Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Marina Volk:
Medpredmetne povezave v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole z vključevanjem IKT
Magistrska dela (31)
Andreja Vidmar:
Medpredmetno povezovanje matematike v četrtem razredu
Sara Marinič:
Pogledi učiteljev razrednega pouka na uporabnost nalog razvedrilne matematike pri razvijanju logičnega mišljenja
Eva Bele:
Konstruktivistični pristop poučevanja geometrije in merjenja v 3. razredu osnovne šole
Mojca Vidic:
Vpliv starosti otrok ob vstopu v šolo na znanje matematike
Tea Ličen:
Obravnava seštevanja do sto po metodah Montessori
Ines Čuk:
Opisno ocenjevanje pri pouku matematike
Tjaša Car:
Primerjava učenja poštevanke v notranjem in zunanjem učnem okolju
Mojca Bajt:
Razumevanje pojma čas in dojemanje časovnih intervalov
Maruša Čebron:
Pomen številskih predstav za razumevanje računskih operacij pri učencih 1. in 2. razreda
Leja Hrnčič:
Diferenciacija domačih nalog pri matematiki
Urška Bajec:
Predstave tretješolcev o velikih številih
Maša Arčon:
Sporazumevalna zmožnost in uspešnost reševanja nalog iz logike v 3. in 4. razredu
Nina Cepuš:
Spodbudno učno okolje za učence, nadarjene na matematičnem področju
Sara Brčina:
Matematična pismenost v 5. razredu osnovne šole
Suzana Bitežnik:
Pomoč učencem z učnimi težavami pri matematiki
Monika Stepančič:
Medpredmetne povezave z matematiko v prvem razredu osnovne šole
Laura Turk:
Povezovanje naravoslovja in matematike v naravi za četrtošolce
Barbara Šelj:
Pogledi učiteljev na poučevanje matematike v kombiniranih oddelkih
Ana Mavrič:
Predstavitev matematičnih problemov s pomočjo kamišibaja
Maruša Kunčič:
Uporaba aplikacij pri pouku matematike v drugem razredu osnovne šole
Neža Jereb:
Vključevanje staršev otrok razrednega pouka v učenje matematike
Ana Urbanec:
Prepoznavanje in odkrivanje zgodnjih znakov učnih težav pri matematiki
Nina Škvarča:
Medpredmetno povezovanje športa in matematike v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Lea Luznar:
Vloga staršev pri učni uspešnosti otrok pri matematiki
Ajda Novak:
Različni načini avtomatizacije poštevanke in počutje učencev ob avtomatizaciji poštevanke
Tina Ipavec:
Vključevanje gibalne aktivnosti v pouk matematike v prvem razredu
Nina Arnež:
Stališča učiteljev razrednega pouka do poučevanja matematike na prostem.
Karolina Stres:
Medpredmetno povezovanje športa in matematike v 5. razredu
Janina Krecic:
Primerjava matematičnega znanja otrok ob prehodu iz vrtca v šolo ter ob koncu prvega razreda
Maša Leban:
Težave učencev razredne stopnje pri pretvarjanju merskih enot
Tadeja Selič Mlakar:
Samoocena kompetentnosti učiteljev razrednega pouka za poučevanje matematike
Diplomska dela (41)
Katarina Levačić:
Matematično nadarjeni učenci v osnovni šoli
Tina Pleško:
Vloga didaktičnih iger pri pouku matematike za utrjevanje aritmetike v 3. razredu osnovne šole
Lea Lazar:
Didaktični pripomočki za področje aritmetike in algebre v prvem obdobju osnovne šole
Patricija Fjor:
Uporaba didaktičnih iger pri aritmetiki v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Tadeja Andrejašič:
Učne težave pi matematiki na razredni stopnji osnovne šole
Tanja Jazbec:
Predstavitev geometrijskih teles v 3. razredu osnovne šole
Veronika Rutar:
Verjetnost v prvem triletju osnovne šole
Sara Marinič:
Razvijanje logičnega mišljenja preko zabavne matematike
Klara Menart:
Tipi uvodnih motivacij pri pouku matematike v 3. razredu
Dina Sivčević:
Kombinirani pouk pri matematiki v 1. obdobju osnovne šole
Mojca Jakob:
Matematični problemi v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Tina Bajc:
Želje in potrebe nadarjenih učencev pri pouku matematike
Nina Čurin:
Opisno ocenjevanje pri pouku matematike
Ana Lokar:
Domače naloge pri pouku matematike
Anja Jurančič:
Vpliv dispraksije na učenje matematike
Katja Gantar:
Prepoznavanje diskalkulije med starši
Tjaša Koncilija:
Matematične pravljice v 1. razredu osnovne šole
Janina Krecic:
Matematični kotiček v vrtcu skozi poglede vzgojiteljev
Maruša Čebron:
Številske predstave - kako 6-8-letniki razumejo velika števila
Eva Makarovič:
Priprave na matematično tekmovanje Kenguru
Katja Reven:
Mnenja staršev učencev 6. in 9. razredov o nacionalnem preverjanju znanja pri matematiki
Eva Bele:
Kombinirani pouk matematike v 2. in 3. razredu osnovne šole
Andrejka Leban:
Primerjava poučevanja matematike v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju v Sloveniji in Italiji
Majla Košuta:
Diskalkulija na razredni stopnji osnovne šole
Patricija Fajdiga:
Matematične dejavnosti po metodi montessori v prvem razredu osnovne šole
Maja Halužan:
Stališča staršev predšolskih otrok glede uporabe tehnologije
Nina Cepuš:
Nadarjeni učenci pri matematiki in njihove potrebe
Snežana Nikolić:
Prepoznavanje diskalkulije med učenci, ki imajo specifične učne težave pri matematiki
Pia Jevnikar:
Reševanje matematičnih problemskih nalog v 4. razredu osnovne šole
Patricija Vadnjal:
Deljenje z enomestnim številom po pedagogiki montessori
Sara Brčina:
Znanje poštevanke v tretjem in četrtem razredu
Deja Tabaković:
Priseljenci pri urah matematike v osnovni šoli
Andreja Vidmar:
Veččutno učno okolje pri matematiki
Meta Čuk:
Uporaba geoplošče v predšolskem obdobju
Lara Kotnik:
Prosocialno vedenje na internetu
Laura Lovšin:
Učenje matematike v gozdu
Metka Janežič:
Simetrija v naravi s perspektive otrok
Katja Trubačev:
Štetje ob didaktičnih igrah v predšolskem obdobju
Neli Horjak:
Uporaba CLIL pristopa pri poučevanju merjenja v predšolskem obdobju v angleškem jeziku
Larisa Forjanič:
Vpeljava primerjanja in urejanja v prvem starostnem obdobju
Špela Prevec:
Učinek matematičnih družabnih iger na štetje v predšolskem obdobju
Druga dela (1)
Marina Volk, Marija Pisk:
Spremljanje aktivnosti učencev med nastopi študentov pri pouku matematike na razredni stopnji