Natisni
Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Silva Bratož

Vseh ključnih besed je 233, ki se skupaj pojavijo 329 krat.
36 ključnih besed (15.45 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 132 krat (40.12 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
11x8.33%angleščina kot tuji jezik
10x7.58%pristop CLIL
9x6.82%tujejezikovni pouk
8x6.06%zgodnje učenje tujega jezika, angleščina
7x5.3%tuji jeziki, motivacija
5x3.79%zgodnje učenje angleščine
4x3.03%poučevanje tujega jezika, tuj jezik, učenje tujega jezika
3x2.27%večjezičnost, zgodnje poučevanje tujega jezika, usvajanje jezika, pismenost, projektno delo
2x1.52%glasba, drugo starostno obdobje, zgodnje poučevanje tujih jezikov, gibalne dejavnosti, podporne strategije, CLIL, zgodnje poučevanje angleščine, elementi kulture, zgodnje učenje in poučevanje tujega jezika, celostno učenje, angleščina kot materni jezik, poučevanje slovnice, vrtec, gibanje, predhodno znanje, poučevanje tujega jezika v otroštvu, poučevanje angleščine, sodelovalno učenje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, metode opismenjevanja
1xnačrtovanje dejavnosti, učne težave, jezikovna zmožnost, učinkovitost gibalnih elementov, prvo starostno obdobje, poučevanje angleščine na zgodnji ravni, stališča predšolskih otrok, videokonference, pesmi, rutinske dejanosti, samoevalvacija učiteljev, informacijska tehnologija, specifične učne težave, strategije poučevanja, izobraževanje, e-učenje, osnovnošolski učenci, internet, dejavniki vpliva na učenje tujega jezika, digitalna pismenost, stališča do tujejezikovnega pouka, stališča do učitelja, tujejezikovna tesnobnost, predšolsko obdobje, zgodnje usvajanje tujega jezika, športna vzgoja, spoznavanje okolja, osnovna šola, odziv učencev, pedagoške podporne strategije, učenje in usvajanje jezika, Pristop CLIL, popravljanje napak, vzgojitelji, privzem, tehnike popravljanja napak, obravnavanje napak, območje bližnjega razvoja, učenje jezika, učenje in poučevanje, aktivnosti in motivacija učencev, zgodnje učenje in poučevanje, prvo triletje osnovne šole, slikanice, didaktične igre za poučevanje slovnice, poučevanje slovnice pri tujejezičnem pouku, otrokov govorni razvoj, zgodnje učenje angleškega jezika, stopnje razvoja, učenje, igra, branje, literatura, primerjalna analiza, lastnosti jezika, katalogi, organizatorji potovanj, diplomska dela, metafora, semiontika, razvoj govora, besedišče v tujem jeziku, zgodnje učenje, pristopi k poučevanju, jezik v turizmu, pripovedovanje zgodb, branje v nadaljevanjih, integrativna motivacija, stališča, instrumentalna motivacija, tesnobnost, učenci priseljenci, celostni telesni odziv, zgodnje učenje jezika, teorije učenja tujega jezika, modeli poučevanja, narek, opismenjevanje v angleščini, tuje raziskave, pouk angleščine, področja komunikacije, umetnostno besedilo, poučevanje angleške slovnice, prilagajanje umetnostnih besedil, učenje skozi zgodbe, opismenjevanje, didaktične igre, angleška slovnica, angleščina kot tuj jezik, poučevanje angleščine v prvem triletju, glasbeni elementi, poučevanje s pomočjo glasbenih elementov, kritično obdobje, aktivno učenje, usvajanje tujega jezika, jeziki v otroštvu, neformalno izobraževanje, izvenšolsko učenje tujega jezika, stripi, učenje angleščine kot tujega jezika, pouk, raziskava načrtovanih novosti, frontalni pouk, pristop obrnjene učilnice, učne oblike, bralne zmožnosti, pisne zmožnosti, rap, medpredmetno povezovanje, ʺknjiga za naročjeʺ, tuji jezik angleščina, didaktična sredstva, tujejezikovne dejavnosti, pristopi za poučevanje angleščine, informacijsko-komunikacijske tehnologije, medkulturno zavedanje, tiskana gradiva, spletna gradiva, kritično mišljenje, medkulturnost, družbeni mediji, obrnjena učilnica, raznojezičnost, raznokulturnost, model RazKon, mikro- in nanoučenje, TikTok, osebnostni razvoj učitelja, medjezikovne in medkulturne kompetence, mobilnost, Erasmus+ mobilnosti za zaposlene v osnovnih šolah, pluralistični pristopi, vključenost učencev, zaprtje šol, karantena, razredni pouk, CLIL (Content and Language Integrated Learning), kulturna dediščina, pandemija, covid-19, raziskovalni pristop, govorne zmožnosti, otroški govor, zaznavanje tujih jezikov, didaktična igra, diferenciacija in individualizacija, opismenjevanje v angleščini kot prvem jeziku, opismenjevanje v angleščini kot tujem jeziku, pristopi k opismenjevanju, dejavnosti opismenjevanja, tujejezikovni učbenik, zgodnje obdobje, vodstva šole in otrok, učbeniki za predmet angleščine, kultura v učbenikih, večkodnost učbenika, stališča učiteljev TJ 1, tuji jezik, predpasnik z lutkami, metode oismenjevanja, napredovanje v znanju, stališča otrok, raba IKT, analiza dokumentov, različno predznanje, predznanje, spoznavanje morskih organizmov, profesionalni razvoj učitelja, učenje pesmi, prvo vzgojno-izobraževalno odobje, razvijanje sporazumevalnih zmožnosti, lutka, stališča učencev, študija primera, pouk v naravi, doživljajska pedagogika, tuj jezik angleščina, kombinirani oddelek, glasbene dejavnosti, slovnična zmožnost, implicitno poučevanje slovnice, eksplicitno poučevanje slovnice, angleški jezik, učenje angleščine na razredni stopnji, stališča učiteljev, Bloomova taksonomija, DEAR, taksonomske stopnje, zaznave učencev, pristopi k učenju tujega jezika, tiho branje, spodbujanje branja, matematika v osnovni šoli, učni načrt, branje in bralna pismenost, ekstenzivno branje, slovenske raziskave
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici