waldorfskim vrtcem
  21. Sabina Ketiš: Profesionalni razvoj učitelja na razredni stopnji pri delu z otroki s posebnimi potrebami
  22. Blažka Vodušek: Vloga svetovalnega delavca pri vključevanju staršev otrok s posebnimi potrebami v izbranih zavodih
  23. Maja Pak: Socialna izključenost otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami na izbrani osnovni šoli
  24. Martina Paliska Šaina: Pomen čustvene kompetentnosti pri učiteljih v Istrski županiji
  25. Nina Radolovič: Stališča bodočih razrednih učiteljev in učiteljic do izobraževanja na daljavo
  26. Livija Novak: Stališča waldorfskih vzgojiteljev do sodelovanja s starši
  27. Julija Ražem: Timsko sodelovanje med vzgojiteljico predšolskih otrok in pomočnico vzgojiteljice predšolskih otrok v vrtcu
  28. Nika Žgank: Usposobljenost učiteljev razrednega pouka za delo na daljavo v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
  29. Ana Brezigar: Vloga socialnega pedagoga pri spodbujanju razvoja čustvene inteligentnosti učencev
  30. Anita Longar: Učitelj kot razrednik v osnovni šoli ter njegov profesionalni razvoj
  31. Karin Krajnc: Sodelovanje med učitelji in starši s poudarkom na reševanju konfliktov
  32. Petra Slak: Uresničevanje celostnega pristopa pri delu z otroki s posebnimi potrebami v predšolskem obdobju
  33. Katarina Novak: Stališča učiteljev do formalnih oblik sodelovanja s starši na razredni stopnji
  34. Anja Stanonik: Vloga in podpora učiteljev razrednega pouka pri spopadanju otroka z ločitvijo staršev
  35. Katja Rodman: Vloga vzgojitelja pri spodbujanju razvoja socialnih kompetenc predšolskih otrok
  36. Nastja Grenc: Soočanje mater in očetov ob spoznanju, da imajo otroka s posebnimi potrebami
  37. Ines Koler: Stališča staršev in strokovnih delavcev v vrtcu o komunikaciji
  38. Metka Vilman: Kakovost uvajanja otrok v vrtec z vidika vzgojiteljev in staršev
  39. Majda Klanjscek: Komunikacija za timsko delo na daljavo v vrtcih s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  40. Tina Jerman: E-izobraževanje otrok tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja
  41. Kristina Žerjal: Sodelovanje med vzgojitelji in družino z vidika zadovoljstva staršev otrok iz zamejskih vrtcev s slovenskim učnim jezikov v Italiji
  42. Darja Hrup: Partnerstvo med starši otrok s posebnimi potrebami in vrtcem
  43. Marjeta Svetin: Komunikacija med učitelji in izvajalci dodatne strokovne pomoči na osnovni šoli in njen vpliv na uspešno sodelovanje
  44. Branka Pavasović Rus: Razumevanje in odzivi strokovnih delavcev vrtca na Zakon o celostni zgodnji obravnavi predšolskih otrok s posebnimi potrebami
  45. Marina Bilić: Komunikacija na delovnem mestu v povezavi z organizacijsko klimo na izbrani šoli
  46. Ana Zalar: Naloge razrednika in njihovo uresničevanje z vidika učiteljev razrednikov
  47. Sabina Prah: Kompetence in spretnosti učitelja ter njegovo uspešno vodenje razreda
  48. Liza Kokole: Mednarodna mobilnost strokovnih delavcev v osnovnošolskem izobraževanju
  49. Maruša Mežnarič: Sodelovanje s šolo in domom z vidika staršev in učiteljev na izbranih osnovnih šolah
  50. Andreja Strajnšak: Pričakovanja učiteljev in staršev do sodelovanja v izbrani instituciji
  51. Jerica Krečič: Razvijanje učenčeve samopodobe v povezavi z nenehnim doživljanjem neuspeha v šoli
  52. Robin Kavčič: Izzivi učiteljev in vzgojiteljev ob vključevanju otrok priseljencev v vrtec/šolo v obalno-kraški regiji
  53. Lara Pucer: Analiza oblik sodelovanja s starši otrok s posebnimi potrebami v izbrani instituciji prilagojenega programa
  54. Fabiana Geri: Vloga in položaj vzgojiteljic v otroških vrtcih s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  55. Marija Sladič: Mnenja učiteljev razrednega pouka o medvrstniškem nasilju v petem razredu
  56. Mojca Pekolj: Koncept pismenosti in izboljšanje predbralnih zmožnosti na začetku šolanja izbrane osnovne šole
  57. Sonja Angelova: Primerjava dveh visokošolskih strokovnih študijskih programov predšolske vzgoje v Republiki Sloveniji in Republiki Severna Makedonija
  58. Marija Sladič: Žrtve medvrstniškega nasilja
  59. Polona Lavrenčič: Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
  60. Ana Valančič: Vzpostavljanje prilagojenega učnega okolja pri otroku z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo
  61. Lucija Preskar: Pomen inkluzivnega izobraževanja gluhih in naglušnih otrok
  62. Gordana Stanić: Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok do svojega profesionalnega razvoja
  63. Maja Hribernik: Kompetentnost staršev za starševstvo
  64. Manca Lavrič: Prosta igra predšolskih otrok kot prednostni cilj vrtca
  65. Špela Moravec: Inkluzija v splošnih knjižnicah
  66. Tarita Sirk: Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v izbrani srednji šoli
  67. Sarah Bubnič: Pristopi vzgojiteljev pri vključevanju otrok priseljencev v vrtce - primeri treh vrtcev obalno-kraške regije
  68. Ana Lenščak: Mnenja zaposlenih preko javnih del v socialno varstveni ustanovi o kompetencah
  69. Slavica Hajdinjak: Možnosti in perspektive inkluzije v Centru šolskih in obšolskih dejavnosti za otroke s posebnimi potrebami
  70. Urška Bajsič: Stališča prostovoljcev o pomembnih lastnostih za opravljanje dela prostovoljca
  71. Žan Modrijan: Učenci s čustveno-vedenjskimi motnjami v osnovni šoli v očeh šolske svetovalne službe
  72. Katarina Zidarič: Stališča vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev do vključevanja in dela z otroki s posebnimi potrebami v rednih oddelkih vrtcev
  73. Maja Mihelič: Primerjava slovenskih in ameriških študijskih programov s področja izobraževanja odraslih
  74. Ana Kovač: Sodelovanje med domom in šolo z vidika zadovoljstva staršev
  75. Veronika Botonjić: Mnenja in stališča pedagoških delavcev do religiozne pripadnosti otrok v osnovnih šolah
  76. Alenka Meznarič: Pričakovanja in zadovoljstvo staršev ob vstopu otroka v izbrani vrtec
  77. Maja Cerar: Dejavnosti, oblikovane po metodi NTC (Nurture of Talented Children), za otroke, stare od 4 do 5 let
  78. Kristina Klecin: Vloga nacionalne poklicne kvalifikacije ter priznavanje neformalnega izobraževanja in usposabljanja v izbranem zavodu
  79. Anastazija Fon: Zdravstvena pismenost pripadnikov narodnih manjšin v obmejnem slovensko-italijanskem prostoru
  80. Roberta Peterlin: Kompetence vzgojitelja pri komuniciranju s starši v vrtcih Obalno-kraške regije
  81. Leonora Drgan: Evalvacija uvajanja programa NTC (Nurture of Talented Children) učenja v vrtce
  82. Nika Žgank: Kako učitelji zaznavajo lastne kompetence in svoj profesionalni razvoj
  83. Mirela Pekica: Soočanje z dolgotrajno brezposelnostjo
  84. Tina Mojškerc: Elementi strokovne pomoči staršev pri vzgoji otrok z motnjo pomanjkljive pozornosti in hiperaktivnosti
  85. Daša Bokal: Aktivna vloga staršev otrok s posebnimi potrebami v procesu vzgoje in izobraževanja njihovih otrok
  86. Andreja Modrijančič: Vpliv posameznih dejavnikov na kakovost sodelovanja med starši in učitelji
  87. Tanja Kajfež: Objava otroških fotografij na spletni strani vrtca
  88. Marija Žunić Negro: Kako starši posvojenih otrok zaznavajo posvojitev iz tujine
  89. Natalija Majcen: Vloga svetovalne službe pri prepoznavanju otrok s posebnimi potrebami
  90. Ana Vukelić: Sodobni razrednik - kako razredniki zaznavajo svojo vlogo
  91. Maja Kiš: Inkluzivni pristopi in strategije reševanja multikulturnih izzivov v vrtcu
  92. Blaž Teršek: Psiho-socialni položaj učenca v osnovni šoli in medvrstniško nasilje
  93. Tjaša Šušmelj Palčič: Medkulturni razred - pomoč učencem priseljencem pri vključevanju v razredno skupnost
  94. Maruška Pust: Učitelji začetniki in uspešno vodenje razreda
  95. Andreja Horvat: Izhodišča za oblikovanje tematik šole za starše v Obalno-kraški regiji
  96. Katja Lendero Marinič: Mediji v vsakdanjem življenju predšolskih otrok z vidika staršev
  97. Melita Uštar: Zaznavanje blokad v komunikaciji s starši otrok s posebnimi potrebami in njihovo reševanje

Diplomska dela (66)

  1. Maruša Mavrin: Prisotnost gozdne pedagogike v izbranem vrtcu
  2. Ana Marija Kolarič: Sodelovanje med starši in osnovno šolo
  3. Mica Semenič: Pomen zgodnjega otroštva v pedagogiki dr. Marie Montessori
  4. Manca Kurczewski: Otroci s specifičnimi učnimi težavami v času šolanja na daljavo na izbrani osnovni šoli
  5. Sara Žužek: Urjenje bralnih in socialnih veščin s pomočjo terapevtskega psa
  6. Alessia Zavadlav: Pravice otrok slovenske manjšine v Italiji med fašizmom
  7. Sandra Mecilošek: Poznavanje in praktična uporaba izhodišč pedagoškega koncepta Reggio Emilia v izbranem vrtcu
  8. Polonca Grum: Vključevanje gozdne pedagogike v izbrani vrtec
  9. Pija Prodan: Teoretični vidiki sodelovanja šolske svetovalne službe s starši
  10. Neža Tavčar: Prisotnost in raba portfolia v izbranem vrtcu
  11. Ema Krebs: Pomen dotika in razvoja primarnih gibalnih vzorcev v obdobju od spočetja do malčka za nadaljnji razvoj in uspešnost učenca
  12. Maja Kukovec: Zanos - temelj za oblikovanje učnih okolij, ki spodbujajo notranjo motivacijo in vseživljenjsko učenje
  13. Eva Fišer: Odnos vzgojiteljev izbranih vrtcev do zdravega življenjskega sloga
  14. Dajana Malić: Starševski vidik kakovosti izbrane šole
  15. Saša Kocjančič: Mnenje učiteljev izbranih osnovnih šol o pouku na daljavo v času epidemije 2020
  16. Lara Peklar Sečnik: Teoretični vidiki vseživljenjskega učenja
  17. Edina Mujkanović: Zaznavanje spletnega nasilja na družbenih omrežjih s strani staršev in šole v partnerskem modelu sodelovanja
  18. Timea Bogdan: Mnenje staršev o zgodnjem uvajanju tujega jezika v drugem starostnem obdobju v izbranem vrtcu
  19. Marina Ćorković: Revščina ter njeni vplivi na izobraževalne dosežke otrok
  20. Vita Kozjek: O optimizmu in njegovem vplivu na življenje in uspeh posameznika
  21. Manca Medved: Sodelovanje s starši kot element kvalitete dela v osnovni šoli
  22. Eva Pintar: Socialno vključevanje v osnovni šoli
  23. Natalija Vrčkovnik: Sodelovanje med vrtcem in starši otrok s posebnimi potrebami
  24. Vesna Šinkec: Možnost vključevanja TEACCH (Treatment and Education of Autistic and Related Communication - Handicapped Children) pristopa v vrtec in šolo
  25. Mateja Švab: Permisivna vzgoja in razvajenost otrok
  26. Ana Vita Jagodnik: Vloga in pomoč šolske svetovalne službe pri učencih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
  27. Maja Pak: Pogled rejnikov na rejništvo
  28. Jaka Tiegl: Teoretični vidiki kognitivnega pogleda na učenje
  29. Špela Dolenc: Profesionalni razvoj vzgojiteljev
  30. Maja Grzetič: Primerjava nekaterih elementov izbranega javnega in izbranega zasebnega waldorfskega vrtca
  31. Patrik Kogoj: Pripravljenost študentov razrednega pouka na razredništvo
  32. Tina Tambolaš: Pričakovanja staršev do vzgojiteljic predšolskih otrok
  33. Sandi Zaman: Kriteriji oblikovanja spodbudnega učnega okolja
  34. Tjaša Šušmelj Palčič: Socialna igra v 1. razredu in njen namen
  35. Tina Lomovšek: Kako se učitelji razrednega pouka spopadajo z motnjo pozornosti ADHD (hiperaktivnost) pri učencih
  36. Diana Timarac: Ustvarjalnost v predšolski vzgoji
  37. Valentina Pavletić: Primerjava med programom javnega vrtca in programom vrtca montessori
  38. Ana Vukelić: Razrednikovo sodelovanje s starši
  39. Petra Mislej: Socialna igra kot ena od možnosti za vodenje razreda in doseganje ciljev tudi pri drugih predmetih
  40. Lucija Preskar: Pomen učne diferenciacije in individualizacije pouka za učence priseljence
  41. Aldina Beganović: Vpliv revščine na izobraževalne dosežke otrok
  42. Vesna Hrast: Permisivna vzgoja in položaj mladih
  43. Helena Gril: Sodelovanje staršev in vzgojiteljev predšolskih otrok z vidika kakovosti vrtca
  44. Mateja Nolimal: Središče za naravno učenje Samorog
  45. Sabina Prah: Zgodnje odkrivanje nadarjenih otrok in njihovo nadaljnje spodbujanje
  46. Nika Djuranovič Ružič: Sodelovalno učenje na razredni stopnji
  47. Elena Angelovska: Sodobna znanstvena spoznanja o učenju in pristopi za učenje v 21. stoletju
  48. Barbara Andrejašič: Supervizija v osnovni šoli
  49. Ines Jejčič: Povezava med učnimi stili učencev od 6. do 9. razreda osnovne šole in učiteljevimi metodami poučevanja
  50. Teja Kosi: Vključevanje otrok priseljencev v mariborske osnovne šole
  51. Andreja Strajnšak: Uspešna komunikacija med učitelji in starši
  52. Lara Nepužlan: Povezanost socialne interakcije med otrokom in vzgojiteljem z otrokovim počutjem in vključenostjo v dejavnosti
  53. Manca Grželj: Reševanje konfliktov (med učenci ter učitelji in učenci) z vidika učiteljev
  54. Veronika Selinšek: Metode poučevanja gluhih in naglušnih z vidika učiteljev
  55. Marina Rožman: Timsko delo med vzgojiteljicami in otroki
  56. Maja Rutar: Vpliv kontinuiranega bivanja v gozdu na odnose predšolskih otrok
  57. Kristina Klecin: RTV Slovenija kot učeča se organizacija
  58. Žan Modrijan: Povezanost socialno-ekonomskega statusa družine in učne uspešnosti otrok v šoli
  59. Polona Podkoritnik: Spodbujanje čustvene inteligentnosti učencev v prvem izobraževalnem obdobju osnovne šole
  60. Tea Ernecl: Usposobljenost učiteljev razrednega pouka za poučevanje otrok z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo (ADHD)
  61. Špela Porok: Sodelovanje vrtca s starši - vpliv neformalnih oblik sodelovanja na odnos med vzgojitelji in starši v vrtcu Martin Krpan Cerknica
  62. Lara Bizjak: Vključenost in sprejetost otrok migrantov v redno osnovno šolo
  63. Natalija Kirič: Otrok, meje in vrednote
  64. Antonina Kukec: Socialna kohezivnost in medkulturnost v vrtcu
  65. Daša Pučko: Avtonomnost učiteljev razrednega pouka
  66. Sara Grbac: Vloga učitelja v razredu, osredotočenega na otroka

Druga dela (8)

  1. Jurka Lepičnik-Vodopivec, Maja Hmelak: The importance of recognizing roles in teams for higher-quality work in preschools and schools
  2. Maja Hmelak, Jurka Lepičnik-Vodopivec: Pričakovanja vzgojiteljev predšolskih otrok, vezana na njihov profesionalni razvoj
  3. Jurka Lepičnik-Vodopivec: Opazovanje izvajanja kurikula v vrtcu
  4. Nastja Cotič, Mara Cotič, Darjo Felda, Jurka Lepičnik-Vodopivec: An example of integrated teaching of mathematics and environmental education in the second grade of basic school
  5. Jurka Lepičnik-Vodopivec: Primary school teachers' views on their autonomy
  6. Jurka Lepičnik-Vodopivec, Maja Hmelak: Aktivna soudeležba študentov kot osnova za kakovosten študij
  7. Jurka Lepičnik-Vodopivec, Darja Žikovšek: A pedagogue's role regarding the integration of a child in kindergarten
  8. Jurka Lepičnik-Vodopivec, Nataša Dolenc-Orbanić, Marko Gavriloski Tretjak: Kakovost z vidika študentov univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Razredni pouk
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici