Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (26)

  1. Matija Loboda: Vloga kapitalskih povezav pri doseganju konkurenčne prednosti v kovinskopredelovalni dejavnosti
  2. Martina Kraner: Možnosti unovčevanja zavarovanj posojilnih obveznosti v insolvenčnih postopkih
  3. Vesna Klemenčič: Posebnosti razvoja organizacijske kulture v pointegracijskem obdobju v turističnem podjetju
  4. Boštjan Koren: Razvoj integriranega javnega potniškega prometa v Sloveniji
  5. Ivan Pajek: Sinergijski učinki združevanja finančnih holdingov na izbranem primeru
  6. Melita Rozman Dacar: Organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih kot ključ uspešnosti podjetja
  7. Bojan Kos: Posebnosti mednarodnega sodelovanja in strateškega povezovanja društev
  8. Žiga Peljko: Učinek masovne privatizacije državnega kapitala na podjetja v Bosni in Hercegovini
  9. Karmen Kokelj: Primerjalna analiza izvedljivosti načrtov finančne reorganizacije podjetij v prisilni poravnavi
  10. Ani Škufca: Predlogi za izboljšavo modela financiranja v akutni bolnišnični obravnavi
  11. Greta Šinkovec: Spreminjanje procesov za doseganje konkurenčne prednosti na konsolidiranem trgu maloprodaje
  12. Klavdija Kojc: Model nadzora poslovanja v mednarodno povezanih podjetjih
  13. Stano Plahhutta: Vloga države pri razreševanju krize v delovno intenzivnem podjetju
  14. Ingrid Kuk: Bančno zavarovanje kot nova tržna pot pri trženju zavarovalnih storitev
  15. Matjaž Rihtaršič: Analiza perspektivnosti BIH z vidika globalizacije avtomobilske industrije
  16. Karmen Verle: Procesni pristop za povečanje uspešnosti in učinkovitosti podjetja v industriji brusov
  17. Matjaž Kežman: Pomen pravilnega pozicioniranja v dejavnosti gradbenih panelov na tujem trgu
  18. Jernej Bizjak: Analiza delovanja upniških odborov v insolvenčnih postopkih
  19. Aleksander Mervar: Dejavniki oblikovanja višine končnih cen električne energije v Sloveniji do leta 2020
  20. Mitja Sevšek: Upravljanje javnih univerz z vidika računskega sodišča Republike Slovenije
  21. Tanja Kobovc: Analiza dejavnikov konkurenčnosti v tiskarski industriji
  22. Andreja Godec: Potencialni učinki legalizacije konoplje v Republiki Sloveniji na prilivno stran proračuna
  23. Franc Biček: Ovrednotenje vpliva gospodarske krize in primernosti odziva nanjo v podjetjih izbrane občine
  24. Stane Pajk: Vpliv izbranih zunanjih dejavnikov na povzročanje kriz v proučevanih podjetjih
  25. Sara Klančnik: Izzivi managementa pri implementaciji industrije 4.0 v delovne procese v malih in srednje velikih pohištvenih podjetjih
  26. Mateja Stepančič: Prilagoditev internega komuniciranja v primeru dela od doma

Diplomska dela (117)

  1. Matija Tancar: Analiza uspešnosoti poslovanja izbranega podjetja v obdobju globalne fiannčne krize
  2. Ljubica Regina: Globalizacija - managerska tema sedanjosti
  3. Nives Štefančič: Izboljšanje delovnih pogojev kot sestavina prestrukturiranja podjetja
  4. Minka Dolić: Analiza stanja in predlogi rešitev za javni zavod v krizi
  5. Danilo Marinko: Posebnosti kriznega managementa v javnih podjetjih (gospodarske javne službe)
  6. Benjamin Majcen: Pridobivanje konkurenčne prednosti z uvajanjem načel učečega se podjetja
  7. Teja Črv: Podjetniške povezave v gradbeništvu
  8. Mateja Urdih: Špedicije v novi vlogi po vstopu Slovenije v Evropsko unijo
  9. Helena Vodeb Kokošar: Poslovna kriza podjetnika in vidiki prenove
  10. Matjaž Lasič: Prilagajanje podjetja na liberalizacijo trga
  11. Tea Krajec: Učinki prestrukturiranja srednje velike kmetije
  12. Janja Šubelj: Raziskava trga in smernice za povečanje prodaje tabletirane soli
  13. Robert Mesec: Korenito spreminjanje poslovnih procesov pri doseganju uspešnosti poslovanja
  14. Marta Ivančič: Analiza primera prevzema v bančnem sektorju
  15. Nuša Perčič: Prednosti in slabosti preoblikovanja samostojnega podjetnika v družbo z omejeno odgovornostjo
  16. Majda Kos: Zagotavljanje racionalne porabe javnih sredstev pri oddaji naročil male vrednosti
  17. Aleksandra Vaupotič: Zamujene priložnosti reševanja krize v tekstilni industriji
  18. Matjaž Derin: Reševanje in preprečevanje kriz v podjetju s pomočjo marketinških inštrumentov
  19. Dalibor Mršič: Analiza stanja in rešitve za podjetje v krizi
  20. Franc Zdolšek: Posebnosti prenove malega podjetja
  21. Bojan Nedoh: Uvedba in trženje bančnega zavarovalništva
  22. Branko Fujs: Odzivanje na nesreče v letalskem prevozniku
  23. Petra Potočnik: Soočanje s krizo v malem podjetju
  24. Irena Šafer: Stečaj podjetnika kot izhod iz krize
  25. Janez Matko: Prenova področja prodaje za doseganje večje uspešnosti poslovanja
  26. Tanja Gomišček: Inštrumenti plačila in zavarovanja plačil v mednarodnem poslovanju
  27. Zdenko Bašan: Strategija in organiziranost letalskega podjetja
  28. David Korošec: Kitajska kot pospeševalec globalizacije
  29. Martina Kodrič: Vpliv spremembe imena podjetja na njegovo razpoznavnost
  30. Nika Macuh: Kriza kot različna subjektivna zaznava
  31. Aleksander Pečarič: Širitev prodaje na tuji trg
  32. Janez Frelih: Funkcija nabave in povezanih služb pri priskrbi surovin v proizvodnem podjetju
  33. Janko Rakef: Reorganizacija rehabilitacije v bolnišnici
  34. Stanka Repas: Tveganja in bančne garancije v mednarodnem poslovanju z vidika banke
  35. Borut Kozinc: Neposredno trženje na televiziji
  36. Saša Jelen: Primer prilagajanje podjetja v času finančne in gospodarske krize
  37. Višnja Šimac: Reorganizacija sektorja bolnišnične prehrane
  38. Mitja Bervar: Model kriznega managementa v društvih
  39. Roberta Peterlin: Analiza simptomov in vzrokov krize
  40. Kada Koca: Obvladovanje krize na primeru podjetja X
  41. Janja Mraz: Kohezijska politika Evropske unije in njen vpliv v Sloveniji
  42. Marija Volčanšek: Nabava kot pomembna strateška funkcija v farmacevtskem podjetju
  43. Metka Putrih: Slovenija v OVSE in v paktu stabilnosti
  44. Matej Pirmanšek: Doseganje prenove poslovanja v malem podjetju
  45. Predrag Koković: Uvajanje nove storitve v času gospodarske krize
  46. Aleš Toplak: Vpliv učinkovite promocije na uspeh poslovanja
  47. David Bembič: Kadvorski vidiki združitve zavarovalnic
  48. Julijana Furlan: Vpliv globalizacije in povečane internacionalizacije poslovanja na vsebino strateškega menedžmenta
  49. Tomislav Zupančič: Pomen analize ključnih dejavnikov razvoja
  50. Urban Plestenjak: Motivi internacionalizacije trgovskega podjetja
  51. Nastja Kleva: Prosti pretok delovne sile v EU
  52. Marko Mesarič: Primer prevzema v slovenski trgovini
  53. Klavdija Uršič: Analiza zapiranja in likvidacije rudnika
  54. Lea Šircelj: Pomen učinkovitega izvajanja ukrepov po postopku prisilne poravnave
  55. Mateja Žunko: Prenova dejavnosti za dosego večje uspešnosti poslovanja
  56. Tina Gomivnik: Reorganizacija slovenske podružnice v tujini
  57. Rok Jekovec: Kriza podjetja in insolvenčni postopki
  58. Tomislav Apollonio: Prevzemi družb in mehanizmi obrambe
  59. Dejan Stamenković: Uporaba pravila 80/20 za programsko-tržno prestrukturiranje
  60. Aleš Burnik: Gospodarski položaj Poljske po vstopu v Evropsko unijo
  61. Teja Todorovič: Promocija vina po meri potrošnika
  62. Miha Cajnko: Nastop na tujih trgih s polnjeno žico
  63. Vlado Ahčin: Možne metode za prenovo podjetja
  64. Špela Demšar: Vloga dejavnika kulture v poslovanju s Turčijo
  65. Andrej Gradišek: Razvoj novega izdelka - današnja stalnica
  66. Andrejka Lipovec: Načrtno uvajanje nove dejavnosti
  67. Robert Šafarič: Povezovanje ali združevanje podjetij za preprečitev nastanka krize
  68. Kristina Vetrih: Primerjalna analiza vstopa srednje velikega podjetja na italijanski in estonski trg
  69. Metka Rožič: Izzivi prihodnosti LR Kitajske
  70. Toni Čuk: Izboljšanje poslovanja nabave in logistike
  71. Rok Marolt: Reševanje krize v letalskem podjetju
  72. Josip Poklukar: Vpliv kulture na mednarodno poslovanje
  73. Nina Lisjak: Primer strateške povezave na trgu Indije
  74. Soraja Mušič: Sodobni pristopi pri izbiri novih sodelavcev v večnacionalnem podjetju
  75. Aldo Brundula: Prenova poslovanja za dosego večje uspešnosti podjetja
  76. Tjaša Bolčič: Krizni management v nepridobitni organizaciji
  77. Jože Tement: Strateško povezovanje kmetijskih zadrug
  78. Marija Mojca Sodnik: Prevzemi in obramba pred njimi
  79. Snežana Mijatovič: Odnosi z javnostmi kot pomembno strateško orodje
  80. Branko Črepinšek: Prestrukturiranje malega podjetja v krizi
  81. Simon Kovšca: Izbrana področja prestrukturiranja v gozdarskem podjetju
  82. Kristina Mitrović: Posebnosti vstopa na izbrana azijska trišča
  83. Simon Martinec: Posebnosti nastajanja krize v malem podjetju
  84. Rok Prešern: Svetovna trgovinska organizacija in novi izzivi
  85. Tanja Sovdat: Posebnosti poslovanja z ruskim trgom
  86. Ivan Markoja: Podjetniški inkubator kot dejavnik razvoja občine Odranci
  87. Ružica Pavlović: Vzroki in področja prestrukturiranja izbranega podjetja
  88. Branka Repnik: Kriza v podjetju
  89. Gregor Jerše: Značilnosti povezovanja bank in zavarovalnic - bančno zavarovalništvo
  90. Nataša Iskra: Reorganizacija carinske službe ob vstopu v Evropsko unijo
  91. Danijel Gavrić: Mednarodni odnosi Rusije in vzroki za plinsko krizo 2009
  92. Maja Jelenc: Učinkoviti in integrirani poslovni procesi v transportnem podjetju
  93. Boris Lešnik: Razvoj integracijskih procesov v Evropi in Sloveniji
  94. Matej Likar: Prenova podjetja za dosego večje uspešnosti poslovanja
  95. Branko Novak: Krizno vodenje ob pojavu naravne ali druge nesreče
  96. Suzana Novak Vodopivec: Vstop trgovskega podjetja na tuji trg
  97. Sonja Španič: Uvedba evra in zavarovalništvo
  98. Zoran Cvijić: Zablode managementa v procesu nastajanja krize
  99. Maja Naglič: Selitev proizvodnje na trge s cenejšo delovno silo
  100. Šeheresada Cigoj: Analiza stanja in predlogi rešitev za izbrano podjetje v krizi
  101. Helena Bržan: Uredba o skupinskih izjemah v avtomobilski panogi
  102. Gordana Surudžić: Preprečevanje kriz z združevanjem podjetij
  103. Aleš Jezeršek: Pomen stalnih sprememb v malem podjetju
  104. Alja Bašelj: Posebnosti razvojne krize pri samostojnem podjetniku
  105. Klavdija Ule: Primerjalna analiza postopka prisilne poravnave
  106. Tina Pahor: Posebnosti reševanja krize v proizvodnem podjetju
  107. Maja Pernuš: Krizni management v malem projektantskem podjetju
  108. Elma Saira Kukavica: Posebnost vstopa storitvenega podjetja na Kazahstanski trg
  109. Urška Černe Zorko: Pomen kriznega komuniciranja v kriznem managementu
  110. Predrag Pranjić: Prisilna poravnava
  111. Helena Glavica, Biljana Mitrović: Prenos franšize na hrvaški trg
  112. Leon Vovk: Primer uspešnega prestrukturiranja podjetja na marketinškem in komercialnem področju
  113. Anže Kraljič: Krizni management in prenova poslovnega procesa na osnovi strategije trajnostne rasti
  114. Nika Marinković: Pomen kriptovalut v globalnem financiranju
  115. Ivan Ivanov: The role of digitalization in marketing communication
  116. Vanessa Šuligoj: Pomen poznavanja kultur v medkulturnem pogajanju
  117. Tjaša Hribar: Vloga digitalizacije v marketinškem komuniciranju

Druga dela (3)

  1. Drago Dubrovski: Management mistakes as causes of corporate crises
  2. Drago Dubrovski: Pomembnost ugotavljanja pravilnih vzrokov za nastanek podjetniške krize
  3. Drago Dubrovski: Restructuring and business reengineering in integrative processes
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici