Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (2)

  1. Predrag Ljubotina: Dejavniki karierne odločitve študentov iz družinskih podjetij
  2. Tanja Planinc: Model spremljanja učinkovitosti in uspešnosti malih in srednje velikih podjetij v prehrambnem gostinstvu

Magistrska dela (17)

  1. Bojan Juvan: Management znanja v bolnišnici
  2. Irena Kušče: Analiza ključnih dejavnikov ustanavljanja podjetja
  3. Lara Markežič: Zadovoljstvo in motiviranje zaposlenih v zdravstveni organizaciji
  4. Mitja Kozjan: Analiza vpliva znanja v podjetju na vrednost blagovne znamke
  5. Anja Slatinšek: Mobilnost študentov v visokem šolstvu
  6. Peter Kodre: Informatizacija poslovanja kot orodje managementa za pospeševanje prodaje in povečanje konkurenčnosti prevoznih storitev
  7. Desanka Omahne: Management znanja in zadovoljstvo zapoelenih v rudarstvu
  8. Marina Vodopivec: Analiza zadovoljstva diplomantov in delodajalcev z znanjem in kompetencami, pridobljenimi na višji strokovni šoli
  9. Gordana Surudžić: Znanje in motiviranost kot ključna dejavnika poslovne uspešnosti
  10. Alenka Golob: Razvoj turizma na podeželju in povezovanje lokalnega prebivalstva
  11. Nataša Nedimović: Analiza podjetniške izobraževanja "Podjetno v svet podjetništva - PVSP"
  12. Katja Krebelj: Vpliv okolja na inovacije v malih in srednje velikih podjetjih v turistični panogi
  13. Tanja Kokelj Jamnik: Socialno podjetništvo kot priložnost za mlade
  14. Petra Lazar: Povezanost mreženja z inovacijsko uspešnostjo v malih in srednje velikih podjetjih
  15. Tomaž Konrad: Analiza sodelovanja mikro, malih in srednje velikih podjetij v programu čezmejnega sodelovanja
  16. Janez Mohorko: Vpliv procesov inoviranja ter intelektualnega kapitala na inovacijsko uspešnost hitrorastočih organizacij
  17. Nuša Müller: Dejavniki odločitve za socialno podjetništvo

Diplomska dela (38)

  1. Slavica Taloš Djukić: Raziskava zadovoljstva gostov v izbranem hotelu
  2. Barbara Ženko: Možnosti trženja literarnega lika v turistične namene
  3. Ticijana Bečaj: Vpliv motivacije na delovno uspešnost
  4. Vesna Rebec: Razvojne možnosti turizma v občini Izola
  5. Alen Kleva: Tržno komuniciranje blagovne znamke Guarana v Sloveniji
  6. Dunja Koren: Pomen izobraževanja za prodajno osebje
  7. Danilo Langerholc: Problematika predmeta Praktično usposabljanje v poklicnem izobraževanju
  8. Anja Slatinšek: S poslovnim načrtom od ideje do poslovne priložnosti
  9. Gorazd Zakrajšek: Vpliv inkubatorjev na podjetništvo in gospodarsko rast
  10. Lara Bonifacio: Analiza pridobivanja znanja v malih in srednje velikih podjetjih
  11. Božo Volaj: Vloga pospeševanja prodaje v trženju novih vozil
  12. Aleksandra Oberstar: Plačilna disciplina v panogi transporta
  13. Miroslav Firm: Vpliv skupne nabavne politike v skupini na stroške v matičnem podjetju
  14. Tina Štefančič: Trženje slovenskih filmov
  15. Ingrid Pugelj: Analiza trženja v špediterskem podjetju
  16. Petra Turk: Določitev strategije razvoja izbranega podjetja
  17. Tanja Nemarnik: Podpora prodaji bančnih storitev
  18. Martin Oblak: Zadovoljstvo z nakupom stavbnega pohištva
  19. Robert Rac: Razvoj projekta biodiesel
  20. Bojan Škufca: Uvedba nove blagovne znamke na slovenski trg
  21. Nataša Korže: Management reševanja reklamacij v podjetju
  22. Tina Kmet: Pridobivanje znanja v podjetju
  23. Sabina Čučuk: Pospeševanje turizma v občini Kranjska Gora
  24. Alenka Stare: Trženje bančnih storitev
  25. Andrea Jemc Vidic: Socialno podjetništvo - instrument za razvoj podeželja
  26. Manuel Marušič: Proces iskanja trgovskega zastopnika na tujem trgu
  27. Alenka Pogačar: Razvoj poslovne strategije zasebne ambulante za fizioterapijo
  28. David Mirc: Možnosti razvoja turizma v izbrani občini
  29. Tamara Urbančič: Podjetniška namera študentov in ovire za ustanovitev podjetja
  30. Petra Kofler: Lastnosti družinskih podjetij
  31. Patricija Kragelj: Razvojni cikel zagonskih podjetij
  32. Ana Novinc: Spodbujanje podjetništva pri študentih turizma s pomočjo razvoja čustvene intelligence
  33. Tina Matanović: Študenti turizma kot okoljsko odgovorni potrošniki
  34. Nastja Bratuž: Organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih v igralnem salonu Astraea d. o. o.
  35. Maruša Stopar: Generacija Y in materializem v turizmu
  36. Maša Možina: Motivi generacije Y pri nakupu storitev adrenalinskih parkov v Sloveniji
  37. Ana Polajžer: Hostel ponudba v Ljubljani - možnosti za nove oblike
  38. Jan Porić: Ustanovitev lastnega podjetja - poslovni načrt

Druga dela (31)

  1. Mitja Kozjan, Doris Gomezelj Omerzel: Znanje v podjetju kot kritični dejavnik vrednosti blagovne znamke
  2. Doris Gomezelj Omerzel, Roberto Biloslavo, Anita Trnavčevič: Management znanja v visokošolskih zavodih
  3. Tanja Armenski, Doris Gomezelj Omerzel, Branislav S. Djurdjev, Lukrecija Đeri, Aleksandra S. Dragin: Destination competitivenes
  4. Doris Gomezelj Omerzel, Nada Trunk Širca: The motivation of educational institutions for validation of non-formal and informal learning
  5. Doris Gomezelj Omerzel, Bojan Nastav: Managing transformation with creativity
  6. Irena Kušče, Doris Gomezelj Omerzel: Analiza dejavnikov ustanavljanja podjetja
  7. Doris Gomezelj Omerzel, Nada Trunk Širca: Evropsko in nacionalno ogrodje kvalifikacij
  8. Doris Gomezelj Omerzel: Innovativeness in tourism
  9. Doris Gomezelj Omerzel: The impact of entrepreneurial characteristics and organizational culture on innovativeness in tourism firms
  10. Doris Gomezelj Omerzel: Management znanja v majhnih in srednjih podjetjih
  11. Bojana Kostanjevec, Doris Gomezelj Omerzel: Podjetniška usmerjenost v družinskih podjetjih
  12. Doris Gomezelj Omerzel: A systematic review of research on innovation in hospitality and tourism
  13. Doris Gomezelj Omerzel, Tina Bratkovič Kregar: Network activities in tourism firms
  14. Doris Gomezelj Omerzel: The tourism industry competitiveness and innovativeness indices
  15. Doris Gomezelj Omerzel: Organisational culture dimensions as antecedents of innovation and performance in the tourism industry
  16. Doris Gomezelj Omerzel, Tina Bratkovič Kregar: Networking in the tourism industry
  17. Marko Kukanja, Doris Gomezelj Omerzel, Borut Kodrič: Ensuring restaurant quality and guests' loyalty
  18. Doris Gomezelj Omerzel: Competitiveness of Slovenia as a tourist destination
  19. Doris Gomezelj Omerzel: Pridobivanje znanja v slovenskih malih in srednje velikih podjetjih
  20. Doris Gomezelj Omerzel: Sustainable tourism business
  21. Doris Gomezelj Omerzel: The impact of entrepreneurial characteristics and organisational culture on innovativeness in tourism firms
  22. Doris Gomezelj Omerzel, Ana Azevedo: Pomembnost kompetenc diplomantov poslovnih študijskih programov na trgu dela
  23. Doris Gomezelj Omerzel, Nada Trunk Širca: Priznavanje znanja, pridobljenega z neformalnim in izkustvenim učenjem
  24. Doris Gomezelj Omerzel, Rune Ellemose Gulev: Knowledge resources and competive advantage
  25. Žana Čivre, Doris Gomezelj Omerzel: The behaviour of tourism firms in the area of innovativeness
  26. Marina Vodopivec, Doris Gomezelj Omerzel: Pogled delodajalcev na znanja in kompetence diplomantov višjih strokovnih šol
  27. Mitja Ruzzier, Tanja Kosi, Doris Gomezelj Omerzel: R&D and education resources in innovation processes
  28. Doris Gomezelj Omerzel: Inovativnost kot ključni dejavnik uspešnosti podjetja
  29. Emil Juvan, Doris Gomezelj Omerzel, Maja Uran Maravić: Spremljanje vedenja turistov
  30. Spodbujanje ruralnega turizma
  31. Robert Ambrož, Doris Gomezelj Omerzel: Business model innovation in tourism
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici