Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (2)

  1. Lea Kozel: Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole
  2. Andreja Klančar: Vpliv uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije na pouk geometrije v osnovni šoli

Magistrska dela (12)

  1. Matej Grujić: Mnenja vzgojiteljev o izvajanju dejavnosti za razvoj matematične pismenosti v slovenskih vrtcih s poudarkom na geometrijskih dejavnostih v zunanjem okolju vrtca
  2. Daša Jakop: Primerjalna analiza osnovnošolskega kurikula matematike na razredni stopnji v Sloveniji in na Norveškem
  3. Lucija Skarlovnik: Konstruktivistični pristop učenja in poučevanja matematike na razredni stopnji osnovne šole s perspektive učitelja
  4. Sara Brčina: Matematična pismenost v 5. razredu osnovne šole
  5. Irena Eržen: Spoznavanje matematičnih pojmov števil in vzorcev s pomočjo pravljic, lutk in ročnih spretnosti
  6. Mateja Maljevac: Posebnosti kombiniranega pouka pri učenju matematike v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  7. Maja Maver: Gozd kot učno okolje za matematične vsebine
  8. Lara Krečič: Medpredmetno povezovanje matematike in naravoslovja v četrtem razredu osnovne šole
  9. Armin Vidmar: Kombinatorika med prosto igro v vrtcu
  10. Vlasta Kukovec: Ustvarjalni gib pri učenju in poučevanju matematičnih vsebin od prvega do petega razreda osnovne šole
  11. Tadeja Andrejašič: Sodelovanje učiteljev razrednega pouka s šolsko svetovalno službo pri prepoznavanju in pomoči učencem z učnimi težavami pri matematiki
  12. Anja Zaletelj: Igraje v svet matematike

Diplomska dela (50)

  1. Maša Kepic: Vzorci pri malčkih starih od 2 do 3 let
  2. Laura Zadnikar: Vozimo po poteh matematike
  3. Hana Burkat: Razvoj matematičnih pojmov in predpojmov pri otrocih starih 1 do 3 let
  4. Katjuša Naglič: Štetje v vrtcu med dve- in triletniki
  5. Zala Zaman: Mnenja vzgojiteljev o pomenu matematičnih dejavnosti pri razvoju pojma število
  6. Urška Poklukar: Uporaba subitizacijskih kartic in drugih didaktičnih pripomočkov pri razvoju pojmovanja števil v predšolskem obdobju
  7. Kaja Špacapan: Pomen dejavnosti v naravi za razvoj matematičnih predkonceptov pri predšolskih otrocih
  8. Julijana Kerezović: Prepoznavanje geometrijskih oblik v predšolskem obdobju
  9. Anja Preložnik: Stališča vzgojiteljev o izvajanju dejavnosti s področja matematike v prvem in drugem starostnem obdobju v vrtcu
  10. Adrijana Bizjan: Razvoj predpojmov verjetnosti v predšolskem obdobju
  11. Tjaša Rednak: Uspešnost razvrščanja pri otrocih, starih od pet do šest let
  12. Teja Hribar: Obravnavanje števil in štetja v prvem razredu OŠ s prilagojenim programom z enakovrednim izobrazbenim standardom
  13. Oriana Gregorčič: Matematika v naravi
  14. Eva Razdrh: Merjenje s standardnimi in nestandardnimi merskimi enotami v vrtcu
  15. Sonja Zavšek: Merjenje mase v vrtcu
  16. Anja Laznik: Zbirka geometrijskih oblik v vrtcu za predšolske otroke
  17. Barbara Urbanč: Mnenja vzgojiteljev do spodbujanja ustvarjalnosti pri matematičnih dejavnostih v vrtcu
  18. Tia Patricia Baš: Prikazi v predšolskem obdobju
  19. Mary Otilija Mrhar: Spodbujanje matematičnega mišljenja v prvem starostnem obdobju
  20. Melita Turk: Mnenja vzgojiteljev o dejavnostih za razvoj matematičnega mišljenja v predšolskem obdobju
  21. Doroteja Kramaršič: Dejavnosti za razvoj geometrijskih pojmov v predšolskem obdobju
  22. Blanka Ilovar: Mnenja vzgojiteljev o vlogi didaktičnih pripomočkov za razvoj številskih predstav
  23. Nina Novak: Uporaba didaktičnih gradiv pri izvajanju matematičnih dejavnosti v vrtcu
  24. Patricija Pohorec: Razvrščanje v Carrollov prikaz po Brunerjevem modelu v drugem starostnem obdobju
  25. Barbara Jurjevič: Razvrščanje v predšolskem obdobju
  26. Tanja Žele: Liki in telesa iz naravnih materialov
  27. Nina Šonc: Spoznavanje števil in štetja skozi didaktične igre
  28. Aleksandra Jankovec: Razvoj številskih predstav v predšolskem obdobju
  29. Jožica Grmič: Simetrija v predšolskem obdobju
  30. Laura Jakopin: Dejavnosti za razvoj številskih pojmov v predšolskem obdobju
  31. Maruša Trope Naglič: Obdelava podatkov preko grafičnih prikazov v vrtcu
  32. Tjaša Gračnar: Analiza besedilnih nalog pri nacionalnem preverjanju znanja v 6. razredu
  33. Tea Jurčević: Štetje skozi didaktično igro v drugem starostnem obdobju
  34. Karmen Pintar: Vpeljevanje likov prek geometrijskih teles v vrtcu
  35. Monika Fajfar: Števila v predšolskem obdobju
  36. Maša Jezeršek: Mednarodni matematični kenguru v prvem triletju
  37. Tjaša Dovečar: Dejavnosti za razvoj številskih predstav v predšolskem obdobju
  38. Martina Kosi: Učenje in spoznavanje matematičnih vsebin v naravi
  39. Martina Ferlan: Matematika v vrtcu in igre s subitizacijskimi karticami
  40. Žiga Kac: Spodbujanje matematičnega mišljenja preko igre - števila in štetje
  41. Sabina Bajc: Razumevanje matematičnih vzorcev pri triletnih otrocih
  42. Simona Umek: Razvrščanje s pomočjo drevesnega prikaza
  43. Mojca Merc: Spoznavanje geometrijskih oblik v predšolskem obdobju
  44. Katarina Tratar: Načrtovanje matematičnih dejavnosti
  45. Nina Škoberne: Možnosti povezovanja matematike z ostalimi področji v prvem starostnem obdobju
  46. Nina Krašovec: Orientacija v drugem starostnem obdobju
  47. Polonca Likar: Matematika v mestu
  48. Silvija Gal: Matematika v vrtcu in spoznavanje geometrijskih likov skozi igro
  49. Patricija Vogrinčič: Merjenje dolžine in mase v vrtcu
  50. Mateja Leben: Subitizacija v predšolskem obdobju

Druga dela (1)

  1. Amalija Žakelj: Teachers' views on types of support provided for pupils with learning disabilities
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici