Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (9)

  1. Nataša Dolenc-Orbanić: Učinki konstruktivističnega pouka fotosinteze v osnovni šoli
  2. Tina Štemberger: Pomen ustvarjalnosti vzgojitelja v njegovi vzgojno-izobraževalni praksi
  3. Eda Birsa: Medpredmetno povezovanje pri pouku likovne vzgoje
  4. Sandra Mršnik: Dosežki učencev pri pouku matematike in stališča učiteljev do reševanja matematičnih problemov
  5. Branka Ribič Hederih: Psihosocialni dejavniki odlašanja in zavlačevanja z vidika šolske uspešnosti dijakov
  6. Svetlana Novaković: Vpliv inovativnega pristopa izobraževanja vzgojiteljic na njihovo likovno-pedagoško delo
  7. Petra Furlan: Krajinski park Sečoveljske soline kot model spodbudnega naravnega interaktivnega učnega okolja
  8. Gea Vlaketić: Učinki raziskovanja svetlobe na razvoj likovnega izražanja predšolskih otrok
  9. Mirjana Kontestabile Rovis: Pogledi na delovanje in usposabljanje bodočih učiteljev na Učiteljišču Koper

MSc theses (29)

  1. Tjaša Jerman: Strategije učenja v središču za samostojno učenje na izbrani izobraževalni instituciji
  2. Branka Huč: Posebnosti osnovne šole s statusom medkulturne šole
  3. Polona Grča: Uporaba didaktičnih iger pri pouku angleške slovnice
  4. Tijana Zlobec: Inkluzija otroka z Downovim sindromom v vrtcu
  5. Anastassia Kaliada: Uporaba didaktičnih iger v inkluzivnem razredu
  6. Andreja Kumer: Uporaba miselnih vzorcev v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  7. Karmen Vršić: Ocenjevanje znanja angleščine dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v srednji poklicni šoli
  8. Nuša Kogej: Zadovoljstvo učencev in učiteljev centralne in podružnične šole z učnim prostorom
  9. Nada Sossi: Inkluzivni pouk v osnovnih šolah v Sloveniji in v šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  10. Sanja Prosen: Načrtovanje prenove razredne učilnice v inkluzivni učni prostor
  11. Suzana Mulej: Razvoj in delovanje izbranega varstveno-delovnega centra
  12. Teja Gosenar: Pouk v zunanjem okolju šole
  13. Anja Pipan: Prilagoditve fizičnega učnega okolja osnovnih šol v izbrani občini za gibalno ovirane in slabovidne učence
  14. Špela Razpotnik: Didaktična igra za učence z učnimi težavami
  15. Patricija Fajdiga: Primerjava mnenj učiteljev razrednega pouka z mnenji vzgojiteljev o učnem prostoru njihove šole oz. vrtca z vidika inkluzije
  16. Nina Nunar: Izzivi skupinskega dela učencev
  17. Eva Trošt: Življenjske zgodbe učiteljev
  18. Tamara Lapajne: Pogledi učiteljev razrednega pouka na učni prostor njihove šole
  19. Maja Mohorič: Inkluzija učenca z motnjami avtističnega spektra v 3. razredu osnovne šole in evalvacija timskega dela
  20. Neja Harej: Učitelji v podaljšanem bivanju in inkluzija
  21. Erika Lobenwein: Kako pomagati družini, da bo razumela svojega avtističnega otroka
  22. Irena Zajc: Vloga učitelja pri delu z nadarjenimi učenci
  23. Elizabeta MIklavčič: Refleksivna praksa razrednih učiteljev
  24. Mateja Ferfolja: Razredni učitelji in formativno spremljanje
  25. Eva Gombač: Interesne dejavnosti z vidika sodelovanja mentorjev z okoljem
  26. Sara Hrvatin: Sodelovanje med šolo in krajem
  27. Pavla Mrkun: Inkluzija v otroških slikanicah
  28. Mateja Klinc: Gozd kot učni prostor za medpredmetno povezovanje učnih vsebin
  29. Lucija Žbogar: Pogledi učiteljev razrednega pouka na sodelovanje v osnovni šoli

BSc theses (56)

  1. Tanja Jevnikar: Različne vloge učitelja - primerjava odgovorov razrednih učiteljev 1. in 2. triletja
  2. Andreja Kumer: Nekatere strategije učenja v 4. razredu osnovne šole pri predmetu slovenski jezik
  3. Jerneja Keber: Želimo drugačne domače naloge
  4. Anastassia Kaliada: Učitelji razrednega pouka v inkluzivnem razredu
  5. Breda Žvokelj: Pogledi na kombinirani pouk
  6. Anja Stubelj Gregorič: Šolska reforma iz leta 1958 in pogledi učiteljic na njeno izvajanje
  7. Branka Huč: Vključevanje učencev priseljencev v življenje in pouk
  8. Sanja Krhlikar: Otroške in didaktične igre, izdelane v vrtcu
  9. Ana Perko: Učne težave in učna pomoč na izbrani osnovni šoli
  10. Maja Pegan: Odnos profesorjev razrednega pouka do uporabe grafičnih tehnik pri pouku likovne umetnosti
  11. Petra Verbič: Ali pouk matematike v 4. razredu s pomočjo računalnika vedno prinaša boljše rezultate znanja
  12. Špela Razpotnik: Nekatere učne metode za učence z učnimi težavami
  13. Hana Marinič: Center za usposabljanje Elvira Vatovec Strunjan - nekoč in danes
  14. Nada Sossi: Posebnosti inkluzivnega pouka v šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  15. Nuša Kogej: Pogledi staršev na učni prostor podružničnih šol
  16. Anja Krajnc: Pogledi učencev in dijakov na razred kot učni prostor
  17. Simona Prezelj: Vloge vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic v enem primorskem vrtcu
  18. Ana Banovec: Uporaba učnih sredstev pri dopolnilnem pouku
  19. Urška Lutman: Uporaba učnih metod za učence z učnimi težavami v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  20. Maša Leban: Učne strategije učencev 4. razreda osnovne šole
  21. Lara Sandić: Vpliv družinskega okolja na učno uspešnost
  22. Nina Čebron: Arhitektura notranjega prostora šole z vidika risb/slik učencev
  23. Jana Lapanje: Kakšnega učitelja si želijo dijaki?
  24. Teja Boncelj Teraž: Fizični ali grajeni učni prostor vrtca v montessori pedagogiki
  25. Nina Nunar: Pogledi učiteljev 1. razreda osnovne šole na opisno ocenjevanje
  26. Nives Čuček: Pogledi udeležencev na bralno tekmovanje Rovka Črkolovka v koprski okolici
  27. Tanja Černic: Primerjava učnih stilov učencev 4. razreda osnovne šole
  28. Alja Hrvatin: Učne metode v vrtcu
  29. Eva Trošt: Sporočila risb učencev o učilnici v prihodnosti
  30. Petra Lapanje: Mnenje učencev 3. in 5. razreda o njihovem učnem prostoru
  31. Lucija Rabuzin: Razredna klima v povezavi z akademskimi dosežki učencev na določeni osnovni šoli
  32. Anja Duljak: Primerjava mnenj učiteljev in učencev o kombiniranem pouku
  33. Kim Furlani: Spodbujanje ustvarjalnosti v šoli
  34. Maruša Brecelj: Predstavitev neposredne okolice izbrane šole in kraja za namen pouka
  35. Urška Krašna: Pogledi staršev, vzgojiteljev in njihovih pomočnikov na razvajenost predšolskih otrok
  36. Maja Zalokar: Uporaba didaktične igre za namen trajnostnega razvoja
  37. Nina Vončina: Ali nadarjeni učenci potrebujejo prilagojen učni program?
  38. Martina Merljak: Šolski prostor kot učni prostor po željah učencev
  39. Tea Omahen: Razvrščanje učencev v nivoje
  40. Petra Mlakar: Kombinirani pouk z vidika učiteljev
  41. Anja Andrejašič: Vloga vzgojitelja pri oblikovanju spodbudnega učnega okolja v vrtcu
  42. Valentina Bratec: Učna motivacija učencev višjih razredov osnovnih šol v obalno-kraški regiji
  43. Anja Namar: Uporaba različnih didaktičnih strategij pouka v prvem in drugem triletju osnovne šole
  44. Sandra Bilbija: Uporaba sprostitvenih tehnik 2. in 3. razredu osnovne šole
  45. Mateja Klemše: Primerjava uspešnosti znanja otrok v kombiniranih razredih osnovnih šol
  46. Tina Zabukovec: Vloge učitelja v procesu učne pomoči
  47. Teja Gosenar: Vključevanje pouka v zunanje okolje šole
  48. Tamara Buh: Uporaba učnih oblik v kombiniranih in nekombiniranih oddelkih
  49. Tina Vičič: Učne navade dodiplomskih študentov študijskega programa Edukacijske vede
  50. Ema Palovšnik: Učilnica, prilagojena učencem z motnjo v duševnem razvoju
  51. Špela Plahuta: Izobraževalna ustanova kot učni prostor
  52. Ajda Valančič: Timsko delo v prvem razredu izbrane osnovne šole
  53. Nataša Grmovšek: Vključevanje starejših iger in igrač v današnji vrtec
  54. Ana Pavlič: Pogledi učiteljev, učencev in staršev na ocenjevanje v osnovni šoli
  55. Natalija Čebašek: Primerjava vlog ravnateljev vrtcev in osnovnih šol
  56. Edita Čebron Vukotić: Maria Montessori v pedagoški teoriji s primerom enega Montessori vrtca na Primorskem

Other documents (12)

  1. Majda Cencič, Andrej Koren: Slovenia
  2. Majda Cencič, Andreja Istenič, Bogdana Borota: Teacher competencies for incorporating ICT into classroom practice
  3. Majda Cencič: Primer modela izobraževanja in usposabljanja pedagoških delavcev
  4. Majda Cencič: Partnerstvo - nov izziv za pedagoške delavce na področju raziskovanja in učenja
  5. Majda Cencič: Kako dodiplomski študenti na pedagoški fakulteti zaznavajo šolski prostor kot dejavnik aktivnega učenja
  6. Tina Štemberger, Majda Cencič: Raziskava načrtovanih novosti pri pouku v kontekstu pedagoških raziskav
  7. Majda Cencič, Eva D. Bahovec: Arhitektura v šoli, šola v arhitekturi
  8. Majda Cencič: Izzivi pouka v inkluzivnem učnem okolju
  9. Tina Štemberger, Majda Cencič: Kaj poklicni življenjepisi vzgojiteljic odkrivajo o prepletenosti poklica vzgojitelja in ustvarjalnosti?
  10. Mojca Žefran, Majda Cencič: Tesnobnost pri pouku angleškega jezika
  11. Anita Lečei, Tina Štemberger, Majda Cencič: The attitudes of educators towards picture books with homosexual content
  12. Zbornik povzetkov Strokovne konference Spodbujanje učinkovitega učenja
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica