Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Martina Mejak:
Diahrona in sinhrona analiza didaktičnega instrumentarija v osnovnošolskih berilih
Magistrska dela (5)
Maša Arčon:
Sporazumevalna zmožnost in uspešnost reševanja nalog iz logike v 3. in 4. razredu
Ana Jurkovič:
Slovenščina za vsak žep
Petra Giovani:
Doprinos družinske pismenosti k funkcionalni pismenosti osnovnošolskih učencev
Hauptman Manca:
Bralno razumevanje pri otrocih s spektrom avtističnih motenj
Jurij Kočevar:
Obravnava leposlovja na daljavo v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Diplomska dela (29)
Vesna Poplatnik:
Vidiki družinske pismenosti v vsakdanjem življenju
Melita Mittendorfer:
Pravljica med knjigo in lutko
Nina Cencelj:
Bralna torba - vez med vrtcem in starši v 1. starostnem obdobju
Klara Bizjak:
Šum, glasba in zvok v radijski igri ter interpretativno branje v 1. razredu osnovne šole
Valentina Podobnik:
Usvajanje števil in štetja skozi pravljice
Mateja Turinek:
Razvijanje besedišča v predšolskem obdobju
Lovrenc Habe:
Ljudsko slovstvo med pripovedovanjem in branjem
Andreja Gerbic:
Obravnava Grimmovih pravljic v vrtcu
Ana Zalar:
Obravnava bralne značke v 1. in 5. razredu osnovne šole
Patricija Krštinc:
Doživljanje in verbalizacija strahu po branju leposlovja v predšolskem obdobju
Mina Fink:
Branje in bralna motivacija v predšolskem obdobju
Kristina Mesner Podbevšek:
Obravnava književnega dela s pomočjo metod gledališke pedagogike v vrtcu
Jerneja Volk:
Uporaba frazemov v vrtcu
Tjaša Jagodic:
Spodbujanje bralne pismenosti s psom terapevtom
Tina Aristovnik:
Razvijanje poslušanja v vrtcu
Mateja Klembas:
Vpliv motivacije na recepcijo pravljice v 3. razredu
Jurij Kočevar:
Razvijanje recepcijske zmožnosti s poustvarjalnim pisanjem pri učencih 5. razreda
Andreja Šmitek:
Vloga lutke pri recepciji leposlovnega dela
Lucija Skarlovnik:
Obravnava Kekčevih zgodb v 4. in 5. razredu osnovne šole
Sara Preprost:
Problematika pismenosti dvojezičnih učencev na osnovnih šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Petra Giovani:
Odnos razrednih učiteljev do obravnave radijske igre
Manca Jelovčan:
Upoštevanje bralnih interesov učencev pri učiteljevi izbiri del za domače branje v 4. in 5. razredu
Maruša Pipan:
Razvijanje recepcijske zmožnosti ob pesemskem besedilu v 4. razredu osnovne šole
Patricija Selan:
Uporaba vaj za razvoj gibljivega govornega aparata pri vodeni gibalni dejavnosti
Simona Žnidarič Tomažič:
Vpliv branja na predšolske otroke
Andreja Maslo:
Pripovedovanje slovenskih ljudskih pravljic v vrtcu
Maja Kapelj:
Bralne strategije za obravnavo leposlovnega dela v 2. razredu osnovne šole
Milena Rozman:
Otrokovo poznavanje pravljic v 2. starostnem obdobju
Urška Žagar:
Levoročnost pri predopismenjevalnih dejavnostih