Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Suzana Sedmak

Vseh ključnih besed je 267, ki se skupaj pojavijo 399 krat.
53 ključnih besed (19.85 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 185 krat (46.37 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
19x10.27%komuniciranje
11x5.95%kultura
10x5.41%zaposleni
6x3.24%poslovno komuniciranje
5x2.7%zaposlovanje, zadovoljstvo, interno komuniciranje, komunikacija, motivacija
4x2.16%mobing, pogajanja, organizacija, kupci, medosebni odnosi, izobraževanje
3x1.62%religija, konflikti, delovno mesto, organizacijska kultura, medkulturne razlike, stres, vodenje, trg dela, vrednote, poslovanje, timsko delo, motivacijski dejavniki, management, podjetje
2x1.08%turizem, študenti, učinkovitost, načrtovanje, družina, delodajalci, delavci, Slovenija, oglaševanje, kadrovska funkcija, diplomska dela, brezposelnost, kulturne razlike, pretok informacij, motnje, prodajalci, uspešnost, teorije osebnosti, gospodarstvo, informacije, študentsko delo, odrasli, odnosi, poslovni bonton
1xblagovne znamke, poslovna kutura, običaji, izdelki, poslovne navade, medosebna komunikacija, infrastruktura, študij, regije, poslovno, albanska družba, tehnike komuniciranja, Kosovo, osebje, kadri, težavne stranke, človeški viri, pridobivanje, opazovalci, žrtve, starševstvo, kariera, klicni centri, psihično trpinčenje, beg možganov, motranje komuniciranje, tranzicija, upravljavske elite, družbeno soglasje, poslovna darila, nestabilna družbena skupina, osamosvojitev, javna uprava, Italija, poslovno obdarovanje, lažni mobing, zlorabe, percepcija, vodja, delovna razmerja, stresogeni dejavniki, kršitve, managerji, izgorelost, razvoj, pravice, delovna dovoljenja, migracije, zaposlitev, stil vodenja, sindikat, cilji, izgorevanje, dejavniki tveganja, tveganje, družbene spremembe, kronične nalezljive bolezni, promocija zdravja, zdrav življenjski slog, zdravje, segmentacija zaposlenih, razvoj kadrov, zemljevid znanja, razvoj ključnih kadrov, operativna veriga, socialni marketing, vedenjski vzorci, medkulturni management, program izobraževanja brezposelnih oseb, luzofonski svet, Portugalska, Brazilija, aktivna politika zaposlovanja, nezadovoljstvo pri delu, motiviranje, ravnanje z ljudmi, kadrovska služba, uspobaljanje kadrov, inovativnost, elektronska pošta, norme, značilnosti pogajanj, pogajalec, poslovni partnerji, sporazumi, mednarodna pogajanja, delovna zakonodaja, nevladne organizacije, turistične agencije, socialno varstvo, invalidnost, zadovoljstvo pri delu, tujci, orodja, pogajalske strategije, poslovna pogajanja, pogajalske taktike, klasično pisno komuniciranje, elektronsko komuniciranje, strateški partnerji, dobavitelji, medosebno odnosi, zavedanje, nabava, nabavna funkcija, Slovenska vojska, Hofstedejev model kultur, metoda povratne informacije 360°, kompetence, osebna učinkovitost, generacija x in y, praktično usposabljanje, ocenjevanje, skupinsko delo, prednosti in slabosti tima, Hofstede, študent, tržno komuniciranje, sodelovanje, mentorski proces, mentorstvo, islamski ekonomski sistem, Šeriatsko pravo, reševanje konflikta, versko pravo, neverbalno komuniciranje, obresti, tradicionalno bančništvo, značilnosti tima, prodajni procesi, islam, islamsko bančništvo, dimenzije kulture, Fakulteta za management, participacija, lastništvo, ekonomska demokracija, varnost zaposlitve, poslovna uspešnost, mlade ženske, neenakost, odnosi s sodelavci, notranje komuniciranje, soočanje s stresom, stres na delovnem mestu, komunikacijski proces, delničarstvo zaposlenih, zadruge, uslužbenci, banke, komitenti, pritožbe, reklamacije, pravno varstvo, diskrimonacija, nosečnost, fiziološke spremembe, psihološke spremembe, delovno okolje, sporočila, konflikt, medosebno komuniciranje, komunikacijski kanali, sporočilo, medsebojni odnosi, Indija, Kitajska, značilnosti, pričakovanja, kakovost, komunikacijska pot, prepletenost, Japonska, mednarodno poslovanje, zdravstvo, Republika Bosna in hercegovina, fleksibilnost, politika, kulturne dimenzije, gostinstvo, štipendiranje, delo, pacienti, jezik, dejavniki, medicinske sestre, dejavniki zadovoljstva pri delu, konec športne kariere, zasebna lastnina, družbeni razredi, razvoj družbe, družbeno okolje, poslovne ženske, Platon, ekonomska pravičnost, finančne težave, prodajni prostor, psihosocialne težave, pravičnost, socialna pravičnost, delitev dela, izobrazba, bivši športniki, psihologija, raziskava, obveščenost, analiza, osebnostni tipi, športna identiteta, diskriminacija, fizične težave, psihološke težave, osebnost, kvantitativna raziskava
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici