Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (9)
Sandra Kadum-Bošnjak:
Sustavno uređenje darovitosti u nastavi matematike primarnog obrazovanja
Sanela Hudovernik:
Vizualizacija geometrijskih pojmov z uporabo geoplošče v osnovni šoli
Sandra Mršnik:
Dosežki učencev pri pouku matematike in stališča učiteljev do reševanja matematičnih problemov
Marina Volk:
Medpredmetne povezave v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole z vključevanjem IKT
Andreja Klančar:
Vpliv uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije na pouk geometrije v osnovni šoli
Darjo Felda:
Izgradnja in verifikacija paradigme poučevanja matematike z realističnimi problemi
Lea Kozel:
Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole
Boris Černilec:
Kognitivno-konstruktivistični pristopi pri pouku matematike v homogenih in heterogenih skupinah v osnovni šoli
Daniel Doz:
Hibridni način ocenjevanja matematičnega znanja s pomočjo mehke logike
Magistrska dela (22)
Valentina Baznik:
Utrjevanje poštevanke v tretjem razredu osnovne šole z računalniškimi igrami
Aneja Bužinel:
Terapija s psi kot oblika učne pomoči pri matematiki
Katarina Levačić:
Reševanje zahtevnejših matematičnih nalog v povezavi z matematično nadarjenostjo
Martina Petrič:
Pouk matematike v kombiniranih oddelkih
Anela Jošić:
Matematična pismenost kot pomembna kompetenca za preživetje v sodobni družbi
Sara Marinič:
Pogledi učiteljev razrednega pouka na uporabnost nalog razvedrilne matematike pri razvijanju logičnega mišljenja
Eva Bele:
Konstruktivistični pristop poučevanja geometrije in merjenja v 3. razredu osnovne šole
Mojca Vidic:
Vpliv starosti otrok ob vstopu v šolo na znanje matematike
Tea Ličen:
Obravnava seštevanja do sto po metodah Montessori
Gari Grosar:
Igranje šaha in uspešnost pri matematiki
Ines Čuk:
Opisno ocenjevanje pri pouku matematike
Tjaša Car:
Primerjava učenja poštevanke v notranjem in zunanjem učnem okolju
Vesna Rener:
Odnos učencev do matematike v tretjem, šestem in devetem razredu izbrane osnovne šole
Veronika Šav:
Mnenje učiteljev o uporabi ustvarjalnega giba pri pouku matematike na razredni stopnji obalnih osnovnih šol
Mojca Bajt:
Razumevanje pojma čas in dojemanje časovnih intervalov
Valentina Vatovec:
Povezovanje matematike z ostalimi kurikularnimi področji v prvem starostnem obdobju
Maruša Čebron:
Pomen številskih predstav za razumevanje računskih operacij pri učencih 1. in 2. razreda
Leja Hrnčič:
Diferenciacija domačih nalog pri matematiki
Maruša Meža:
Poučevanje matematike na daljavo na razredni stopnji v času epidemije
Urška Bajec:
Predstave tretješolcev o velikih številih
Tina Kavčič:
Uporaba tehnologij pri pouku matematike na razredni stopnji
Barbara Šelj:
Pogledi učiteljev na poučevanje matematike v kombiniranih oddelkih
Diplomska dela (146)
Katja Chiappolini:
Z igro v svet matematike
Karmen Zaletelj:
Matematične zgodbe v 3. razredu osnovne šole
Ines Poplašen:
Matematične didaktične igre v vrtcu
Katarina Levačić:
Matematično nadarjeni učenci v osnovni šoli
Valentina Baznik:
Matematične zgodbe
Tea Ličen:
Dojemanje neskončnosti pri šestletnih otrocih
Aneja Bužinel:
Uporaba didaktičnih pripomočkov pri pouku aritmetike v prvem triletju osnovne šole
Katarina Cotič:
Matematične pravljice v 3. razredu
Ida Možina:
Spodbujanje kognitivnega razvoja s pomočjo matematike in glasbe
Denis Kocjančič:
Didaktične igre pri aritmetiki v 4. razredu osnovne šole
Mateja Kralj:
Razvrščanje v predšolskem obdobju
Ines Mutić:
Z igro do orientacije v prostoru
Ana - Marija Štante:
Matematika v različnih dejavnostih v predšolskem obdobju
Kristina Ilovar:
Matematika in medpredmetno povezovanje v vrtcu
Damjana Pogačnik:
Ustvarjalni gib pri pouku matematike v prvem razredu
Alma Havkić:
Geometrija in merjenje v predšolskem obdobju
Mateja Bolko Pečovnik:
Igra v predšolskem obdobju in matematika
Azra Pašagić:
Od konkretnega do simbolnega v predšolskem obdobju
Meta Murovec:
Z igro v svet geometrije
Urša Vinšek:
Matematika skozi gibanje v prvem starostnem obdobju
Vesna Senčar:
Prvi koraki v svet geometrije
Maja Kranjec:
Matematika, igra in še kaj - - -
Patricija Jerovšek:
Razvrščanje v vrtcu
Ana Potočnik:
Izštevanke in matematika pri triletnikih
Marija Žurman:
Matematika je v predšolskem obdobju povezana z vsemi področji kurikula
Tina Pleško:
Vloga didaktičnih iger pri pouku matematike za utrjevanje aritmetike v 3. razredu osnovne šole
Lea Lazar:
Didaktični pripomočki za področje aritmetike in algebre v prvem obdobju osnovne šole
Patricija Fjor:
Uporaba didaktičnih iger pri aritmetiki v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Tadeja Andrejašič:
Učne težave pi matematiki na razredni stopnji osnovne šole
Tanja Jazbec:
Predstavitev geometrijskih teles v 3. razredu osnovne šole
Irena Vehovec:
Igra in razvrščanje
Sara Bičič:
Učenje matematike v predšolski dobi
Veronika Rutar:
Verjetnost v prvem triletju osnovne šole
Petra Vešligaj:
Razvrščanje v vrtcu
Karin Kozel:
Razumevanje verjetnosti v predšolskem obdobju
Samanta Vižintin:
Formativno spremljanje pri pouku matematike
Nina Lasnik:
Logika v predšolskem obdobju
Maša Djokić:
Geometrija v drugem starostnem obdobju v vrtcu
Sara Oberč:
Igre za sklop štetje v predšolskem obdobju
Nina Šemrov:
Orientacija v prostoru v povezavi z ostalimi kurikularnimi področji
Janja Gobec:
Motivacija v predšolskem obdobju pri izvajanju dejavnosti, ki so vezane na matematične vsebine
Sara Marinič:
Razvijanje logičnega mišljenja preko zabavne matematike
Klara Menart:
Tipi uvodnih motivacij pri pouku matematike v 3. razredu
Dina Sivčević:
Kombinirani pouk pri matematiki v 1. obdobju osnovne šole
Mojca Jakob:
Matematični problemi v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Kaja Lazar:
Matematične zgodbe v 3. razredu osnovne šole
Tina Bajc:
Želje in potrebe nadarjenih učencev pri pouku matematike
Nina Čurin:
Opisno ocenjevanje pri pouku matematike
Ana Lokar:
Domače naloge pri pouku matematike
Anja Jurančič:
Vpliv dispraksije na učenje matematike
Katja Gantar:
Prepoznavanje diskalkulije med starši
Tjaša Koncilija:
Matematične pravljice v 1. razredu osnovne šole
Mateja Korošec:
Matematika v vrtcu
Andreja Janev:
Orientacija v prostoru v drugem starostnem obdobju
Ela Rijavec:
Matematika v povezavi z drugimi kurikularnimi področji
Gaia Giacomini:
Učenci s specifičnimi učnimi težavami pri pouku matematike
Megi Feher:
Poznavanje osnovnih geometrijskih oblik v 2. razredu osnovne šole
Anja Sanabor:
Dobro poznavanje poštevanke zagotavlja uporabno znanje v računih deljenja
Ines Čuk:
Matematična zgodba v 3. razredu osnovne šole
Tjaša Car:
Uporaba link kock v 1. razredu osnovne šole
Mojca Bajt:
Obravnava kotov v petem razredu osnovne šole
Gari Grosar:
Šah in matematika
Maruša Meža:
Medpredmetna povezava likovne umetnosti in matematike v 2. razredu osnovne šole
Maruša Čebron:
Številske predstave - kako 6-8-letniki razumejo velika števila
Eva Makarovič:
Priprave na matematično tekmovanje Kenguru
Katja Reven:
Mnenja staršev učencev 6. in 9. razredov o nacionalnem preverjanju znanja pri matematiki
Špela Zemljič:
Vpeljava geometrijskih teles in geometrijskih likov v vrtec
Lidija Benedetič:
Besedilne naloge v 3. razredu
Magda Čujec:
Grafični prikazi podatkov v 1. razredu
Andreja Kirn:
Preverjanje matematične pismenosti v osnovni šoli
Ana Kramar:
Matematika v povezavi z drugimi predmeti v tretjem razredu devetletke
Špela Štrubelj:
Dnevna rutina povezana z matematiko v jasličnem obdobju
Helena Markočič:
Različni matematični problemi in strategije njihovega reševanja
Manuela Ratej:
Matematične dejavnosti in didaktične igre v vrtcu
Barbara Koblar:
Matematika v projektu Ekologija v vrtcu
Barbara Čop:
Matematične pravljice v predšolskem obdobju
Katja Smrekar:
Didaktične igre pri pouku matematike v tretjem razredu devetletne osnovne šole
Janja Lapič:
Geometrijska telesa
Neva Polanc:
Obdelava podatkov in medpredmetno povezovanje v 1. razredu osnovne šole
Srečko Mesarič:
Otrok in čas
Manuela Bošnjak:
Igrajmo se matematiko
Špela Pirih:
Spoznavanje in štetje števil
Branka Adamič:
Urejanje in razvrščanje preko igre
Kristina Repič:
Razvijanje strategij štetja preko razvrščanja in obdelave podatkov
Erika Laharnar:
Razvijanje osnovnih matematičnih pojmov pri otrocih s posebnimi potrebami
Anja Božič:
Matematika v Montessori šoli
Vanja Šturm:
Težave pri deljenju z dvomestnimi naravnimi števili v 5. razredu
Jana Kobal:
Merjenje v prvem triletju
Petra Jenko:
Preverjanje in ocenjevanje v organizaciji učnega procesa
Danjela Švagelj:
Konstruktivistično poučevanje matematike v 3. razredu
Kristina Stepančič:
Razvijanje matematične pismenosti v 4. razredu osnovne šole
Valentina Babič:
Reševanje realističnih matematičnih problemov v 5. razredu osnovne šole
Helena Virant:
Matematika v predšolskem obdobju v povezavi z ekologijo
Romina Spačal:
Geometrijska telesa in liki v prvem triletju osnovne šole
Marijana Stanković:
Prvo srečanje z množenjem in deljenjem
Vlasta Zrnec:
Besedilne naloge v zadnjem triletju osnovne šole
Borislav Đukić:
Primerjava uspeha učencev 6. in 7. razreda osnovne šole na mednarodnem tekmovanju matematični kenguru za leto 2010
Andreja Viler:
Mednarodni matematični kenguru v 8. in 9. razredu osnovne šole
Ana Radovčič:
Nacionalno preverjanje znanja in ocena pri matematiki v osnovni šoli
Tea Škarja:
Nadarjeni otroci na matematičnem tekmovanju Kenguru v 5. razredu osnovne šole
Mateja Košuta:
Primerjava preverjanja matematičnega znanja v Sloveniji in Italiji
Sabina Tavčar:
Razvrščanje in urejanje v predšolskem obdobju
Tina Hrabar:
Z igro do razvrščanja
Nina Brečević:
Nadarjeni učenci pri predmetu matematike
Nastja Rodela:
Didaktične igre pri pouku aritmetike v prvem triletju osnovne šole
Melita Petrič:
Didaktične igre v vrtcu
Sabina Skok:
Orientacija otrok v prostoru
Samo Novakovič:
Učenje števil s pomočjo interaktivnih e-gradiv
Cristina Valentič Kostić:
Matematika v vrtcu v prvem starostnem obdobju
Nina Pernek:
Z igro in motivacijo do urejanja in razvrščanja
Helena Padovan:
Igrivo v svet matematike
Nataša Ilić:
Z igro v svet matematike
Polona Leskovar:
Medpodročno povezovanje matematike v vrtcu
Vesna Grahović:
Razvrščanje v vrtcu
Janja Dragar Ribič:
Igrajmo se matematiko
Živa Spreitzer:
Matematika kot prijetna izkušnja
Katja Lah:
Z igro v svet statistike
Anja Šučur:
Orientacija v prostoru
Tina Čačić:
Nadarjeni učenci pri pouku matematike
Silvana Božanić:
Z igro v razvrščanje
Natalija Strmšek:
Geometrijska telesa in liki v vrtcu
Maja Kiš:
Matematične pravljice v vrtcu
Petra Sedej:
Matematika in spoznavanje okolja
Miha Mrak:
Prirejanje in štetje pred vstopom v 1. razred devetletke
Anja Mrak:
Z motivacijo do seštevanja in odštevanja
Sabina Leban:
Matematika v vrtcu v povezavi z ostalimi področji kurikuluma
Eva Bele:
Kombinirani pouk matematike v 2. in 3. razredu osnovne šole
Andrejka Leban:
Primerjava poučevanja matematike v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju v Sloveniji in Italiji
Majla Košuta:
Diskalkulija na razredni stopnji osnovne šole
Patricija Fajdiga:
Matematične dejavnosti po metodi montessori v prvem razredu osnovne šole
Vesna Rener:
Odnos učencev do matematike v tretjem razredu osnovne šole
Urška Bajec:
Obdelava podatkov v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole in didaktični material (pripomočki) pri obravnavi
Lea Jaklič:
Problemske naloge z več rešitvami v tretjem razredu osnovne šole
Elvira Stojanović Kolnik:
Prvi koraki v svet verjetnosti
Veronika Šav:
Učenje in poučevanje geometrije z gibanjem
Petra Stojilov:
Matematične dejavnosti v predšolskem obdobju
Snežana Nikolić:
Prepoznavanje diskalkulije med učenci, ki imajo specifične učne težave pri matematiki
Lara Škarabot:
Uporaba računalniških igric za utrjevanje poštevanke v tretjem razredu
Pia Jevnikar:
Reševanje matematičnih problemskih nalog v 4. razredu osnovne šole
Patricija Vadnjal:
Deljenje z enomestnim številom po pedagogiki montessori
Tina Kavčič:
Primerjava dosežkov med učenci prvih razredov kombiniranega oddelka in učenci prvih razredov nekombiniranega oddelka pri matematiki
Valentina Bolčič:
Matematične zgodbe za prvošolce
Sara Brčina:
Znanje poštevanke v tretjem in četrtem razredu
Andreja Vidmar:
Veččutno učno okolje pri matematiki
Ana Rebernik:
Matematični odnosi in urejanje v prvem starostnem obdobju
Debora Peroša:
Orientacija v predšolskem obdobju
Druga dela (9)
Razvijanje različnih pismenosti
Mara Cotič:
Razvijanje matematične pismenosti na razredni stopnji
Mara Cotič, Darjo Felda, Sanela Hudovernik, Blaž Simčič:
Vizualizacija geometrijskih problemov na geoplošči
Mara Cotič, Lea Kozel, Darjo Felda:
Razumevanje matematičnega pojma verjetnosti pri otrocih v vrtcu in prvem razredu osnovne šole
Mara Cotič, Darjo Felda, Lea Kozel:
Statistika na začetku šolanja
Sanela Hudovernik, Mara Cotič, Darjo Felda:
Pomembnost ponazoril pri pouku geometrije v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Nastja Cotič, Mara Cotič, Darjo Felda, Jurka Lepičnik-Vodopivec:
An example of integrated teaching of mathematics and environmental education in the second grade of basic school
Darjo Felda, Mara Cotič:
Zakaj poučevati matematiko
Darjo Felda, Mara Cotič:
Kako izobraziti študente razrednega pouka za učinkovito poučevanje matematike