Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (5)
Ina Jurinčič:
Projektno delo pri pouku angleščine na razredni stopnji
Brigita Gergolet:
Zgodnje učenje angleščine pri učencih z disleksijo v osnovnih šolah slovensko-italijanskega obmejnega prostora
Anja Smolej:
Spodbujanje branja pri zgodnjem učenju tujega jezika po metodi DEAR
Katarina Benedik:
ʺKnjiga za naročjeʺ
Ana Tinta:
Odziv učencev na dejavnosti na različnih jezikovnih in kognitivnih ravneh težavnosti pri pouku angleščine v četrtem razredu osnovne šole
Diplomska dela (6)
Neja Ivetič:
Strategije poučevanja učencev z učnimi težavami pri pouku angleščine
Domen Ercigoj:
Glossary of Brazilian Jiu-Jitsu
Nika Lakošeljac:
Uporaba angleščine in slovenščine pri pouku angleščine v osnovni šoli
Neli Horjak:
Uporaba CLIL pristopa pri poučevanju merjenja v predšolskem obdobju v angleškem jeziku
Isidora Savić:
Prepričanja in stališča vzgojiteljev in staršev do uvajanja tujega jezika v Montessori vrtcu
Nina Podlesnik:
Stik otrok s tujimi jeziki v predšolskem obdobju
Druga dela (1)
Anja Pirih:
Who says they don't read? Slovene elementary school students' reading motivation in EFL