Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (8)

  1. Megi Feher: Mednarodni matematični kenguru v 1. razredu osnovne šole
  2. Ana Prelaz: Uporaba IKT pri matematičnih dejavnostih v predšolskem obdobju
  3. Tina Vitez: Sodelovalno učenje pri matematiki v 4. razredu
  4. Nataša Klakočar: Reševanje matematičnih problemov z vidika učiteljev
  5. Monika Lukić: Vključevanje dejavnosti iz kombinatorike v predšolskem obdobju
  6. Tadeja Kerznar: Razumevanje matematičnih vzorcev pri štiriletnikih
  7. Neža Obid: Mnenje staršev o predšolski matematiki
  8. Mojca Antončič: Matematično-didaktične igrače iz odpadnega materiala

Diplomska dela (137)

  1. Urška Zupančič: Spoznavanje geometrijskih likov v 1. starostnem obdobju
  2. Bojana Pegan Kvaternik: Števila in štetje preko didaktične igrače v drugem starostnem obdobju
  3. Tina Lončar: Vpeljevanje Carrollovega prikaza v predšolskem obdobju
  4. Blanka Peternelj: Predšolski otroci in matematični vzorci
  5. Vesna Božič: Specifične učne težave pri matematiki - diskalkulija
  6. Mateja Jovičić: Pozabljanje pisnih algoritmov na prehodu iz 4. v 5. razred
  7. Karin Hrovatin: Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) med poukom matematike, v slovenskih osnovnih šolah, v Sloveniji in Italiji
  8. Maja Lavrič: Vloga didaktične igre pri pouku matematike v 5. razredu osnovne šole
  9. Saša Avberšek: Merjenje prostornine v drugem starostnem obdobju
  10. Aljaž Levičar: Merjenje dolžine v drugem starostnem obdobju
  11. Špela Lisec: Orientacija otrok, starih 1 do 2 leti
  12. Tjaša Zakonjšek: Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri izvajanju matematičnih dejavnosti v vrtcu
  13. Tea Brecelj: Poučevanje matematike in celostni pristop
  14. Maja Lužnik: Otroci, stari od 4 do 5 let, tehtajo
  15. Nina Peric: Razumevanje pojma verjetnosti v tretjem razredu osnovne šole
  16. Andreja Prezelj: Kako petletni otroci razumejo količino
  17. Veronika Golčnik: Iskanje skritega zaklada, v povezavi z matematičnimi vsebinami
  18. Klavdija Križnar: Kako otroci razumejo količino "nič"
  19. Lori Petkovšek: Matematične igre na področju števil in štetja
  20. Maja Pirc: Števila in štetje štiri- do petletnih otrok
  21. Natalija Slodej: Otroci v vrtcu razvrščajo s pomočjo drevesnega in Carrollovega prikaza
  22. Dijana Gomzi: Oblikovanje drevesnega prikaza
  23. Nina Smole: Otroci stari 4 in 5 let merijo prostornino
  24. Samanta Pogorelc: Merjenje dolžine v predšolskem obdobju
  25. Mojca Domajnko: Kako se orientirajo 5-6 letni otroci
  26. Melita Painkret: Igra z liki nas pelje do novih odkritij - geometrijskih teles
  27. Jerneja Peršič: Spoznavanje geometrijskih teles in likov pred vstopom v šolo
  28. Jožica Veit: Orientacija otrok, starih 2 do 3 leta
  29. Branka Mladenović: Geometrijska telesa in liki v prvem in drugem starostnem obdobju
  30. Klementina Kokalj: Merjenje dolžine s konstantno nestandardno enoto v predšolskem obdobju
  31. Doris Lukman: Drevesni prikaz v drugem starostnem obdobju
  32. Špela Blatnik: Matematika v predšolskem obdobju s poudarkom na spoznavanju vsebin matematike preko iger
  33. Tina Dolgan: Otrok prepoznava geometrijska telesa in like
  34. Višnja Meier: Učenje števil in štetje v 1. razredu osnovne šole
  35. Urška Tominec: Carrollov prikaz v drugem starostnem obdobju
  36. Maja Rihar: Otroci, stari od 2 do 3 let, razvrščajo naravne materiale
  37. Evelin Podgoršek: Razvrščanje z drevesnim prikazom v 1. starostnem obdobju
  38. Valentina Kopinšek: Didaktične igre s števili
  39. Amanda Hren: Matematika v vrtcu
  40. Jelka Namestnik Brbre: Merjenje dolžin v predšolskem obdobju
  41. Janja Habe: Spoznavanje geometrijskih teles in likov
  42. Suzana Pajk: Z igro do matematike v oddelku otrok, starih od 2 do 3 leta
  43. Tina Šuštar: Seznanjanje z geometrijskimi telesi in liki v heterogeni skupini
  44. Jana Mikuletič: Kako otroci, stari 3-4 leta in 5-6 let, razumejo količino
  45. Tina Rus: Igrače malo drugače - vzorci in zaporedja
  46. Aleks Kuzmin: Vpliv uvodne motivacije na pouk matematike v 1. in 2. razredu osnovne šole
  47. Nika Rajovec: Tekmovanje Mednarodni matematični kenguru v drugem razredu osnovne šole
  48. Živa Kramperšek: Kako otroci razumejo pojem orientacije
  49. Aleksandra Horvat: Otroci, stari od 4 do 5 let, tehtajo
  50. Bojana Kotnik: Orientacija v prostoru pri otrocih, starih od 1 do 2 let
  51. Sandra Žagar: Razvrščanje v drevesni, Carrollov in Euler-Vennov prikaz
  52. Katja Prosen: Razvrščanje geometrijskih teles
  53. Alenka Krapež: Matematika kot del življenja v vrtcu
  54. Nastja Anzeljc: Kako otrok razume pojem števila
  55. Ajda Žnidarčič: Merjenje mase predmetov v drugem starostnem obdobju
  56. Katarina Režonja: Spoznavanje geometrijskih teles in njihovih lastnosti v predšolskem obdobju
  57. Nina Kristanc: Vzorci na verižicah
  58. Alja Brezec: Otrok in prepoznavanje števil z igro
  59. Jožica Seljak: Kako se orientira 2-3 leta star otrok
  60. Nuša Lilija: Merjenje dolžine preko metodičnih korakov v predšolskem obdobju
  61. Ema Habe: Konzervacija količine pri otrocih, starih od 5 do 6 let
  62. Eva Tomšič: Z gibanjem do poznavanja izrazov za opisovanje položaja
  63. Sanela Nikolić: Izvajanje matematičnih vsebin v vrtcu
  64. Marijana Jagušić: Merjenje dolžine
  65. Jan Brodar: Mednarodni matematični kenguru
  66. Petra Trček: Razvrščanje po eni lastnosti na drevesnem prikazu
  67. Judita Prezelj: Orientacija predšolskih otrok v prostoru
  68. Polona Košuta: Orientacija predšolskih otrok v prostoru in na ravnini
  69. Lea Juriševič: Spoznavanje geometrijskih teles v predšolskem obdobju
  70. Mojca Pintarič: Preštevanje do 10 in uporabljene strategije v skupini pet in šestletnikov
  71. Tjaša Hriberšek: Kombinatorika v tretjem triletju osnovne šole
  72. Anja Pipan: Razvrščanje v drugem starostnem obdobju
  73. Ana Horvat: Matematika v povezavi z ostalimi področji
  74. Maja Mihelič: Preverjanje matematične pismenosti predšolskih otrok, starih od 4 do 5 let
  75. Mateja Ločičnik: Razvrščanje v prvem in drugem starostnem obdobju
  76. Sandra Kolarič: Izkušnje otrok pri razvrščanju v vrtcu
  77. Nina Podnar: Svet simetrije
  78. Goran Kofol: Mednarodno preverjanje matematičnega znanja PISA
  79. Lucija Kerin: Didaktične igre za geometrijo
  80. Nataša Jelenić: Otroci prvega starostnega obdobja oblikujejo drevesni prikaz
  81. Eva Jelenc: Medpodročno povezovanje matematičnih didaktičnih iger
  82. Ana Lukančič: Kombinatorika v vrtcu
  83. Maja Tomaševič: Števila in štetje predšolskih otrok
  84. Karmen Kovač: Kako razvrščajo 2 do 3 leta stari otroci
  85. Ines Novak: Otroci spoznavajo geometrijska telesa
  86. Karmen Turk: Razvrščanje z drevesnim prikazom v prvem starostnem obdobju
  87. Nika Funkl: Razvrščanje s pomočjo drevesnega prikaza v predšolskem obdobju
  88. Tea Jerenko: Gibalne igre, ki vsebujejo štetje
  89. Albina Moličnik: Prvi koraki v razvrščanje v prvem starostnem obdobju
  90. Jan Čuš: Glasba in matematika
  91. Patricija Rangus: Igre iz kombinatorike
  92. Petra Pasar: Matematično znanje učencev 9. razreda osnovne šole
  93. Andreja Žnidarič: Dejavnosti razvrščanja v predšolskem obdobju
  94. Tadeja Mulec: Prvo srečanje z merjenjem dolžine in mase
  95. Matejka Robinščak: Uporaba drevesnega in Carrollovega prikaza pri razvrščanju
  96. Helena Sitar: Pregled slabše reševanih nalog mednarodne raziskave TIMSS 2011
  97. Alenka Krajnc: Kaj menijo starši o matematiki v vrtcu?
  98. Primož Franko: Priprava preverjanja znanja in učnega materiala v LaTeXu in beamerju pri pouku matematike
  99. Sara Grzetič: Merjenje v drugem razredu osnovne šole
  100. Jasna Blatnjak: Zaznavanje in poimenovanje osnovnih geometrijskih likov v drugem starostnem obdobju
  101. Erika Božič: Geometrijska telesa v predšolskem obdobju
  102. Tadeja Marin: Kako štejejo 4 do 5 let stari otroci
  103. Romina Ilnikar: Matematični vzorci v 3. razredu osnovne šole
  104. Anja Lozar: Geometrijska telesa v predšolskem obdobju
  105. Suzana Kuzma: Prvi koraki v svet geometrijskih teles
  106. Hana Čebulj: Otroci sortirajo
  107. Martina Švelc: Matematika v dnevni rutini klasičnih oddelkov in oddelkov z metodologijo korak za korakom
  108. Sabina Vadnjal: Količinska predstava otrok v predšolskem obdobju
  109. Sara Jelen Tavčer: Matematične dejavnosti po metodi Marie Montessori
  110. Ivana Žvanut: Razumevanje pojma neskončnosti v predšolskem obdobju
  111. Jasmina Čargo: Orientacija v prostoru v prvem starostnem obdobju
  112. Vanja Klanšek: Matematične igre v predšolskem obdobju
  113. Bernarda Romih: Geometrijski liki v drugem starostnem obdobju
  114. Nives Zabret: Matematični kotiček v igralnici vrtca
  115. Mišo Krog: Linearna funkcija v elektronskem učbeniku
  116. Sanela Mešinović, Ana Urek: Simetrija v vrtcu
  117. Sanela Mešinović, Anja Rožac: Prikazovanje statističnih podatkov v predšolskem obdobju
  118. Sanela Mešinović, Aleksandra Štebe: Reševanje preprostih kombinatoričnih problemov v drugem starostnem obdobju
  119. Sanela Mešinović, Maja Tuksar: Merjenje površine v predšolskem obdobju
  120. Nataša Klakočar: Matematične dejavnosti v oddelku otrok starih od 3 do 4 leta
  121. Tea Kocjan: Usvajanje matematičnih pojmov skozi gibanje v prvi starostni skupini otrok v vrtcu
  122. Sanela Mešinović, Bojana Feuš: Prikazi z vrsticami in stolpci v predšolskem obdobju
  123. Sanela Mešinović, Jasmina Šušterič: Z igro do štetja in števil v predšolskem obdobju
  124. Urška Valenčič: Uporaba računalnika pri pouku matematike
  125. Alenka Tomažič Brvar: Matematika na poklicni maturi
  126. Rosana Pahor: Vloga igre pri predšolski matematiki
  127. Andreja Žorž: Ustvarjalni gib pri pouku geometrijskih oblik v 1. razredu
  128. Maruša Petrič: Razvrščanje v drugem starostnem obdobju
  129. Peter Požar: Poklicna pot učitelja nekoč in danes
  130. Lara Gantar: Otroci od 1. do 4. leta razvrščajo in urejajo
  131. Lara Štupica: Starši in matematika v predšolskem obdobju
  132. Armin Vidmar: Matematični kotiček v vrtcu
  133. Urška Kompara: Znamenite točke trikotnika s programom GeoGebra
  134. Mateja Jug: Matematika skozi ostala področja kurikula
  135. Tina Marinčič: Kako otroci stari od 1 do 3 let razumejo količino
  136. Andreja Preložnik: Kako se orientirajo 2-3 leta stari otroci?
  137. Ksenija Podgornik: Matematika v naravi

Druga dela (8)

  1. Jasmina Čar: Kako se otrok orientira v svojem okolju
  2. Nastja Cotič, Mara Cotič, Darjo Felda, Jurka Lepičnik-Vodopivec: An example of integrated teaching of mathematics and environmental education in the second grade of basic school
  3. Sanela Mešinović, Mara Cotič, Darjo Felda: Pomembnost ponazoril pri pouku geometrije v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  4. Mara Cotič, Darjo Felda: Kako izobraziti študente razrednega pouka za učinkovito poučevanje matematike
  5. Mara Cotič, Darjo Felda, Lea Kozel: Statistika na začetku šolanja
  6. Mara Cotič, Darjo Felda, Lea Kozel: Razumevanje matematičnega pojma verjetnosti pri otrocih v vrtcu in prvem razredu osnovne šole
  7. Mara Cotič, Sanela Mešinović, Darjo Felda, Blaž Simčič: Vizualizacija geometrijskih problemov na geoplošči
  8. Darjo Felda, Mara Cotič: Zakaj poučevati matematiko
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici