Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Suzana Sedmak

Vseh ključnih besed je 282, ki se skupaj pojavijo 430 krat.
58 ključnih besed (20.57 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 206 krat (47.91 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
19x9.22%komuniciranje
12x5.83%kultura
10x4.85%zaposleni
6x2.91%komunikacija, podjetje, poslovno komuniciranje, interno komuniciranje, zadovoljstvo
5x2.43%motivacija, zaposlovanje
4x1.94%medosebni odnosi, mobing, izobraževanje, pogajanja, medkulturne razlike, organizacija, kupci, konflikti
3x1.46%vrednote, delovno mesto, timsko delo, religija, poslovanje, management, vodenje, stres, trg dela, organizacijska kultura, štiridnevni delavnik, motivacijski dejavniki, psihološko blagostanje
2x0.97%oglaševanje, informacije, delodajalci, kadrovska funkcija, delavci, odrasli, uspešnost, odnosi, podrejeni, brezposelnost, vodja, družina, teorije osebnosti, Slovenija, prodajalci, diplomska dela, poslovni bonton, pretok informacij, učinkovitost, raziskava, gospodarstvo, motnje, študentsko delo, kulturne razlike, načrtovanje, študenti, turizem
1xcilji, motranje komuniciranje, izgorelost, managerji, stresogeni dejavniki, medosebna komunikacija, blagovne znamke, poslovna kutura, poslovne navade, običaji, izdelki, poslovno, študij, infrastruktura, regije, beg možganov, medicinske sestre, Italija, turistične agencije, lažni mobing, zlorabe, percepcija, kvantitativna raziskava, Hofstedejev model kultur, Republika Bosna in hercegovina, fleksibilnost, delo, politika, kulturne dimenzije, javna uprava, osamosvojitev, zaposlitev, migracije, sindikat, delovna dovoljenja, pravice, štipendiranje, delovna razmerja, tranzicija, upravljavske elite, družbeno soglasje, nestabilna družbena skupina, albanska družba, kršitve, žrtve, razvoj ključnih kadrov, zemljevid znanja, operativna veriga, zdravje, tveganje, zdrav življenjski slog, segmentacija zaposlenih, razvoj kadrov, pogajalske taktike, pogajalske strategije, klasično pisno komuniciranje, elektronsko komuniciranje, inovativnost, elektronska pošta, dejavniki tveganja, družbene spremembe, program izobraževanja brezposelnih oseb, aktivna politika zaposlovanja, medkulturni management, luzofonski svet, Brazilija, Portugalska, uspobaljanje kadrov, kadrovska služba, promocija zdravja, kronične nalezljive bolezni, socialni marketing, vedenjski vzorci, ravnanje z ljudmi, motiviranje, poslovna pogajanja, strateški partnerji, razvoj, pridobivanje, Slovenska vojska, izgorevanje, socialno varstvo, nevladne organizacije, človeški viri, osebje, kariera, starševstvo, psihično trpinčenje, dejavniki, kadri, opazovalci, invalidnost, delovna zakonodaja, medosebno odnosi, orodja, zavedanje, nabava, dobavitelji, nabavna funkcija, tujci, sporazumi, značilnosti pogajanj, mednarodna pogajanja, norme, pogajalec, poslovni partnerji, Kosovo, Japonska, notranje komuniciranje, gostinstvo, nadrejeni, interna komunikacija, ustno komuniciranje, komunikacijski proces, odnosi s sodelavci, soočanje s stresom, mlade ženske, Fakulteta za management, neenakost, križarke, stres na delovnem mestu, lastništvo, participacija, delovno okolje, psihološke spremembe, diskrimonacija, pravno varstvo, uslužbenci, banke, fiziološke spremembe, nosečnost, varnost zaposlitve, ekonomska demokracija, poslovna uspešnost, delničarstvo zaposlenih, zadruge, prednosti in slabosti tima, študent, komunikacijski kanali, sporočilo, komunikacijska pot, konec športne kariere, športna identiteta, bivši športniki, poslovno obdarovanje, poslovna darila, klicni centri, težavne stranke, tehnike komuniciranja, nezadovoljstvo pri delu, stil vodenja, psihološke težave, fizične težave, praktično usposabljanje, mentorski proces, generacija x in y, veščine, sodelovanje, mentorstvo, značilnosti tima, finančne težave, psihosocialne težave, konflikt, reševanje konflikta, dejavniki zadovoljstva pri delu, komitenti, pritožbe, osebnost, vodje, osebnostni tipi, psihologija, analiza, obveščenost, diskriminacija, izobrazba, razvoj družbe, zasebna lastnina, družbeno okolje, poslovne ženske, delitev dela, strategije, kakovost, Indija, medsebojni odnosi, mednarodno poslovanje, zdravstvo, pacienti, medosebno komuniciranje, izzivi, prepletenost, pričakovanja, zadovoljstvo pri delu, značilnosti, Kitajska, družbeni razredi, Platon, osebna učinkovitost, metoda povratne informacije 360°, pisno komuniciranje, vloge, prodajni procesi, skupine in timi, kompetence, ocenjevanje, dimenzije kulture, reklamacije, Hofstede, tržno komuniciranje, skupinsko delo, islam, islamsko bančništvo, prodajni prostor, sporočila, pravičnost, socialna pravičnost, ekonomska pravičnost, neverbalno komuniciranje, versko pravo, obresti, tradicionalno bančništvo, Šeriatsko pravo, islamski ekonomski sistem, izboljšanje, jezik
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici