Natisni
Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tina Kavčič

Vseh ključnih besed je 237, ki se skupaj pojavijo 339 krat.
50 ključnih besed (21.1 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 152 krat (44.84 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
11x7.24%učitelji
9x5.92%zgodnje otroštvo
6x3.95%starši, igra
5x3.29%učenci, srednje in pozno otroštvo
4x2.63%vrtec, inkluzija, osnovna šola, območje bližnjega razvoja, igrače, komunikacija
3x1.97%socialne vrste igre, otroci s posebnimi potrebami, motnje avtističnega spektra, otroci, sociometrična preizkušnja, študija primera, vrstniki, razlike med spoloma, razredni pouk, stres
2x1.32%osebnostne značilnosti, sprostitvene tehnike, učitelji razrednega pouka, družina, spoprijemanje s stresom, osnovnošolski učitelji, konflikti, zgodnja odraslost, spoznavne vrste igre, malčki, prehod v odraslost, vzgoja, empatija, spol, čustva, socialne igre, vzgojitelji, osamljenost, socialna sprejetost, tehnike uravnavanja vedenja, svetovalni delavci, interaktivna igra, samostojna igra, vrstniško nasilje, mladostniki, risanje človeške figure, razvoj risbe, medosebni odnosi
1xdiagnosticiranje ADHD, znaki ADHD, prikaz čustev na risbi, ADHD, usmerjanje, vedenjske težave, individualni program, motnja pozornosti in hiperaktivnosti, integracija, čustvene težave, uravnavanje vedenja, sodelovanje med učitelji in starši, disertacije, pogovorne ure, uspešnost otrok na razredni stopnji, gibalni razvoj, teorija samodoločanja, kakovost znanja, medosebni stiki, kakovost študija, motivacija za študij, dejavna udeležba, vzgojiteljice, vzroki in posledice stresa, realističnost igrač, socialna udeležba v igri, heterogene skupine, simbolne igre, zmerne in težje motnje v duševnem razvoju, kompetence učitelja, moteče vedenje v šoli, učenje, uravnavanje čustev, oblike nasilja, razvoj empatije, mentalno razvitejši partnerji, samopodoba, risba, avtonomija, glasba, izražanje čustev, navezanost, odnosi, vpliv prijatelja, simbolna igra, malčkova igra, mentalno zrelejši partner, zgodnje mladostništvo, najboljši priljatelji, tuje situacije, razvoj navezanosti, dednost, žalovanje, okolje, osebnostni razvoj, socializacija, smrt, zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki navezanosti, učinki navezanosti, nadlegovanje na delovnem mestu, posledice nadlegovanja, govorna kompetentnost, način komunikacije, starostna razlika, razlika med spoloma, delovne izkušnje učiteljev, dejabniki samopodobe, samospoštovanje, prosti opisnik, petfaktorski model osebnosti, moteče vedenje v razredu, odraslost, uravnavanje vedenja v razredu, cilji uravnavanja vedenja, osebnost, motivacija, učna uspešnost, osebnostne poteze, podobnost med partnerjema, gluhi otroci, naglušni otroci, motnje sluha, mladostništvo, partnerski odnosti, otrokov razvoj, vrste igre, vloga odraslega v otrokovi igri, ljubezen, zdravljenje, vedenje mater, spodbujanje igre, program TEACCH, osnovnošolski učenci, socialno vedenje, starostne razlike, metoda PECS, srednje otroštvo, zdravje, zadovoljstvo z delom, slepi in slabovidni, socialno prilagajanje, sorojenci, odnos med sorojenci, otroci z MAS, igra otroka z MAS, govor, prilagoditvene spretnosti, meditacija, obvladovanje stresa, posebne potrebe, izzivi, izkušnje, učitelji začetniki, delovna klima, dejavniki stresa, priseljenci, sprejetost, razred, socialne mreže, sociometrija, povezanost razreda, šolska fobija, anksioznost, nasilje v šoli, subjektivne teorije, izvendružinska institucionalna vzgoja, stanovanjske skupine, socialni razvoj otrok z motnjami avtističnega spektra, teorija uma, vrstniški odnosi, pedagoški delavci, subjektivno blagostanje, socialna vključenost, motnje v duševnem razvoju, srednja in pozna odraslost, kakovost življenja, socialna participacija, dnevni in krajši program vrtca, izobrazba staršev, sociometrični status, učni uspeh, DIR Floortime, otroci z motnjami v duševnem razvoju, socialne veščine, psihosocialni položaj, izobrazba mater, spodbujanje empatije, odklanjanje šole, motnja pozornosti in hiperaktivnosti (ADHD), Piaget, spoznavni razvoj, povezanost med samospoštovanjem in avtoriteto učiteljev, samougajanje, kompetentnost, nadzor, risanje čustev, razumevanje čustev, konkretno-operativna stopnja, miselne operacije, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, razvoj čustev, kakovostno poučevanje, kritike učnih stilov, izobraževanje, slovenski šolski sistem, finski šolski sistem, strokovni delavci, spoprijemanje otrok z ločitvijo staršev, varovalni dejavniki, moteče vedenje, preprečevanje motečega vedenja, ločitev staršev, dejavniki tveganja, otroška risba, razvojne faze otroške risbe, razredna klima, koncept učnih stilov, modeli učnih stilov, pomen učnih stilov, razvoj govora otrok z MAS, vključevanje otrok z MAS, človeška figura v gibanju, trma, značilnosti otrok z MAS, metode dela z otroki z MAS, prijaznost
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici